Dat is idd een heel verschil! Die meiden zijn er niet alleen qua situatie niet aan toe maar ook emotioneel niet.. Ik denk dat t niet verstandig is om voor een baby te kiezen wanneer de situatie niet ideaal is.. dus huisje baan, etc. Maar wanneer je er zelf wel klaar voor bent en t ongepland gebeurd is de situatie altijd aan te passen en dan is een baby gauw tevreden. Zo moesten vrienden van ons ineens wat sneller verhuizen als gepland omdat de beeb gewoon door de pil heen t wel ff tijd vond En hoewel ze vast niet alles hebben zoals ze t graag hadden gewild, ze redden t wel prima en hebben een huisje etc. kleine heeft alles wat ie maar nodig heeft! Tuurlijk willen we allemaal de nieuwste mooiste kinderwagen en kinderkamer en een doomoo (vind ik zooooo leuk! hihi) en een dure fles hier, dure mobiele daar superluxe box en ga maar door.. maar wanneer een baby wat kleertjes, eten, luiers en een bedje heeft is t al snel tevreden natuurlijk Als de papa en mama blij zijn met de situatie en niet alleen van de kleine houden maar ook de kleine het belangrijkste in de wereld vinden komt t dan al snel goed!
Haha nou wij probeerden ook snel nog te verhuizen, helaas lukte dat niet, waardoor we de eerste maanden met zijn 3en in 1 kamer hebben gewoond. (een soort veredelde studentenkamer) Tsja, dat krijg je dan wel natuurlijk... Gelukkig waren we al lang verhuisd voordat Vince begon te kruipen, dus hij heeft er geen last van gehad. Ik ben trouwens helemaal niet zo zuinig geweest met spulletjes kopen voor Vince... Hij heeft bijvoorbeeld een Quinny speedi en een babykamertje van TWF (a 1000 euro ). Maarja, ik had zoiets van dat gaat toch heel lang mee. Kleertjes koop ik net zo goed bij de wibra en h&m.
Op de foto is ons kamertje te zien. Daar hebben we dus nog 5 maanden met zijn 3e gewoond... Op zich niet zo heel erg, maar de complete zwangerschap en de eerste 3 maanden na de geboorte hadden we nog helemaal niets gehoord over een eventuele woning, dus het had ook nog jaren kunnen duren... Ik was op een gegeven moment echt zoooo gestresst! En niemand hielp ons, iedereen zei alleen dat we niet in aanmerking kwamen voor urgentie, en dat was het. Zoek het zelf maar uit...
Oh jeetje dan zou ik ook wel stressen ja!!! pffff Gelukkig is t toch nog snel gelukt.. En over de spulletjes, ik ben dus echt een gadget muts *bloos* Zo krijg ik binnenkort eindelijk mn laptopje en ik ben dan iemand die alle websites afgaat, alle reviews bekijkt en speceficaties vergelijkt tot ik t meeste voor t minste geld heb! haha En dat doe ik dus ook met babyspul.. ik denk dat wij gaan voor de quinny buzz 4, al krijgen we de kinderwagen van mn schoonouders! (zo lief!) En babykamertje hebben we ongeveer al.. *schaam* was dus niet de bedoeling maar mijn tante had toen mijn nichtje eraan kwam een hele mooie houten babykamer gekocht (met een beetje rietachtig erbij) en dat ding was duuurrr... Toendertijd riep ik al ooooh die wil ik wel overnemen van je ooit! en zij zei wel eens voor de grap dat ze m voor me bewaarde. En nu moesten ze m dus eigenlijk kwijt omdat ie in de weg begon te staan (nichtje is ondertussen 6 en kreeg nieuwe kamer) Dusja!! wat moesten we.. uiteindelijk maar uitlegd dat we m toch graag wilde hebben en later ook dat we bezig waren. Want ik kon m niet laten lopen hoor! Zeker niet omdat je dan net zal zien dat ik zwanger raak als ze m net verkocht heeft aan iemand anders..
Hihi bedankt, ach je voor ons 2en als studenten was het ook wel een leuk knus kamertje, maar toen Vince erbij kwam werd het gewoon echt te klein. We hadden toen ook nog een hond, dus met zijn 3en en een hond, hahaha.... En dat babykamertje had ik dan ook alvast genomen hoor! Ik was zelf ook supervroeg, volgens mij had ik het met 11 weken ofzo al besteld, hahaha! (en kon het toen nog bij mijn oma in de dozen staan totdat Vince 5 maanden was, grrrr...) Maar die voorvreugde is toch ook heel leuk.
Heey allemaal! Leuk dat jullie allemaal zwanger willen worden! Mijn vriend en ik willen volgend jaar pas zwanger worden, eigenlijk pas na het trouwen, maar wil dan wel graag eerder stoppen met de pil omdat ik altijd "ziek ben van de pil"zeg maar, ik heb erg last van de hormonen, en ik wil natuurlijk het liefst een regelmatige menstruatie.. Nou vraag ik me af wat ik het beste kan doen? Ik wil het liefst vandaag nog stoppen zodat we het dan eerst met een condoom kunnen doen, en mijn lichaam eindelijk minder hormonen krijgt, alleen ben ik dan bang dat ik ongesteld ben met mijn trouwdag, ik trouw begin Juni. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen?? Groetjes Babet
tjsah das erg lastig.. ik zou zelf zeggen anders gewoon stoppen en zolang met condoom zodat je kan zien of je wel of niet ongi zal zijn ong. dan kan je tegen die tijd misschien altijd nog ff 1 maandje aan de pil als t net rot uitkomt.. Maar persoonlijk zou ik aan de pil blijven tot dan en dan proberen. ook al duurt t bij nu bijv. toch wel lang.. ik heb echt een hekel aan condooms!!!!!! dus dat zou ik zo lang niks vinden hoor..
Fairytale -> Welkom! Hmmm, lastig ja... Ik zou denk ik toch nu stoppen met de pil. Dan kun je even aanzien hoe je cyclus is, misschien wordt het wel heel regelmatig. En mocht het nou 'gevaarlijk' worden, kun je altijd nog even opnieuw met de pil beginnen voor een maandje. Maar dan hoef je wel niet eerst helemaal te ontpillen als jullie er straks voor gaan.
Okee, Bedankt voor de reacties! Ik denk dat ik dan wel stop, want ik ben erg benieuwd hoe het gaat zijn zonder de pil, en dan kan ik inderdaad nog een maandje de pil slikken als ik bijna ga trouwen, tenzij ik net ongesteld ben geweest Leuk om trouwens jullie verhalen te lezen! Hoop voor jullie dat het allemaal snel raak is!
Tnx! Hopelijk is het bij jou ook snel raak na juni! Verdorie, Vince is al in slaap gevallen, dat wordt morgen om half 6 opstaan...
MY GOD WOMEN!!! JULLIE HEBBEN GEWOON 12 PAGINA"S VOL GEKAKELD!!! *valt flauw* Poeh ik zal maar beginen lezen zeker :s zal maar vlug zeggen hier dat ik dinsdag in een kledingszaak een proefdag mag draaien en dan zullen ze zeggen of het goed was of niet dus zullen zien ik zal nu maar beginen lezen.....owé als er 12 pagina"s volgebabbeld zijn over kleding of iets eeh! hehehe xxx
oke mensen onthoud dat ik werkloos ben en laat kan opblijven... Ik kon er 'daarstraks' ook niet op de site,was toen ong 05.30 uur jaaaa hoor ik krijg beelden door in mijn koppie via mijn gave xxx
Net als altijd met die onduidelijke symptomen...hebben sommige zwangere vrouwen helemaal geen gevoel dat ze zwanger zijn en sommigen weten het al op voorhand...dus ben je nog niet mee geholpen xxx
muahahahahhahaha "Hallo mijn naam is Anais....en ik ben verslaafd aan sex" *HOI ANAIS* "Hoi mijn naam is Cossy en ook ik ben verslaafd aan sex" *HOI COSSY* xxxx