Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ikdus, hieronder de foto.
    Heb hem vanmiddag om 12 uur gedaan en nu dus pas een foto gemaakt.
    Zeg het maar, ik ben een leek! :)

Bekijk bijlage 18849

2. 4days

4days Niet meer actief

Ikdus -> Jah dat geloof ik zeker, dat iets in de temp herkennen nu lastig zal zijn, zeker omdat mn hele cyclus van slag is... Maarja, aangezien ik toch niets anders te doen heb dan wachten kan ik het net zo goed eens proberen... In ieder geval bedankt voor het advies. :)

Jenna -> Ohw, dus dat maakt helemaal niet zoveel uit qua leeftijd. Op zich kan ik het me wel voorstellen, want als we mama-meeting hebben ben ik ook een van de jongsten, en toch klikt het met de anderen ook goed.
    En over die ovu-test... Haha ja een streepje inderdaad... Meer kan ik er helaas niet over zeggen, hahaha! ;)

Groetjes!

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hahaha inderdaad een streepje.

Ik zou morgen maar overslaan met testen, en dan dus weer vrijdag testen..

Cossy, al zou je cyclus niet zo van slag zijn is het nog lastig hoor. En je basale temp herkennen en dan nog kunnen herkennen dat je eisprong is geweest etc. Vervelend gedoe gewoon haha. Maar uit eindelijk leer je het wel en zie je heel goed waar je lichaam mee bezig is.

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey meiden !!

Ben er ook weer !!

ik heb net terug gelezen , dus kan iemand me een klein updatje geven van het belangrijke wat ik gemist heb ??

Ik heb goed nieuws !!

Ik mag maandag op sollicitatie gesprek komen bij een schoonmaakbedrijf , het mindere ervan is wel dat het maar voor 4 1/2 uur is maar meer hebben ze op het moment niet.

Het is niet wat ik graag wilde want ik wil heel graag in de thuishulp werken maar het is iig al beter als niks , toch ?

Ik ga nu even kijken , ik ga zoiezo door zoeken naar werk in de thuishulp want dat is gewoon wat ik heel graag wil maar op het moment hebben ze daar dus niks in..
    Dus ik neem dit aan maar zoek wel verder en als er iets in de thuishulp zich meldt binnen nu en maandag dan bel ik het gesprek af.. :)

Ben ik nou erg of niet ?? :D:)

5. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Goeiemorgen meisjes!

Alhoewel, goeie....
    Gister was zooooo raar! Gistermiddag om 5 uur wilde ik weggaan om mijn zoontje op te halen, ga snel nog even naar de wc en bij het afvegen ineens bloed! :x
    Dus ik denk 'kut, snel een tampon in'. Loop de wc uit en het stroomt er ineens uit.... Terug de wc in, tampon weer uit, broek uit. Echt, alles zat onder het bloed.... Ik schrok heel erg.
    Het rare komt nog; gisteravond bij het verschonen van mijn tampon zat er haast niets meer aan. En vanochtend ook niet... :( :(
    Wat is dit nou?? Is dit dan mijn menstruatie?

En die ovu-test was dus niks! Naja, ik weet nu dat mijn tweede streepje er altijd zo uitziet, omdat ik schijnbaar niet eens in de buurt was van een ovulatie.
    (heb gister voor de zekerheid een zw.test gedaan=negatief)

Goed, voor zover mijn bloederige binnenkomer... 8)

Miracle
    ; Heej, leuk dat je er weer bent! Wat super dat je op gesprek mag komen! Gefeliciteerd! Is die 4 en half uur per dag of per week? Ook al is het niet het werk dat je graag wilt doen, het zal wel lekker zijn om buitenshuis bezig te zijn, denk ik. :)

Update; mwah, is er niet echt. Cossy en ik waren hier gister voornamelijk de pagina's aan het volkletsen. Mijn update staat hierboven en Cossy wacht nog steeds tot haar rare lichaam weer normaal gaat doen. ;)

Cossy; Tja, die ovu had inderdaad een tweede streepje, maar zoals je hierboven hebt gelezen, was het niet meer belangrijk...
    Hoe is het nu met jou? Al een doorbraak van iets??? En hoe is het thuis alleen met Vince? Doe je dat vaker? Wat voor werk doet jouw vriend eigenlijk? Ik ben niet nieuwsgierig, hoor. :D

6. 4days

4days Niet meer actief

Miracle -> Fijn dat je weer op gesprek mag!! Ik zou zelf ook wel weer in de thuiszorg willen werken, heb het een half jaar gedaan. Het voordeel ervan is dat je grotendeels je eigen uren kunt bepalen.

Jenna -> Heeeel vreemd ja... Ik had precies hetzelfde, een paar weken voor de mk. Maarja als je negatief test lijkt dat me sterk... Maar er schijnt in ieder geval iets door de war te zijn ofzo?
    Bij mij nog niets. Zit vandaag precies op 7 weken, en 7 weken na de geboorte van mn zoontje werd ik alweer ongesteld. Maargoed. Ik ben inderdaad wel vaker 'alleen' thuis, mijn vriend moet circa 1 keer per maand weg voor zijn werk. Hij is chemisch technisch operator, dat houdt in dat ze met een paar man naar verschillende fabrieken gaan waar bijvoorbeeld verstopte leidingen of opslagtanks met giftige stoffen zijn. (die niet op een normale manier gereinigd kunnen worden) En zij maken met het team dan chemisch zuren of logen die de binnenkant schoon bijten, en vervolgens vloeien ze dat dan weer af en maken het onschadelijk met chemische mengseltjes.... Pff een mondvol he, hahaha! Maar het komt er in ieder geval op neer dat hij veel moet reizen voor zijn werk, meestal door Nederland maar ook heel vaak naar booreilanden, en soms naar het buitenland. Ik kan er op zich wel goed tegen, zou alleen jammer zijn als we mn ei missen...

Wat doen jullie mannetjes eigenlijk? ;)

Groetjes!!

7. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Heeej! Ik had je bijna niet meer herkend met je andere avatar en zonder die schattige Vince in je onderschrift! Het is maar goed dat ik kan lezen... :D

Jaah, er is hier iets flink in de war. Zoveel is nu duidelijk. Maar ja, wie wil die duidelijkheid nou hebben? Helaas herken jij dat waarschijnlijk wel...
    Ik zal zo de lijst weer eens tevoorschijn toveren. Onze 'wauw, we hebben allemaal een op hol geslagen-cyclus'-lijst. ;)

Het is inderdaad een mond vol, dat werk van jouw vriend, haha! Ach, als ie het zelf maar leuk vindt en het een beetje goed verdient. ;)
    Gelukkig kan je er goed tegen dat hij regelmatig weg moet, dat scheelt wel.

Mijn vriend studeert nog steeds half, die luie donder. :D
    Nee, hij werkt vooral erg veel en daarnaast is hij bezig om af te studeren op de Pabo. Hij werkt bij de abn-amro.
    Dus die is ook niet altijd even vaak thuis.

8. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Onze Lijst!

Bekijk bijlage 19024

NOD

06-10: Serendipity (ronde 7)
    24-10: Amaryllis (ronde 6)

Cyclus van slag

Marijke87 (ronde 3 - Primolut)
    Cossy (wacht op cyclus)
    Jenna85 (ronde 4 - cyclus kwijt)

Januari
    Miracle08 (Mirena eruit!)

Kindertjes

Sem* van Cossy (13-08-2009)
    Vince van Cossy (23-09-2008 )
    Jaimy van Miracle (19-09-2008 )
    E. van Jenna (20-12-2003)

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jenna Die 4 en half uur was per week..

Wat vreemd van je bloeding... En ook een nega test.
    Verder nergens geen last meer van gehad ??

Cossy Ja dat idd het fijne van de thuiszorg ! Dus hoop ook dat ik daar snel iets in vind :D

Mijn vriend werkt als Operator in een bouw bedrijf.. Ik denk dat we allemaal wel de knalgele cilo's kennen met de groene tekst Beamix erop ?
    Daar werkt mijn vriend ;) Hij maakt en verwekt alle grondstoffen voor bouwproducten o.a cement e.d
    Hij heeft een omhoogwerkende functie dus hij gaat steeds een stapje hoger :D

Even ego'en hoor..

Nou heb ik weer hoor... :(

KDV belde mij net terug voor een Planning , kunnen ze me op de maandag niks bieden... En dat is nou net de dag dat me moeder ook niet kan oppassen omdat me broertje dan naar Blixembosch moet..Ze heeft alles voor me afgezocht maar het enigste wat ze hadden was voor tijdelijk tot eind november maar dan zit ik alsnog met het probleem voor daarna..

Nou heb CSU gebelt en uitgelegd en toen zij zei al meteen dat ze dan niks voor me konden beteken en ik de afspraak voor maandag moest afzeggen...
    Gevraagd of ze misschien iets anders voor me hebben maar dat hadden ze niet want alles is van maandag tot en met vrijdag en ik heb voor maandag geen oppas.
    Dus nu heb ik nog niks... :(

Nou ben ik echt boos ! En waarop weet ik niet en waarom ook niet... Maar weer op naar sollicitaties en nu ook maar eens kijken voor een winkel vacature... Anders weet ik het ook niet meer

10. 4days

4days Niet meer actief

Jenna -> Haha ja ik wilde wel weer eens zo'n aftel-ding in mn onderschrift, dan kan ik daar hopelijk binnenkort mijn NOD mee bijhouden. :) (en dan hopelijk snel mijn zwangerschap ;) ;) )
    Grrr het is toch wat met die cyclussen van ons he, hahaha!
    Pabo lijkt me trouwens erg leuk, ben erover aan het denken om dat ook nog eens te gaan doen, over een paar jaar.

Miracle -> Pffff, balen hoor! :( Maar helaas maar al te herkenbaar.... Ik vind ook echt niets. Ze willen overal mensen die hartstikke flexibel zijn, en als ik IETS niet ben is het wel flexibel... :( Nouja, ik duim in ieder geval voor je dat je toch snel wat vind!!

Groetjes! xxx

11. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Miracle; Meid, wat ontzettend balen!!!!
    Ik kan me voorstellen dat je hier enorm pissig om bent! En logisch ook! Nu kan je nog niet verder, echt k*t, zeg.

Het probleem van de flexibiliteit ken ik heeeeel goed. En het punt is dat je dat nu eenmaal hebt als je een kindje hebt, dan ben je gewoon meer aan huis gebonden dan mensen die geen kinderen hebben.

Moet je dit voorstellen; mijn rooster (ik studeer nog) verandert elke 6 weken! Hoe versier je daar kinderopvang omheen?
    Nu heb ik de 'mazzel' dat mijn zoontje al op de basisschool zit, maar hij moet ook naar de bso. En tegen de tijd dat ik die dagen heb geregeld is mijn rooster alweer veranderd. En er bijna geen ruimte om dagen te wisselen. Dus mijn zoontje gaat op vaste dagen en alle lesuren die daar buiten vallen, mis ik dus gewoon keihard.
    De maatschappij is wat dat betreft ontzettend weinig tegemoetkomend naar jonge moeders die nog wat willen doen met hun leven. Hetzij werken, hetzij studeren.
    Het blijft altijd een strijd, volgens mij. Mijn zoontje is nu bijna 6, maar ik ben er nu al behoorlijk moe van geworden...

Cossy; Jaaaah, die kloterige cycli van ons ook.... :x :x
    Wat zullen we doen?? Als tweelingzussen naar de dokter? :p
    'Heej dok, onze lichamen doen raar, wat zeg je ervan??'. ;)

Miracle; Verder inderdaad nergens meer last van gehad. Alleen die enorme bloeding woensdag en meer niet!
    Ik snap er echt geen hout meer van. :(

Nou, ik heb verder weinig te ego'en. Alles is nu weer rustig down under. Maar wanneer ik m'n menstruatie moet verwachten en of die uberhaupt komt, is allemaal een groot vraagteken.

We wachten af!

12. 4days

4days Niet meer actief

Jenna85 -> Wat studeer je eigenlijk? Ik heb tot 2 jaar geleden rechten gestudeerd. Heb 2 jaar gedaan, ook de propedeuse gehaald enzo. Maar toen ben ik er toch mee gestopt, zag het niet meer zitten. Denk trouwens dat ik we nog eens wat anders ga doen, maar dan pas over een paar jaar. Op dit moment is het gewoon vrijwel niet te doen. Voltijd red ik niet met 2 kleine kinderen, en deeltijd is ontzettend duur...
    Maar het scheelt wel dat je zoontje op de basisschool zit idd. Dan zijn dan al weer heel wat uren waar je geen opvang voor hoeft te regelen. En voor die andere uren, tsja het blijft lastig... Ze houden inderdaad totaal geen rekening met mensen die nog studeren, en trouwens ook niet met mensen die nog werk aan het zoeken zijn... *zucht*

Ik denk trouwens dat ik nog ff afwacht tot volgende week. Dan zijn 8 weken om, ga ik dan eens de dokter bellen. Maar ondertussen klussen we gewoon vrolijk verder hoor. ;) Wie weet heb ik gewoon binnenkort een eisprong, nog voordat ik ongesteld word.

Groetjes!!

13. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ Miracle: Wat ontzettend naar dat je maar geen werk kunt vinden! Je gaat er toch vanuit dat als je wilt, er altijd werk is?! En dan loopt het stuk op de kinderopvang. We leven in zo'n goed geregeld land, en dit lukt dan niet. :x Ik vind dat ze daar ook wat voor zouden moeten regelen!

@ Cossy en Jenna: Nog steeds niet ongesteld? Dat duurt wel lang zeg, ik zou gewoon weer naar de dokter gaan. Van zo'n lijf wordt je toch helemaal simpel, en zeker met zo'n bloeding tussendoor. Ik kan er ook niks van maken! Daar moet de doc je toch wel mee kunnen helpen?!

Hier gaat alles zo z'n gangetje, we gaan hard richting mn vruchtbare periode. Ben een tijdje niet op t forum geweest omdat mn ouders gaan verhuizen en we met z'n allen hard aan het verbouwen zijn geslagen. Drukdrukdruk dus, maar wel heel leuk! :D

14. 4days

4days Niet meer actief

Amaryllis -> Oei, jah da's idd wel erg druk, helpen bij een verhuizing. Heb onze eigen verhuizing nog vers in mijn geheugen staan... Hopelijk hebben jullie wel genoeg tijd om te klussen de komende dagen! ;) ;)

Ik denk trouwens dat ik morgen maar es de dokter ga bellen. Ik weet niet of het zin heeft, maarja. Ze zag waarschijnlijk toch maar zeggen dat ik af moet wachten ofzo. Maarja ik heb ook al van vrouwen gehoord dat ze na een mk pas weer na 11 of 12 weken ongesteld werden, dus dat is ook geen uitzondering. Ik denk eigenlijk dat het puur een kwestie is van afwachten. (al gaan er allerlei horroschanario's door mijn hoofd, van achtergebleven weefsel en curretage's enzo, maar dat is alleen omdat ik mezelf gek maak...)

Groetjes!!

15. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor! En juist daarom is het misschien goed om naar de dokter te gaan. Kun je al je vragen lekker stellen en misschien kunnen ze je wel helpen. Gewoon gaan stalken die gast 8), nee heb je! 12 weken afwachten duurt wel erg lang.

En voor t thuis klussen maken we gewoon tijd natuurlijk! Ik vind het prima om te helpen, graag zelfs. Maar tijdens mn ei ben ik ergens anders, haha. Dan ga ik geen risico nemen, daar willen we het te graag voor. Maar dan verzin ik wel een andere smoes, want mn ouders mogen het nog niet weten.

Hebben jullie je omgeving verteld dat jullie voor een kindje gaan?

16. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, nee ik zou ook niet tegen mn ouders zeggen we gaan nu thuis klussen... :D
    Bij mij weten het alleen een paar heel goede vriendinnen. Onze ouders weten nog van niets, hoewel mijn moeder wel laatst al aan het vissen was. Dus bij haar zal het wel niet helemaal onverwacht komen. Ze zou het volgens mij wel helemaal geweldig vinden als Vince een broertje of zusje kreeg. Over mijn schoonouders maak ik me meer zorgen. Zelfs laatst bij die miskraam konden ze het niet laten om af en toe door te laten schemeren dat ze het onverstandig vonden. Het zijn echt van die mensen die eerst een afgeronde studie en een carriere willen zien, en dan pas aan kinderen denken. Zij zelf kregen hun eerste ook rond de 35. Maarja, ze zullen het gewoon moeten accepteren.

Dokter bellen is er overigens vandaag niet meer van gekomen. Ben de hele dag druk in de weer geweest, en moest nog de auto ophalen uit de garage. (die had t voor het weekend begeven) Denk dat ik morgen maar ff bel.

Groetjes!!

17. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi allen!

Ik had deze club geopend en was ze dus kwijt!
    hehe,erg toch?ik heb ze dus terug gevonden en kan EINDELIJK meebabbelen,het is nodig....:)

ik ga direct eens bijlezen maar zal nu vertellen wat er ondertussen nog gebeurt is.

Ik ben dus nog steeds niet zwanger geworden,ondanks dat ik nu twee jaar probeer.dat luie eierstokken gedoen is dus blijkbaar toch niet zo makkelijk.clomid wil ik niet nemen omdat het gewoon nog niet zo aanvoelt bij mij dat ik het al wil doen met hulpmiddelen.mijn cyclussen zijn nog steeds 28 dagen/36 dagen/47 dagen/23 dagen...dus heel verschillend,ik kijk nu op een 36 dagen gemiddeld,maar temperatuur ook en met het slijm (srry) men temp is nu 36.5 en nog niet echt een verschil geweest dus nog wachten.

ondertussen zijn we eindelijk aan het verhuizen!
    met ups en downs proberen we de meubels erin te krijgen(vaak problemen levering,helft gebracht enzo) en al de rest in orde te maken.We gaan dit weekend hetbed zetten en voor de eerste keer erin slapen,ondanks dat de eettafel er nog STEEDS niet is :) maar die komt weldra aan,moet de datum nog vragen maar is of nog deze week of volgende week.

dan was ik ooknog aan het werken in een service flats gebouw(keuken) en kreeg ik 'normaal' vast contract na proefperiode..maar bleek nu dat ze me dus gebruikten voor vervangingen van vakantie voor personeel en de rammadam...dus heb men ass off gewerkt :) en overuren op overuren gedaan met het gedacht van tis voor men contract..en dan zeggen ze doodleuk als de rammadam voorbij is 'je moet niet meer komen je krijgt een week verlof van mij tot einde proefperiode en klaat je nog wel iets weten'...niet dus heb zelf moeten bellen om te horen dat ze me niet aannemen,dat was de zondag..erge is dat het appartement twee straten van me werk was en twee straten van men ouderlijke huis...dus was ideaal maarja dus het is werk zoeken geblazen.

voor de rest alles koek en ei zeker :)
    ook is een vriendin van me vijf maand zwanger en is het een meisje en gezond,ben heel blij ze heeft 1.5 jaar geprobeerd.

xxx

18. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha, welkom terug dan! :D Je moet ook een abonnement nemen op het topic. ;)

Balen hoor! :( Toch al ontzettend lang, twee jaar... Maar ik kan op zich begrijpen dat je nog geen hulpmiddelen wil gebruiken. Gewoon lekker op je eigen tempo doen, als je er zelf aan toe bent. :)

Leukleukleuk! :D Nouja, het verhuizen zelf is een hoop gedoe... Maar wel ontzettend fijn als je eindelijk een mooie nieuwe woning hebt! :D Hebben jullie een huis gekocht of gehuurd? En is het een appartement of een gezinswoning? Beetje nieuwsgierig, hihi. :p

Bah wat ontzettend flauw zeg! :x Vooral dat ze niets laten weten van tevoren, echt achterbaks! En jij maar je best doen... Hopelijk vind je snel weer iets! Het valt niet mee, ik ben zelf ook op zoek... :(

Leuk! :) Hoewel ik me ook voor kan stellen dat het voor jou een beetje confronterend is? Niet omdat je het haar niet gunt (want dat zal ongetwijfeld wel zo zijn), maar alleen omdat je dan wel vaak eraan moet denken dat het bij jullie nog niet gelukt is...

19. 4days

4days Niet meer actief

Zo, even ego. Volgens mij ga ik ongesteld worden! :D Ik heb in ieder geval roze slijmverlies, en dat heb ik normaal altijd de dag voor de ongesteldheid. Dus ben benieuwd. Zou wel flink balen als het toch niet zo is...

Groetjes!! xx

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Anais Welkom terug voor jou !!

Wat balen dat je al zolang bezig bent maar kan heel goed begrijpen dat je nog geen hulpmiddelen wil gebruiken. Gewoon even nog lekker zelf doen !

Ohh verhuizen ! Dat is leuk !! Alhoewel het ook erg zwaar kan zijn , haha en enorm druk !
    en waar zijn jullie naar toe verhuist , huur of koop , flat of huis ??? :D

Nou ja zeg , dat is ook mooi een k*tstreek van je oude werk ! En dan kunnen ze het ook nog zo mooi inpakken :x
    Hoop dat je snel iets vind !

Ook ik ben nog steeds opzoek..

Cossy Ja !Eindelijk komt er misschien een ongie aan ! Ik duim voor je dat ie ook echt gaat komen !

Gaan jullie er dan meteen voor of wacht je eerst een maandje af , ff je cyclus goed opgang brengen ??

Hier gaat alles rustig zijn gangetje.. Nog steeds druk aan het solliciteren en ik heb weer een gesprek op de planning staan.. Hoop dat deze wel doorgaat en ik er misschien een baan aan over houd maar ik houd goed in me achterhoofd dat het altijd nog fout kan lopen.

Ook heb ik een afspraak ( toch maar ) gemaakt bij de Tandarts voor een verwijsbrief naar het ZH voor het verwijderen van mijn laatste 2 verstandskiezen.. Ik wilde dit uitstellen omdat ik er (nog) geen last van heb maar na een "preek" van mijn moeder besloten om toch maar te doen ze had namelijk wel een punt..

Ik ga het nu uitstellen omdat ik er (nog) geen last van heb.. Dan komt volgend jaar ( als het loopt zoals gehoopt ) een tweede zwangerschap..wordt het weer uitgesteld.. Dan de bevalling..Weer uitgesteld..En dan komt ook nog het feit dat ik BV wil geven en word het dus weer uitgesteld omdat je niet onder narcose mag ( voor dit soort ingrepen ) als je BV geeft en dan zijn we wel een paar jaar verder als ik er aan toe kom..En als ik er dan toch last van ga krijgen ben ik verder van huis.
    Dus ze moeten er gewoon uit ;)

Verder ben ik ook steeds meer bezig met het straks opnieuw bewust klussen en opnieuw zwanger worden.. Eind van de maand gaan we op vakantie en ik zegtegen hubje "Dat word onze laatste vakantie met z'n drietjes !! " Hij zei "Dan gaan we er extra van genieten ;) " We willen allebei heel graag maar stiekem genieten we er zo ook nog even van want de tijd gaat al zo snel !

Hubje zei gistere ook ineens.. Wij krijgen een zoontje :$ Zo maar out of the blue zei hij dat gewoon , hihi de stiekemerd hij is er ook wel erg mee bezig :D Ik ging daar natuurlijk vol tegen in :p

Ik kan echt niet wachten en het kriebelt zo erg !! Maar nog even geduld , eerst werken en dit jaar mooi afronden maar man o man wat kan dat soms moeilijk zijn :p;):D

Deel Deze Pagina