Vind het ook echt super irri...dan zie je wat leuks....en dan zeg je dat je dat leuk vind en hij zapt gewoon door...aaaaahhhhh
nou ik ga er zo weer vandoor...ff douchen, want hoef ik dat morgenochtend niet te doen... tot later of morgen
HOE KAN DAT NOU!?!!!! Tis George hoor!!! Boehoehoehoeeeee... vorige seizoen ook al zo zitten janken en zeker op t eind letterlijk met mn kin op de grond van shock.. niet normaal.. Ik kan soms echt IN series zitten alsof t me zelf overkomt allemaal.. dus dan is t wel heel heftig soms hoor! hihi
@miracle mijn nod is niet de 3/12 heb ze enkele dagen geleden gekregen....veeeeel te vroeg dus.Ik was nog maar op dag25... en heb ook heel zeker geen ei gehad volgens gyn(wat ook niet kom maar ja) ze zijn net even gestopt de ms...gisteren waren ze superpijnlijk en veel.vandaag weinig en eerste dag was puur en puur zwart bruin dus...miss morgen terug bloed? hele rare cyclus. @cossy verlies je bloed?huh en je ei moet nog komen...raar,ik ga wat verder lezen om het te kunnen volgen..en btw ik zag net je msn berichtje en was te laat ik was een film op de pc aan het zien dus had het niet gemerkt....SORRY SORRY SORRY @dissapointed hier ook hevig zitten stormen hoor! gisteren bliksem en wind en vandaag wind en regen en wat bliksem echt fel!mijn ramen trilden van de wind en dacht echt dat ze gingen springen. vandaag niet veel nieuws...gewerkt tot4uur..mocht normaal kwartiertje vroeger stoppen maar helaas te laat naar de klok gekeken dus had geen nut....dan naar huis en eten gemaakt en een dutje op de sofa en direct men bedje in gaan. morgen tot 5 werken en een berg strijk doen...jeah. *omdat ik nu een superkorte cyclus heb gehad neem ik aan dat de volgende weer langer op zich zal laten wachten...dit is toch altijd het geval bij mij als ik naar mijn cyclussen kijk dus ik reken op een 34/35 dagen cyclus dus op kerstmis zou ik dan mijn nod hebben. misschien dat de heilige geest mij dan een wonderei toezend de gyn vertelde dat het wel mogelijk was dat er 1of miss 2 keer per jaar een ei komt maar ja met mijn cyclussen loop je die dan toch miss...maar een mens blijft hopen. zou wel mooi zijn zo een posi test op kerstavond/kerstmis ach ja... ik moet ook nog eens dat adres vragen aan de gyn waar ze mijn bloed en men vriend zijn soldaatjes onderzoeken...kan niets op google vinden dusja.en met mijn werk loop ik de openingsuren om te bellen mis. zo tot morgen! xxx
@cossy zie dat je ei geweest is leuuuuuuuuk leukleukleuk en goed geklust hihi ik vraag me af.... en mijn voorgevoel zegt ja xxxx
poeh kom ik net van de dokter en blijk ik een maagontsteking te hebben...ben twee dagen uitgeteld. ik moet meteen naar mijn werk bellen om 8 uur en het vertellen...hopelijk nemen ze het niet erg op.... als jullie je vervele...heb iets voor jullie. www.morphthing.com en het is leuk je kan zien hoe je baby eruit zal zien...ze gebruiken je gezichtstrekken en die van je vriend en laten die elkaar overlappen en dan krijg je ene heel goed resultaat...soms kan je foto gedraaid lijken en dan moet je een andere nemen omdat ze niet goed is...dit zijn mijn kindjes die ik gemaakt heb met verschillende foto's van mij en dezelfdevan men vriend(je krijgt met dezelfde foto's dezelfde resultaat...zo zie je ook dat het niet gewoon een spelletje is maar toch wel wat waarheid in zit) Ik rkijg er maar 1 per bericht op dus sorry maar ik ga dan nog drie berichtjes posten dit is dus 2 druppels water mij broer!! ik zal hem tristan noemen
dit is Anais ze lijkt wat op mij toen ik klein was...enkel de ogen zijn beetje een mengelmoes van mij en men vriend. deze en de eerste vind ik het mooiste!
Heey dames, slecht nieuws... Mijn temp is weer omlaag geschoten, dus behalve op mijn broodje gezond heb ik de afgelopen week geen ei gehad... Dan is het waarschijnlijk dus toch pas op dag 21 van mijn cyclus... Nouja, in ieder geval is mijn vriend de komende dagen thuis, hoeven we het toch niet te missen...
Hmm, bedenk me net dat sommige vrouwen ook wel eens een innestlingdip hebben, dat 1 dagje de temp terug omlaag gaat... Maarja, daar geloof ik al ik eerlijk ben niks van, dat dat bij mij nu zou zijn... Nouja, van de andere kant... Als het ei nog niet geweest is hebben we nog een kans deze maand... En langer te wachten hoef ik toch niet, aangezien mijn cyclus altijd even lang duurt. Ff terug lezen
Hihi, geeft niet hoor. Wel balen van die maagontsteking! Klinkt erg pijnlijk en vervelend... En die foto's zijn eigenlijk best mooi!
hihi dank je van de foto's en ja idd het doet wel wat pijn zeker met die maagring dan doet het net dat ietsje meer hmmm dan is je ei nog niet geweest...maar dan kan je wel nog goed klussen.... mijn ms is ineens weg....heb gisteren avond tot nu niets meer gezien...raar toch.en heb geen pijn meer....wtf? xxx