hoi! Ik heb even alle 69 pagina's overgeslagen, maar ik mocht me vast wel voorstellen hier.. Ik ben MyLo, ik ben net 23 en in februari gestopt met de pil. Ronde 9 nu dus. Ik hoop heel snel op een kindje want dan kunnen we het met sinterklaas aan mijn ouders vertellen Lijkt me wel een leuk kado, een posi test of een echofoto Ik wilde in het begin niet per se maar ik was allergisch voor de pil, maar nu is alles waar ik aan kan denken een baby. Heb net mijn haar geknipt en nu denk ik daar ook wel veel aan omdat er een flink stuk af is, maar ik wil heel graag een eerste kindje Wie zijn er eigenlijk al zwanger van degenen die hier al sinds het starten bij zitten? Liefs! MyLo
Allereerst welkom hier! en succes met t bijhouden want t zijn nogal kletskousen hier hoor!! Ik niet.. alleen zij!!!!! hihi Maar 9 rondes, gaat alweer hard.. ik hoop ook dat t snel lukt want idd een sinterklaas of kerstkadootje als zo een, specialer wordt t niet! En vind je je haar te kort geworden dan?????
Mylovely -> Welkom! Hihi, nee je hoeft niet alle pagina's bij te lezen hoor. Dit clubje bestaan nog niet zo super lang (we kletsen gewoon veel), dus er is helaas ook nog niemand zwanger...
oh oke nou gezellig Ladieda ik heb geen idee trouwens wanneer mijn NOD is, dat voelt echt raar! Goed ik ga mijn oppaskind maar eens in de jas hijsen om zijn zus te halen haha ladieda ik word ineens helemaal vrolijk van de gezelligheid kan ik wel even gebruiken vandaag
Hihi, hoe kan het dan dat je niet weet wanneer je NOD is? Want je cyclus is toch heel regelmatig. Beetje een baaldagje?
Nee toch? Bij de foto's van Vince z'n eerste verjaardag is wel wat te zien van het nieuwe huis! Daarom zei ik ook 'gespiekt' en niet 'bekeken' @ Pampapilio: Mijn ouders willen niets liever, dat is t hem nou juist! Haha, ik kan niet bij ze langs of mn pa begint er over. En ik hoor van een hoop andere mensen ook dat hij het er met hen over heeft gehad. We zijn getrouwd, gesetteld, hebben een mooi huis en de financien prima op orde dus ja, dan krijg je dat. En bovendien ben ik de enige aan mijn kant van de familie die voor een (achter-)kleinkind kan zorgen. Toen we een jaar getrouwd waren (1,5 jaar geleden dus) hing mijn oma al aan de lijn dat ze wel graag een achterkleinkind wilde... Toen heb ik haar maar even uitgelegd dat dat nog een tijdje ging duren, haha. Maar ja inmiddels zijn we dus al een tijdje bezig en gaat het niet goed met haar dus dat is minder. Mijn ouders gaan komend weekend trouwens verhuizen, van een uur rijden naar bij ons in de stad. Geeft ook wel wat aan volgens mij
Ik zit hier ook maar net en t is idd een hele positieve gezellige groep! Kon ik ook wel gebruiken en is heeeel leuk! Ennnuuh je weet niet wanneer je je ei had??
Nou omdat ik maar wat in heb gevuld, het was steeds 30 nu komen er steeds 2 dagen bij, wat een onzin! En ik heb vandaag contact gehad met Jeugdzorg over de dochter van een vriendin van me dat voelt niet echt leuk dus inderdaad een beetje een baaldag...
Oooooh wat leuk zeg!!! mag ik vragen hoe oud je bent? hihi want als je al zolang getrouwd bent ook.. En dan kan je er ook voor kiezen om t met een verassing te vertellen dat jullie met de pil gestopt zijn? ik heb t met een gedichtje gedaan bijv. En bij onze familie is t ook wel speciaal omdat als ik een dochter krijg we 5 generaties vrouwen hebben. Mijn overgrootmoeder leeft nog en is ook nog heel fit! En een kleintje van mij is t eerste achterkleinkind en t eerste achter-achterkleinkind! Zoveel redenen waarom t gewoon moet lukken bij ons allemaal he!
Amaryllis -> Oooooh! Haha slim ja, nee dat is onze nieuwe woning inderdaad. MyLovely -> Oh jeetje, klinkt heftig hoor. Maarja soms is het natuurlijk het beste als jeugdzorg erbij wordt gehaald om te helpen. (al weet ik natuurlijk niet wat de situatie is) Wel vreemd dat er telkens 2 dagen bij komen inderdaad...
Mijn moeder zou het ook helemaal geweldig vinden als we nog een kindje kregen. Over mijn schoonouders ben ik minder zeker... Maarja, zij hebben er toch niets over te zeggen. Het was overigens bij Vince wel even anders, toen sloeg iedereen stijl achterover...
@ Pam: Ik ben 22, getrouwd toen ik net een maandje 20 was...heb altijd graag jong willen trouwen en toevallig liep het zo! Ik wil mn ouders inderdaad heel graag verrassen, vooral omdat ik weet dat ze niet kunnen wachten. Volgens mij gaan ze huilen, haha. Maar vijf generaties vrouwen?! Dat is wel heel bijzonder zeg! Dat moet gewoon gaan lukken, heel gaaf!
vond ik ook! en das idd lekker jong nog zeg!.. Trouwen zit er hier ff niet in.. we hebben net een koopwoning, naja 2 jaar en daar zijn we druk in bezig en ik ben iemand van een Groot groter grootst bruiloft! dus dat wordt echt sparen en dat heeft voor mij geen prior nu..
MOet t even vragen hoor, was jij ook heel actief in t tienermoeders hoekje met een banner met een foto van vince erop? (ofzoiets) want dan ben ik je daar al vaker tegengekomen volgens mij En je was ongepland zwanger geraakt?
Ik had al op je gereageerd maar zie t nergens meer staan dus nog maar s! Dat van je vriendin is idd naar zeg! zoiets is nooit leuk.. En is ovulatietesten niet een idee dan? daar ben ik aan begonnen toen t ineens begon te schommelen.. want denken dat je overtijd bent als je t niet bent is echt niet leuk!!! Dus ik ben er erg tevreden over.. nu weet ik gewoon wanneer ik ongi moet worden en dat scheelt toch qua rust in mn koppie..
Haha ja klopt. Ik schrijf er niet meer mee omdat ik me op een gegeven moment een beetje aan bepaalde dames begon te ergeren. En er waren ook veel van die 'losgeslagen projectielen', zonder vriend met een baby bij de ouders in huis... Nouja moeten ze zelf weten natuurlijk, maar ik vol me er niet echt tussen horen.
Ik dacht t al! ik had al t idee je te herkennen.. en ik ken die ergenis! daarom zit ik er ook nooit.. ook al was ik 19 toen we stopte ik voelde me allang geen "tiener" meer.. En ik vond je daar altijd al heel wijs en netjes overkomen! (weet niet hoe ik t anders moet noemen) je viel altijd een beetje op op de goede manier! En tsjah zijn er zat die ongepland of ongewild zwanger worden en echt geen idee hebben wat ze doen, ook veel die er voor kiezen wanneer t niet verstandig is (op alle leeftijden is dat trouwens zo) Daarom vind ik t altijd zo knap van meiden die jong moeder zijn geworden die t dus wel netjes doen en gewoon een voorbeeld zijn zelfs voor vele moeders van in de 30 ofzo! echt top
Pampapilio -> Wijs en netjes, kijk dat horen we graag! En over dat onverwacht zwanger worden, het scheelt bij mij wel dat ik al jaren een kinderwens had. De enige reden waarom ik er nog niet aan wilde beginnen is omdat we beiden nog een studie deden. Maarja, dan is het natuurlijk toch heel anders dan wanneer een meid zwanger wordt die alleen feesten en uitgaan in het hoofd heeft.