Haha, ik geloof het wel ja Ik hou van foto's!!! Wat die jurk betreft; bedankt! Daar zit ook nog wel een verhaal aan vast...2 weken voor de bruiloft besloot ik dat ik m toch niet helemaal perfect vond en heb ik samen met mn moeder de schaar erin gezet...
Poeh, nou bij mij staan er wel veel oude foto's op, hoor. Alleen die van onze vakantie zijn eigenlijk up-to-date. Dat meen je, van die jurk! Met recht een bridezilla! Haha! Maar het is echt een prachtige jurk, dus dan is het goed gelukt met die schaar.
De foto's mogen dan niet meer up to date zijn; je hebt wel twee knapperds aan de haak geslagen 8). Goed bezig, haha!
Ik moet zo trouwens gaan, heb me nog steeds niet aangekleed en de hondjes van mn ouders (die logeren bij ons) moeten uit...See you later chickie
Dank u, dank u. Jouw man mag er ook zijn, hoor. En dan nog een knap kindje erbij en dan kan ik tegen jou hetzelfde zeggen! Ja, ik ga er ook vandoor. Dat kind met die mooie naam () komt tussen de middag thuis. Veel plezier met de hondjes!
Jeetje meiden, 3 pagina's in tijd van niets! Jenna -> Nee ik was ik slaap gevallen, samen met Vince... Hihi. Amaryllis -> Ik doe altijd per pagina lezen en dan onderaan schrijven wat ik wil schijven, en dan doe ik het kopieren en op de volgende pagina weer plakken en verder schijven. Ik had trouwens bij Vince niet echt een onderbuikgevoel nee... Het was meer dat ik niet ongesteld werd. Jenna -> twee schermpjes, hey da's ook een goed idee inderdaad! He potverdikkie, nou voel ik me heel erg hyves-buitengesloten!
Heb ff gekeken, het laatste berichtje van miracle staat op pagina 47... Dus tot nu toe moet ze 17 pagina's bijlezen, hihi...
zooooo stelletje beppen daar ben ik ook weer.. Vandaag een echte brakke dag dus dat wordt bankhangen straks.. Gelukkig wel weer voor 6 maanden goedgekeurd door tandarts *zucht van opluchting* uuhhhm ff antwoord op de vragen eerst maar.. 14 is idd ERG jong, en hoe t kwam? geen idee.. ik zeg altijd maar dat iedere vrouw een wekkertje bij zich draagt met de kinderwens/moedergevoelens. bij sommige gaat ie af met 40 jaar bij sommige nooit. bij andere pas als een zwangerschap of baby er is, en bij mij gewoon veeeeeeels te vroeg! Ook moet ik eerlijk zeggen dat ik door de puberteit geschoten ben, zeg maar overgeslagen. Ik voelde me juist een buitenbeentje op school, kinderen van mn eigen leeftijd waren kinderachtig ik was al heel jong bezig met serieuze relatie e.d. En op dat moment heb ik voor mezelf de eis gesteld dat ik er pas aan zou beginnen als ik mn kindje alles kon geven in de zin van wat t nodig had, een dak boven het hoofd, genoeg geld en een goeie vader. Was best verstandig als ik achteraf denk! En over de schoonouders.. achja.. ik weet t ook niet hoor, vroeger was alles gewoon heel anders. en mn schoonzussie is net bevallen en die is zwanger geraakt dat wij ook al bezig waren. zwanger met 6 maanden. vriendin van ons? uitgerekend in december, zwanger toen wij ook al tijdje bezig waren ongeveer na 6 maanden proberen. Een andere vriendin heeft een ukje uit februari, zwanger door de pil heen. En dan nog een andere vriendin heeft in augustus dr tweede gehad. dr eerste is net 2 geworden. bij de eerste 10 maandjes over gedaan, en bij de tweede direct na de pil raak. Dus ik word er om me heen een beetje gek van, ik had altijd gedacht dat ik zo zwanger zou zijn! mn moeder die was gestopt met de pil en dacht ong. alleen aan sex en daar kwam ik mn oma is ook door anticonceptie heen zwanger geraakt geloof ik en had er uiteindelijk 3, haar moeder had er 8? Dus door die verhalen, ik weet niet.. ik had t niet verwacht! En wat stress betreft, dat snap ik echt wel.. en ik snap wel wat zij bedoeld.. maar zoveel stress hadden we in t begin helemaal niet.. en nu een hoop verbouwingen met tegenslagen maar tussendoor toch echt rustig en qua geld weet ik t eigenlijk altijd nog zo te puzzelen dat we t redden dus wat zou er zijn wat t echt zo hard tegenhoudt? Ik kan alleen mn ziekte nog verzinnen.. als er niks anders is dat dat t afbreekt of iets dergelijks.. en daar ben ik ook heeeeeel bang voor! Oh en of we nog wel naar de gyn gaan weet ik trouwens niet.. vriendlief wist t ineens niet zeker of ie dat wel wilde.. voor zijn gevoel zijn we nog maar net bezig?! (HALLO MOET JE MIJN LIJF FF HEBBEN :x) maarja, ik denk dat die gewoon bang is. eerder vond ie t wel prima maar nu dat telefoontje zo dichtbij komt denk ik dat ie t gewoon niet wilt weten. of dat ie heel bang is dat zn zaad niet goed is ofzo (mannending he, stel je vooooorrrrrrr ) Dusja, we wachten t braaf af en gaan er gewoon nog ff lekker voor.. ik ben een heus kerstmens dus nu de kerstspullen overal weer zijn moet t toch gaan lukken hoor!!! kwil wel een speciaal kerstkadootje dit jaar!
Oh en die foto van eerder, idd een heeeeule knappe meid ben je zeg! WOW En ik heb geen goede foto anders hadden jullie die ook wel mogen zien wil er binnenkort toch een paar maken dus misschien zet ik m er dan wel op
Ja klopt! Ik vind het he-le-maal niet leuk om op de foto te gaan en voor m'n gevoel sta ik er altijd lelijk op, dus vandaar. Plus, het was erg warm op vakantie. Goed excuus he? Ik ga nu even bij die van jou kijken!
Pampapilio -> Leuk, hier nog een kerstmens! Kan daar helemaal in opgaan. Woning lekker versieren, overal honderden (en dan bedoel ik ook HONDERDEN) lampjes, lekker kerstmuziekje op... Heerlijk! Liefst zou ik er nu al mee beginnen, hahaha! Wel balen dat in jouw omgeving IEDEREEN snel zwnager wordt, behalve jij! Lijkt me echt zooo frustrerend... Deste meer begrijp ik het dat je naar de gyn wilt gaan! Denk je niet dat je vriend zich misschien een beetje laat beinvloeden door zijn ouders? Althans dat merk ik bij mijn vriend wel eens. Jenna -> Oooh dat heb ik ook ja! Vind foto's van mezelf 9 van de 10 keer vre-se-lijk! Maar ik heb er ook niet zoveel eigenlijk... Ik ben altijd de enige die foto's maakt, mijn vriend vertikt het. Waardoor ik nu dus haast geen enkele foto van vince en mij samen heb...
Dank! Ik zal er binnenkort wat recentere foto's opzetten. Hij is echt groot! Vince is trouwens ook een knap kereltje! Och, die oogjes van hem! Superstoer die foto van zijn eerste verjaardag, met dat sjaaltje en zijn stoere haartjes! Prachtig! En wat een klein dropje is het nog, in vergelijking met die van mij. Dikke *smelt* hier! En jij bent ook al zo'n knappe dame! Tjonge jonge, hotties hier hoor, die 20-something meisjes! 8) En oh ja! Nu weet ik ook hoe Miracle eruit ziet! Dankzij jouw foto's!
Hihi ja, knappe dames hier idd! We vragen aan een mod of we de titel van ons topic kunnen laten veranderen in: 'jonge hotties die zwanger willen worden'