Oh en over testen, ik heb t idee dat morgen of overmorgen ook mn NOD nog kan zijn en gister al ongiachtige steken dus ik wacht t nog ff braaf af.. Heb zon hekel aan negatief testen!!!! dus dan ben ik liever weer s echt overtijd..
Hey meiden !!! Wij zijn thuis !!!!!! heeft er iemand voor mij een kleine update van wat ik gemist heb ?? Ik ga natuurlijk niet terug lezen
Ik ben nieuw hier, das een update! haha en een tijdje terug hadden ze t er wel over hoeveel pagina's je al moest teruglezen! hihi, waren er heeeeel wat!
Hahaha , ja jullie hebben je totaal niet ingehouden voor mij Maar daar staat dan wel ff tegen over dat jullie mij een update verschuldigd zijn Welkom hier PamPalio !! Ook aan de klus zie ik.. Ronde 11 alweer... Gaan jullie voor de eerste ?? Ik zal me even in het kort voorstellen: Ik ben dus Miracle08 ben 19 jaar en al bijna 3 jaar happy samen met me Hubje ( 24 ) op 19 september 2008 zijn wij trotste mama en papa geworden van een ( nu alweer 1 jaar oude ) Dochter genaamd Jaimy. In Januari 2010 ( en dan 4 januari om precies te zijn ) ga ik de HA bellen voor het laten verwijderen van mijn Spiraaltje. Daarna wil ik even 1 maandje mijn lichaam de rust geven en dan eind februari gaan ook wij aan de klus voor een brusje Morgen heb ik mijn sol.Gesprek bij de Kruidvat en als dit wat word hebben we ons hele lijstje afgewerkt ( We hadden eeen paar prioriteiten die we gedaan wilde hebben voordat we aan de klus gaan ). Wij zijn afgelopen week een weekje naar Centerparcs geweest met mijn Smoe en haar vriend , mijn 2 schoonbroertjes met vriendin ( een van hun heeft een vriendin ) en ik , hubje en Jaimy. Het was een zeer gezellige en geslaagde week , maar ben stiekem ook wel blij dat we weer thuis zijn. Al hadden de katten er een flinke bende van gemaakt
Oh dat klinkt gezellig zeg!! en een soort "als de kat van huis is.." dus alleen dan net ff anders?! Nou dan zal ik me ook nog maar s voorstellen.. Ik ben dus Pamela, 20 jaar jong en wij zijn inderdaad alweer bijna een jaar bezig voor de eerste! iets wat me toch wel bang maakt aangezien ik erg tegen de MMM opzie.. Wat ook al ter sprake is gekomen is mijn lijf Ik heb ME/CVS en ben daardoor volledig afgekeurd. waardoor t allemaal toch wel erg zwaar en spannend is! Ik heb nu al bijna 4 jaar een vaste relatie met mn vriend, waarvan we er ook al bijna 3.5 samenwonen. En we hebben 2 jaar terug in december ons koophuisje gekocht! Hij heeft een goede vaste baan dus alles is helemaal klaar en gereed voor een beeb! dus nu vind ik dat ik toch wel lang genoeg gewacht heb! hahaha We hebben trouwens ook een lekkere beestenboel.. Een Leonberger van 1,5 jaar 3 katten (somali, ragdoll en noorse boskat, heerlijke combi! haha) en 3 ratjes..
Oh en even algemeen: Noem mij maar Pam! hahaha Is makkelijker en t is dat mn ouders me toch echt Pamela genoemd hebben maar iedereen zegt eigenlijk meteen Pam
Nou ik vind het iets minder , ik bedoel als ze een bende maken oke daar heb ik geen problemen mee maar de oudste vond het nodig om mijn bank als plasbank te gebruiken Gelukkig had ik er lakens op liggen en is het niet helemaal in mijn bank kussens getrokken op 1 na. Gelukkig ook heb ik afneembare hoezen dus die zitten nu in de was en een deel is al klaar maar echt vrolijk word je er niet van , ook aangezien het niet inze bank is... Maar goed het is weer schoon Oke dan... Maar wat is ( oh nu voel ik me dom ) ME/CVS ?? Jullie zijn ook al lekker snel samen gaan wonen zie ik. Hubje en ik zijn ook na een half jaar samen gaan wonen Alleen wonen wij nu in een tijdelijke woonshalet omdat we niet kunnen kopen en volgens de woonbedrijven zijn we niet urgent genoeg :/ Als het goed is krijgen we voor oktober 2010 een flatje aangeboden dus tot die tijd zingen we het hier uit. En dat is vooral in de zomer maanden erg goed te doen
Uuhhm ja dat is lastig uitleggen! eigenlijk houdt t in dat je supersnel vermoeid bent en inspannen niet kan. Dus als ik een trap oploop sta ik vaak te hijgen alsof ik een marathon gedaan heb. En als ik een stukje zou fietsen (naar een winkel ofzo) zou ik gewoon bijna omvallen! dan gaat er gewoon een lichtje uit ook vallen er nog veel meer dingen onder bij mij.. zoals slecht geheugen, altijd hoofdpijn altijd spierpijn en soms heel heftig en ik heb bijv. ook PDS (spastische darm zeg maar) en dat hangt ook weer samen met.. Moet dus gewoon veel mn rust nemen en sommige dingen kunnen gewoon niet. Maar we gaan gewoon door en wie weet word t ooit beter, t zou zomaar kunnen! En dat van je bank is idd echt niet leuk!!! gelukkig was t nog schoon te maken maar das niet leuk thuiskomen nee.. En ja we zijn heel snel gaan samenwonen.. mn vriend kreeg een flatje toen we net samen waren en op een gegeven moment was t ongeveer teveel moeite om heen en weer te gaan met mn spullen dus dan bleef ik maar! haha Even later zijn we officieel samen gaan wonen en ook op zoek gegaan naar een huurwoning maar dat is idd lastig! Ik kan je wel een tip geven, de reden dat wij nu konden kopen was een starterslening via de gemeente! is speciaal voor starters en daardoor kan je dus meer betalen voor een huis en je betaald dan aan een deel de eerste jaren niks! ook via t rijk hebben ze nog een subsidie voor kopen.. Misschien daar eens naar kijken of jullie gemeente eraan doet? daardoor hebben wij nu een ruime eengezinswoning kunnen kopen. had anders nooit zomaar gekund!
Ok dan. Dat klinkt best wel zwaar soms... Maar er is niet gezegd dat je daardoor geen kleintje kan krijgen en dat is wel fijn. Ik hoop dat het bij jullie gewoon zo lekker snel raak is , en dan op de gewone manier haha , groot gelijk dat je gewoon gebeleven bent ! Wij zijn samen op kamers gaan wonen omdat mijn ouders gingen verhuizen en ik niet mee wilde. Toen we op de kamers kwamen te wonen raakte ik zwanger ( bewust ) want er was ruimte zat en de huurbaas had er geen problemen mee... Dachten we... Met 34 weken werd ik op straat gezet want hij wilde geen klein jong in huis , daar sta je dan met je dikke pens , geen huis en geen onderdak. We zijn toen bij mijn moeder gaan wonen maar dat ging goed tot 6 maanden na de bevalling. De spanningen werden te hoog en het werkte niet meer. Toen kwam mijn oma met dit Chalet aanzetten en die hebben we met beide handen aangenomen. Nu wonen we er in maart 1 jaar en in de zomer is het vooral geweldig ! Echt een camping gevoel We willen met kopen even wachten , sterker nog daar moeten we mee wachten totdat hubje een vast contract heeft ( krijgt ie in maart ) en ik ook iig een half jaar contract heb. Maar we gaan ook proberen zoals jij net zegt via de gemeente en evt het rijk. En tot die tijd is huren geen ramp , alleen vevelende dat het allemaal zo heeft moeten lopen al zijn we er niet minder op geworden Ik heb trouwens 2 katten , 1 spierwitte huiskat en 1 zwarte perz. De witte is 2 jaar en de zwarte is 8 bijna 9 , die is ook op zijn eind aangezien perzen maar 7 gemiddeld worden.
Zo tis rustig hier!! En perzen maar 7? pfoe dat heb ik nooit geweten.. onze rassen worden ook meestal minder oud als de htk-tjes maar zo jong toch niet gelukkig.. onze hond weer wel maar das helaas omdat die zo groot is!! En wel fijn dat je dan dit chalet aangeboden gekregen hebt! Maar wat lijkt dat me moeilijk zeg.. op straat staan of bij je ouders moeten wonen weer! zeker met een kleintje.. Had je toen bij die man geen contract ofzo? want dat is toch absurd dat ie je zomaar op straat zet!! @ de rest: Hier stiekem weer een beetje hoop! waarschijnlijk niet terecht maar ben nog niet ongi en mn borsten doen soms zeer!! oef! en zeker mn tepels.. en voor zover ik me kan herinneren heb ik dat alleen bij mn eisprong.. nooit voor mn ongi. en heb t nu al een week ofzo! Zou er toch een sinterklaaskadootje groeien?
Even heel illegaal hier! Mijn liefje is even naar de buren. Pam, ik heb je reactie gelezen, hoor! En je ff een fijne buddypoke op hyves gegeven. Fijne avond meisjes! Xxx
Das idd een fijne buddypoke! En heeeeel slim gedaan want bij mij weet dus ook op mn hyves bijna niemand ervan!!! Dus allemaal oppassen wat we hyven bedacht ik me ineens! hihi
Hey meiden, misschien had ik deze maand toch te vroeg afgeschreven... Ik heb vandaag namelijk ineens licht bloedverlies gehad! Dus er is nog een klein kansje dat het vandaag qua temp toch de innestelingsdip was, ook gezien dat bloedverlies en lichte ongi-krampjes. (maargoed die krampjes heb ik al dagen) Nouja, in ieder geval nog een heel klein kansje nu. MIRACLE, WELKOM TERUG!!! Zo nu ga ik ff leze wat jullie kletskousen hebben geschreven.
Ooeeee spannennddddd.... en dat lichte bloedverlies heb ik dus ook gehad.. Hebben jullie ook dat je op een gegeven moment de kwaaltjes van de maanden door (welke bij eisprong welke bij ongi) en dan ineens klopt t niet?! is t ineens een maand anders?!
Pam -> Wel spannend hoor! Al een dag overtijd! Wie weet.... Ik gun het je echt! Miracle -> Fijn dat het leuk was in centerparcs! Wel minder van die katten... Zijn jullie wel weer lekker ontspannen? Heel veel succes morgen!!!
Dit is pas onze eerste klusronde he. (waar ik wel 3 maanden op heb gewacht, grrrr....) Dus ik weet nog niet hoe mijn cyclus loopt...
Moet eigenlijk die banner ff veranderen want ik heb niet t gevoel dat ik overtijd ben.. ik denk zelf dat ik morgen ook gewoon mn NOD kan hebben.. Ik zal t wel ff aanpassen!
Ahzo, ja dat krijg je met een beetje onregelmatige cyclussen he... Dat is altijd een beetje afwachten.