Jonge 20ers die zwanger willen worden.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Anais, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Anais -> Ja lijkt mij ook super romantisch, om gewoon lekker jong te trouwen! :D Kan helemaal wegzwijmelen als ik over een bruiloft nadenk...

Perfectionn -> Hihi ja voordat ik ooit trouw il ik ook nog wel 10 kilootjes afvallen, in ieder geval wil ik onder de 60 kilo zitten! Dat staat zo mooi in een trouwjurk. :D

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hihi :D het lijfje is ook idd mooi!! mooi rond de borst en dan met een punt naar onder(heel goed voor je lijn te tonen)

hier nog eentje die ik super mooi vind maar helaas niet goed voor mijn LIJN ik ben nogal zandloper/1.60m en deze is meer plank en 1.85!!! dus neeeeeee
    ook zou ik dit niet durven aandoen omdat ik meer van een bling bling jurk hou

maar zo mooi!

3. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

echt eh :D ik kijk al twee jaar in boekjes en op internet hihi ik heb een hele folder met een gastenlijst,de taart,de jurk(en),de smoking,de liedjes.....hihihihi

poeh ik hou echt van zijde en kant...ben er dol op !
    zo een sluier met bloemenkant ...ZO MOOI

4. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

nou anais binnen 180 jaar lukt wel toch ;)
    jullie tijd komt wel wel hoor!! gewoon flink door blijven hinten heb ik ook gedaan hoor en je ziet het resultaat :D:D
    ik ben het helemaal met je eens, dat is zo romantisch, ik zal je vertellen dat wij net iedereen een smsje hebben gestuurd met de tekst: misschien is het voor jullie gloednieuw
    maar zelf weten we het al een tijdje, dat bij twee zo hecht verbonden harten de ringen niet mogen ontbreken!
    gewoon een aankondiging dat het gaat gebeuren.
    die hebben we dus gestuurd naar onze familie en vrienden,meteen leuke reacties, van harte en noem maar op, smst mn vader '' ???'' sturen wij terug '' snap je het niet?'' waarop hij antwoord; "nee idd..maar goed wie ben ik nou!
    net goeg genoeg om er een algemeen sms aan te besteden''

What the hack???????? zullen we nou krijgen :s pissiger kun je mij niet maken tssss smeerlap, hij had ook kunnen zeggen gefliciteerd!!! maar nee altijd moeilijk doen!! ZAK!! blegh!! tis dan wel mn stiefvader(terwijl ik hem wel beschouw als mn echt vader) altijd al gezeur gehad met hem, maar dit slaat alles !!!

anais wooooooowwww mooie jurk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

cossy; nou hier idem, hier mogen er ook wel 10 kilo'tjes af.....schaam schaam!!! in de afgelopen 2 jaar ben ik zo aangekomen getsie zeg, ik was altijd een slanke den hahaha heb je dit weer...
    misschien een kiwi dieet??? mag je alles eten behalve kiwi hahahahahaha!!!

anais: ahh lieverd, zo schattig dat je dat allemaal al hebt!! niet verwijderen, lekker bewaren :D
    die jurk is trouwens ook heeeeeeel erg mooi!!
    goh zandloper??????? zusjes misschien? ;)

6. 4days

4days Niet meer actief

Anais -> Mooi die jurk! :D Maar dat moet je inderdaad ontzettend petite voor zijn, dat is voor mij ook niet haalbaar...

Perfectionn -> Ach, trek het je niet aan. :) Dit is toch vooral iets moois tussen jou en je vriend, dat kan hij niet verpesten!
    En dat kiwi-dieet wil ik ook wel eens proberen! :D ;)

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

ooh leuk! en dan krijg je tegelijkertijd tonnen smsjes met gefeliciteerd!:D

mmhh je stiefpapa had er idd wat...eleganter over kunnen gaan :p
    maar ja het gaat hier om JOU en je mannetje niet hem!

voor welke maand zal het zijn??ga je in de zomer trouwen?

xxx

8. 4days

4days Niet meer actief

Kijk zoiets vind ik nou prachtig!

9. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

cossy; nee trek het me ook echt niet aan, maar baal er wel ontzettend van (okey dat rijmt haha)
    hij is altijd al zo geweest iedereen heeft een smsje gehad, en hij doet net alsof we hem hadden moeten bellen pffffffgtt!!!!
    nou hij zoekt het maar uit! lekker belangrijk! ;)

Haha ja dat kiwi dieet, is wel makkelijk toch? ;) zullen de kilo's eraf springen hahaha!!

10. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik zit stiekem met jullie mee te lezen hoor ;) niet veel energie om echt mee te babbelen sorry!

Maar hier ook een extreme zandloper.. en sowieso 10 kilo teveel! *zucht*

Hopelijk val ik drastisch af door zwangerschap/borstvoeding en kom ik er niet van aan ofzo! ;) hihi

Ennuuhhhm... ik ben dus wel iemand die 10.000 euro opzij gaat zetten voor een bruiloft he! ik wil ALLES.. alles erop en eraan en bloemen en eten en de plek en de jurk... :D Zeer aso.. maar das wel mijn droom..

11. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    is idd heel mooi!
    beetje soberder dan de mijne :D maar ja ik ben dan ook serieus extravagant :D hihi IK WIL OPVALLE

maar denk dat het wel heel mooi bij je zal staan zoiets....
    in welke maand zou jij willen trouwen cossy?

xxx

12. 4days

4days Niet meer actief

Perfectionn -> Tsja het is ook niet leuk... :( Sommige mensen weten echt ALLES op zichzelf te betrekken! Zo kan ik er ook wel een paar... *zucht*

Pam -> Hihi, als jij dat wil moet je dat gewoon lekker doen hoor! Het is net waar je prioriteit ligt. :) Ik ga liever van dat geld uitgebreid 3 weken op huwelijksreis ofzo, hihi. Maar als jullie een grootse knallende bruiloft willen, dan doen jullie dat toch?! :D

13. 4days

4days Niet meer actief

Nou, ik denk eigenlijk dat mijn uiteindelijke trouwjurk een stuk opvallender zal worden dan die op de foto, hahaha! Normaal nou ik nogal van glitter en glamour! Of ik neem een eenvoudige jurk, en pimp het dan met de accessoires en sluier enzo. ;)

Ik weet eigenlijk niet wanneer ik wil trouwen... Van de ene kant wil ik op 5 april, omdat we op die dag een relatie kregen. Maar van de andere kant heb je da wel veel kans op slecht weer...

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

anais: dankje wel meissie!!
    ja precies, het gaat tenslotte om ons :) das waar :p
    Geen idee welke datum.... wat zeggen jullie??????

cossy: oelalalalallala die jurk is geweldig!!!!!!!!

15. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

hihi en iedereeen zegt dan hoe mooi iemand is met een zandloper lijn(wat eiegnlijk ook is :p) maar als je dan tien kilo of meer te zwaar bent heb je zo een grappig lijntje....brede heupen/lovehandles
    een grote inham onder de ribben en dan een boezem van maatje D/E hihi nu nog een angel op mijn poep en het is compleet :D

ja 10 000 euro is idd een mooi bedrag voor een zeeeer mooie bruiloft...ikzelf schat het bij mij op zo een 7000 euro???de huwelijksreis moeten we niet betalen die gaan zijn ouders ons geven(mexico :D )

hihi jaja heeeeeeeeeel aso:p is je bruilloft joh dan doe je wat je wil:D

16. 4days

4days Niet meer actief

Pfff, ik ben ook meer zandloper dan ik zou willen... ;) Nouja boven vind ik wat volume wel prima, hahaha. Maar mijn benen en buik mochten wel wat minder... :)

17. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

pam , ja vreselijk aso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha nee hoor meissie!!
    jullie moeten doen wat jullie zelf willen!! droombruiloft is indd heerlijk!!

Wij hebben het makkelijk, schoonma betaald de jurk en het pak!!
    ze heeft zelf een trouwzaak beter kan het niet ;)

18. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    @ hihihihi PIMP MY WEDDINGDRESS :p
    ja maar meestal is april(bij ons dan) een warme maand (nou ja de laatste twee jaar was het altijd goed in die maand) maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen.

Ikzelf wil of:mei of juni(mei vindt ik zo een romantische maand....weet niet waarom) of..........december...in de sneeuw...maar dat gebeurt hier bijna nooit :( met zo een bontjasje over mijn schouders :) vind ik ook zooooooooooo mooi!!!

19. 4days

4days Niet meer actief

Nee deze vind ik nog mooier! :D

20. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

geweldig onderwerp ben ik toch niet de enige met een zandloper effect ;)
    'Mijn lovehandles mogen wel wat monder hoor!! zelf als ik niks aan heb, heb ik nog lovehandles!!! ;) en mn buikje mag wel wat minder maar goed, met het kiwi dieet komt het vast wel goed he cossy ;)

Deel Deze Pagina