Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Dat valt best wel meeeee :p hahaha

2. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

@ Pam: Jaaaaa dat weet hij he, dat je hem niet kan weerstaan als hij dat doet haha! heeft je zo om je vinger gewonden!

@ Cossy: Het is geen speelsheid hoor, het is gewoon frustratie, ik had hem namelijk betrapt op het eten van een koekje uit de tas van de visite dus ik gaf hem een tik op zijn kont en hij draait zich kwaad om en bijt zo in mijn knie!
    @ Pam: we hebben al heel veel cursus gevolgd en het is gewoon een enorm dominante hond die de hele dag zijn plaats toegewezen moet krijgen! Als we dat niet goed doen loopt het dus uit de hand! Maar dat is heel moeilijk hoor! Het gaat meestal wel goed maar af en toe heeft hij een baaldag en dan denkt hij dat hij misschien toch de alpha kan gaan worden! Wat dus niet zo is! Maar het is voor ons ook wel lastig want we moeten constant opletten dat we geen gemixte signalen afgeven want dan raakt hij in de war! Ik mag bijvoorbeeld niet op de grond gaan zitten, en daar hou ik juist zo van!

Maar, hij was in zijn bench gaan zitten nadat hij zo boos was, en toen ik later de bench open deed en hem bij me riep kwam hij echt heel beteuterd naar me toe kruipen, ik kreeg gelijk een poot en een bekkie op mijn been en hij kwam het helemaal goed maken zeg maar, dan smelt mijn hart toch weer het is ook zo'n schatje meestal!

3. 4days

4days Niet meer actief

Perfectionn -> Hihi, veel kletsen? Wij?

Pam -> Hihi ja ik ben er ook heel blij mee! :D Nu hoop ik alleen dat het ook echt mijn eitje was, niet dat mijn temp morgen weer omlaag is... Maar ik denk het niet, hihi. Het klopt precies met de dag dat ik meer afscheiding had en meer zin in sex... ;)

4. 4days

4days Niet meer actief

MyLo -> Hmm, ja dat deed mijn hondje in het begin ook wel vaker, bijten uit boosheid. Bij ons is het weg gegaan doordat ik hem een paar keer HEEL duidelijk liet zien wie de bas is. Hondje pakken en plat op de rug leggen, met de pootjes omhoog, en zo even vasthouden. Dat is voor honden het ultieme teken van onderdanigheid. Het hielp wel, na een tijdje accepteerde hij dat hij nou eenmaal lager in de roedel stond dan wij. ;)

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

En ja dat ie dat weet is idd waar! ;) maar hij is ook zon lieverd en gelukkig vrijwel niet dominant dus dat scheelt alweer.. al is mijn vriend wel echt de leider hier in huis helaas.. die is meer van de luide stem en de wat hardere hand, en daardoor probeert max mij nog wel s uit ;)

En ja dat t dominantie dat zal wel ja, maar t is toch niet goed dat een hond dat op die manier uit en zo probeert de baas te worden? :( zou t doodeng vinden zeg..
    En als ie echt zo dominant is kan t sowieso lastig worden als de beeb er is..

6. 4days

4days Niet meer actief

Het kan ook precies andersom uitpakken, dat hij de beeb juist wil beschermen tegen iedereen. Mijn hondje ahd dat in het begin, toen mochten de honden van mijn ouders niet in de buurt komen van de baby, werd hij boos. :D Maarja, dat weet je niet van tevoren he...

Maar dames, ik ben even naar mijn mams! ;) Tot straks! xxx

7. MyLovely

Jep dat hebben wij ook geprobeerd:Gevolg: Hond die alsnog in je handen probeert te bijten. Toen moesten we van onze cursusleider hem aan zijn nekvel in de lucht tillen en weer laten vallen (doen ze in de roedel ook) maar toen had hij na 3 keer door dat hij zich tijdens het vallen om kon draaien en alsnog kon bijten in je hand!
    Nu doe ik inderdaad meestal bij het nekvel en hem net zo lang vasthouden tegen de grond tot hij rustig is en dan rustig loslaten en daarna negeren. Negeren werkt bij onze hond als een trein!

Hm nu ik het zo neerzet lijkt het wel of wij een vet agressieve hond hebben... Dit doet hij niet vaak hoor, maar zo af en toe! Hij deed het eerst als hij een bot had, maar dat hadden we er snel uit, als hij nu iets lekkers heeft rent hij al bij zijn lekkers vandaan als ik aan kom lopen, dus hij heeft wel door dat ik de alpha ben... Mijn man denkt dat het gewoon pubertijd is en dat het wel goed komt. Laten we dat maar hopen!

8. 4days

4days Niet meer actief

Hihi, ik denk dat vrijwel elk hondje in het begin wel eens kuren heeft hoor. :) Het komt vast goed!

(en nu ben ik echt weg! ;) )

9. MyLovely

Oh dat denk ik dus ook he! Hij is nu al vrij beschermend naar mij, met name als ik ziek ben,dus ik denk dat als ik ga bevallen, hij niet weg te slaan is! en hij is GEK op kinderen! Vindtie geweldig! Dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen maar het blijft spannend!!!

Veel plezier bij je mams!

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden hoe is het hier...
    Weer lekker gekletst zag ik....ga zo ff terug lezen hihihiih

11. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

neee valt wel mee hahahahaha!!!:p
    Jullie hebben ook hondjes lees ik?
    leuk zeg! wat voor rassen?

Hier 2 amerikaanse bull pups :)

12. MyLovely

Schotse Collie versus vuilnisbak hier!

13. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Goeiemiddag alweer! :D

Voor mijn hyvesvriendinnetjes: Ik heb zojuist foto's van ons met Billy op hyves gezet! Dus haastje-repje kijken he?! ;)

En hier is er nog eentje met alleen Billy erop (zonder ons, je weet nooit wie er mee kijkt)

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    (helaas een foto met wat schaduw, maar toch, een impressie van ons schatje :D)

15. MyLovely

Aaaaaaah wat een cutie!!!!

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Wat een snoepie!!!

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Onze bull meisje is niet helemaal in der hum!
    Heeft vandaag nog niks gegeten! arme schat!

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Onze man!

Onze meid!

19. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Die zijn ook lief!

20. mamv1