Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Ik vind je tattoo's trouwens echt gaaf! Voor die in je nek, wauw!

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zoooooo Anais! en dan loop je op ons te zeuren :D je hebt gewoon een paar pagina's in je upje gevuld! whahahah

Ennuhhhhmmm mijn mannetje heeft ook 2/10 vandaag! :$ is om half 12 thuis ofzo..

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

*proest* WHAHAHAHHA :)

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou meiden ik ben ook ff weg..

Ik ga s ff aan de slag met een mini fotostudio bouwen en douchen en dergelijke ;) s kijken of ik leuke fotos kan maken!!

5. 4days

4days Niet meer actief

Ik had vannacht echt een vaaaaage droom zeg! Ik droomde dat er een stuk uit de zon brak, een soort straal ofzo. We zagen zo'n ding onder de zon hangen wat staads lager kwam, en toen zagen we dat het recht op ons af kwam. Eng heel eng...

6. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

hehe ja is ook :)
    Maar als mijn ventje nu niet 2/10 had maar wel 6/2 dan hadden we om 7 uur al kunnen eten...maar de late weken van hem eet ik altijd later omdat ikzelf heel veel dingen doe op een dag...eerst goed uitslapen :p dan naar een vriendin gaan,nog vlug kleine boodschapjes doen,even naar men mama gaan,dan opruimen thuis en dan de was doen en dan even hierop komen kijken en dan eten maken....MAAR eigenlijk komt het vandaag een beetje door JULLIE eeeeehh met jullie 12 lange pagina's...heb er bijna 2 uur aan gehad!:D
    xxx

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

dank je 8)
    Die in men nek was mijn eerste,en pijnlijkste als ik toch moet gaan vergelijken(duurde ook langer) als ik ze nu zie wou ik ze toch wat kleiner doen wat die man ook zei maar natuurlijk niet luisteren eh...

die op men pols is zo een typisch ding maar ik wou ze vijf jaar geleden al en is nooit uit men hoofd gegaan dus gewoon doen.

die op men voet was eigenlijk zowat last minute in men hoofd gekomen:p had eerst een elfje op men enkel willen zette maar toen helemaal niet aan het idee kunnen wennen en iets anders gezocht en ineens *plop* idee in men hoofd dus...

maar de laatste twee(tegelijk laten zetten) moeten bijgewerkt worden.
    ik was op dag twee met mijn voet in een heet bad gekomen en ja hoor een baasje op de tattoo en beginnen lichtjes ontsteken...er hing een krostje op en ik natuurlijk die eraf gedaan (doe ik altijd) en nu zie je de kleur op e huid niet meer enkel de kleur onder de huid(dus is zowat lichtzwart nu) en die op men pols moet beetje bijgewerkt worden.

voor de rest doe ik er geen meer bij(denk ik) heeeeeeeeeeeel mischien ooit in men onderrug maar dan eerst meer afvallen en dan zien maar nu voor het moment heb ik er geen zin in dus wie weet.

heb jij er ook?

xxx

8. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

hehehehe eigenlijk wel ja :p

amaai om half twaalf?die van mij is om half elf thuis.
    Werkt hij zover dan?
    xxx

9. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

:$ brrr:$

10. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

heb net je foto gezien......OW MY GOD je kan zo meedoen in een modellenprogramma!!:$

xxx

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou tis vanaf hier wel uurtje rijden maar hij rijdt mee met werkbus (gratis vervoer stop eind van de straat ;) ) en dat duurt nog half uurtje langer dan..

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Nou uuuhhm ECHT NIET!

Eerste wat ze zouden doen:

Over me heen kijken en vragen waar dat meisje nou is tot ze omlaag kijken! :D dan zouden ze vragen of ik 30 kilo wil afvallen en of ik mn foto's erg bewerkt heb! Whahaha

Ben meer een fotografe.... denk dat dat ook scheelt? ;) en ben heel kritisch.

Tip van de dag voor foto's : VEEL LICHT! vooral daglicht ;) (daglichtlamp is dan ook wel handig vaak)

Ik ga nu straks nog ff foto's maken, ook met mn mannetje.. moet voor familie enzo.. als ze lukken zal ik dan wel up-to-date foto's van me plaatsen :p

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zozo.. is er niemand meer??????? :)

14. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden!

Vandaag was mn temperatuur ineens een HEEL stuk omlaag gezakt... Dus waarschijnlijk was het dat voor deze maand. Heeeel misschien was het een innesteling. Ik had het namelijk nog eens precies opgezocht, maar het is dus echt zo dat je meestal bij je innesteling 1 dag lang een flinke dip hebt, en dat de temp ERNA een stuk hoger wordt. Hadden we dus eigenlijk beiden gelijk Anais. ;) Maarja, ik ga er gewoon vanuit dat mijn temp morgen ook laag is. Jammer, maar helaas.

Anais -> Ja ik zal straks even een foto zoeken van mijn tattoo's. Ik heb een grote op mijn enkel, een grote op mijn onderrug. En een kleine op mijn buik eigenlijk, maar sinds mijn zwangerschap verwijs ik daar liever niet meer naar, whahahaha!

Pampapilio -> Hahaha, ach welke vrouw speelt nou niet vals? Iedereen neemt toch foto's waar je slank op lijkt, waar je haar net leuk zit, waar je make up leuk is gedaan... En dat mag best vind ik. ;)

Groetjes!!

15. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Meurning hotties 8)

Lekker, 9 pagina's.
    Even kijken waar ik op WIL reageren. :p

Ja, ik eigenlijk ook. Ach, ik zat mezelf even flink op te fokken gister.
    Vandaag ben ik weer rustig. ;)

Ben je gaan kijken naar testen?? Hahaha, wat ben je toch een drol. :p
    Lief van dat rompertje. Ze zijn nog zo lekker inimini he, maat 50.

Ik had voor mijn vriend een paar sokjes en het boekje van Kluun ingepakt. Wel samen getest, maar daarna kon ik hem toch iets geven.

Pam, hoe wist jij mijn hyves????? ;) :p
    Vandaag je NOD!! Ga je testen?

Mooie foto! Jullie zijn echt té cute samen! :D
    Arme Vince.... Gelukkig trekt het wel weer weg. Hoe is met jouw schuldgevoel?

Welkom MyLovely! Ik ben een beetje spuit elf, maar er is dus nog niemand zwanger hier.

Zullen we een poll maken?? Gaan we gokken wie er van ons als eerste zwanger zal zijn! ;)

16. 4days

4days Niet meer actief

Nee IK ben GEEN ovu test gaan doen, in tegenstelling tot bepaalde mensen waarvan ik geen namen noem. :D Maar ik weet het toch nog van de ovu testen die ik deze maand allemaal heb moeten doen om mijn ei te vinden. ;) Ik had gewoon echt iedere dag zo'n lijntje als op de foto van jou, maar dat is gewoon hartsikke negatef, wil helemaal niets zeggen. Een positieve test knalt er ecth vanaf.

17. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ik wil graag nog even inhaken op het gesprek van gisteravond, dat jullie hadden over het onverwacht zwanger raken.

Toen ik het las, voelde ik ineens een heel grote kloof ontstaan tussen jullie en mij.
    Ik was namelijk wél een meisje dat alleen maar met uitgaan en jongens bezig was, toen ik zwanger raakte.
    Nu ben ik helemaal niet van plan om me te gaan verantwoorden, want ik weet zelf dat ik het harstikke goed heb gedaan. Die bevestiging heb ik allang niet meer nodig.

Maar....ik wil wel graag dat jullie weten dat dat absoluut mijn zwakke plek is en waarschijnlijk altijd zal blijven.

Ik reken mezelf niet tot die groep meiden die niets voor elkaar hebben, bij hun ouders wonen en amper naar hun kind omkijken.
    Maar ook ik had niets voor elkaar toen ik zwanger raakte, ik was ook maar net bij de vader en ik was er dus ook emotioneel totaal nog niet aan toe.

Ik begrijp wel hoe jullie het zien en het gedrag van meiden, zoals ik hierboven heb beschreven, keur ik ook helemaal niet goed.
    Maar veel meiden vechten zich er wel uit, zo ook ik.

Ik weet niet of jullie de documentaire The boy is mine kennen?
    Hieronder een linkje.
    Dat is gewoon schrijnend om te zien en ik hoop ook van harte dat jullie het over dat soort meiden hadden.
    Want dan sluit ik me daar helemaal bij aan.

Het is alleen pijnlijk om te lezen hoe een situatie wordt afgekeurd, waar ik zelf ook in heb gezeten.

't Zal je maar gebeuren - The boy is mine

18. 4days

4days Niet meer actief

Mijn antwoord was ook totaal niet zo bedoeld, vind het vervelend als je het zo hebt opgevat. :( Sterker nog, ik zelf een meisje wat een baby kreeg op haar 16e (terwijl ze bij haar tante woonde, geen contact had met haar ouders en net een 16-jarig vriendje had) en zij doet t super!

Maar ik schiet eerlijk gezegd zelf altijd een beetje in de verdediging als iemand het heeft over ongepland zwanger raken. Dan ben ik soort van opgelucht dat ik erbij kan zeggen dat ik al een kinderwens had van tevoren. Ik denk dat dat juist komt omdat ik bang ben dat mensen mijn situatie afkeuren, en dus totaal niet omdat ik jouw situatie af zou keuren. Dus als ik jou dat gevoel heb gegeven, dan vind ik dat echt ontzettend vervelend, want ik weet maar al te goed hoe dat is. :(

19. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ik wil je ook helemaal niet aanvallen, hoor. Het hele stuk is niet aanvallend bedoelt. Het was meer zo van, dat 'men' er zich bewust van is dat het een hele pijnlijke plek is.
    En ik vind het (klinkt zo raar) op een bepaalde manier zelfs fijn dat jij ook niet gepland zwanger raakte.
    We hebben allebei een hele zware beslissing genomen, door het kind te houden en nu doen we het beiden harstikke goed!
    En wat jij hierboven zegt over dat je opgelucht was dat je tenminste nog terug kon vallen op een kinderwens, vind ik heel fijn voor jou.

Nu even algemeen/hypothetisch; *niet persoonlijk voor jou dus, lieve Cossy!*

Die angst voor afkeuring uit de omgeving zorgt er volgens mij voor, dat meiden die het niet helemaal goed voor elkaar hebben, afgekeurd worden door meiden met een kinderwens, maar die nog vrij jong zijn.
    Misschien zit hier zelfs een stukje jaloezie, van meiden die wel willen, maar bij wie het niet meteen lukt...?
    Dat jonge meiden zich min of meer schamen voor hun eigen kinderwens en bang zijn voor de reacties uit de omgeving, en dat dan heel hard gaan roepen?

Persoonlijk zou ik het in ieder geval fijn vinden, als er hier niet zo simpel negatief wordt gesproken over meiden die jong een kind hebben gekregen. Daarmee zou ik al heel gelukkig zijn!

En ik kan hier nog heel lang over doorgaan hoor, maar dan wordt het weer van dat SPH-geleuter van mij. ;)

Deel Deze Pagina