bol.com | 9 maanden dagboek, Marianne Amelink | Boeken (Nederlands) bol.com | Mijn 9 maanden dagboek, Pauline Oud | Boeken (Nederlands) Heb ze eens bekeken Dat zijn echt hele leuke boekjes !! Wil ook wel zo iets hebben als ik zwanger ben
Hier is mijn buik de hele avond al wat rommelig...vanmiddag nog geklust...morgen weer Ben ook heel erg benieuwd wat de temp morgenochtend gaat doen Nou ik ga zo of morgen nog ff een foto maken, van de halsband die ik aan het maken ben voor Diesel Zal hem daarna wel ff in mijn album zetten (Foto's staan in mijn album Ga nu echt slapen...althans proberen...ben nog niet moe...)
Hoi Meiden! Het is midden in de nacht, ik heb niet bijgelezen maar ik moet jullie even de bizarriteit van mijn leven laten weten Als of ik nog niet genoeg op mijn bord heb gehad deze week (Moeder, zwanger, opa) heeft de baby van mijn vriendin besloten dat 16 november een prachtige dag is om jezelf aan te kondigen bij de wereld! Ik heb vannacht 4 uur geslapen, ben helemaal moe maar klaarwakker en laat maar komen alles! Mijn man gaat mijn werk afbellen (daar zijn ze op de hoogte) en mijn moeder zit te smsen dat ze het slim vindt als ik niet ga, maar wat een onzin, ik kan mijn vriendin toch niet in haar eentje laten bevallen? Zucht! Met mijn opa gaat het goed, hij weet wie we zijn maar hij kan van nieuwe mensen niet meer herinneren hoe ze heten! Hij weet wel dat ik een man heb maar hoe hij dan heet? Hij weet wel hoe hij eruit ziet! Echt sneu want mijn opa is altijd heel goed geweest met namen! Hij moest huilen toen mijn broertje en ik binnen kwamen! Goed nu ga ik als een gek op de fiets naar mijn vriendin en ik vertel jullie wel wat het geworden is Liefs!!!!!! MyLo
Goeiemorgen meiden !! Zo jullie hebben weer lekker gekletst Ik ga natuurlijk op deze vroege morgen niet op alles reageren , dus komt ie even globaal Jankbuien en Vreetkicken tijdens zwangerschap Ohh ja die zijn me nog wel bekend. Ik had ( vooral in het begin ) heel vaak last van vreetkicken en dan zat ik ook echt te vreten. Tot een week f 30 heeft dit geduurd daarna kreeg ik moeite met me bord leeg eten. En niet omdat ik het niet wou ! Nee omdat het steeds moeilijker paste , hahaha. Ik moest vaak even anders gaan zitten zodat het wat beter zakte of dochterlief anders ging liggen zodat ik er weer een paar happen kon in douwen Ook huilbuien waren vaak aan wezig , gewoon zomaar ineens uit het niets ! Ik kon nog wel janken als mijn kat me scheef aan keek Uiteindelijk werden ze tegen het einde steeds meer , aangezien ik drie valse starten heb gehad en ik er dus helemaal doorheen zat... Senna Dat is idd een goeie op en neer gaande temp.lijstje ! Pam Wat een leuk shirtje !! En ook zo toevallig dat je Oma dat zo wist Cossy Ook weer aan de temp Dissapointed Balen van je negatest maar idd... Zo lang er geen bloed is is er nog hoop !! Mylo Zo jij bent ook lekker vroeg uit de veren ! Suc6 bij je vriendin vandaag !! En denk eraan: Hoe haar bevalling ook loopt zo gaat de jouwe niet worden Ben benieuwd wanneer je ons het vrolijke en mooie nieuws komt vertellen !! Zo en nu ga ik me klaarmaken voor me 1ste werkdag Misschien tot vanaaf !!
Senna -> Wauw, mooie halsband! Dat je die zelf kunt maken! Jij hebt trouwens wel een mooi korte cyclus, met toch een mooi lange lf... *jaloers* MyLo -> Oeff, dat is inderdaad wel veel tegelijk zeg! Heel veel sterkte (ook voor je vriendin), maar ook plezier en vreugde vandaag! Zo'n geboorte blijft toch altijd een wonder! (op zich wel fijn dat je opa jullie weer gewoon herkend en aanspreekbaar is... dan zal het hopelijk snel met hem vooruit gaan ) Miracle -> Succes meid!!
Senna ik heb je trouwens als vriendjes toegevoegd op ff! (de link naar mijn ff pagina staat hier op de site onder mijn naam)
Bedankt voor de 16 pagina's, meiden. Ik heb alles gelezen! Netjes he? Dus geen 'foei' van Cossy voor mij. Welkom alle nieuwe meisjes! En dan met name Senna, ik zie dat jij vooral bent blijven plakken. En MyLo, gefeliciteerd!! Leuk dat je nu lekker samen met Pam kunt zwangeren! En veel sterkte met alle familieproblematiek. Heftig allemaal, hoor. Hopelijk komt er snel een geschikt moment waarop jij je geweldige nieuws kunt vertellen! Miracle, succes met werken vandaag!! Pam, dikke vreetzak. Je kunt ook een appel eten als je trek hebt, wist je dat?? Amaryllis, hoe was het weekend? Weer lekker aan het verhuizen geweest? Is het fijn om het huis nu weer voor jullie zelf te hebben? Cossy, en hoe is het met u? Nu al in de kerstsferen?? De goedheiligman is nog maar net gearriveerd! Maar dat deert je niet?? Hier nog steeds ongi, dus geen spannende verhalen te vertellen. Eigenlijk wel lekker rustig zo.
Ik vrees dat de goedheiligman maar weinig voor mij in petto heeft... Hoewel mijn NOD wel op 6 december is, dus wie weet? Ik zal in ieder geval heel braaf zijn.
Zoo daar was ik ook weer!!! Mylo, jeeeeeuuutje meis! wat een week voor jou! Ik hoop dat je t heel erg naar je zin hebt bij die vriendin, en dat je dan lekker kan gaan janken omdat je weet dat jij ook zon wondertje gaat krijgen.. zou ik wel doen namelijk @ Jenna.. HOE DURF JIJ MIJ TE NOEMEN?!?!?!!!!! tis gewoon zo niet eerlijk, ik heb ook sinaasappeltjes op hoor!!! oh oh oh en fruitcocktail whahahah Oh en vriendlief noemt me nou al "dikke" en als ik dan zeg dat dat nog niet zo is, maar nog wel komt zegt hij gewoon simpelweg dat hij dat nu al mag zeggen tis toch wat he (even voor de duidelijkheid, dat zegt ie dus plagend omdat ik t kan hebben ) Verder ben ik echt ziek.. BAAAAHHHH.. vannacht/vanmorgen slecht geslapen en als ik dan eenmaal wakker ben doet mn keel zon pijn enzo dat ik dan weer slecht kan slapen.. nu blijf ik er dus ook maar uit.. Vriendjelief vind al dat ik thuis moet blijven van die crematie.. en we zijn allemaal al bangig voor de mexicaanse griep! Maarja, zelfs als dat t is.. ben je op zn besmettelijkst een weer voor de symptomen, dus heb ik eigenlijk iedereen al besmet En t is de vader van mn zwager, en hoewel ik die man erg kort kon.. hij was ZO lief tegen me! vroeg altijd naar mn ziekte en alles en hoe t nou ging en dan kon ie zo meeleven! dat terwijl ie wist dat ie zelf terminaal kanker had.. dus ik wil wel heeeel graag heen.. Wat vinden jullie?
Oh @ senna: Gave halsbanden man!! staat altijd lekker stoer zon brede band!! @ Dissapointed: jammer van je negatest! weet helemaal hoe dat voelt.. maar we hebben hoop, misschien gaat ie straks gewoon knallen! *geeft even hoopje HCG* 8)
Ja, je hebt het wel gelezen. DIKKE VREETZAK! Verdorie, ik zit 16 pagina's te lezen en al jouw posts zijn gevuld met vreten, vreten, vreten. Alles wat erin gaat, moet er straks ook weer af, he?? Dus...ik heb je gewaarschuwd. Over die crematie, als jij echt ziek bent, zou ik niet gaan als ik jou was. Jij schrijft dat die man altijd heel lief en begripvol was. Hij zou het nu vast wel begrijpen dat je ziek bent en dat je juist anderen niet wilt aantsteken en dat je daarom niet komt. Maar ja, als je erg graag wilt en je denkt dat je het aankan... Pff, moeilijke afweging, maar hou je eigen gezondheid goed in de gaten! Je bent nu ook zwanger, dus je moet goed voor jezelf zorgen.
uuhhm ja.. weet ik.. ik heb ook besloten braaf allemaal gezonde dingen in huis te gaan halen nu en te stoppen met vreten... tenzij ik merk dat ik afval ofzo.. en dus mn mams zwangerschap over heb genomen.. dan denk ik dat ik nog wel aan mezelf toe ga geven! Ennnuh.. ja t is ook heel moeilijk.. en hoewel hij t wel begrepen had ik ga nu ook meer heen voor mn zus en zwager en zijn familie.. Ik voel me ook niet heel slecht.. ja als ik praat heb ik een piepstemmetje alsof ik heel hard huil! whahah.. maar verder gaat t wel ben erger gewend En ik wil ook voor mn eigen gevoel heen.. dat ie nog niet heel ziek was heeft ie me uitgenodigd om naar zn huisje te komen kijken waar ie dan heel trots over vertelde en (voor mijn gevoel) ineens lag ie zo slecht en kon dat niet meer.. best spijt van zeg maar.. Dus ik ga gewoon me aankleden enzo zo.. en mocht t nou echt niet gaan zie ik dan wel wat ik doe.. had ik niet zwanger geweest had ik trouwens niet eens getwijfeld hoor! laat me niet snel door ziek zijn tegenhouden.. maar nu ben ik wel extra voorzichtig al! (vertik t ook iets in te nemen) heb ook niet t idee dat ik koorts heb ofzo.. misschien verhoging maar t voelt niet extreem ofzo
Pam -> Nou het is alleen mexicaanse griep als je hoge koorts hebt hoor, dus als je geen hoge koorts hebt kun je rustig gaan. (mits je je goed genoeg voelt natuurlijk, want je moet wel goed aan jezelf en je beebje denken nu!) Wel een heel lieve man dan. Welneee! Ik had bijna 25 kilo bij gevreten in mijn zwangerschap. Gewoon borstvoeding geven, dan vliegt alles er sneller weer af dan dat je obesitas kunt zeggen.
Whaaaa ik wilde al borstvoeding geven maar dat ga ik nu dus helemaal doen he! hihi Maaruhm, misschien ff stomme vraag.. hoewel ik t afvallen erg fijn zou vinden door de BV als t niet zo is maakt t ook niet uit natuurlijk.. mn buik zal er toch wel niet uitzien aan t eind van heb overal striae dus dat zal dan ook op mn buik wel komen.. Maar je borsten.. hoe zijn die onder de BV?? en vooral erna?? blijft daar nog wel iets van over??
Nou k moet zerggen, bij mij is de schade erg beperkt gebleven. Sinds de zwangerschap heb ik er sowieso geen striae meer bij gekregen. Oke, toegegeven, ze hangen ietsje meer dan voor de zwangerschap. Al heb ik eens gehoord dat je dat ook krijgt als je geen bv geeft, maarja dat weet ik dus niet want ik heb geen vergelijk.
Ik heb helemaal geen striae op m'n buik. Wel heel licht aan de zijkanten van mijn borsten. Nu uiteraard al niet meer te zien, als je het niet weet. En mijn borsten zijn ook wel meer gaan hangen. Maar dat is volgens mij, gewoon onvermijdelijk. En ach, je krijgt er iets moois voor terug. Maar tijdens het bv geven, zijn het meloenen hoor, Pam! En dat is misschien leuk voor het oog van je vriend, maar voor jezelf waarschijnlijk pijnlijk. Bij mij in ieder geval wel. Als je borsten vol zitten...auch!
Naja dat ze iets gaan hangen zou ik helemaal niet erg vinden.. doen die van mij absoluut niet. zo erg niet dat een push-up bh niet eens nut heeft! en dat vind ik wel s jammer.. En dat t meloenen worden.. ach vind ik wel leuk kunnen we niet groot genoeg bijna hihi.. en dat t zeer doet doet me ook weer niks.. Pijn doet me echt niks, heb ik leren negeren hoe stom dat ook klinkt.. maar ik heb 24/7 pijn aan vanalles en nogwat.. en dat is zonder reden! daar krijg ik niks voor! Dus dan is alle pijn voor een beeb natuurlijk eitje ach ik ga t wel zien.. was gewoon nieuwsgierig en BV geven is iets wat ik echt wel wil proberen ja.. tenzij t echt niet gaat of teveel pijn doet, dan is t jammer.. (bij mn moeder hingen de korsten gewoon aan dr tepels omdat ik te hard wilde drinken.. ) Nu op weg naar de crematie.. ff potje janken.. en dan denk ik dat ik ff VK bel over dat hoesten enzo.. beter tevaak bellen als te weinig toch?
Aaaagh bitch! Tsja, je hebt van die mensen die hebben dat geluk he... Ik heb helaas veel aanleg om striae te krijgen... Ik doe dan ook niet onder voor de gemiddelde zebra... Agja, dat wordt sparen voor een tummy tub, hahaha! Bij mij deed het trouwens helemaal geen pijn als mijn borsten vol waren. Zelfs niet op de 4e stuwingsdag. (en toen had ik echt cup Dolly Parton) Bij mij deed de toeschietreflex wel pijn de eerste twee maanden ofzo, al werd het na de eerste weken al veel minder. Dat waren echt van die felle steken tijdens het aanleggen. Gelukkig trokken ze na een paar minuten weer weg.