trouwen=> binnen twee jaar of minder ik verwacht het binnen een jaar ong...raar maar waar er is al een verlovingsring die we vorig jaar op valentijn samen hebben uitgezocht...maar ben nog niet gevraagd...maar zaaaaag er wel achter maar hij is zo van eerst vast werk en zien hoe alles verloopt....maaar hij moet ook niet meer te lang wachten want vroeger vertelde hij me dat als we vijf jaar samen waren hij me zou vragen....we zijn al vijf jaar samen nu... sex=> mijn eerste keer was met mijn huidige vriend. het was nietsuper romantisch hoor was meer van'komaan ik wil van dat maagd gedoe af :d " hihi ik was 16 en had toen al 6 maanden een relatie met hem en we probeerden toen enkele keren maar ik had teveel pijn en -hoe lief hij toen was- wou dan niet verder doen....ookal wou ik dus wel. Toen was het dus wel gelukt en was ik supernblij dat het gebeurt was...en hoe !! whoee ik werd verslaafd....hihihiihi vroeger hield ik me dus echt in...ik was maagd en fier als iets! men exen wouden sex met mij en oke ik wou ook maar wist dat de relatie meer sexueel geladen was dan iets anders en wou dus niet...als ik daar nu aan denk denk ik "g*dver¨d*mme ik wou dat ik die allemaal had gep*ept JAAAAAAAAA sorry sorry maar MAN die exen van mij waren HEET! en die relatie's bestonden dus echt puur uit passie en lust maar ik gaf niet toe en erwas zoveel electriciteit tussen ons als je snapt wat ik bedoel. maar ging ik uiteindelijk naar mijn beste vriend...en dat is nu mijn huidige vriend...hij wou 6 maanden wachten(ook ivm mijn leeftijd) en ik dacht "ooh leuk dit is een serieuze vent" dus geen macho zoals al mijn exen...(alhoewel ik eerlijk moet zijn ik smelt voor macho's kan er niets aan doen...de pick up lines en de goede kledij en de spieren...en de mooie haren en ogen...ze hadden allemaal zwart haar met gel en blauwe ogen en lang lichaam en spieren en armani kledij enzo.....KWIJL KWIJL oeioei direct zit mijn vriend hier te klagen hihihihi) ach soms wou ik dat ik net ietsje losser was vroeger hihihihi maar hetis wel speciaal dat mijn ventje/echtgenoot/vader 2be mijn eerste is! jammer dat hij al van zijnn 13de sex had gehad :S maaaaaaaar ja hij was ook al 25 toen we samen waren dus kan niet verwachten dat hij maagd was eeh hehehehhe @ cossy hmm bloed?miss zoals ik aan de hand had...enkele dagen voor mijn(zogezegde) ei verloor ik roze.... dus kan nioets zijn(gyn zij dat het gewn soms voorkomt) mijn ms is dus echt verdwenen....heb zo nog geen twee dagen gehad!! en wel duidelijk 1 dag pijn gehad zoals ms zou zijn en bloed was ook echt ms bloed....RAAAAAR! xxx
Daar ben ik het niet helemaal mee eens Volgens mij is seks in zijn pure essentie het meest persoonlijke en bijzondere wat je met iemand anders kunt delen. Je geeft jezelf, en dat komt het beste tot uiting in een veilige omgeving waarin je helemaal zeker bent van jezelf en de ander. En juist daarom ben ik VOOR het huwelijk, omdat je dan aan iedereen te kennen geeft dat je bij elkaar wilt horen en voor elkaar wilt gaan. En in die context kun je dan je seksualiteit beleven. Wat overigens niet betekent dat ik vind dat je met alles moet wachten tot het huwelijk! Je relatie beslaat een aantal gebieden die gelijk op moeten groeien om de boel in evenwicht te houden, en seks hoort daar bij. Persoonlijk denk ik dat het niet goed is als dat helemaal achter blijft, maar het is ook niet goed voor de stabiliteit van je relatie als je gelijk het bed in duikt terwijl je elkaar nog helemaal niet goed kent! Wij hebben rustig de tijd genomen om elkaar te leren kennen, tot op zekere hoogte ook op seksueel gebied. En toen we gingen trouwen waren we helemaal klaar voor het echte werk , we konden niet wachten! Daar ben ik het dan wel weer volledig mee eens! En dat hebben we nog steeds zeer regelmatig
Volgens mij heb je dat dan echt al wel door En bovendien kun je een hele hoop leren. Volgens mij zijn er maar weinig mensen waarbij de eerste keer direct vlekkeloos gaat. Bij ons in ieder geval niet, haha! Maar daar lach je dan om, en nu is het absoluut super.
idd je kunt niet echt gaan vergelijken(dat vertelden men vriendinnen ook) maar moet zeggen dat ik echt ....veel geleerd heb. Het begon simpel gewoon dus want ja is je eerste keer(en) en dan daarna begon mijn vriend dingen te doen dat ik toen nog niet echt kende en zo telkens meer en meer bijleren maar ik was dus zot(ben nog zot) op seks en ik wou telkens meer en meer en meer dingen doen en leren... hihihi zo was het dus echt het eerste anderhalf jaar dat ik dus 4 tot6 keer perdag sex wou(arme jong) en dan was het in het begin bv in slaapkamer ouders,in de sofa(woonkamer),in de badkamer,in de berging,in het tuinhuisje, daarna begon het al wat meer....we deden het enkele keren in de auto naast het kanaal , dan in een jeugdhuis op elk toilet(in totaal dus op elk toilet,mannen en vrouwen,gedaan) dan op een SPEELPLAATS in de open lucht(in het donker na11 uur) op een bankje,in een bouwplaats(enkele keren) , dan in het bos enkele keren in of uit de auto....hihihi nu vijf jaar later is het natuurlijk wat minder want we gaan werken nu en mijn ms komen altijd op het verkeerde moment....als hij de vroege heeft dan krijg ik men ms en als hij de late heeft dan zijn ze gedaan met gevolg...minder sex...,ook is hij nu vaak moe na het werk....maar snap dat wel hij is nu 30 geworden en snap dat ook alelmaal...ikzelf...nja ik wordt erger met de jaren en dan draait hij zo met zijn ogen als ik OPNIEUW begin te vleien en kusjes geven hihihihihi of soms na de sex dat ik zeg..."rondje 2?" en dan doet hij alsof hij flauwvalt op het bed hehehehehehehehe xxxxx
Haha, dat van dat 2e rondje herken ik wel ja En het is zoals je zegt, door te doen leer je een hoop! Nou is het wel handig als een van de twee al wat ervaring heeft, maar ook zonder die ervaring kom je een eind. En zelfs als dat niet zo is; met je 1e heb je toch geen vergelijkingsmateriaal! Weet jij veel dat je eigenlijk slechte seks hebt, haha! Experimenteren is leuk, en tuurlijk wordt de frequentie op den duur wat minder. De ene keer is beter dan de andere, maar wij blijven steeds maar nummertjes aan onze top 10 toevoegen! 8) Met wat investeren blijft het beter worden, en ik heb niet het idee dat ik veel mis. Ik vind mn eigen vent nog zo leuk!!!
anais-> nou dan mag je hunny je wel snel gaan vragen kom aan vaart erachter hahahahaha hint je hem wel is?? wij zijn er iig helemaal klaar voor! We zijn nu 3 jaartjes samen, daarvoor heb ik ook al een relatie met hem gehad maar er waren toendertijd veel te veel roddels van zijn ex, die kwam nog vaak bij hem volgens haar haha mafwijf! nou ja ik zo dom om dat te geloven maar goed toen hebben we gezegd we stoppen ermee, een jaartje uit elkaar gegaan maar erlkaar nog altijd gezien, we waren echt beste maatjes van mekaar! om ons heen zijn er veel mensen die zwanger zijn of net zijn bevallen! ik vind het een heel fijn idee dat mijn kindje dezelfde naam zou krijgen als mij! & ook voel ik gewoon dat deze liefde voor altijd is! kunnen onszelf zijn en noem maar op, geen tenen lopen! Ga ff verder neuzen op alle websites over trouwen hihi!!!! Heb er zo een zin in!! ook al weten we de datum nog niet! Volgende week waarschijnlijk intake geprek voor nieuwe baan yippieeeeeeee
Ik moet zeggen, ik heb zelf al meerdere sexpartners gehad. Maar een aantal vielen erg tegen... Vooral de eerste keer viel echt enorm tegen. Ik was er ook nog helemaal niet aan toe, en het gebeurde meer onder (psychische) druk dan dat ik het leuk vond... Ik heb er geen echte spijt van, maar als ik het nog eens over kon doen had ik het niet gedaan. Het was eigenlijk alleen een jongen die wist dat ik op dat moment niet sterk in mijn schoenen stond, en daar misbruik van maakte. Anais -> Oooh ik val ook op macho's! Echte TE erg... Daardoor had ik wel ook een paar heel foute vriendjes... Gelukkig heb ik bij mijn huidige vriend de ideale combinatie gevonden! Het is toch een klein beetje type bad boy, maar ondertussen is hij gewoon ontzettend lief en intelligent. (want de meeste super-macho's zijn gewoonweg dom is mijn ervaring) Wat ben jij trouwens een naughty girl zeg! Perfectionn -> Ja dat is voor mij inderdaad ook een reden waarom ik wil trouwen, dat we dan allemaal dezelfde achternaam hebben! Dan hoor je officieel bij elkaar.
cossy, ja precies, dan ben je echt een gezinnetje!! Het liefst zou ik met zn 3tjes willen trouwen hihi!! lijkt me zo een geweldig gevoel! wanneer gaat jou hubby je vragen? of ben je al getrouwd??
Nee wij zijn nog niet getrouwd. Wij willen wel trouwen, maar we wachten liever even totdat we wat meer geld hebben, zodat we ook echt een bruiloft kunnen vieren. We zijn er overigens wel over aan het denken om tot die tijd een geregistreerd partnerschap aan te gaan. Dat is in feite precies hetzelfde als trouwen, alleen heet het anders. (en een paar details zijn anders) Maar je krijgt dan dus ook elkaar achternaam enzo, en juridisch is alles geregeld.
Cossy; daar heb je helemaal gelijk in hoor!! Om nou op een maandagochtend te gaan trouwen omdat het dan gratis is...hmpf!! lijkt me nou niet echt het idee van trouwen... Wij hebben ook niet 10 duizende euro's om te besteden! Er zijn veel dingen die je zelf kan maken, heb een do it yourself weblog voor trouwen gevonden!! helemaal geweldig!! Ik zou bijv. geen corsages van bloemen willen, het kost je geld maar het wordt later toch weer weggeooid dus kortom weggeooid geld! ik zou liever een corsages willen hebben die mensen altijd kunnen bewaren, heb je er ook nog wat aan toch....... Jaaa dat is indd bijna hetzelfde!! dan heb je iig dezelfde achternaam als je kindje(s)!!
Hihi ja precies, dat lijkt me helemaal niks... Met zo'n geregistreerd partnerschap horen we toch al juridisch gezien bij elkaar enzo, maar dan kunnen we met het feest wachten tot later. En ik hoef ook niet zo'n bruiloft van tienduizenden euro's hoor, dan vind ik super zonde voor 1 dag. Maar ik wil op zijn minst een heel mooie jurk kunnen uitzoeken, en lekker eten en drinken voor iedereen. En aan dingen als bloemen en decoratie ga ik dan geen duizenden euro's uitgeven nee...
Ja daarom, maar gaan jullie dat dan ook echt doen?? AGh een feest hoeft ook niet veel te kosten meid!! Jaa precies dat is ontzettend zonde voor 1 dag, en als je dan ziet dat die dag zo snel voorbij gaat!! voor je het weet ben je al man en vrouw(goh dat klinkt raar hihi) een mooie jurk hoort er zeker bij, heb je al in je achterhoofd wat voor jurk je wel zou willen? of juist absoluut niet? bloemen zijn maar bloemen toch? die worden 1 dag gebruikt en dan weer weggooid! zonde voor al het geld wat je er dan aan uit geeft.... liever wat goedkoper!!
Hmm tsja ik ben er eerlijk gezegd nog niet helemaal over uit... Mijn vriend wil sowieso nog een paar jaar wachten met trouwen. En de jurk... Hihi, ja ik wil een jurk die strak zit tot net onder de taille, en dan wijder wordt. Ik zal even een plaatje zoeken van het idee.
okey, maar als je nu zwanger zal raken, hebben jullie het daar dan over gehad? dat jullie dat dan gaan doen? Oeeee jaaaa das heeeel erg mooi, rembo styling heeft veel van dat soort jurken die zijn echt prachtig! Oke zoek jij even een plaatje een wacht ik haha
Pfff, net nu vind ik echt totaal niets wat erop lijkt, zul je altijd zien... *zucht* Nou de vraag of ik nu wel of niet zwanger raak veranderd eigenlijk niet zoveel eraan nee... Een kindje 'meer of minder' maakt nu eigenlijk toch niet meer zoveel uit wat dat betreft, hihi. Het lijkt me wel leuk, als we voor geregistreerd partnerschap gaan, dat te doen als ik een dikke buik heb. Maar met trouwen wil ik dan niet, dan moet ik mooi en slank zijn! Ik wil ook echt zo'n jurk die je figuur heel erg accentueert.
Nu is mijn bloedverlies trouwens eindelijk gestopt... Heeft in totaal twee hele dagen aangehouden... Ben echt benieuwd wat mijn temp morgen is!
hihi ja ik ben een bad girl mijn ventje is dus niets macho hij is gewoon een (van natuurlijke)gespierde knuffelbeer! echt leuk maar als er een knap mannelijk poepje voorbijwandelt dan kijk ik wel hoor en dan zeg ik tegen mijn vriend "kijk dat kontje zeg" hij doet hetzelfde en dan moeten we lachen ja ik zou er idd vaart achter moeten zetten ik heb ook idd al zeeeeeeeeeeeeeer veel zitten hinten maar hij is heel besloten...eerst vast contract werk en dan sparen en dan nog even verder zien hoe het moet......BINNEN 180 JAAR DUS ik krijg er de zenuwen van hij heeft wel gelijk maar ik vindt het zooooo romantisch om jong te trouwen omdat je zo verliefd bent! en hij verkracht dat idee door zo heel zakelijk te doen en het klinkt zo alsof ik enkel eerst geld moet hebben voor we samen rekeningen gaan betalen omdat we getrouwd zijn....snappie...getrouwd=rekeningen samen betalen ik heb dus ook de ring bij me liggen in het doosje maar zou willen dat HIJ ze verstopt(ik doe ze om de zoveel tijd rond men vinger en zeg"kijk schat zo mooi....maar ze begint al groter te worden rond mijn vinger..als je nog lang wacht is ze veeeel te groot....HINTHINT" )nou ja er is hier voor het moment ook niet echt een goede verstop plaats want we hebben enkel basic kasten...de barkast,kleerkast en dressoir dus zal niet gaan ooooooeeeeeeeeeeeeeeh ik heb ook DE ideale jurk gevonden even kijken of ze er nog in de documenten zit...........grabbel grabbel
hihi! agh meid als je iets hebt gevonden dan laat je het maar weten nee indd, jaa das een leuk idee met een dikke buik gerigistreerd partnerschap!! eigenlijk eh heb je daar wel een punt!!!! als je kijkt wat voor positiejurken er zijn, best leuk hoor maar de (normale) jurken zijn wel mooier! thnx je hebt me even wakker geschud hihi!! maar dan alsnog mag ik wel even afvallen voor die tijd hahahahaha
hihi ja veel bling bling enzo dus en het beige bruin eraan dat vind ik dus geweldig!!! ik hou de site bij voor het geval van even kijken wat nog mooi is in ieder geval een A lijn en bling bling en breder aan de rok en ja idd ik MOET die dag slank zijn! ik wil mijn haren dan zoals dat model hierboven doen..miss zelf ietsje feller krulletjes... xxx
Nou, qua vorm lijfje bedoel ik dus zoals op de foto van Anais! Alleen wil ik zelf de jurk helemaal wit, en anders afgewerkt.