Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Oeff, dan dan helemaal inderdaad, zit die maagring er ook nog tegen te drukken... :(

Pfff ik word een beetje gek van al die cyclussen... Mijn temp schiet alle kanten op en houdt me voor de gek... En jouw cyclus is helemáál de kluts kwijt... :)

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ja idd!
    jij krijgt je ei op dag 21 en ik krijg men ms op dag 25 :S

poeh zeg....

een innestelingsdip?ik was dat ookal aan het denken maar net zoals je zegt dit komt zo weinig voor dat het onecht lijkt om bij jezelf dit toch mee te maken....ik zou gewoon goed klussen op de vruchtbare dagen en dan ben je toch al zeker dat je een hele maand goed geklust hebt :p

xxx

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Cossy:

toen ik poste was t nog 25 mintuutjes en dan was/ben ik 7 weekjes... hihi :)

Oh ennuh, innestelingsdip kan best!!! kijk naar innestelingsbloeding.. hoe weinig dat eigenlijk echt voorkomt.. en toch heb ik die echt gehad!

Dus t kan ;) ;)

4. 4days

4days Niet meer actief

Pam -> Ik dacht toch dat innestelingsbloeding best vaak voorkwam? Hihi nouja geeft ook niet, ik merk aan alles dat ik nog vóór mijn ei zit, dus ik ga mezelf niet blij maken met een dode mus... :) Trouwens nu achteraf bedenk ik me ook dat ik gisteren een beetje draaierig was en een beetje hartkloppingen had, dus ik heb waarschijnlijk gewoon een klein virusje onder de leden gehad...

Achja, niet getreurd, als het goed is is mijn ei over 4 dagen al! :D

5. 4days

4days Niet meer actief

Trouwens dames, ik ben er vandoor. Even een beetje opruimen, en daarna moet ik met Vince de prik halen. Hij is trouwens wel ineens verkouden, denken jullie dat dat erg is?? Geen koorts ofzo, alleen beetje hoesten en loopneus... Vanmiddag komt mijn nichtje naar mij toe, die blijft eten. En vanavond komen ook nog mensen iets ophalen wat ze via marktplaats hebben gekocht (oude kleertjes), dus ik ben voorlopig even afwezig. ;)

Groetjes! xx

6. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Hallooo dames!
    Anais wat een schattige kinders heb jij;)
    hihi

Cossy wat is dat voor flutgebeuren zeg? Dat is balen! Ik had ook echt het idee dat het deze maand een ja zou worden voor jou, dus dat gevoel blijft natuurlijk hahahaha! Alles is mogelijk!

Ik heb het gister aan mijn dramaclubje gezegd en 1 vrouwtje zei dat ze denkt dat ik een jongen heb

ik denk steeds dat ik misschien een tweeling wel heb. Mijn buik is trouwens al enorm gegroeid! Ik zal woensdag (dan ben ik 6 weken) eens een foto laten maken door mijn manneke! Ik zag het vanochtend heel goed onder de douche, normaal kan ik mijn schaamhaar *excuus* gewoon zien en nu al niet meer! En vandaag heb ik mijn strakke broek aan en hij zit vet strak!

7. MyLovely

oh doei Cossy!

8. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    dank je mylo :D

ik heb net gebeld naar het centrum bedrijf waar ze mijn bloed gaan prikken en sperma onderzoek zullen doen.
    Ik mag van 8 tot half vijf langsgaan elke werkdag.
    Maar het is nu 8 dagen geleden dat we hebben ***** dus te lang geleden...pff en de rest van de week moet ik(miss,hangt van men ontsteking af) werken van 8/5 ...:( ik wil het nu al doennnn!! maar gaat niet...kan moeilijk naar men vriend zijn werk gaan en zeggen"broek af!" en dan overmorgen opnieuw het 'juiste staaltje "gaan nemen (juiste staaltje door de enekle dagen ertussen)

pfffffffff

xxx

9. MyLovely

Ach Anais!
    Wat stom!
    Flut zeg! Maar misschien als je op je werk aangeeft dat je naar de dokter moet? Daar kan een werkgever toch niks tegen doen?

10. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ja idd...
    maar ik ga zien hoe het met de ontsteking is tegen dan...stel dat ze niet mindert dan zal mijn dokter het papiertje(afwezigheid) gewoon weer verlengen.dat is toch wat hij vertelde....en anders moet ik het maar zeggen tegen de bazin maar ja dat is zo moeilijk je kan er geen tijdstip op plakken eeh...het moet binnen het uur binnen zijn dat potje...maar ja dan moet je vriend er ook zijn om hetgeen aan te maken voor het potje en dat duurt ook even ....en hij heeft 6/2 dus is pas tegen half drie thuis...en bekaf wrss.

hmmmm
    wat doen....als de ontsteking blijft dan ga ik gewoon potje vrijdag binnen doen.en anders...ik heb dinsdag vrij dus dan maar doen...maar hij heeft wel 2/10 dus moet hij net voor zijn werk dat doen...wat kan een man toch afzien....:p

xxx

11. MyLovely

haaahahahaha
    ik heb eens gehoord van een man, die had zich laten steriliseren, en toen moest hij elke maand op een bepaald tijdstip zijn potje inleveren
    en toen het niet meer hoefde had hij nog wel elke maand op dat tijdstip de neiging om een potje te maken gek he!

Ik ga ervandoor, pasgeboren baby bewonderen!

12. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hehehehe

ooh leuk beebjes kijken :D
    veel plezier!
    doei doei!
    xxx

13. MyLovely

dank u dank u
    het is de baby die ik heb geboren zien worden vorige week
    heb haar al een week niet gezien!

doeiiii

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hiiii meiden!!

Heb nieuws!
    zie handtekening :D:D:D:D:D:D:D

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Heej meis! t kan natuurlijk altijd dat t een tweeling is maar daar heeft de groei van je buik nu nog niks mee te maken hoor! ;)

Wat je ziet en voelt groeien en wat zorgt voor de bolle buik zijn je darmen voornamelijk!!

De baarmoeder ligt nog ver onder t schaambeen en t vruchtje/de vruchtjes zijn nog zo klein dat zei niet voor groei van iets zorgen..

Dus bij een tweeling en eenling is t nu nog gelijk ;)

Ik heb ook al echt een opgezette buik nu, niet normaal.. t is puur die darmen die opzetten en zich verplaatsen..
    Je lichaam gaat ruimte maken voor wat komen gaat en dat is te merken! :D

Wil je weten wat t wordt door een echo??

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna

Gefeliciteeeeeeeerd meis!!!! :D :D :D :D :D

Vertel vertel, ben je gevraagd, jij hem? was t romantisch, wanneer gaat t gebeuren?

17. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    proficiat meid!!!
    hihi ik wil ooooooooooooooook :D
    xxx

18. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

meiden dankjewel :)

Nou ik had het thuis romantsich gemaakt gisteravond, kaarsjes lekkere hapjes en natuurlijk champagne!
    HIj vond het helemaal geweldig! Ik zei tegen hem, '' ik hou van je'' en hij: Als je van me houdt wil je vast wel met me trouwen! heel verlegen!! hihi zo lief!!
    De dag weten we nog niet, daar moeten we nog even naar kijken! ben helemaal van mn pad hihi!!!! totaal in de wolken! :D

19. 4days

4days Niet meer actief

Anais -> Wat een gedoe om een kwakje zeg! ;)

Perfectionn -> GEFELICITEEEEERD!!!!!!! :D :D
    Oooh klinkt echt super romantisch!

20. 4days

4days Niet meer actief

Ik ben net met Vince terug van de prik... Nou, we stonden binnen 30 seconden ofzo weer buiten, ging echt zoooo snel! En Vince was echt super stoer, heeft niet eens gehuild! In tegenstelling tot zijn mammie, ik had de tranen in mijn ogen staan... ;)

Deel Deze Pagina