Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi,ben je al lang aan het wachten op je menstruatie?
    hoop het dan voor je dat ze komen,kan je opnieuw beginnen want lang wachten is echt balen!
    xxx

4. 4days

4days Niet meer actief

Hoi dames!!

Miracle -> Nee ik wil er eigenlijk wel gewoon meteen voor gaan. Misschien is de cyclus nog niet helemaal goed ja, maarja, het ergste wat er kan gebeuren is dat ik niet zwanger ben ;) en dan heb ik even veel dan wanneer ik een maand wacht.
    En dat van die verstandskies klinkt zo eigenlijk wel heel logisch. Als je straks zo lang niet de kans hebt kun je het beter nu laten doen ja.

Anais -> Ooh dat klinkt erg goed zeg, dat appartement! Wij hebben ook gewoon een huur-appartement hoor (sinds februari), maar volgens mij stukken minder luxe en minder groot dan jullie. ;) Wel vervelend dat ze jullie zo laten wachten met die meubels! Als ze beschikbaar zijn, nou... Ik vind dat dat ze jullie nu al onnodig lang hebben laten wachten (door HUN fout), dus eigenlijk zouden ze als aller EERSTE naar jullie toe moeten komen! Ze hebben wel lef hoor. :x

Nouja niet echt super lang, het zijn nu precies 8 weken. ;) En volgens de vk is dat gewoon heel normaal na een mk. Maarja, ik vind het wachten gewoon erg vervelend, vooral omdat je helemaal niets weet, ook niet of er misschien iets is acter gebleven ofzo. Ik vind dat echt veeeel erger dan dat je gewoon een paar rondes nodig hebt om zwanger te worden. Dan weet je tenminste gewoon waar je aan toe bent.

Groetjes!!! :D

5. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Welkom terug Anais!!! Het was inderdaad lang geleden, ik begon me al af te vragen waar je was. Gezellig dus dat je er weer bent!
    Maar dat bedrijf gedraagt zich flink aso zeg, het is hun fout dus vind ik dat ze die ook zelf moeten oplossen. En niet als laatste achter alle andere klanten aan, jullie hebben gewoon betaald dus die lift is dan niet meer dan normale service.

Goed teken Cossy, dat je roze verliest. Er is dus in ieder geval wat gaande in je lijf, dus die ongi gaat vast vanzelf komen. En dan op naar de volgende echte ronde! :D:D:D

Nou hier is onze slaapkamer helemaal af!!! Gestuct, geschuurd, geschilderd en al. Dus gisteravond hebben we hem eens even goed ingewijd...;) Wel stiekempjes, want de gordijnen hangen nog niet (dus laag blijven!) Ja nou gaan we gebruik maken van die vruchtbare dagen ook, haha. Ik vond het wel fijn om zo hard te kunnen werken de afgelopen dagen, even lekker afleiding van het klussen voor een beebje. Ik was er totaal niet meer mee bezig, had niet eens door dat mn vruchtbare dagen er aan kwamen tot mn mannetje me er fijntjes aan herinnerde dat er nog wat meer te doen stond. Oh ja! :D Hihi...

6. 4days

4days Niet meer actief

Oh, inmiddels verlies ik al wat vers bloed. Het is nog steeds niet helemaal doorgezet, maar het lijkt me erg sterk dat dat nu niet meer zou gebeuren. :)

Amaryllis -> Haha dus de slaapkamer is al ingewijd! :D Op zich is het alleen maar goed als je even wat anders aan je hoofd hebt. Maar dan moet je natuurlijk niet ondertussen vergeten te klussen, hahaha! Wat dat betreft zijn mannen dan wel weer handig, die vergeten zoiets niet. ;)

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Cossy Ja !!! Hij is nu eindelijk doorgebroken ! Nu deze dagen netjes uitzitten en dan aan deklus !!

Amaryllis Haha , kijk eens aan de slaapkamer is iig al goed ingewijd ;) Wel fijn dat je je hoofd even bij iets anders hebt gehad , is ook even lekker afleidend ;)

8. 4days

4days Niet meer actief

Haha nou hij is nog niet echt doorgebroken. Maar zou wel heel vreemd zijn als het nu ineens zou stoppen... ;)

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Daarom ;) Hij is nu gewoon al doorgebroken :D

10. 4days

4days Niet meer actief

hihi :D

11. 4days

4days Niet meer actief

Hee dames, waar hangen jullie uit? ;)

Hier is mn ongesteldheid bijna weer helemaal weg, dus het wordt snel tijd om te gaan klussen! :D Ben ook aan het temperaturen nu, in de hoop dat ik een beetje een beeld krijg van mn cyclus.

Hoe is het bij jullie? xx

12. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hoi meiden!

*valt even in jubelstemming binnen*

Ik was er even een tijdje niet, werd zo super strontchagrijnig van mijn lijf en rare doorbraakbloedingen/vage afscheiding, dat ik er even helemaal klaar mee was....

Goeie nieuws! Ik ben dit weekend ECHT ECHT ECHT ongesteld geworden! Tampons zijn niet aan te slepen! Heerlijk! :D :D :D

Waar een mens al niet gelukkig van wordt, he? ;)

Ik heb niet compleet teruggelezen, want er is best wel veel gekletst in de tussentijd (leuk!).

Wel zag ik dat Anais terug is. Leuk dat je weer meekletst! :)
    Kom maar door met je NOD, zet ik je op de lijst!

En Cossy is ook ongesteld geworden!! Jeuj!! :D :D
    Gaan we nog steeds (ongeveer) gelijk op! Mooi man. ;)

Amaryllis is lekker aan het klussen en aan het klussen.
    Was het zwaar? :p
    Heb je er een goed gevoel over??

Miracle, hoe is het met jou en al je werkperikelen?? Alles ook goed met Jaimy?

13. 4days

4days Niet meer actief

Hoeraaa! :D Haha ja we gaan echt gelijk op he! ;) Nu hopen dat we deze maand ook nog samen zwanger raken! :D

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Super Jenna, wat heerlijk dat je cyclus goed op gang is gekomen! Binnenkort kunnen we echt met z'n allen aan de klus, zoals het hoort op een forum als dit! :)

Hier inderdaad aan de klus en aan de klus, haha. De klus op zolder is voor 3/4 klaar, dus dat schiet flink op. En wat t klussen tijdens mn vruchtbare dagen betreft hebben we ook goed ons best gedaan. Ik kan er echt nog niks van zeggen, maar ik heb wel het idee dat mn ei is gesprongen. Dus ik heb goede hoop op een zwangerschap deze maand. Daar ben ik blij mee, want afgelopen week minder leuk nieuws gehad. Mijn oma is al ruim een jaar ziek, ze heeft de ziekte van Kahler. Een kruising tussen leukemie en botkanker; kanker aan je beenmerg zeg maar. Dat gaat door je hele lichaam heen, en toen het ontdekt werd kreeg ze nog 1 tot 7 jaar. Het kan dus lang goed gaan, maar ook snel afgelopen zijn. En het komt hoe dan ook niet meer goed. Flink slikken dus, vooral omdat zij echt heel veel voor mij betekent. En nou weet ik dat het haar grootste wens is om overgrootoma te worden, daar heeft ze het al jaren over. En ik ben op dit moment de enige die deze wens kan laten uitkomen. (komt mooi uit, want ik wil het zelf ook graag) Dus wij in het geheim aan de klus! Maar nou heeft ze ineens een flinke terugslag en lijkt het dus helemaal niet goed te gaan. En ik ben nog steeds niet zwanger. Het lukt me redelijk om er nuchter onder te blijven, maar ik baal er wel van! Ik zou haar zo graag verrassen en die laatste grote wens in vervulling laten gaan...We proberen t zo hard, maar hoe langer t duurt hoe kleiner de kans dat mn oma het nog mee gaat maken.

Sorry hoor, even ego-en. Ik wilde het gewoon even kwijt.

15. 4days

4days Niet meer actief

Ohw ik kan me goed voorstellen dat je daarmee zit hoor! :( Natuurlijk zou je graag nog de wens van je oma vervullen... Maarja, meer dan je best doen en hopen kun je helaas niet...

Op zich wel goed natuurlijk dat je waarschijnlijk een eisprong hebt gehad! Ik hoop zooo voor jullie dat het raak is... Dan kun je op zn minst jullie oma nog het goede nieuws vertellen! En misschien krabbelt ze nog wel een beetje op? En heeft ze misschien toch nog wel een jaar of nog langer?

In ieder geval een hele dikke knuffel!!

16. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel

Fijn he?? Ik ben ook helemaal gelukkig! :D
    Deze maand samen zwanger...doen we! Lekker in de zomer werpen. :p

Amaryllis, och wat een verdrietig verhaal. Mijn oma werd in 2004 heel ziek (overleed in 2005), en ik was toen erg gelukkig dat zij mijn zoontje nog heeft mogen meemaken.
    Mijn opa is in mei overleden en hij was altijd erg dik met mijn zoontje. Ook het enige achterkleinkind.

Het is inderdaad heel speciaal en bijzonder. Ik kan me voorstellen dat je nu nog harder je best doet (als dat al kan), om nog zwanger te raken voordat je oma overlijdt.
    Maar ja...regelen kan je het helaas niet.

Nou ja, wat ik wil zeggen....ik hoop dat het jullie deze maand gelukt is. Dat zou echt super zijn voor alle partijen! Maar in het bijzonder voor jouw lieve oma natuurlijk.
    Sterkte ermee!

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    * Zwaai Zwaai *

Jenna85 Super meid dat je cyclus nu op gang is !! Kun je samen met de rest ( ik oefen wel mee :p ) lekker aan de klus ! En hopen dat het snel raak is !

Cossy Ja Ja , ook jij veel klus suc6 in deze ronde ;)

Amaryllis Dikke knuf voor jou meid !

Ik had hier ong. hetzelfde alleen was zij al overleden..
    Mijn overgrootoma overleed in januari 2008 , 2 weken na haar crematie teste ik positief.Ik had ook graag gewild dat ze het had geweten.

Sterker nog als ze er nu nog was waren we 5 generaties :D

Super dat je je eisprong hebt gehad !! ik hoop dat je raak is !!

Hier gaat alles zijn gangetje... Het werk schiet niet op , maar ik laat het gewoon op me afkomen. Blijven solliciteren en bellen en meer kan ik niet doen..

18. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    #178 Jenna85, 13 okt 2009
    Laatst bewerkt: 13 okt 2009
    Onze Lijst!

Bekijk bijlage 21294

NOD

24-10: Amaryllis (ronde 6)
    06-11: Cossy (ronde 1)
    08-11: Jenna85 (ronde 4)

Onbekend:

Anais
    Marijke87
    Serendipity

Januari '10

Miracle08 (Mirena eruit!)

Kindertjes

Sem* van Cossy (13-08-2009)
    Vince van Cossy (23-09-2008 )
    Jaimy van Miracle (19-09-2008 )
    E. van Jenna (20-12-2003)

19. 4days

4days Niet meer actief

Miracle -> Dat is ook balen zeg, dat ze net twee weken te vroeg stierf... :( Dan ben je dus ongeveer zwanger geraakt op het moment dat zij is overleden? Vreemd idee he...

Mijn oma is dan wel al een paar jaar dood, maar ik heb het toch altijd erg gevonden dat ze Vince nooit heeft kunnen zien. Ze heeft 18 jaar praktisch bij ons gewoond (2 huizen onder 1 kap) dus het was een soort tweede moeder voor me.

20. 4days

4days Niet meer actief

Hee Jenna, das toevallig. ;) Je hebt de lijst bijgewerkt zie ik. :)

Deel Deze Pagina