Hij ging helemaal hoog piepen en huilen en knuffelen en viel bijna flauw en hij blijft maar zeggen: Ik word papa! En jij wordt mama! Hij beseft het meer dan ik ik besef helemaal niet dat ik zwanger ben! Dat komt denk ik wel... De hond heeft ook door dat er iets anders aan de hand is hij is de hele tijd bij me en staat naar me te kijken, en hij is heel braaf, terwijl hij juist erg aan het puberen is momenteel!
Aaaaaah mooi man! Ja mijn vriend is er ook heel erg mee bezig.. zegt steeds tegen de hond "vrouwtje baby in dr buik! ga s kijken dan!" enzo.. hihih Hij blijft t zeggen! krijgt er geen genoeg van.. En jij beseft t je dus ook niet zo? ik ook niet hoor.. tis dat ik t weet maar anders..
Oh Phew!!!! Oke even iets anders! Ik durf gelijk geen seks meer te hebben! mijn man is nogal groot geschapen en ik ben ECHT bang dat hij de baby eruit duwt... Hij zegt steeds dat het niet kan maar ik vertrouw het niet helemaal! hahaha... Heb jij dat ook? Goed ik ga maar eens douchen... Of eigenlijk,, Wij gaan maar eens douchen
@Cossy: Weet trouwens dat je ook hier altijd terrecht kunt he! en mocht je er persoonlijk over willen praten kan je altijd een PB-tje sturen hoor!! *knuff* @mylovely: Had je al kwaaltjes eigenlijk???? @Anais: Spannend meid.. wel heel apart! ben heel benieuwd of je goed geklust hebt! @Allemaal: Als jullie nou allemaal zwanger zijn gewoon voor eind 2009. worden we gewoon een jonge 20ers die zwanger zijn topic!
Nou mn vriend durft dus ook niet meer!! dus we hebben allebei zoiets van uuuhhm.. we weten dat t echt geen kwaad kan, maar toch! tis eng! hahaha En die is sowieso voorzichtig.. gister helemaal in bed lopen "vechten/stoeien" omdat hij vond dat ik niet op mn buik mocht liggen en ik anders niet kan slapen! hahahah
Haaahahahaaha! Goeie Ik heb steeds beetje kramp in mijn buik dus manlief zegt net: Als je langer dan een uur kramp hebt is er pas wat aan de hand, en anders niet! Echt schattig hij zit van alles op te zoeken! Mijn enige kwaal is dat ik veel moe ben maar dat kan ook door schoonmoeders komen en pijn in mijn liezen
@ Cossy: Ik had je verhaal al een poos geleden gelezen, ik schrok er erg van! Ik heb het ook gelijk aan mijn man voorgelezen en die vond het ook heel erg voor je! Ik vond het vooral zo verschrikkelijk dat je vent ook echt weg was voor zijn werk! Ik vind ook: als je wilt praten, vooral doen! Ik vind het hier heerlijk dat je al je zorgen en angsten en alles kwijt kan! Dus dikke virtuele knuffels voor ons Cossy!
Hey meiden, mag ik met jullie mee komen kletsen Ben 23 en wil ook graag zwanger worden Zit nou in ronde 18...en rond de eisprong..dus druk aan de klus
Sennaaaaaaa heej meid! Welkom hier! amarylis is ei aan t zoeken, cossy is er geloof ik ook op aan t wachten.. anais heeft denken we dr ei nu jenna is aan t wachten op ongi en mylovely heeft vanmorgen posi getest!! dan ben je volgens mij gelijk beetje op de hoogte!
Hoooooi Senna!!!! Welkom welkom in het gezelligste onderwerp van het forum!!!! Maar ronde 18, dat is al een poos zeg, dat is het dubbele van ons! Dan had je al 2 kids kunnen hebben (oke niet helemaal, maar je snapt wat ik bedoel... zo denken mijn man en ik, wij hadden ook al 1 kid kunnen hebben, maar gelukkig is het nu raak! ) Ik vond 9 rondes al veel te lang wachten! hoe hou jij het vol? We hopen dat het helemaal raak wordt deze ronde ook voor jou! Pam en ik hebben ongeveer een week verschil in onze zwangerschap leuk he Dus Pam zei al: we gaan voor iedereen zwanger aan het einde van het jaar! Liefs!!! MyLo
Ja hoe ik het vol hou....Soms weet ik dat ook niet echt...moet het er maar mee doen...maar ja mijn mannetje wil nog niet naar de ha...en ik kan hem niet gaan dwingen... Maar ik ga zelf wel bellen, maar dan voor mezelf...dan kan er bij mij gekeken of alles goed is of niet...dan ben ik die stap al vast verder.
Waarom wil mannetje niet naar de HA? Mijn man moest net huilen omdat hij blij was dat we voor het jaar om was zwanger waren, hij wilde het niet in een potje doen! Zo schattig!!!! Je hebt in nederland al vanaf een jaar proberen recht op onderzoeken, dus ik zou inderdaar voor jezelf dan maar lekker even bellen! @LoveBabys: Ik wil ook een baby! EN volgens mijn test krijg ik er een maar dat is vet eng hahahaha!
Omdat zijn broer ook onvruchtbaar is, is hij bang dat hij dat ook is... Kan me daar wel iets bij voorstellen dat dat heel moeilijk voor hem is Maar zei ook al tegen hem...als ze wat vinden, kunnen ze er misschien wel wat aan doen Hoop dat ie binnenkort toch nog bijdraait...