Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Thanks! Ik ga even kijken:D

3 minuten later...

Wow dat is best heftig! Gaat dat wel met zwanger zijn? Of moet je nu extra op je energieverdeling gaan letten?

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Ja t gaat, maar t zal misschien heel zwaar worden!

Er is gewoon weinig over bekend, zeker met zwanger zijn.. dus de kans is er dat ik helemaal doodziek op bed kom te liggen, of dat t zelfs beter gaat als voor mn zwangerschap! niets is zeker..

Dus ik let op mezelf.. al is t alleen al puur omdat ik niet wil dat de uk iets overkomt door mijn koppigheid ;)

en verder kunnen we niets anders dan t op ons af laten komen.. ik ben ervan overtuigd dat ik een goede moeder kan zijn al wordt t voor mij een stuk zwaarder als voor de gezonde moeders.. :)

3. MyLovely

Precies!!!!
    Zo moet je ook vooral blijven denken! Ik ben het helemaal met je eens! Mijn vader is heel lang ziek geweest en hij was nog steeds zo goed als hij maar kon onze vader, dus het kan best!

4. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    #1164 MamavanDane, 14 nov 2009
    Laatst bewerkt: 14 nov 2009
    haaii lady's. als eerst myloveGEFELICITEERD! Ik ben nog steeds niet helemaal beter waarschijnlijk toch echt mg gehad. ga maandag wel weer aan het werk want thuis zitten is het ook niet helemaal. mn internet ligt er uit dus stuur dit via mn telefoon. was wel een hele klus om alles terug te lezen..:) vandaag mn NOD nog niks te zien en voel ook nog niet of ik ongi moet worden. ben benieuwd. Weltrusten voor nu en misschien tot morgen!!

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Spannennnddddd!!!

Misschien zijn we echt allemaal hier zwanger voor 2010!!! :D

6. MyLovely

jaaaaa
    dat is leuk!

Ook baby voor Cossy, Senna, Anais, Jenna (en iedereen die ik vergeet) en volgend jaar voor Miracle!

7. MyLovely

Meiden!!!!!

Hier mijn test van vandaag! Echt dubbel zo dikke streep!!! Jippie:D

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    hey meiden !!

Ik kwam ook even vlug spieken en wat zag ik.... Mylo krijgt ook een beebje !!!!!!
    GEFELICITEERD MEID !!!!!!!!!!!

Nou wie gaat er volgen ??????? haha :D

Hier gistere een drukke dag achter de rug , vandaag ga ik een beetje lammen aangezien morgen mijn 1ste werdag is en ik dus nog ff wil genieten van het de hele dag bij me meissie zijn :)

9. MyLovely

Hooooi!
    Thanks miracle!
    Vandaag gaan we het vertellen aan mijn ouders, zo spannend!
    Ik versprak me drnet bijna tegen mijn schoonzusje haha, oeps! Daar moet ik nog 2 weekjes mee wachten

Ik vind het zo spannend
    ik was net in de kerk en ik kon alleen maar denken DANK U GOD!!!! en heel hard bidden dat de Baby veilig is en ook van God gaat houden enzo haha, moest bijna huilen!

Volgens mijn man hou ik nu al veel van de beeb, maar ik merk er niks van! hihi:D

Ladiedadieda, ik ben ZO vrolijk:D

Ik ben echt zoooo benieuwd hoe het voelt als de baby gaat bewegen! Ik kan er echt niet op wachten bijna, ga gelijk kijken wanneer dat is hihi:D

Vertellen jullie eens hoe het voelt!

10. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    'Mylo hahaha :D :D Dat duurd wel nog ff hoor ! Ik voelde Jaimy met 15weken voor de eerste keer , het was een soort gekriebel van binnen of net als een spiertje wat eventjes trilt maar dan in je onderbuik.

Maar geloof me.. Zo leuk , lief en fijn ze in het begin zijn dat blijven ze niet hoor !!

Met ik denk een week of 26-27 besloot dochterlief om overdwars ( ik lag op me linkerzij en zij zat dus met haar voetjes ook in me linkerzij ) rechtop te gaan staan !!!! Ow Ow OW wat heb ik zachtjes in me zelf gevloekt... Doet zeer joh !

Met 32 weken kreeg ik z'n harde trap dat ik in mijn lies een donker blauw paarse plek aan overhield.

En vanaf die tijd was het ook een soort van sport hoe hard ze tegen mijn blaas aan kon trappen en dan net op de momenten als die halfvol zat , toen ze eindelijk van 7 maanden stuitligging netjes met haar koppie onder ging liggen waren het mijn ribben die het te zwaar te voorduren hadden. En ik regelmatig een flinke trap/knie tegen mijn ribben aan kreeg... En dat doet ook zeer !

Maar (!!).......... Ondanks alles mis ik het nog steeds hoor ;) Het blijft een apart gevoel wat helemaal voor jezelf is want tuurlijk mensen kunnen het van buiten af uiteindelijk ook voelen maar jij maakt het helemaal mee , van binnenuit en dat blijf speciaal ;)

Ik kan ook echt niet wachten als ik straksjes weer een beebje in me buik heb waar ik lekker weer van zijn of haar trapjes kan genieten en met hem/haar een buik spelletje kan doen :D ( Ja Jaimy en ik deden toen ze in de buik zat hele spelletjes :p )

Ik vind dat wanneer je de beeb voelt het ook een soort van geruststelling is.

11. MyLovely

Goed... Mijn blijheid is omgeslagen in enorme huilbuien:(:(:(

We zouden het vandaag aan papa en mama gaan vertellen

maar ik werd gebeld, en mijn enige opa, de liefste opa van de hele wereld, de opa waar ik altijd een supergoeie band mee heb gehad, ligt in het ziekenhuis met een herseninfarct.

Dus mijn ouders zouden me komen halen, maar toen kreeg ik een sms van mijn vader dat hij niet komt omdat hij te moe is (mijn vader is overspannen).

Dus nu kunnen we het niet vertellen aan mijn ouders, zit ik met een prachtig babietje in me waar ik niemand over kan vertellen en is mijn opa ziek! Echt niet cool! Want we wilden het mijn ouders dus vertellen als ze hier waren en dan onderweg erover praten, en dan mijn opa vertellen dat hij Pake zou worden en dat hij dus nog lang niet dood mag gaan!(hij woont in Friesland maar wij zeggen gewoon opa en oma, en hij en oma zouden het leuk vinden om nog eens pake en beppe genoemd te worden door hun achterkleinkinderen!)

Maar niets van dat alles gaat nu door!

Ik ben wel blij dat ik even naar Opa kan maar ik ga het heeeel moeilijk vinden om geen cadeautjes te kunnen geven enzo...

Verder gaat het met mijn schoonmoeder weer achteruit, ze heeft het heel benauwd en moet nu weer een kijkoperatie ondergaan om te zien wat er aan de hand is...

:'( :'( :'(

12. MyLovely

Oh, en boven op alles ben ik nu heeeel bang dat ik de baby ga verliezen door al deze heftige dagen!

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Oh jeetje meis wat een ellende!!!!!!!! :$:(

T zit ook niet mee he.. bah!

Alvast een dikke knuff! en misschien kan je t alsnog vertellen? even op de terugweg mee naar je ouders huis en t dan vertellen ofzo?

Bah dit moet zon leuke tijd zijn en dan krijg je dit allemaal op je dak..

*HELE DIKKE KNUFFEL!!!!!!!*

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zo moet je niet denken meis!! ik weet dat t moeilijk is want ik heb ook zon naar stemmetje in mn hoofd..

De beeb zit daar goed en misschien moet je maar denken..

Straks in juli als je kleintje komt ben je al deze ellende alweer vergeten en geniet iedereen van jullie ukkie!

Misschien is dit juist wel t lichtje aan t einde van de tunnel voor je familie! tussen al die nare dingen en tijden t geweldige nieuws dat er een familielid bijkomt..

Sterkte..

15. MyLovely

Dank je!

Maar op de terug weg kan niet, want ouders wonen in zuiden, grootouders in noorden en wij in het midden:(
    Maar mijn papa komt misschien morgen hierheen en dan mijn mama ook!

bedankt in elk geval!

16. 4days

4days Niet meer actief

Jeetje, volgens mij zorgt dat zwangerschapshormoon ook voor kletsbuien zeg, jullie zijn goed op dreef Pam en MyLo! ;) :D

MyLo -> Ooh wat een leuk idee van die speentjes! :D Oehh ik kan ECHT niet wachten tot wij het ook kunnen gaan vertellen, hihi! :D En die testen van jou zijn echt wel super duidelijk! ;)

-> Ohneee, alweer vervelend nieuws! :( Bahbah, kan me voorstellen dat het je nu extra zwaar valt... :( In plaats van leuk nieuws vetrellen, moet je nu door een rottige periode heen... :( Heel veel sterkte! Doe maar gewoon lekker rustigaan, maar het babytje komt het vast helemaal goed! Dikke knuffel! :)

Oh, en over het kindje verliezen door stress... Toen ik zwanger was van Vince wa sik de eerste 12 weken echt volledig gestresst en was ik ervan overtuigd dat het mis zou gaan, dus gelukkig wil dat echt helemaal niets zeggen. :)

Dissapointed -> Fijn dat je weer (bijna) beter bent! Nu hoef je je tenminste niet meer druk te maken om mexicaanse griep he! ;) En als je straks zwanger bent kun je het ook niet meer krijgen, echt ideaal eigenlijk!

Miracle -> Succes morgen!! ;)

Volgens mij zijn hier best een aantal gelovige dames, niet? MyLo, en Amaryllis ook. Nog meer? Ik zelf echt totaal niet moet ik bekennen... ;)

Groetjes!! :D xxx

17. 4days

4days Niet meer actief

Noujaaa zeg! Ik kom kijken in de veronderstelling dat er weer een hele lap tekst staat, is er niemand te bekennen! :$ :D

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ja tis rustig vandaag!! :p

En ik maak t officieel..

IK BEN ZIEEHIEEHIEEK! :(

naja ziek.. mn keel doet echt pijn!! denk keelonsteking (heb ik vaker) dus dat wordt weer paar dagen rusten op de bank met mn dekentje en een berg thee met honing! :)

Morgen wel ff crematie dus hopelijk dat ik dan niet moet hoesten! :$

En hier verder nog steeds tzeflde hoor.. HONGER HONGER HONGER! :D kheb een hongerige baby in mn buik denk ik!
    Vriendjelief is helemaal trots en straalt echt als ie t over mn buik heeft enzo.. naja "zijn baby" in mijn buik dan :D haha

Oh en mn buik begint toch wel op te bollen hoor.. de onderkant.. is een beetje hard zeg maar, niet van t vet! :p (Dat zit er helaas ook :) ) dus gauw maar beginnen met de buikfoto's..

19. 4days

4days Niet meer actief

Beterschap! :(

Wel super lief dat je vriend zo trots is! :D Ik ben echt benieuwd of mijn vriend ook zo gaat reageren, hij heeft namelijk nu nog een beetje de instelling: ach, als het dit jaar niet raak is is het volgend jaar, en anders het jaar daarna... ;) Beetje zo van: het zou heel leuk zijn maar het hoeft niet per se nu meteen. Een paar maandjes vind ik ook niet erg hoor, dat is normaal, maar ik ga liever niet in termen van jaren denken... :)

Wel grappig dat je meteen zo'n honger hebt, hihi! Ik had bij Vince ook vrij snel een buikje, maar dat is denk ik ook omdat je erop let. Want bij Sem* was ik 4 maanden zwanger en merkte echt nog helemaal niets. Ik had ook nog gewoon mijn skinny jeans aan... ;)

(ps. was je al begonnen met foliumzuur? Vast wel, maar ik dacht zeg het toch nog maar ff ;) )

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

ja ik zit aan de mama vitamines pillen ofzo.. van vsm dacht ik ;) is eigenlijk alleen voor zwangere vrouwen maar zitten gewoon allerlei vitamines en foliumzuur in dus dat slikte ik deze maand eigenlijk voor t eerst! al verget ik t voor de posi test nog wel s.. *schaam*

ennuuh ja tis echt heel leuk hoe hij ermee is! al moet ik eerlijk bekennen dat we ook wel weer vaak kibbelen.. tis ruzie maar niet extreem ofzo.. achteraf merk ik dan aan mezelf dat ik ook niet zo handig gereageerd heb... oeeeepss.. hormonen?? :D

Maar mijn vriend was tijdens t zwanger raken ook helemaal niet zo hoor! wilde er amper over weten meestal geen interesse en verder ook niet mee bezig.. niet dat ie t niet wilde ofzo, maar hij wilde zich er niet druk om maken.. ik vond dat wel s jammer maar t was gewoon uit zelfbescherming ;) want stiekem vond hij t ook spannend als ik overtijd was enzo..

ook wel lief hoe voorzichtig ie is op een grappige manier.. mag niet op mn buik slapen moet mn rust nemen als de hond dreigt te springen let meneer er ineens heel erg op en tegen de katten enzo en moet de hele tijd voorzichtig zijn :D toen zei ik ineens "als je t niet erg vind deed ik dat voorheen ook al hoor!!!":p want toen kwam t er een beetje uit alsof ie t NU erg zou vinden als er wat gebeurt omdat ik zwanger ben maar ervoor niet! hahah.. toen moest ie ook wel lachen..

Deel Deze Pagina