Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Ik snap je helemaal hoor. mn vriend was ook echt bang dat er wat met m was en daardoor wilde hij ook niet naar de HA..

hopelijk draait ie snel bij.. of ben je gewoon snel zwanger nu!! dit topic bracht bij mij ook geluk..

of is t iets met jou was door een pilletje op te lossen is ofzo! dat zou ook te doen zijn toch?

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou dan hoop ik dat dit topic mij ook geluk brengt :D
    Het mag van mij wel een keer hiihhiihi

Al moet ik er bij wijze van honderden pilletjes voor slikken, het maakt mij niet uit hihiihi
    Maar ik denk toch dat de ha zegt, dat mijn mannetje mee moet komen, om ook onderzocht te worden
    Hoop dat ie dan wel gaat

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nou ik zal ook ff aan de schoonmaak...en toch ook maar ff aan de afwas...de wasmachine draait nog, dus dan kan ik mooi ondetussen wat anders doen...

Ik kom zo weer ff kijken hihihi

4. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Laaaaalalalalala
    wij gaan morgen naar mijn ouders om het te vertellen!
    En daarna mannetje zijn ouders
    en met Sint de rest van mijn Familie!

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Leuk leuk leuk!! ik ga creatief doen met de kerstkaartjes om t aan de rest te vertellen die t nog niet weten.. verdere fam. enzo.. :D

oh en misschien een leuke tip.. wij wilde M&Ms laten drukken met eigen tekst in lichtroze en lichtblauw en dan op de ene helft "Hoera!" en dan de andere "Zwanger!" en dan die op tafel zetten.. dat gaat nu niet op maar misschien een leuk idee voor jou met sinterklaas ofzo? :D

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat leuk!
    Veel plezier :D

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

#1147 mamv1, 14 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2009
    Dat is ook leuk !!
    Een soort van oppasmandje
    Ik heb ook al een hele leuke bedacht om het vertellen aan onze ouders ihiihi
    Ga een klein mandje vullen , met sokjes, een fles, een slabbetje, een speen, en een mutsje
    en misschien een kaartje met een gedichtje erop
    En dat dus in het mandje...en dan het mandje inpakken

zien of ze het gelijk doorhebben :D

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Zo daar ben ik weer...ik heb net ff de tuin ff helemaal opgeruimd...alle blaadjes en strontjes van de honden opgeruimd...
    Dat staat toch weer een stuk netter...nou ik ga er weer vandoor..

Tot later

9. MyLovely

Waar is de rest van de meiden?
    niet normaal:D
    haha:D
    we zijn vandaag maar met z'n 3en geweest! Senna, Pam en ik, en oh ja Lovebabys!

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ja idd! ;) waar is iedereen! hihi..

vast aan t genieten van t weekend en elkaar en sinterklaas! haha

hier avondje in mn upje vriendlief is bij familie en is laaaat thuis..

dusss zit weer prison break verder te kijken (zit nu bij t einde van seizoen 2) en verder weet ik eigenlijk niet wat ik ga doen..

Ben te kapot om t huishouden te doen..

11. MyLovely

Hahaha inderdaad
    mijn mannetje is nu de Extra's aan het kijken van Kingdom of Heaven daar vind ik dus niks aan dus ben ik lekker op internet aan het snuffelen

Ben je erg moe van je zwangerschap?
    dat is toch altijd alleen maar de eerste weken?

Ik bedacht me net dat mijn schoonmoeder echt gaat huilen als we vertellen dat ze weer oma wordt, en toen moest ik ook huilen!

is het wel verstandig om iemand te vertellen dat ze oma wordt als ze net geopereerd is aan haar hart?
    Zucht

12. 4days

4days Niet meer actief

Kletskousen! :D Ik was lekker met mn vriend naar de griek gegaan, dus wij hebben de avond wel om gekregen. :D Straks nog even 'klussen'! (dat het nog ruim 2 weken voor mn ei is maakt even niets uit :D )

MyLovely -> GEFELICITEEEEEERD!!! :D Wauw helemaal geweldig nieuws zeg! :D Het gaat snel hier in de groep ineens. ;) Het is je super gegund hoor, na 9 maanden!! :D Kun je lekker samen met Pam zwangeren. ;) :D Over dat sexen hoef je je trouwens geen zorgen te maken, hihi. ;) Die baby zit lekker veilig.

Jullie zijn trouwens allemaal superlief hoor, tnx! :)

Senna -> Welkom! Ronde 18 al, jeetje... Dat is ook al een poos he... Hopelijk gaat het nu snel dan! :D Ik zou trouwens ook naar de huisarts gaan hoor! Ik ga zelf al bellen als ik dit jaar niet meer zwanger word, maarja ik heb wel een extreem korte luteale fase, dus ik weet wat er mis is. Kan me trouwens ergens ook goed voorstellen dat je mannetje er tegenop ziet...

Groetjes!! xxx

13. MyLovely

Thanks Cossy!

Nou ik maak me echt druk om dat sexen hoor! Mijn man heeft al van alles opgezocht en weet nu ALLES haha zo schattig! Hij zegt ook dat iedereen dat heeft enzo, maar kan een flink lange 'Jan" er echt niet bij?

Whellup!

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Pfoe moeilijk zeg! misschien eerst met een van haar dokters stiekem overleggen of dat wel kan? en anders heb ik ook geen idee!!

Ennuhm, over dat moe zijn ;) t heeft bij mij niet (alleen) met de zwangerschap te maken.. t is echt mn ME nu..

Dus ik dwing mezelf mn rust te nemen hoe erg sommige rommel me ook stoort.. normaal heb ik alleen mezelf ermee als ik over mn grens ga maar nu niet meer! :)

Heb echt zin in 1 dec hoor!! denk dat ik dan pas echt ga genieten enzo.. al begin ik ook steeds "zenuwachtiger" te worden over t geslacht!!!:)

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Nee joh! dat zou ook niet goed zijn! ;) alles is netjes afgeschermd.. enige wat er kan is dat t gevoeliger is.. en zeker straks als je buik groot is dat t lastig wordt ;)

T kan gewoon echt geen kwaad.. maar t gaat bij mij meer om t idee! hihi

En mn mannetje is gewoon heeeeel voorzichtig.. :D

16. MyLovely

Je ME??
    Ik snap wat je bedoelt, ik denk nu ook steeds: oeh... Wat is wel goed, wat is niet goed? Ik voel me nog helemaal helemaaaaaal niet zwanger!
    Man zegt dat dat wel komt als ik het verteld heb morgen!

17. MyLovely

Oh en we hebben bedacht hoe we het vertellen gaan!
    2 spenen gekocht, 1 met I love Opa en 1 met I love Oma!

Leuk toch?

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Das zeker leuk!!

Ennuhm, ik heb ME/CVS.. een ziekte ;) daardoor ben ik zo kapot..

19. MyLovely

oh... Wat houdt die ziekte in dan?

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Tis erg lastig uitleggen eigenlijk.. lees hier anders maar even ;)

www.mecvs.net

Deel Deze Pagina