dankjewel meid! ik duim ook voor jou! Hihi test je altijd op je nod als je nog niet ongi bent? of wacht je ook wat langer? Die steekjes onderin zijn wel een goed teken.... hm ik heb ze rond mn navel!
Ik ga een buikband kopen met "Don't Touch !! " Heel leuk zwanger zijn maar vreemde moeten met zijn poten van mijn buik af blijven !! Zo lief he van mij En eentje met "Still a Virgin " Ik weet niet maar vind hem wel leuk
Ik test altijd als ik een paar dagen overtijd ben... Dank je wel voor het duimen Steekjes rond je navel?...heb ik nog nooit gehad...hmm misschien ff aan PamPapilio of Mylovely vragen
http://www.buikbanden.com/images/product_images/buikbanden%20baktijd.jpg En deze vind ik ook vet schattig! http://www.buikbanden.com/images/product_images/buikband%20handjes%20bling%20op%20zwart.jpg
http://www.buikbanden.com/images/uitgerekende%20Datum.jpg Deze zou ik ook wel willen hebben...maar ja dat duurt nog even
ahh die buikbanden zijn echt zo leuk!!!! Ja steekjes rond mn navel, en rare tintelingen door mn buik! we wachten het af spannnend! hee meiden ik ga ffies boodschapjes doen! tot straks! Xxx
Over de steekjes.. ik heb geen idee waar ik die heb eigenlijk! hahah Ik had vorige week ofzo flinke steken in mn zij. echt wel pijnlijk dat ik er ook wel van schrok! Heb een soort innestelingspijn gehad ook.. en bloeding.. zon 8 dagen na mn ei En nu is de pijn vooral gewoon in mn onderbuik.. steekjes en t rommelt.. (darmen?!) en een soort ongipijn heb ik ook af en toe tussendoor.. best wel eng.. maar is volgens mij allemaal normaal En een soort spierpijn heb ik ook ja! geloof dat dat een beetje valt onder "bandenpijn".. @Cossy, ja t is echt wat je zelf mooi vindt.. maar zoals op die link die ik je stuurde kan je ook zelf een plaatje/tekst kiezen begreep ik.. dan kan je t wel zo persoonlijk maken als je wilt.. @Senna, mja k weet t niet.. de kans is klein als je ongi normaal was en je temp gedaalt.. maar toch, geen ei is vreemd! Over de buikbanden, die vind ik dus ook zooooooo leuk! helemaal zin in om die te dragen.. en qua comfort wordt t echt tijd voor positiebroeken.. vind een normale broek echt niet lekker meer op mn buik! En wehkamp kreeg ik net een mailtje van over 20% korting op alles nu en die hebben ook miss-etam SHOPPENNNNNNN hihi
Oh en heb net even VK gebeld of die misschien iets wisten voor mn keel en wil ik toch even dit kwijt.. ALS JE ZWANGER BENT MAG JE GEEN HOESTDRANK!!! Heb t niet ingenomen ofzo.. maar daar had ik dus nooit bij stilgestaan he.. de normale hoestdrankjes uit de winkel dus liever allemaal vermijden zeker in t begin.. Ik denk meld t toch even want in deze tijd hoor je veel mensen over keelpijn enzo en dat is net iets waar je je in zou vergissen! (ik iig wel!) Zou er niet bij stilgestaan hebben dat een simpel hoestdrankje kwaad kon Nu straks ff waterijsjes etc. halen en dingetjes tegen maagzuur die mogen.. kijken of t helpt..
Baby-Dump | De grootste online webshop voor duizenden baby artikelen zoals autostoeltjes, babykamers en kinderwagens Krijg je de folder en een leuk cadeautje
Ja ik snap het ook niet, ik wacht nog even af, en misschien heb ik deze keer wel weer een langere cyclus, we blijven voor de zkerheid gewoon door klussen ihiihihih Ik zou het anders ook niet weten