*zegt Pam smakkend want zit weer s wat te vreten * Mja ik zat ook altijd in de NOD topics en in t begin ook wel naar me zin maar hoe langer t duurde hoe minder fijn ik t vond en ik had er de hele maand niks te melden tot echt richting mn NOD.. dus meestal was ik er alleen dan ff.. En op een gegeven moment had ik ook een groepje die steeds mee verhuisde tot iedereen zwanger was ineens heel snel achter elkaar!! Ik ken senna daar ook van.. denk ook dat zij de enige is van dat clubbie nog echt niet leuk.. En ik vind t hier ook heeel gezellie.. vooral omdat t niet zoveel meiden zijn en we allemaal idd zon beetje met tzelfde bezig zijn.. en t gaat over vanalles en nogwat! En ach voel me in t juli mamas topic gewoon niet zo thuis.. sommige dingen ben ik gewoon helemaal niet mee bezig nog enzo.. en mij ook teveel vlindertjes.. word er bang van van die praat!
Ja ik vond t bij de septembermama's ook altijd heel leuk, maar met dames van je eigen leeftijd heb je toch net wat meer raakvlakken. Bij on ging het toen gelukkig ontzettend goed met alle kindjes, op 1 kindje na. Dat was met 26 weken geboren en een paar weken later overleden... Maar verder waren er helemaal geen miskramen of vroeggeboorten of andere enge dingen...
bij juli 2010 mama's nu al 4 vlindertjes en 2 vrouwen met bloedingen!!! en dat zal in verhouding wel altijd zo zijn hoor.. dat er op de zoveel zwangerschappen ook zoveel miskramen zijn.. maar ik vind dat niet echt leuk om te horen! *schaam* Ik houd me heel erg vast aan t idee dat IEDEREEN die meer dan 12 weken zwanger is en IEDEREEN die een kindje heeft ooit 5 a 6 weken zwanger is geweest.. en daar is t dus ook goed gegaan dus dan kan dat bij mij ook En tuurlijk gaat t daarna ook soms nog heel erg mis en dat lijkt me echt verschrikkelijk maar zo wil ik gewoon niet denken.. Ik ben wel voorzichtig maar ik ga er toch vanuit dat alles goed gaat en we in juli een gezonde zoon of dochter krijgen (pff als ik dat zo typ word t ineens heel rieel.. best raar hoor ) Dus ik wil gewoon lekker positief babbelen maar vooral ook over andere dingetje en ervaringen van andere enzo! want ik kan nu nog weinig met de zwangerschap behalve genieten en ik vind jullie verhalen ook interessant!
Ben je nou alweer aan het eten hihihhihihi Ja vond ik ook wel grappig om te zien...hoe het zelfde groepje elkaar achterna ging hihihhihi Volgens mij ben ik ook de laatste Nu hopen dat het snel raak is
Dat hoop ik ook zeker voor je!!!! En ik had weer een bord van mn avondeten gepakt.. pfff echt slecht van me! *schaaaaaaaam* dit moet echt minder worden.. want hoewel ik blij ben dat ik niet misselijk ben wil ik ook niet dichtgroeien en dat doe ik zo wel! Naja tenzij ik een zwangerschap heb als mn moeder.. die at gewoon lekker vanalles en is dr hele zwangerschap niets aangekomen.. Maar direct na de bevalling wel 10 kilo kwijt ong! dus eigenlijk door dr zwangerschap 10 kilo afgevallen! DAT WIL IK OOHOOOOOK!
Pff ja je moet er ook niet teveel bij nadenken hoor... Ik vraag me echt af hoe ik het ga trekken als ik zwanger ben... De meeste vrouwen hebben een beetje houvast aan die 12-weken-grens, maar die telt voor mijn niet meer voor mijn gevoel... Achja, bij Vince is het ook goed gegaan, dus daar moet ik maar aan blijven denken. Mijn portie pech heb ik wel gehad... Senna -> Ja ik hoop echt dat het snel raak is bij jullie! Mag inmiddels wel eens...
(pam, ik zwanger lekker met je mee, oke? heb een kingsize zak bolognese chips op mn schoot puur uit solidariteit! )
Kijk das nou lief!!! whahah.. ik word er wel echt gek van hoor.. achja. als mn keelontsteking doorzet zit daar weer een voordeel aan.. daar train ik altijd heel erg mn buikspieren mee.. laatste keer ook slanker door geworden hihi Al hoop ik echt dat hoesten geen kwaad kan voor de kleine.. nee toch?
Mooi!! want ik stik net ff in mn slokje thee.. hihi.. en tis nog wel met honing voor mn keel.. Ennuuuuh zit ik ff te koekeloeren op 9maandenbeurs website en zie ik ineens een foto van 2 vrouwen die bij een babybadje staan te kijken en een ervan zie je dus dr bolle buikje door dr vest heen.. Had ik gelijk tranen in mn ogen!!!! jankmuts die ik ben! kon me ineens een beetje voorstellen dat ik daar misschien ook wel zo ga staan over een paar maandjes.. pfffff ik heb t echt nog niet door hoor!
Pff hou op zeg, ik krijg nu tranen in mn ogen van de hele situatie die jij schetst! Whahaha. Da's het mooie... Je krijgt dat gejank als je zwanger bent, maar weg gaat het nooit meer!
Whahaha dat wordt wat zeg! ik ben al zon lekkere jankert.. ik heb t heel veel hoor. dat als ik me iets voorstel t ineens echter wordt en ineens dat besef eventjes doorkrijg en dat ik dan een brok in mn keel heb! Had ik ook toen ik die eeste rompertjes kreeg.. ineens dacht ik.. ohja.. daar komt een babytje in.. ons babytje.. en dan stel je je dat voor *slik* whuahahhaha
Hihi ja, nou als je zwanger bent is het wel erger hoor. Wat is het toch heerlijk allemaal he! Die test die ineens positief is, het eerste rompertje wat je koopt... En straks hoor je voor het eerst het hartje! En dan voel je het eerste schopje... Allemaal van die geweldige en emotionele momenten die je nooit meer zult vergeten... Ga je eigenlijk ook een plakboekje ofzo bijhouden? Had ik wel gedaan toen ik zwanger was, en uiteindelijk is het een supermooi boekje geworden waar 9 mooie maanden in vereeuwigd zijn.
ben er ook weer, net een zak mars planets leeg gegeten slecht!!! hier gelukkig nog steeds geen ongi vanochtend wel een test gedaan maar die was negatief.. @pam lekker eten waar je zin in hebt. door je buikje zie je het straks toch niet hihi. vriendje zegt net dat hij er zeker van is dat we in januari wel zwanger zijn. we zien het wel
Ik heb van mn moeder een heel gaaf boekje gehad! T heet "mijn 9 maanden dagboek" ofzo.. en is echt heel leuk.. staan zoooooveeel vragen in! maarja, wel leuk om later terug te lezen.. en er is wat ruimte voor foto's enzo.. en in een babyboek kan ook soms nog wat over de zwangerschap etc. En t eerste wat we echt samen gaan kopen voor onze baby wordt ook wel een leuk moment ja.. denk dat we dat misschien na de echo wel doen ofzo en eerste keer de baby voelen lijkt me helemaal t einde.. denk dat ik daar geen genoeg van krijg! en t hartje horen lijkt me ook zon jankmoment ja! Heb er echt zin in allemaal! hihih
Dissapointed -> Jammer van de negatieve test! Maar waar geen bloed is is hoop... Hihi. Pam -> Is het dit boekje? bol.com | 9 maanden dagboek, Marianne Amelink | Boeken (Nederlands)
bol.com | Uw zwangerschap week na week / Agenda, Nel Kleverlaan & Nel Warnars-Kleverlaan | Boeken (Nederlands) Ik wil graag deze agenda! Om elke dag bij te houden wat er gebeurt in de zwangerschap.
Nee deze is t! bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Boeken (Nederlands) En tussendoor staan ook stukjes over hoe groot t kindje is en aan t eind tips voor de bevalling enzo en overal van dat soort tekeningetjes als aan de voorkant bij! Echt heeeel leuk! En ook allemaal vragen.. echt heel veel en ook dingen die je anders nooit op zou schrijven denk ik! Hoelang je al zwanger wilt worden, of je foliumzuur slikt maar ook of je moeder snel van jou in verwachting was en of vrouwen in je fam. over t algemeen zwanger worden.. ook vragen als of er veel vrouwen zwanger zijn in je omgeving.. Wat lijkt jou t fijnst aan moeder worden, en wat maakt jouw partner tot de ideale vader van je kindje.. Dat staat bijv in de eerste 4 weken.. en bij elke week (2 bladzijdes voor een week) vul je ook in van wanneer tot wanneer die was (data) elke maand een plekje voor een foto van je buik en nadat je echt zwanger bent en t weet.. dus na week 4 ook elke week een vakje met "afspraken deze week" en bijzondere momenten.. Dus je houdt dan echt alles bij, maar meer als je normaal zou doen zelfs! en tis een heel vrolijk boekje met leuke tekeningetjes! Vind m echt heeeeel leuk!
Ja ik hoop het ook, net als bij jou Balen dat je test nega was, ik zou het over een paar dagen nog eens proberen, misschien dat je wel minder snel hCG aanmaakt...en dat ie dan over een paar dagen wel posi is