Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ik vind Billy echt een superleuke naam! :D

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Een puppyyyyy wat leeeeeuuuuuukkk!!!! :D :D :D

En idd ik zou zeker op puppycursus gaan ;) is altijd slim.
    Ennuuuhhhhhhh WE WILLEN WEL FOTO'S HOOR!!!!!!!! :D ben nieuwsgierig! ;) haha

@Cossy: he bah.. balen is dat dat he? heeft ie binnenkort niet meer dagen vrij rond de feestdagen enzo? kan je t dan lekker inhalen allemaal!

@Mylo: zeker leuk hondje! heel mooi koppie! :)

Wij hebben ook een Hond"je" :D we noemen m puppy ook al is ie anderhalf en tis een KALF! wuhahaha.. en zoooon lekkerding!
    Ook hebben we een Ragdoll van 2, een Somali van bijna 4 en een Noorse Boskat van nu net 7 maandjes ongeveer!

Oh en t gaat vandaag ietsje beter met me, en ondanks wakker worden heb ik zelfs een beetje kunnen slapen (JIPPIIEEE!!!) dus daar ben ik erg blij om.. nu gewoon nog heeeel erg verkouden en af en toe een kriebel dat ik zo erg hoest dat ik amper kan ademhalen..

Hopelijk blijft t even zo doorgaan en ben ik morgen weer een beetje fit want dit ben ik nu wel zat hoor.. ben t "ziek" zijn wel gewend, en dat belemmert natuurlijk.. maar dit maakt me zo ziek dat ik echt niets kan! niet ff weg.. niet ff iets doen.. en daar kan ik slecht tegen!

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oh en trouwens nog ff een leuk nieuwtje..

Een stelletje waarmee we goed bevriend zijn waren al heel lang aan t proberen zwanger te worden (hij is vaak op t goeie moment niet thuis! :x) en van de week waren we daar om het te vertellen en zegt mn vriend ineens dat hij denk, naja.. zeker weet dat zij dus ook zwanger is..

Ze zat nog niet op dr NOD dus wilde niet testen.. wij stiekem testen gekocht en af en toe gaven we ff de hint dat ze m moest doen ;)

Gister deed ze m onder t mom van "t zal wel weer niet" en TADAAAAAA 2 streepjessss!!! :D :D :D

Ze loopt dus anderhalve week achter mij ongeveer! gaaf he?!!!

Ik stond wel ff te kijken van vriendlief.. hij zei bij hun en bij mij nooit dat t zo was..bij mij 1 keer toen ik ook vage testen had en nu wist ie t zeker, en t was zo.. en bij hen wist ie t nu gewoon zeker en ook daar was t zo!! :$:(

Ben dan wel benieuwd of ie over t geslacht ook zo gelijk gaat krijgen..

4. 4days

4days Niet meer actief

Zit er ook nog een vrouw vrolijk te vertellen over haar zwangerschap en de baby, en zij is in dezelfde maand uitgerekend als ik was... :(

Pfff ik zit er even helemaal doorheen, denk dat ik op bed ga liggen...

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh *knuff*

Komop meis.. beetje lachen..

Kan je niet met Vince iets gaan doen? een lekkere wandeling maken en daarna warme chocomel drinken..
    Of naar een tuincentrum kerstshoppen ofzo????

6. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

AMARYLLIS!!!!!
    Ik moet nog bijlezen maar ik was net vergeten

Ik vind Jazz! veel leuker!!!
    en je kunt altijd nog Jazzie roepen! Maar Billy is (sorry vind ik) vet afgezaagd, ik ken 1000 honden die Billy heten!

zodalijk meer en wat genuanceerdere reacties;)

7. MyLovely

Zo na mijn computer 2 keer te hebben laten crashen*ben ik goed in * heb ik bijgelezen!
    Cossy!!!!! Knuffeltjes!!! Ik snap best dat je je even flink *KUT* voelt hoor! Waar slaapt je vriend dan als hij weg gaat zo vaak?

Pam: Wat gaaf van je vriend!!!! Een vaderinstinct werkt dus ook heel goed;)

En fijn dat je je beter voelt!!!

Hier gaat het hartstikke goed, heb vannacht kneiterlang geslapen, maar ben nu lekker uitgerust, man kijkt allemaal sesamstraat liedjes hahahaha!!

Verder heeft mijn man veel ongeduld van mij te verduren, kan echt NIKS hebben, als hij iets zegt en ik kan het niet verstaan of ik snap het niet ga ik gelijk uit mijn dak haha... aaaach

Anyway: Voor Amaryllis dus: ik bedoel het niet stom hoor, maar ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet verwoorden, daar heb ik wel vaker last van:D Dus vat het niet te lelijk op (A)

8. 4days

4days Niet meer actief

Tnx meiden, heb met Vince een uurtje geslapen, voel me alweer veel beter. :)
    Mylo -> In hotels... Nouja, nu zit hij op een booreiland dus dan is het geen hotel, maar gewoon de slaapplek (of hoe noemen ze dat?) die ze daar hebben.

9. MyLovely

heeft hij nou nooit zoiets van ik zoek ander werk? of vindt hij het echt fantastisch werk?

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

hey meiden daar was ik ook weer...

11. 4days

4days Niet meer actief

We zijn eerlijk gezegd niet in de positie dat hij ander werk kan gaan zoeken... En daarnaast vindt hij het ook wel redelijk leuk en afwisselend werk, nouja op het feit na dan dat hij zo vaak van huis is. En als het goed is wordt het in de winter minder druk waardoor hij veel meer thuis is. (eerst zien dan geloven, maarja het klinkt hoopvol)

Maar als hij ander werk zou gaan zoeken lopen we toch tegen veel problemen aan... Om te beginnen is het op dit moment lastig om werk te vinden met enige vastigheid. Hij werkt er nu een jaar, maar van tevoren heeft hij echt maanden moeten zoeken naar werk. En ten tweede is er gewoonweg geen ander werk waar hij net zoveel verdient. Hij heeft SJM gedaan en een jaartje SJD, maar in die sector worden op dit moment alleen mensen ontslagen, laat staan dat ze nieuwe aannemen. Daar komt nog eens bij dat hij al jaren uit het vak is. Dan zou hij dus alleen kunnen zoeken naar een ongeschoolde opleiding, en de kans dat hij er een vindt waar hij ook netto 2000 euro verdient is vrijwel uitgesloten... :(

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik ga zo maar ff wat eten en dan maar ff douchen...tot later

13. MyLovely

@ Cossy: Ooooh vandaar... Nee dan snap ik het... Maar misschien tegen de tijd dat de crisis over is enzo:D Mijn vent heeft ook het geluk dat hij kon werken bij zijn oude baas, die wilde hem dolgraag terug dus we verdienen nu meer dan we durfden te hopen! Helaas krijgt de belasting nogal wat terug van ons dus hebben we het nog niet breed, maar och, nu kunnen we ze tenminste betalen haha!

@ senna: dat was kort maar krachtig?

@ Hier: schoonzusje komt zo, die gaan we het zo vertellen, ze is kraamverzorgster en we gaan haar vragen of ze het zou willen om onze kraamhulp te zijn! Als ze het niet wil even goede vrienden en maakt niets uit, maar het lijkt ons wel fijn!

14. neline

neline Lid

22 nov 2009
    48
    0
    0
    NULL
    hey hey

ik ben 23 en ben getrouwd, we willen graag een kleintje en zijn hard aan het oefenen. maar afgelopen maand was het weer mis terwijl we er allebei van overtuigd waren dat het wel raak zou zijn. vereselijk balen toen ik gisteren 5 dagen te vroeg ongesteld werd. tot nu toe was het oefenen heel erg leuk maar vanaf gisteren heb ik vreselijk de balen.

proberen knop om te zetten en voor de nieuwe maand te gaan.

liefs

15. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Hey Dames,

Hier even een kort berichtje van mijn kant.
    Heb gister een test gedaan, en.... ZWANGER:D!
    Morgen huisarts bellen en afspraak maken, ben echt super blij!

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    #1716 Miracle08, 22 nov 2009
    Laatst bewerkt: 22 nov 2009
    Zo ik kom weer spieken en wat lees ik...

Dissapointed GEFELICITEERD !!!!!

Ons rijtje gaat langzaam op Roze !!

Super meid , geniet ervan !! :D :D :D

Neline Welkom hier !

17. neline

neline Lid

22 nov 2009
    48
    0
    0
    NULL
    dank je als het voor mij was bedoelt het welkom heten