Haha, die plaatjes passen er allemaal wel bij Wij zitten nu in ronde 15, tenminste dat is dan vanaf het moment dat ik ovutesten ging gebruiken. Enne over die zwangerschapspraat, lekker doen hoor! Zijn allemaal blij voor je
Onze Lijst! Bekijk bijlage 27324 NOD 06-11: PamPapilio (ronde 11) - ZWANGER !!! 15-11: Jenna85 (ronde 4) 15-11: Dissapointed (ronde 15) 28-11: Amaryllis (ronde 7) 03-12: Anais(ronde 21) 06-12: Cossy (ronde 2) Zwanger PamPapilio | uitgerekend: 13-07-2010 | t wordt een: ? Afspraken: December '09: 01-12: Intake verloskundige Pampapilio Januari '10: 04-01: Miracle08 bellen naar de HA voor het verwijderen van haar Mirena !! Kindertjes Sem* van Cossy (13-08-2009) Vince van Cossy (23-09-2008 ) Jaimy van Miracle (19-09-2008 ) E. van Jenna (20-12-2003) Link plaatje: http://www.kenpittman.com/content_images/2/BabyFromGod.jpg
De lijst nog een keer naar voren want ik heb net de VK gebeld! 1 dec. intake.. spannend hoor! En mn verzekering gelijk omhoog gegooid.. wordt iig alle eigen risico vergoed straks!
Pam -> Nee, die strepen zijn ECHT niet te missen!! En van mij mag je hier ook lekker kletsen over babykwaaltjes en bolle buiken hoor, hihi! Dissapointed -> Ohw hihi, zo kun je het ook zien ja... Hoef je in ieder geval al niet meer bang te zijn voor de MG. (toch een dikke knuffel hoor, ziek maar lekker uit!) En ronde 15, da's ook al een tijd he...
Heej Pam, heb je over drie weken de eerste echo?? Spannend zeg! Acht weken ben je dan he? Goh, dan zou je echt al wel wat kunnen zien. Leuk!
Ik meld me trouwens alvast af voor de periode na m volgende eisprong. Ik ga vanaf vlak voor de eisprong tot aan mijn NOD even proberen zo weinig mogelijk aan zwangerschap te denken en zo relaxed mogelijk te zijn. Elke vorm van stress kan het eitje trager maken, en dat is iets wat ik ECHT niet kan gebruiken met mijn 6 dagen tijd om in te nestelen... Dus als jullie je ineens afvragen waar ik ben dan weten jullie dat alvast.
Nou, gezellig hoor. Nee joh, je moet lekker doen waar jij je goed bij voelt. We zullen je niet dwingen om hier te blijven. Pff, 6 dagen is écht kort... Ga jij maar lekker eind nov/begin dec in de zennnnn-modus.
haha nee, dat had ik er ook eerst neergezet.. en volgens mij heb ik die ook dan hoor! Maarja weet t niet helemaal zeker he.. En ja tis over 3 weekjes al omdat ik dat heb gevraagd.. door die vorige vage testen en mijn lichaam ben ik toch echt wel heel zenuwachtig en heb ik zo snel mogelijk een echo! En idd, 8 weken moet er al wat te zien zijn en een hartje al kloppen dus ben benieuwd! @Cossy, Slim meid! lekker rustigaan en we horen vanzelf van je! Ik ga nu vertelspullen shoppen!! wish me luck!!
Veel plezier en succes Pam! Maar dat komt vast goed. Ik ben benieuwd wat je gaat kopen! Enne...oh ja! Pagina 100!!!!
Hoi allen, Ik ben vandaag men proefdagje gaan doen maar denk niet dat ze me daar gingen aannemen...waren zoveel mensen daar komen solliciteren... mijn tweede sollicitatie hier om de hoek thuis....is wel goed gegaan.Normaal gezien was de vacature voor kasse 20uurtjes. Nou nu mag ik dus als fulltime receptioniste werken !!!!volgende week woensdag begin ik en de uren zijn geweldig enkel donderdagis tot 8 uur werken en de rest is tot 5 uur of Zaterdags tot 4 uur....en heb een vrije dag per weekdus werk dan 5 dagen. Zozo @ pam: Wauw binnen drie weken al een echo!!!spannend!!! @ cossy ik doe het ook rustig aan,gewoon niet meer(teveel) op letten natuurlijk wel kijken voor je ei maar niet meer te druk maken. in verband met men vriendin bleek het dus niks te zijn....heel raar maar ja gyn kon niets verkeerds zien dus zal goed zijn zeker? groetjessss ps: vanavond serieus uit de bol gaan en vieren is een fuif hier in de buurt
He verdorie, een kwartiertje na mijn vorige post begaven zowel mijn pc als ook mijn laptop het... :x Heb de pc nu pas weer aan de praat gekregen... *ff terug lezen*
Jenna -> Grr precies ja, pagina 100, dat was precies wat ik wilde schrijven toen mn laptop ineens zowat ontploft... Stom ding! Pampapilio -> Ik ga ook vragen voor een vroege echo als ik zwanger ben. Want ik zie nu al de bui hangen dat ik helemaal door ga freaken als ik eenmaal zwanger ben... Ik ben echt als de dood dat er nog eens zoiets gebeurt als bij Sem*. Anais -> Nou dat 'nieuwe' baantje klinkt helemaal super hoor! Wat fijn dat je zo snel al aan de slag kunt!
Jaaa , we zitten op pagina 100 ( alhoewel bij mij pas op pagina 25 ) Pam Lekker een vroege echo Mijn 1ste echo was met 8wk , de echo daarna was pas weer met 20wk. En lekker shoppen lees ik , en en en wat heb je gekocht ?? Anais Klinkt goed je nieuwe werk ! En jij kunt ook al zo lekker snel aan de slag ! Net lekker gedoucht, ben weer helemaal fris Morgen moet ik om 10.00 bij de kruidvat zijn voor het tekenen van mijn Contract En dan als het goed is maandag beginnen. Vanmorgen Intake gehad bij het KDV en dat was echt super ! Jaimy had het ook meteen goed naar haar zinnetje dus ben benieuwd hoe het volgende week gaat lopen als mama haar daar alleen achterlaat ! En dan.... Dan gaat deze mama om 19.55u haar 1ste deel van de Mex.Griepprik halen. Ik ga niet meer lezen , zoeken , google oid. Ik heb wat info gehad van de HA en besloten om mezelf en Jaimy toch te laten enten. Ik zal wel blij zijn als we het achter de rug hebben want ik word er soms helemaal gek van. Ik zal voornamelijk blij zijn als Jaimy is geweest. Als dit achter de rug is zal er een hoop druk bij me wegvallen denk ik zo...
Lieve Meiden Ik moet een heel verhaal kwijt want er is heel veel gebeurd vandaag... Maar eerst: PAM gefeliciteerd!!!! Ik wist het wel Goed de rest heb ik niet bijgelezen want het was nogal veel en ik heb nogal wat aan mijn hoofd Voor Miracle: Mijn NOD is op 14/11/09 en ik ben in ronde 9 Nu het verhaal: Vanochtend om half 8 werden mijn man en ik wakker gebeld door mijn schoonvader. Mijn schoonmoeder, 49 jaren jong, heeft een hartinfarct gehad. Ze wisten nog niet precies wat er aan de hand was en als hij meer wist zouden ze bellen. Om half 12 werden we gebeld, we moesten GELIJK naar het ziekenhuis komen omdat mijn schoonmoeder over 1,5 uur geopereerd zou worden en we moesten afscheid komen nemen. Of in elk geval doei gaan zeggen voor de operatie. We kwamen daar, mijn schoonmoeder aan allerlei toeters en bellen, en we moesten natuurlijk heel erg huilen! We hebben met zijn allen om het bed voor haar gebeden, een lied gezongen en uit de bijbel gelezen. Toen werd ze weggebracht. We kregen een familiekamer en mijn schoonvader vertelde wat er was gebeurd. GIsteravond laat maakte mijn schoonmoeder hem wakker en zei: Het is niet goed, bel 112! Hij belde 112, en de ambulance kwam direct. Ze was naar het ziekenhuis gebracht waar we wonen en daar wilden ze een CT scan op haar uitvoeren, maar het lukte steeds niet omdat ze niet kon stilliggen. Op een gegeven moment zakte ze achterover en was ze weg. Mijn schoonvader zag het leven zo uit haar ogen verdwijnen.... De verpleger rende de gang op en riep: HELP HARTFALEN!! en ineens stonden er 7 verplegers op haar kamer. ze hebben haar een hartmassage gegeven maar dat hielp niet en toen hebben ze haar elektrische schokken toegediend en bij de 2e kwam ze bij. Ze is toen naar de CTscan gebracht en ze hebben een inwendige kijkoperatie uitgevoerd en het bleek dat haar Aortaklep lekte, en haar aorta, haar kransslagaders en de slagaders van en naar haar hersenen scheuren van wel 5 cm bevatten. Dit zijn ze op dit moment aan het opereren en we krijgen binnenkort nieuws. Ik ben met mijn man intussen weer thuis, wat wel goed is want ik ben ook nog steeds ziek, en het is allemaal heel heftig... Vandaar dat ik even niet meegelezen heb en er vandaag niet was. Ik moest even mijn verhaal kwijt en ik wil jullie vragen om voor mijn schoonmoeder te bidden! Veel liefs MyLo
MyLovely Jeetje meid , dat is schrikken zeg ! Ik weet gewoon even niet wat ik moet/kan zeggen... Hier staat iig een kaarsje aan voor je Smoe !
Miracle -> Spannend van die prik! Had je je kaartje al in de bus dan? Ik heb nog geen oproep gekregen... Mylo -> OH MY GOD!!! Oh wat erg zeg!?!?!?! Pfff wat moet je nu in de zenuwen zitten... Scheuren van 5 cm, dat klinkt echt niet best....!?! Superveel sterkte! En ik hoop heeeel erg hard voor jullie mee dat het goed gaat komen met smoeder!
Onze Lijst! NOD 06-11: PamPapilio (ronde 11) - ZWANGER !!! 14-11: MyLovely (ronde 9) 15-11: Jenna85 (ronde 4) 15-11: Dissapointed (ronde 15) 28-11: Amaryllis (ronde 7) 03-12: Anais(ronde 21) 06-12: Cossy (ronde 2) Zwanger PamPapilio | uitgerekend: 13-07-2010 | t wordt een: ? Afspraken: December '09: 01-12: Intake verloskundige Pampapilio Januari '10: 04-01: Miracle08 bellen naar de HA voor het verwijderen van haar Mirena !! Kindertjes Sem* van Cossy (13-08-2009) Vince van Cossy (23-09-2008 ) Jaimy van Miracle (19-09-2008 ) E. van Jenna (20-12-2003) Link plaatje: http://www.kenpittman.com/content_images/2/BabyFromGod.jpg
Cossy Mijn oproep voormezelf lag vorige week geloof ik al in de bus. De oproepen voor de kleintjes worden volgende week verwacht. Weet jij al wat je gaat doen met Vince ?