(weet niet meer of ik dit al verteld had, maar dan nog maar s )Maandagavond waren we al naar mijn ouders en 2 bevriende stellen geweest.. Voor mn ouders had ik een mini baksetje liggen, ze hebben een catering bedrijf en mn vader is GEK op bakken en koken! zat een mini pollepeltje in, minideegroller dat soort dingetjes! Dus die gaven we met t excuus dat t was als bedankje voor t klussen.. en ze maken t open en mn vaders eerste reactie was gewoon dat ie t leuk vond! hij moest erom lachen en dacht verder nergens bij na tot mn moeder met zon gezicht "" vroeg of t ook een betekenis had?!!.. toen ik heftig knikte kwam ze huilend naar me toe om me te feliciteren! Zelfs mn vader had t ff niet meer.. Helemaal top dus! Toen we naar die vrienden gingen hadden we de test in een envelopje gedaan, zo hebben zij t namelijk een maand of 7 terug verteld omdat zij nu hoogzwanger is (begin dec. uitgeteld) nou toen ze dat envelopje zagen wisten ze t natuurlijk al en zij begon ook helemaal te huilen van blijdschap! ze wist hoelang we bezig waren en was echt heeeel bang voor ons.. zo lief! Bij t tweede stel ook t envelopje gegeven en ook zij waren helemaal happy.. ze bleef maar zeggen dat ze t helemaal leuk vond!! haha Dan nu over gister.. Eerst gaan shoppen natuurlijk.. dus we hadden 2 shirtjes, een spaarpot en transferpapier gekocht.. Eerst naar mn oma met een zilveren spaarvarken want die had altijd voor alle kleinkinderen spaarpotten staan op een vensterbank en als er dan een verjaardag was ofzo en we waren klein deden we dan een rondje voor spaargeld en oma spaarde ook op die manier altijd voor ons.. als dan die dag kwam dat je iets leuks kreeg als je je spaarpot leegde (was hier bij de bank altijd) dan gingen we met oma heen en mochten we wat uitzoeken. Dus we geven m.. en ze maakt m open en ze moest lachen.. een spaarvarken zegt ze, en je ziet dat ze m niet helemaal snapt dus ik zeg.. ja kan ie bij de rest staan en ik wijs naar dat plekje waar ze altijd stonden.. En dat was zon mooi moment.. want mn oma staart me strak aan en ik denk dat dat wel een halve minuut duurde ofzo tot ze ineens "NEE?!!" uitkraamt en na mijn ja ook gelijk begint te huilen! hihihi.. Ze moest t natuurlijk ook gelijk aan haar moeder vertellen! hahaha.. (mijn overgrootmoeder dus ) Dus ook dat was helemaal geslaagd.. Toen zijn we bij mijn ouders shirtjes gaan maken.. een mini blauwe.. en een grotere roze.. waar de tekst op kwam "Hoera ik word grote nicht!" en "Hoera ik word grote neef!" Toen naar mijn oom en tante en mn nichtje van 6.. en we geven dr uiteindelijk dat shirt.. ze pakt m.. en ze begint op te lezen met wat hulp van mij Nou mn tante pakt gauw dat shirt om t zelf te lezen en toen viel t kwartje hoor! ook helemaal blij natuurlijk! alleen mn nichtje zelf snapte t nog niet.. hihihi.. Na wat uitleg en vragen snapte ze t eindelijk.. later kwam ze even bij me zitten (nadat ze vragen naar mn buik keek toen ze aankwam! hihih.. raar hoor baby in die buik! ) en toen zei ze dat ze t wel leuk vond.. en ineens zegt mn tante tegen dr dat t komt rond haar verjaardag.. en je had dr koppie moeten zien!! "Das nog vet lang!! " dat snapte ze echt niet dat dat zo lang moest duren! vond ik echt zo leuk! hahaha Daarna gingen we richting vriendlief zn zus.. met een shirtje voor de kleine op zak.. dus wij daar braaf wachten tot dr vriend er was.. en we geven m t pakje.. hij maakt t open en ook zijn reactie was goud waard! hij zij echt heel ge-emotioneerd Nee?! echt???? en ik kreeg gelijk een dikke knuffel en felicitatie! natuurlijk moest zusjelief even huilen met me! hihihi Dus haar kleintje van 2 maandjes kreeg een shirt aan met "Hoera ik word grote neef!" en al was ie veeeels te groot (we konden ff niet kleiner krijgen in een lichte egale kleur) t stond gaaf!! Toen met zn allen beraamd dat we vriendliefs moeder daarheen moesten lokken en dan de kleine dat shirt aan laten houden.. dus zo gezegd zo gedaan en toen ze binnenkwam en we vertelden dat de kleine wat te vertellen had wist ook zei het.. t besef kwam wat later en toen kwamen de tranen weer hihi.. schoonpapa zit helaas nog ff in t buitenland maar we konden t niet voor ons houden.. dus die heeft t over de telefoon gehoord maar ook die was natuurlijk blij! Oh en ook mn oudste nichtje nog gebeld! dat ging als volgt.. (ze is 13) die neemt op.. en ik vraag zo ff of ze nog zin heeft in een oppasbaantje volgend jaar.. ja vond ze wel leuk.. dus ik zeg want je krijgt er een neefje of nichtje bij!.. ja.. dat snapte ze ff niet.. "van wie dan?!" ja denk s na.. "weet ik t" Na wat vissen en hinten van zei ik "ja wie belt je nou?!" "ja jij.... OOOOOHHH JIJ!!!!!!" die stond er even niet bij stil dat ik dat ook nog kon worden denk ik! whahahah Ik kon horen dat ze t leuk vond.. en t was dan ook "Vet stoer!" dus dat zit wel goed.. Morgen naar verdere familie (oma's van vriendlief) en dan weet iedereen zon beetje t die t nu moet weten.. op mijn (half)zus na.. maar haar schoonvader is gister overleden (was even een heeeeeel dubbel gevoel dus!) dus die vertel ik het later wel.. die hebben nu genoeg aan hun hoofd
Oh en er zijn er al 2 geweest die zeggen dat t een jongetje wordt! Ik en vriendjelief denken dus een meisje.. ik heb er al zolang ik me kan herinneren een gevoel bij.. en vriendlief riep natuurlijk al voor de testen dat ik zwanger was en hij wist/weet zeker van een meid.. dus wat denken jullie?
Wat een mooi en emotioneel verhaal, Pam! Goh, al die mensen die jullie aan het huilen hebben gemaakt! Nee, super leuk hoor. Fijn dat iedereen zo onwijs lief en enthousiast reageerde! Hoe voel je je eigenlijk? Heb je al ergens last van? Of ben je gewoon heerlijk stralend zwanger? Ik heb bij jou nog niet echt een gevoel over wat het wordt. Maar als ik nu zou moeten kiezen, zou ik meisje zeggen. Nergens op gebaseerd natuurlijk, maar toch.
Jenna -> Hahaha, inderdaad, dat heb ik me ook al eens bedacht. Alles wat jullie schrijven lees ik met een zachte g, terwijl jullie het dachten met een harde g, hihi. Gelukkig is Anais hier nog, hahaha. Pampapilio -> Ooooh, heb gewoon tranen in mn ogen van je verhaal! Lijkt mee cht zooo'n mooi moment, als iedereen spontaan begint te huilen van blijdschap! Hoewel ik eerlijk gezegd vrees dat dat bij ons niet het geval zal zijn... Alleen mijn moeder, zie zal het geweldig vinden. Mijn pa misschien ook wel. Maar schoonouders die zullen het niet zo leuk vinden... En mijn vrienden begrijpen het niet echt... Ze vinden het natuurlijk wel leuk, maar huilen zullen ze zeker niet. En mijn broertje hetzelfde... Toch jammer.
Dat is toch wel leuk om je te beseffen. Ik schijn namelijk als een enorme kakbal te praten, terwijl jij het dus met een zachte g leest. Die Vince! Wat is het toch een lekker dropje! Echt superstoer! Mijn mannetje moet van dat gedoe niets weten, helaas. Kind wil niet eens geschminkt worden op school, wil vanavond geen sint-maarten lopen. Niks. Saai he? En ik voel met je mee, hoor. Als ik zwanger ben, zullen er ook weinig mensen staan te juichen. Mijn schoonouders al helemaal niet. Zullen wij dan lekker voor elkaar gaan huilen als een van ons zwanger is?
Hahaha, afgesproken! En of Vince iets van verkleden wil weten als hij ouder is is ook nog maar de vraag... Al baby'tje van 4 a 5 maanden had hij er nog niets over te zeggen.
Trouwens, ik hoop toch dat de kinderen hier niet langs de deuren komen?? In het dorp waar ik vandaag kom deden ze het niet, maar ik heb dus geen idee hoe het hier zit... grrr... Heb namelijk niks in huis... Nouja, anders moet ik de laatste zak chocolaatjes van mn vriend maar aanbreken, hahaha!
He he, heel goed. Mama's wil is wet! Ha! Ik heb toen E. nog klein was, weleens gevraagd aan zijn vader of ik hem niet voor een dagje meisjeskleren aan mocht trekken. Kind zou er toch niets van merken. Zo flauw dat dat niet mocht...
Aaaaaaaaaaaahhhh wat gaaaf!! whahahahaa en ja tis idd wel heel fijn dat iedereen zo reageerde.. lijkt me idd niet fijn als je weet dat sommige t niet leuk vinden zeg! waarom zouden je schoonouders niet blij zijn dan? En of ik ergens last van heb? nee niet echt! ben wel s misselijk en weeig maar dat heb ik eigenlijk heel vaak ook maagzuur.. dus ben t ondertussen wel gewend! en verder gaat t allemaal goed.. ben wel emotioneel! dat merk ik wel.. Oh en mn gezicht is weer een drama van pukkels!!!!! laatste tijd echt heel erg! Zit nu de hele middag alleen thuis en daar heb ik echt geen zin in! maarja.. moet maar, morgen naar midden van t land heen en weer.. Dussss nu verveel ik me!
Nooooooohhh jullie zijn erg!! Mijn moeder heeft voor mij allemaal aparte leuke snoepdingen gekocht.. en ik wilde een pompoen uithollen en neerzetten maar dat wordt ff niks! hahaha Nu ga ik ff shoppen voor morgen.. pffff hihihi zooooo erg
ik had gevierd voor men nieuwe job er was hier ergens in de buurt een fuif en waren ernaartoe geweest...maar duurde niet lang want die van mij was moe....en deze nacht heeft em op de wc moeten overgeven maaaar ja en ik was een beetje aangeschoten...niet te dus,had 5 glaasjes champagne(thuis gedronken) op en 3 pintjes bier dus ging net(ik wordt normaal gezien sneller zat door die maagring,vbraag me niet waarom,maar is gewoon ineens ) zo ik ga naar men vriend zijn ouders en dan kan ik bijlezen xxx
Nee he... ben ziek aan het worden... Volgens mij griepje... Heb pijn aan mijn longen (???), koppijn, beginnende keelpijn, en voel me gewoon beroerd en een beetje misselijk en duizelig. Ik denk dat Vince me heeft aangestoken, die is ook net ziek geweest. maar hij heeft geen koorts gehad (alleen klein beetje verhoging), dus het zal wel meevallen. Ik wist trouwens gisteren al dat ik ziek zou worden, de lymfeklieren in mn hals waren al helemaal opgezwollen...
Hallo meiden !!!! Ik heb heel snel gelezen en kreeg tranen in me ogen van je verhaal Pam , ik heb hier ook redelijk wat tranen geroerd al denk ik dat er bij de 2de niet zo veel mensen zo zullen reageren. Dus Jenna en Cossy ik pink lekker een paar tranen met jullie mee Cossy een beetje griepereig ??? Dat is niet de bedoeling he , laten we hopen dat het snel overwaaid !! Met carnaval vorig jaar waren wij op vakantie maar ik hoop dat Jaimy een beetje op haar mama lijkt En net zo gek ik op carnaval als ik ben ! Dus verkleden is een must !! Heb een drukke dag achter rug.. Oeff... En over anderhalf uur moet ik me MG.Prik halen. De zenuwen beginnen nu steeds meer door mijn lijf te gieren en ik begin ook spontaan peentjes te zweten ( heb schrik van spuiten )
Hey Meiden! Zo Pam, jij bent creatief! Ik bedenk overigens wel elke maand hoe ik het deze maand aan mijn ouders zou gaan vertellen haha En Cossy, waarom stop je even? Om jezelf even een tijdje 'niet-nadenken-over-baby's' te geven? Met mijn schoonmoeder gaat het gelukkig heel goed! Ze is vandaag bijgekomen uit de narcose maar nog heel duf. Ze heeft een tube in haar mond dus kan niet praten maar ze snapt wel al wat er tegen haar gezegd wordt. Het was wel heel raar, ze was best opgezwollen enzo, en ze is normaal een hele 'sterke' vrouw, en nu lag ze daar zo. Ze heeft altijd haar woordje wel klaar en altijd tot vervelens toe weet ze overal wel wat op te zeggen, en nu kan ze niet praten, heel vreemd! Ik heb knallende koppijn want ik heb vannacht voor geen meter geslapen, ik ga morgen maar weer aan het werk want anders mis ik mijn oppaskindjes een beetje te veel, dus nu lekker met mijn man Friends afkijken en kletsen. (ben bij de laatste 2 afleveringen JOEPIE!!!) Liefs! en tot morgen, dan heb ik tijd om mee te forummen haha, als de jongste slaapt
Miracle -> En, hoe is het gegaan met de prik? Mylo -> Hmm nou ik blijf nog niet eens zozeer weg omdat ik ergens anders aan WIL denken, maar vooral omdat ik toch wel meer stress over alles als ik hier op het forum ben, en dat kan mijn eitje langzamer maken... Wat fijn trouwens dat het alweer beter gaan met je schoonmoeder!!! pff, was toch wel ERG heftig allemaal... Nu hopen dat het alleen nog bergopwaarts gaat.
Zo ik ben weer terug. En auw wat deed die pijn !! Maar goed... 2 december moet ik weer terug komen voor het 2de deel en dan ben ik er vanaf. Zal wel blij zijn als het het einde van het jaar is... Dan zijn zowel ik als Jaimy ge-ent en werken ze ook...