He poep, aan jou heb ik ook niks. Ovulatietesten meten de LH-waarde in je urine. Maar ik heb er, denk ik, teveel verhalen over gelezen... Stom gedoe. Ik heb pms en wil chocola!
Haha, stiekem ben je gewoon niet van dit forum weg te slaan! Tis ook zo gezellig hier he! Veel plezier met je reep chocola 8), ik ga geloof ik maar eens wat lezen.
Wel interessant, die BabyBrabbels. Misschien werkt het toch Maar dan moet je wel in de gaten houden dat er bij een ovulatietest ALTIJD een tweede streep staat, ook als je net ongesteld bent geweest. Gewoon omdat dat Luteiniserend Hormoon in meerdere of mindere mate altijd in je lichaam aanwezig is. Rond je eisprong bereikt dat hormoon een piek, en dan wordt de 2e streep donkerder. Dus een zwangerschap opsporen met een ovulatietest kan misschien wel, maar dan moet die tweede streep weer/nog steeds heel donker zijn. Pfff...ik hou het denk ik toch maar bij een gewone zwangerschapstest hoor...
Hahahah, nou dames, ik ben net bij de kruidvat gaan KIJKEN naar testen, whahaha, hoe pathetic... Nouja, heb er geen gekocht in ieder geval... Heb trouwens wel wat anders gekocht, maar dat had ik me van tevoren al bedacht: een piepklein rompertje maatje 50. Ik ga het thuis inpakken, en als ik dan (ooit) positief test, geef ik mijn vriend dat pakje. Leuke manier om het te brengen. En op dat moment zelf heb ik toch geen geduld meer om het nog te gaan kopen, hahaha... Jenna -> Ik heb echt ALTIJD een streep op mijn ovu test, dus het hoeft zeker niets te zegen, kan alle kanten op... Amaryllis -> Ooh jij bent ook al zo'n knapperd inderdaad! Wat leuk dat jouw vriendengroepje allemaal al kinderen heeft zeg! Natuurlijk minder dat jij ze nog niet hebt... Maar dan zitten jullie tenminste op dezelfde golflengte! Uit mijn vriendengroep is echt nog helemaal niemand bezig met trouwen ofzo, laat staan met kinderen...
Wat heb jij trouwens voor een PRACHTIGE trouwfoto's! Die op de boom en op de schommel vind ik echt geweldig, en die met die dolfijn is gewoon... WAUW! Echt mooi!
Hooiiiiii Was ik weer Ennuhhm een ovutest KAN knallen als je zwanger bent maar hij hoeft niks aan te geven! toevallig laatst nog aan de forum-verloskundige gevraagd Dus gewoon zw. testjes doen als je t wilt weten.. al ben ik ook zon muts dat ik stiekem eerst een ovutestje doe hoor! hihihi Zit lekker te genieten van mn wraps hier.. heeeerlijk En over eerste kleinkind, dat was voor mijn vriend ook heeeeel moeilijk. zn zusje is jonger en t lijkt alsof ze met alles de eerste moet zijn. wij waren via hele officiele wegen bezig met een pup en aan t wachten, zij komt aan met een pup. ff ergens gehaald.. en toen ze vertelde dat ze dus gestopt was met de pil.. eerder als ons.. stak dat al. maar t kan natuurlijk (zij is ong. mijn leeftijd ietsje ouder) en toen ze een maandje (2 weekjes ofzo) na dat verteld te hebben aan de ouders dat ze zwanger was.. OEF! dat was echt ff een klap. en toen hoopte ik/we nog dat we samen zwanger zouden zijn.. maar nee. Zij kreeg alle aandacht, t ging nergens anders meer over en ondertussen heeft ze een zoontje.. Echt heeeeel gaaf hoor! en we zijn een hele trotse oom en tante.. maar pfff soms is t zo moeilijk dat je er dus in die kant van de familie gewoon niet meer omheen kan! alles is baby baby baby, dit gehad dat gekocht. En zeker toen ze dus ALLES gekregen had (Echt alles, ze kon gewoon niets meer verzinnen wat ze wilde hebben) en ongeveer zelf niks gekocht.. ja dan word ik toch echt wel jaloers hoor!
@ Cossy: Bedankt! Ben er inderdaad ook heel blij mee! Haha, je noemt precies mijn favoriete foto's op... Jammer dat jij de enige in jouw vriendengroep bent met een kinderwens! Het is wel zo leuk om het over zulke onderwerpen te kunnen hebben met 'gelijkgestemden'. Alhoewel ik moet zeggen dat dat in mijn geval ook niet echt zo is, puur omdat wij het nog geheim houden...in het begin vond ik dat heel leuk en bedacht ik allerlei manieren om het te vertellen. Maar nu vind ik het steeds frustrerender worden omdat het nog niet is gelukt en ik daar met niemand over kan praten! Daarom ben ik heel blij met jullie!!! Zwangerschapstesten KIJKEN, ach ja, is weer eens wat anders een van Gogh, haha. Ben je er al een beetje uit welke voor jou in aanmerking zou kunnen komen? Dat van dat rompertje is wel een heel leuk idee! Mijn man wil er heel graag bij zijn als we ooit positief testen, maar ik vind het stiekem veel leuker om hem te verrassen! Dus misschien moet ik ook maar eens op zoek... Ik ga jouw hyves ook eens even doorspitten
OK nu wil ik dus van iedereen verplicht een BP met de hyves!!!!! :x ik wil ook bruidsfoto's kijken.. Ennuhh, neigde net een jankmoment op tv.. en de tranen staan alweer in mn ogen! zelfs op tv jankde ze zelf niet!!!! Hormonen.. wat moeten we ermee?!!!!!!!!
Pampapilio -> Pfff ja dat lijkt me ook wel heftig hoor. Het is al vervelend als ze altijd alles eerder wil hebben. En als jij dan vlak erna ook zwanger was geworden had het nog niet zoveel uitgemaakt. Maar dat jij nu ook nog een zo lang moet zitten wachten... Echt balen.
Haha, ja blijft lastig he met die hormonen! Kan me heel goed voorstellen dat het vervelend is als het zusje van je vriend ineens 'tussendoor piept'. En dat het dan lastig is om blij te zijn, zeker als iedereen het dan nergens anders over kan hebben. Ik heb zo'n vermoeden dat dat bij ons ook het geval gaat zijn. Een half jaar geleden al, toen wij stopten met de pil, wist ik dat zij gingen trouwen en dan ook zouden stoppen. En toen al dacht ik dat zij eerder zwanger zouden zijn...je weet het nooit natuurlijk, tot het zover is, maar ik ben er wel echt bang voor. Ik zal je even toevoegen, had je net gevonden
Dat hebben wij dus ook!!! we hebben t alleen door t jaar heen aan sommige van onze goede vrienden verteld en die zijn dus allemaal zwanger of zwanger geweest in t afgelopen jaar!!! dus nu kunnen we ook met niemand meer erover praten.. zeker omdat t lijkt alsof mensen die zwanger zijn en waarbij die stress van proberen weg is ineens vergeten zijn hoe klote t was! ineens is t "ja t kan even duren ja" "t komt wel joh" en einde verhaal! AAAARGH! Oh ennuh hier testen we wel samen maar ik weet wel al PRECIES hoe ik t aan de familie vertel (naaste familie vertellen we t meteen als t echt raak is)
Heb even een recente foto op mn hyves gezet. (vandaag gemaakt, dus HEEL recent) Trouwens Vince was vanmorgen uit bed gevallen... Hij was heel vroeg wakker dus had ik hem nog even bij mij in bed gepakt, was hij in zijn slaap gedraaid en eruit gekukeld... Nu heeft hij een mega blauw plek op zn voorhoofd... (maar op de foto is het weg door de flits )
Oh en nog even naar schoonzusje detail.. Wij zijn dus "bij" de bevalling geweest tot t serieus werd en de gyn. erbij kwam waren we in de kamer en daarna in de wachtruimte in de buurt.. hele mooie en emotionele ervaring.. En wat denk je? toen was ik ruim een week overtijd.. zat op dag 39 en had al 3 vaag positieve testen. Dus we hoopte zo dat ie snel zou knallen en we dus t goede nieuws konden vertellen! bij haar de beeb eruit bij ons erin zeg maar En de dag erna gaan we op kraamvisite en word ik dus ongi.. Nou ik dacht dat ik door de grond zou gaan hoor! die avond al zo jaloers maar toen had ik nog iets troost van wie weet is t zo.. al was ik toen al heel bang door rozeverlies.. en dan die dag erna ist gewoon over en zijn we van "misschien zwanger" naar gewoon helemaal niet. BAH BAH BAH
Nou die timing kon idd niet slechter nee! Ach t is geweest ik wil er niet meer van maken als t was.. en klaar. Gewoon nog een keertje en dan een beeb die t wel 9 maanden volhoudt t vasthouden!
Wat een lekker ventje Cossy! Wel sneu van die blauwe plek...maar het is een leuke foto geworden! En ik heb gelijk even gespiekt naar jullie nieuwe huis, dat ziet er erg gezellig uit! @ Pam: Ja erg is dat he?! Mensen doen er zo ontzettend makkelijk over, als ik de mensen om me heen moet geloven was iedereen meteen zwanger. Nou, ik dus niet! Ik heb me echt voorgenomen om daar heel transparant over te gaan zijn, mocht het ons straks wel lukken. Want het gaat nou eenmaal niet altijd zo makkelijk, en dat is heel frustrerend! En ik vind dat daar ook wel eens aandacht voor mag komen. Af en toe denk ik er over om het aan mn ouders te vertellen, gewoon omdat ik alles aan hen vertel. En dit stilhouden voelt daarom zo onnatuurlijk, zeker nu het zo lang duurt! Maar ja, dan kan ik ze niet meer verrassen en dat wil ik juist zo graag...
Ik weet niet hoe je denkt dat je ouders erover denken over t zwanger worden?? Ik was namelijk heeeel bang t ze te vertellen en doordat t eigenlijk per ongeluk (mn vriendje is er niet zo goed mee dit soort dingen geheim houden hihi) aan mn schoonouders verteld werd moest ik wel. Achteraf waren mn ouders nogal best geshockt omdat we moeilijk tijden hadden gehad en ze waren zoooo bang dat we t financieel niet zouden redden etc etc. Dat was ff heel moeilijk maar achteraf ben ik blij dat ze t dus wisten want nu zijn zij er ook klaar voor. ze hebben aan t idee kunnen wennen en nu zit mn moeder soms gewoon te vissen omdat ze er zon zin in heeft! En das toch wel erg leuk.. wel weet ze niks van mn cyclus dus t vertellen als t zover is kan alsnog als verassing