Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Ik had t in je hyves al ff gezegd, ik snap helemaal wat een beestje voor je kan betekenen! echt heel erg voor jullie.. *knuf*

Ik geloof dat een ei idd "vertraging" kan hebben.. ik heb zelfs wel s gelezen dat een ovutest positief kan zijn en je ei dan toch niet springt door omstandigheden en je dan later weer een lh piek hebt ofzo..

Dus ik zou ook ff doortesten!

Gebruik je al lang ovulatietesten? en welke heb je?

2. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ja, alleen t probleem is ik kan niet teveel verf erover gooien, omdat er dan teveel verf in het reliëf van het behang gaat zitten, dus doe er heel lang over om het uit te rollen... ;) Heb ook nog alleen zo'n stom rollertje met korte haartjes. Maarja ik kan er ook niet te wild gaan doen, want er ligt gewoon vloerbedekking onder en de meubels enzo staan er nog... (uiteraard wel alles naast de muur afgedekt, maargoed dan nog...) Achja, komt goed.

Amaryllis -> Wat rot dat jullie vogeltje is overleden! :( Ik las al zoiets... Ik vind het zelf ook altijd vreselijk als er iets met een van mijn dieren gebeurde, je gaat er toch echt aan hechten. En zeker als het zo'n leuk en slim beestje was! Wel leuk dat jullie nu een hondje gaan halen! :D
    Je ei kan trouwens ontzettend reageren op stress! Het kan zo wel een week later komen, of zelfs nog later. Alleen de luteale fase duurt altijd precies even lang. Ik zou zeker even door testen!

Groetjes xxx

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oooh hihi ik ben ook altijd wel een kliedermuts met schilderen! hahah

Daarom heb ik nu van de action een afdekzijl met plakrand.. vastplakken langs de muur en uitrollen.. hoppaa :D

en t uitrollen doe ik dan ook vaak lang hoor! alleen als je meer verf erop hebt en zon vachtroller dan gaat t gewoon veeeeel sneller.. al blijft t een rotklus..

Ennuh t komt vanzelf goed! :D en limegroen is een gaaf kleurtje!

4. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, ja is wat vrolijker he. ;) Ik maak maar 1 muur groen. Maar het is meteen een heel andere kamer.

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heej meis, ik zit ff op je hyves te neuzen.. wat een leuke foto's van vince zn eerste verjaardag zeg!!

En dat kastje met de buit.. mag ik vragen wat voor kleur dat is? ik zoek nog kleur voor nieuwe meubels en vind dat een hele mooie warme kleur! :D

En leuke taarten!!! ik ga zoiets maken met mn vader 3 dec. even knutselen samen! haha.. echt zin in!

6. 4days

4days Niet meer actief

Tnx! Hihihi, ja hij was verwend he! ;) :D
    De kleur, pff daar vraag je me wat... Ik meen me te herinneren dat er in het boekje stond 'hazelnoot'. Ik had het inderdaad ook gekozen vanwege de warme kleur! :D Toen ik bij mijn vriend introk heb ik een paar jaar in een zwart/wit mannenhol gewoon, dus toen we gingen verhuizen heb ik ervoor gezorgd dat we veel houtkleuren in warme tinten kregen, hihi. Maar onze woonkamer is nog lang niet klaar qua decoratie. Ik wil sowieso veel meer planten erin. En wil willen nog een vensterbank maken, en her en der komen nog gordijntjes en andere decoratie. :)

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Mja ik ken dat.. sinds wij hier wonen heb ik nog nooit echt de decoratie naar mn zin gehad.. en we zijn ook druk bezig met kleuren etc..

En dat houten vind ik echt heel gaaf! hier hebben we nu kersen meubels en precies waar ik toen al bang voor was is gebeurd, ik ben erop uitgekeken omdat t me veels te oranje is *schaam* ik ben nu dus op zoek naar een minder rode kleur en wel een bruine kleur zeg maar.. echt dat lichte hout is niks voor ons!

en tis nog lastig te vinden ;) ga trouwens als alles hier een beetje klaar is qua verbouwingkjes ff shoppen voor accesoiren enzo! echt naar mn zin maken dan!

En t doel is duidelijk, voor juli is alles af en naar onze zin natuurlijk!!! :D

8. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Hallooooooo ik ben weer terug van weggeweest!
    Met mijn buik gaat het nu goed, en ik moest van mijn man even een bekende opbellen die verloskundige is (ik ken haar niet maar hij wel) en ze was heel lief en zei dat het kwam doordat de baarmoeder nu zeg maar de zwakke plek is en dat alle stress daar heen gaat maar dat die baby daar heeeerlijk zit!

Ik heb zelf ook steeds het gevoel dat het een supergezonde baby is maar daarom wil ik hem ook niet kwijt! (niet dat ik een ziekere baby wel kwijt zou willen hoor, maar dat zou het begrijpelijker maken waarom ik hem verloor)

@ Pam wat heb je gedaan vandaag dan want ik heb het niet meegekregen?

@ Cossy Wat een leuk idee! Maar spikkeltjes in het behang zijn toch ook wel leuk? Of vindt jij van niet? Nou ja, nu kan het al niet meer omdat het er dan raar uit ziet hahaha!

@ Mezelf:Mijn mama smst net dat ze morgen langskomt met mijn papa, dus JEEEJ nu kan ik het morgen vertellen! Het kon namelijk pas zaterdag ofzo, maar nu kan het lekker morgen al! Jippie!

@ Amarillis: Ach meid! Wat zielig van je vogeltje! Hier een plaatje onder om je op te vrolijken! Ik had ook een superschattig vogeltje dat overal mee naartoe vloog maar die is op een dag uit het raam gevlogen vond het heeel erg hoor, vogeltjes zijn zo gezellig!

9. MyLovely

Wij hebben geen geld voor naar onze zin:( Dus we zullen het moeten doen met de allegaartjes van iedereen, maar och, als het maar werkt toch? Volgende kindje kan altijd nog een pracht van een babykamer krijgen!

10. MyLovely

haaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha ik las dit ergens!!!!

Who was the first guy that looked at a cow and said, I think I'll drink whatever comes out of those things when I squeeze them?

11. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi allen
    eventjes geleden ik zal meteen beginnen lezen.(vanaf pg 125 :) )

vrijdag de 13de is men mama dus na het ziekenhuis moeten gaan...ze had een lamp op haar voet laten vallen en haar pees was doorgesneden.dus operatie en gips tot knie en nu heeeeel druk met haar helpen en huis poetsen en dieren eten geven(ze verblijft bij haar vriend)

maar het rare is dus dat mijn zus net zei dat ze naar een waarzegster geweest was een maand geleden en die zei dus dat ons mama binnen enkele weken iets aan haar linkervoet zou krijgen en rarara.....en dat ze een soort promotie ging krijgen en rarara....net gehad dus.

ook zou mijn zus een miskraam krijgen binnen 7 maanden(ze heeft net een spiraaltje gezet) en binnen 2 jaar een kindje kreeg en in totaal kreeg ze er 2 en ze ging verhuizen binnen 5-7 jaar.
    Ook zou ze zingen met helmut lotti :) hehehehehehe wie weet...als sommigen op men site hadden gekeken dan zou je miss gezien hebben dat men zus de 6 de bij idool was in 2007 en zopas nog met will tura heeft gezongen in brussel in plaza hotel of wat is dat daar.Niet dat dit nu belangerijk is want niet iedereen kijkt idool enzo(ik ook niet :) )

maar ik wil dus ook naar die vrouw gaan :D
    heb net een email gestuurd en wacht op haar antwoord voor afspraak datum.Mijn zus zal meegaan dan want kga niet alleen :D is een sessie van een uur voor 25 euro en als er tijd over is(meewtal wel) dan mag je ook een foto van bv je vriend tonen en dan zal ze daar iets van zeggen(zoals dat van mijn mama)

zozo ik ga direct men haren drogen en dan bijlezen.

ooh ja en welkom alle nieuwe mensen en proficiat aan mylo!!!
    hihihi gaat hier snel :D

xxxx

12. MyLovely

Ten eerste: Thanks!
    verder hou ik niet van waarzeggers, bleh! net als Jomanda, ben je van t een af, krijg je het ander wel, ik hou er niet zo van, dus dan zegt mijn gutfeeling toch dat ik dat even tegen je moet zeggen, zo van: zou je dat nou wel doen? Blekkie!

Maar uiteindelijk moet je het zelf weten maar mijn instinct zegt dat je echt niet moet gaan! dus k wilde het toch even kwijt!

13. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Mylo:

vandaag crematie gehad daar was ik heen ;)

Over t naar onze zin maken, dat gaat echt wel lukken.. of t voor de woonkamer al lukt voor de beeb er is weet ik niet (moet dan andere tv en andere meubels enzoo) maar voor de rest gaat t wel lukken! :D

Ook de babykamer ga ik echt helemaal naar mn zin maken en heb van allerlei plannen al.. maar ik begin pas als ik t geslacht weet want ik ben dus echt van t meisjes-meisjeskamer en de stoere jongenskamer..

nu duik ik snel mn bed in.. we zijn net terug van de mac (slecht! vriendjelief kwam terug van zn werk met trek en vond dat wel een goed idee) en ben helemaal gebroken! ben echt OP!

Dus nu mn bed in en ik denk dat ik daar misschien morgen maar ff een dagje inblijf..

Truste!

14. 4days

4days Niet meer actief

Pam -> Ja ik heb bewust de meubels redelijk neutraal gehouden, dan raak je er niet zo snel op uitgekeken.

Mylo -> Fijn dat je weer wat gerust bent gesteld. :) En natuurlijk super dat jullie het morgen al kunnen vertellen! :D Kun je vannacht wel slapen? ;)

Anais -> Oh neee, was dat ook nog op vrijdag de 13e?! Da's helemaal mooi... *zucht* Denk dat ik ook naar die waarzegster ga hoor! :D had het altijd al eens willen doen, maar het is er nooit van gekomen. Maar aangezien jij er dus toevallig een weet die redelijk dichtbij ligt, niet duur is en er ook nog eens echt iets van kan, lijkt dit me een mooie gelegenheid. :)

Mylo -> Over jouw visie op waarzeggers... ;) Ik zelf neem het gewoon met een korreltje zout. Het is leuk, het is grappig en bijzonder als er ook nog eens vanalles van klopt, maar ik zou er nooit naar gaan leven wat ze zeggen ofzo. En over het algemeen zeggen waarzeggers toch geen heel ernstige dingen (zoals je gaat binnenkort dood ofzo). Dus wat dat betreft is het dan meer voor de fun.

Groetjes!! xxx

15. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Die mening deel ik dus ook zoals cossy over waarzegsters.
    Ik vidn het gewoon leuk om te doen en je moet het idd met een korreltje zou nemen.maar ja we zien wel :D

Ons pam is nu al 6 WEEKJES ZWANGER!
    proficiat!:D

xxx

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Meiden, ik lees met jullie mee!
    Wil ook graag mama worden! :)

Liefs xxxxx

17. 4days

4days Niet meer actief

Morgen dames!

Beetje brak hier... Giteravond te lang gekletst met Anais, maar daar houdt Vince geen rekening mee... ;)

Welkom! :D Ik heb je wel eens voorbij zien komen bij jonge moeders, jullie zijn best al lang bezig toch? :)

Groetjes!! ;)

18. 4days

4days Niet meer actief

(en je bent toe aan een nieuwe banner! :D ;) )

19. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

cossy dankjewel :D

Ja klopt idd!
    We zijn nu een jaar en een maand bezig!! pff gaat zo snel!!

Haha ja ben toe aan een nieuwe banner ;)
    Ik had ongi moeten worden, maar dat werd een beetje bloedverlies en zo minimaal, het was geen ongi dat is 1 ding wat ik zeker weet, mn banner blijft eventje zo staan tot mn volgende ongi :D

Liefs

20. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Meurning,

Hahaha! :D
    Ehmmm......tja! Geen idee!
    Ik heb het er niet om gedaan ofzo, nergens op gelet qua eten of smeerseltjes.
    Misschien is dat juist de goeie tactiek! Er niet zoveel mee bezig zijn. Gaat wel lukken, he?? ;) :p

Enne...wat was de naam van de baby dan? Ik ben wel benieuwd wat jij niet zo'n geweldige naam vindt. ;)

Pam, ben je blij dat je uiteindelijk toch gegaan bent?
    Het klinkt zwaar, om dan ook nog te moeten staan. Heftig hoor...

Amaryllis!
    Hai lieverd, jaaaaah ik mis je wel hoor!!
    Ik zag (net als de rest) ook al op hyves dat jullie vogeltje er niet meer is. :(
    Wel leuk dat jullie dit weekend een hondje gaan ophalen!
    Vertel eens hoe het nu thuis is, zonder je zusje? :)

Wat but trouwens dat je je ei niet kunt vinden. Stom ei.
    Blijven je testen licht, of zie je er wel een stijgende lijn in?

Ach meid, dat geeft toch niets?
    Dat had ik ook niet hoor, toen ik 18 was en mijn zoon kreeg.
    Als alles maar schoon is en veilig! Dan heeft je kindje niets meer nodig dan zijn/haar papa en mama. :)

Anais
    ! Hoi!
    Ik wilde nog zeggen dat ik je nieuwe avatar zo onwijs vind! Echt, helemaal super leuk! :D

Hoi Perfectionn!
    Welkom hier en gezellig dat je komt meekletsen in dit hete kippenhok. :p

Deel Deze Pagina