Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dank je wel
    En veel plezier op je eerste werkdag

Dank je wel
    Ja die maak ik idd zelf, en bij deze moet ik er nog ff een andere ring aandoen en met de naaimachine afmaken

Ja ik zag het, maar nou weet ik niet of ik het wel goed gedaan heb :)
    Wist helemaal niet dat dat kon...

Dank je wel, erg he...zit hier bijna de hele dag :D

Dank je wel, hij staat bij Diesel ook erg stoer

Maar ik zou wel graag naar die crematie gaan, ondanks dat je die man maar heel kort heb gekend...Maar aangezien je zelf ook ziek bent, is het wel wel erg lastig...ook omdat je geen mensen wilt aansteken
    Hmm moeilijk hoor !

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Zal zo wel ff foto proberen te maken van Diesel met zijn halsband

3. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Dank u, dank u. :D

Mijn verloskundige noemde dat ook als ongeveer het enige voordeel aan op je 17e zwanger zijn; nog een lekker rekbaar velletje.

Maar dat is onzin, want het is erfelijk bepaald. Mijn moeder kreeg 4 kinderen, waarvan de laatste op haar 38e en zij heeft gewoon GEEN striemen.
    Dus tja....ik ben gewoon gezegend met goede genen. :D :p

Cup Dolly Parton?? Hahaha!! Ik ook!
    Zat jij ook zo steeds naar beneden te kijken, zo van...sodeju! Wat een titt'n!..? ;)

Maar dat het geen pijn deed bij jou... Wat een geluk! En het is nog steeds je hobby, he??
    Nou, respect!
    Ik moest echt de schijven wegmasseren, omdat ik anders het gevoel dat ze serieus gingen knappen... ;)

Toeschietreflex is het naarste, ja. Dat beaam ik volledig!

4. 4days

4days Niet meer actief

Wel vreemd dat je vk dat zei, want het is precies andersom... Hoe ouder je bent, hoe kleiner de kans op striae... Omdat je vel als je oud ben toch al niet meer zo strak zit... Maar het is inderdaad voor het grootste deel erfelijk bepaald.

Lol mijn hobby ja, nouja moet zeggen dat ik nu wel heel actief probeer te minderen, hahaha. Al ziet Vince dat niet zo zitten. Maar zodra hij geen last meer heeft van zijn tandjes word ik weer wat strenger met slapen, en dan mag hij nog 1 keer per dag drinken voorlopig. En als ik zwanger raak dan stop ik sowieso meteen.

5. 4days

4days Niet meer actief

Senna -> Ja we zijn vriendjes, hoeraaa! ;) :D Ik heb het ook pas gisteren ontdekt hoor, en jij en anais zijn mijn enige vriendjes nu, hihi.

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Toen ik mijn temp ging invullen, kon ik niet verder omdat ik wat moest doen...ik wist dus helemaal niet dat ik ook vriendjes kon accepteren hihiiii

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Staat in album :D

8. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha, dan zijn we nu per ongeluk vriendjes. ;) Erg leuk, dat kleine hondje met die grote stoere halsband! :D

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

hahahahah...nou wel leuk toch dat we vriendjes zijn :D

Ik kan ook eindelijk verder met de halsbanden...heb sinds net een naaimachine :D
    Ik is helemaal blij...oh ja
    Volgende week dinsdag gaat mijn beugel er eindelijk uit!:D

10. 4days

4days Niet meer actief

Ooh beter! :D Wat heb je voor een beugel, zo'n plaatjes ding? Ik heb echt alles gehad... *zucht* Een buitenboord beugel, zo'n soort gebitjes, allerlei draden toestanden en uiteraard ook plaatjesbeugel... Maarja m'n tanden waren wel ook erg scheef... ;)

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb nou een gewone blokjes beugel...ad hiervoor zo'n groot roze boksbeugel geval
    Heb hem a.s. februari 7 jaar....

Mijn boven tanden staan nog niet helemaal recht, maar ik heb het gehad...haal hem er maar uit zie ik...stomme ding...
    De onderste is er nou ong, 1,5 jaar uit

12. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Hai Meiden!

Oke first things first: Jenna, wat is je geheim? Ik wil ook geen striae:D

Goed, de baby is geboren, het is een PRACHTIG meisje met een minder prachtige naam maar ja daar heb ik niks over te zeggen!
    De bevalling verliep prachtig! 5 uur vliezen gebroken, 1 uur was het kind er al! Tijdens een bevalling is overigens niet de beste tijd om je eerste ochtendmisselijkheid te krijgen! Ik ging echt bijna staan overgeven daar!

Ik moest bijna janken, Pam, niet helemaal!

En intussen NOG meer fantastisch 'laten we eens kijken hoeveel Mylo en Man kunnen hebben' nieuws: Mijn mans zus heeft een klaplong! Dit is toch niet meer normaal mensen?

En intussen heb ik al de hele dag buikpijn en ben ik heel bang dat het echt allemaal niet goed is voor de baby! Het is gelukkig wel oppervlakkige buikspierpijn, is dat veel voorkomend? Ik vraag het zo aan de verloskundige hier!

Maar ik ben soms echt bang dat de baby niet blijft zitten met al dit gedoe! En als het wel zo is, dan is het een taaie baby!

Goed, ik heb trouwens ook VETTE vreetbuien, alleen ben ook misselijk dus ik moet ze verdelen, vet raar!

13. 4days

4days Niet meer actief

MyLo -> Fijn dat de baby gezond en wel op de wereld is! :D En tsja, die naam... Achja, als de moeder hem zelf maar leuk vindt... ;)

Die pijn is trouwens heel normaal, had ik ook van begin af aan bij Vince. Dat is omdat je baarmoeder groeit en zwaarder wordt. Niets om je zorgen over te maken. :)

En het komt helemaal goed hoor! ;) Die baby heeft het hartstikke naar zijn zin daar in jouw buik. :D

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat leuk dat je erbij mocht zijn!, alleen balen dat je misselijk werd
    En dat was wel een hele snelle bevalling

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zo meiden ik ben weer terug en ik ben KAPOT!

Wat een lange dienst zeg.. en moest staan en t was echt heel emotioneel.. en ik ben al zon jankert.. t ging me echt wel aan mn hart als je dat zo hoort.. bah..

Dus nu lig ik op de bank en op een wasje na en koken voor mezelf doe ik echt niets meer! ohja.. de hond moet zo uit.. hmmz.. hopelijk red ik t allemaal!!!

@Mylo, dat is idd niet normaal meid! komt altijd allemaal tegelijk he...
    En die buikpijn is wel normaal hoor! heb ik ook.. zeker dat spierpijn achtige.. ik heb soms ook een soort ongipijn, das eng hoor! en vanmorgen ineens flinke steken in de zijkant van mn buik.. nu heb ik die nog steeds soms..

Ik ga er gewoon vanuit dat t er allemaal bijhoort en dat t goed gaat met de beeb.. t moet wel! en zo moet jij ook denken hoor Mylo!! t komt helemaal goed.. maak jezelf niet voor niets gek!!!..

Over die striae ik heb t dus al overal ongeveer! mn borsten helemaal vol, mn heupen tot aan mn zij bijna en mn bovenbenen aan de binnenkant ervan heel erg.. sinds ik in de pubertijd kwam begonnen en nooit meer gestopt, dus ik weet wel zeker dat ik t ook op mn buik krijg. maarja, wat boeit t! :)

16. 4days

4days Niet meer actief

Pam -> Kam me goed voorstellen dat het zwaar was hoor! :( Dat is het normaal ook al, laat staan met gierende hormonen...

17. 4days

4days Niet meer actief

Grrr... Ik kwam er nadat Vince zijn kamertje eindelijk helemaal af was achter dat ik het enorm saai vond... ;) Ondanks al mijn wilde ideeën van tevoren waren het witte muren met grijze vloerbedekking geworden... Dus ik naar de praxis een emmer limegroen halen en aan de slag. Inmiddels heb ik een muur helemaal geverfd tot een stukje boven mijn hoofd (rest doe ik nog met de ladder), ben ik er nu achter dat de verf niet dekkend ik. Kan ik alles nog es gaan verven... En het was al mega veel werk, omdat het verf op nieuw behang is met heel veel reliëf. (vinylbehang) Pfff, ben ik nog even zoet mee...

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Ooooh lekker, geen idee of je hier wat aan hebt maar ik heb laatst een stenen muur met veeeeel gaten en relief helemaal creme moeten maken, dus elk vergeten gaatje zie je!

wat t beste werkte:
    met een kwast gewoon lekker dik de randjes doen! en dan echt duwen met je kwast zeg maar.. (soort deppende beweging) dan zit de verf er t snelst in..

en dan een roller met van die lange vacht zeg maar.. en dan ook daarop lekker dik de verf ;)

dan is t niet zoveel werk als t goed is!

Succes ermee....

19. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Hallo allemaal!

Er is weer lekker gekletst zie ik? En er zijn een paar kletskippies bijgekomen, gezellig! :) Ik ben een tijdje weggeweest en heb nog even geen zin om alles bij te lezen, maar wilde wel even wat van me laten horen. Anders denken jullie straks ook; waar blijft Amaryllis nou?! Tja en dat kan niet he :p

Om een lang verhaal kort te maken is afgelopen vrijdagavond ons vogeltje overleden. Nou zou je zeggen wat is nou een vogeltje, maar hij was echt heel speciaal voor ons. Hij zat altijd op mn schouder, at met ons mee als hij mocht, zat uren met zijn gele autootje te spelen en kon heel wat woordjes zeggen. Het klinkt gek maar hij was echt ons vriendje...Hij was nog maar 2,5 dus veel te jong om te sterven, maar toch lag hij ineens in een hoekje van z'n kooitje zwaar te ademen. En na een half uur vechten is hij in mijn handen gestorven. Dus daar waren we flink van over onze toeren, en vandaar dat ik even niet op t forum ben geweest. Had ff tijd nodig zeg maar.
    Pfff...normaal ben ik helemaal niet zo'n emokip...:);)

Leuk nieuws is wel dat we komende zaterdag gaan kijken naar een hondje! Nu ons vogeltje er geen last meer van heeft heb ik alle rationele bezwaren maar aan de kant geveegd en gaan we voor een teckeltje (ruwhaar, kaninchen). Dus van heel verdrietig loop ik nou de hele dag te springen omdat ik er zo'n zin in heb! Haha, het gaat hier alle kanten op.

Hoe ist met jullie? :D

20. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Oh trouwens, wat die vruchtbare periode betreft; mn ei is flink zoek! :(
    De ovutesten kunnen helemaal niks vinden, dus ik test de komende dagen nog even verder...
    Kan je ei trouwens ook vertraging oplopen door spanning/stress? Of gaat dat gewoon door?

Deel Deze Pagina