Perfectionn -> Als je echt weinig eet, is je lichaam waarschijnlijk in de spaar-stand gegaan, en slaat elke calorie op die je eet... Beter wat meer, maar slim eten!
nou die is ook leuk!!! dan mag ik nog wel even gaan sparen voor boezem om er zo uit te kunnen zien hahahahaha!! nou zo loop je er niet bij toch??
schattekes! ik ga jullie verlaten, ga heerlijk mn bedje opzoeken (wolkje boven mn hoofd met mooie jurkjes) Trusten meiden!! en tot morgeeeee kusssssssssss
Heey meiden! Mijn temp heeft het vandaag (helaas) bevestigd, geen eitje geweest nog... Heb het grafiekje meteen even aangepast. Zo klopt het weer een beetje... Nouja, als het goed is komt er een eitje over 3 dagen ongeveer! Vanavond klussen.
Hihi ik ga mijn best doen! Had eigenlijk gisteravond al willen klussen, maar vriendlief was te moe... Nouja, het eitje kan op zijn vroegst over 2 dagen komen, maar waarschijnlijk pas over 3 dagen, dus dan is het nog wel op tijd als we vandaag beginnen.
goh, die mannen ook hahaha altijd moe als het hun uitkomet(hier idem) haha jaa dan is het zeker op tijd als jullie vandaag beginnen