Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Aaaah, wel super schattig! :D Oeh, de eerste, dat is snel al he! :D Heb je nog niet de zenuwen? ;) :D

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oooeeh die ken ik wel, iig die van de vomar! :D lekkerrrrrrrrrr

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Jaweelllllll juist wel!!! :D echt zin in maar ben er ook wel beetje bang voor.. denk dat ik een stuk geruster ben alweer als ik gezien heb dat daarbinnen alles goed zit ;)

Als t hartje maar klopt en verder alles er ok uitziet!

en snel? SNEL? duurt nog vet lang! :D whahah nog ruim 2 weken hoor ;) hihi

4. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja oke, maar ze krijgen het ook wel eens voor elkaar om de eerste echo met 12 weken te plannen... Daar moet je toch ook niet aan denken! Zooo lang onzekerheid! Maar met 8 weekjes is wel al heel leuk, je kunt dat al vanalles zien. Ik had toen echo met 6 weken, maar dat was dus echt drie keer niks. Je zag een wit stipje... Maar, wat wel helemaal super was, het hartje klopte wel al! Da's tenminste een geruststelling! :D

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat een leuk shirtje zeg !

6. 4days

4days Niet meer actief

Senna -> Ik zie dat jij ook temp bijhoudt! Jeetje, dat gaat bij jou wel heftig op en neer zeg!

Waar vind ik trouwens de goede link van FF?

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ja gaaf he!! :D vind m ook echt leuk! ;)

En over de echo.. ja 8 weekjes is idd fijn.. ik denk dat de beeb dan op schema zit van ong. 7.3 ofzo..

En ik heb gewoon gezegd dat ik al eerder zwanger ben geweest en beetje uitgelegd.. want ja terugkijken naar die ene cyclus.. er moet toen iets gezeten hebben en zou ik daar gewoon uitgaan van een zwangerschap en van eerste dag laatste mens. dan zou dat ook 5 weken en 4 dagen geweest zijn ofzo!

En dan mag je eerder.. dus ik denk dan noem ik t maar want dan heb ik gewoon eerder zekerheid! ;)

Ik noem t voor mezelf geen miskraam maar was er toch wel onzeker door geworden dus ik denk dat noem ik t daar maar wel ff zo... :)

8. 4days

4days Niet meer actief

Ja precies, dan heb je tenminste wat eerder zekerheid he! Ik ga daar ook om vragen. :)

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja dat klopt.. dat ik mijn temp bijhoud...
    Ja erg he...de vorige cyclus was beter hihihih

Ehm ff kijken waar ik dat ook alweer kan vinden...

Links staat Sharing - Tickers - en dan staat daar een link, en die heb ik gekopieerd en in mijn onderschrift geplakt

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Nee dat is hem dus niet....ff verder zoeken

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Sharing - Home page setup - en dan die link die bovenin staat kopieeren

Dat is hem :D

12. 4days

4days Niet meer actief

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja ik zie hem :D

14. 4days

4days Niet meer actief

15. 4days

4days Niet meer actief

(oei, het paste nog NET! hihi... ;) )

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

hahahha..ja soms is het passen en meten...met het onderschrift

17. 4days

4days Niet meer actief

Jij bent trouwens ook al een behoorlijke tijd op t forum zie ik... Waar schreef je tot nu toe mee, in het NOD topic? Ik zelf hoofdzakelijk bij septembermama's 2008, hoewel ik er nu nog maar zelden kom.

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja meestal in het NOD topic...maar ben ong 4 a 5 maanden (als het niet langer is) niet online geweest...want hadden toen geen pc en geen internet

19. 4days

4days Niet meer actief

Ah, dat schiet niet op nee... ;)
    Maar ik vind t persoonlijk sowieso leuker om met meiden van mijn eigen leeftijd te kletsen, heb het binnen dit groepje maar naar mijn zin dan ooit van tevoren op het forum. ;) :D

Arme Anais, Amaryllis en Jenna... Kunnen straks echt veel terug gaan lezen, hihi!

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja dat vind ik ook leuker, natuurlijk niet lullig bedoeld voor de andere meiden, waar ik mee in het NOD topic zit

Ja die kunnen echt veel gaan terug lezen hihihi

Deel Deze Pagina