Hello Ladies! Ik ben zelf nu - morgen - 7 weken zwanger, van ons eerste kindje. Ik ben 19 jaar, 20 als ik beval. Ik woon al 4 jaar samen met mijn vriend, en heb een eigen zaak. Voor ons was de keuze om voor een kindje te gaan bewust. Zou het leuk vinden om met (a.s.) jonge moeders in contact te komen, ben benieuwd of jullie keuze bewust is om jong moeder te worden, en gewoon gezellig om te kletsen en dingen te delen! Liefs!
Ik ben 24 en zwanger van de tweede. Ik studeer nog en woon samen met mijn vriend. Valt dat nog onder jonge moeder? Lijkt me erg gezellig.
Ja ik vindt dat onder jonge moeders vallen hihi! Gezellig! Wat studeer je? Hoe oud was je toen je, je 1e kreeg?
Hoi, Ik ben 20 en zwanger van de 1e. Ik ben 21 als ik beval. Wij zijn 4 jaar samen en sinds augustus zijn we getrouwd
Hoi meiden! Ik ben 20 en door de pil heen zwanger geraakt. Even schrikken, moet het nu ook alleen doen, maar ik zie het als een cadeautje. Ben nog heel even 20 als ik ga bevallen !
Haha mooi! Ik doe een economische studie aan de universiteit van Amsterdam. Ik was net een paar weken 24 toen de eerste kwam. Ze is nu bijna 5 maanden.
Welkom Brennepen! Wat spannend! Heel knap van je hoor, respect! Woon je nog thuis, of heb je iets voor jezelf? Oh leuk Boomm! Is dat wel te combineren met 'n kleintje? En er zit weinig leeftijdsverschil tussen jullie 2 spruiten! Was dat bewust?
Ik heb een eigen appartementje. Mijn ouders wonen in Frankrijk, maar ik heb voldoende steun uit mijn omgeving, dus dat scheelt. In september begin ik wel weer met een nieuwe opleiding, dus dat wordt wel even spannend en heftig! Maar komt helemaal goed.
Brennepen. Heftig hoor, maar klinkt alsof je het goed voor elkaar hebt, fijn! Is de vader helemaal niet meer in beeld? Ambers. Klopt, ze gaan straks 10/11 maanden schelen in leeftijd. Was niet gepland, maar wel heel erg welkom. Het is zwaar, maar ik kan steeds beter mijn weg erin vinden. Hoe voel jij je? Waar heb je een eigen bedrijf in?
Hoi meiden en AmberS, Leuk dat je me hier ook uitnodigde. (Wij zitten samen in andere club). Nou, ik ben Simone, ben 20 jaar, samenwonend met mijn vriend Jorrit. Ben a.s. zondag 27 weken zwanger, en ook wij zijn bewust zwanger! Wij verwachten 3 augustus 2014 ons eerste kindje, een meisje! Helaas ondervind ik wel wat klachten van de zwangerschap zoals: - Bekkeninstabiliteit, wat neigt naar Isias. - Zwangerschapsjeuk/uitslag op bovenkant voeten. - En Sinds vandaag/gister "Ulnaropathie" in mijn rechter hand/vingers. Verder lijkt gelukkig alles goed te gaan! Leuk om hier mee te kletsen! De foto was ik met 25 weken en 5 dagen, we zijn nu dus alweer een week verder (vandaag 26+5).
@Brennepen: Oh fijn dat je, je eigen plekje hebt. Opleiding heftig inderdaad! Ga je er naast wel werken, of werk je al? @Boomm: Fijn dat je nu wel beter je weg vindt.. 't is natuurlijk ook een hele verandering in je leven. Ik voel me vandaag OK , ben veel misselijk en echt extreem moe. Komt niks uit m'n handen, krijg niks gedaan. Ik heb een winkel met baby - en kinderkleding haha. Dus super leuk, heb straks keuze genoeg voor mezelf !! @Simone: Welkom !!! Gezellig meis !!
@AmberS: Met een fulltime opleiding zie ik geen mogelijkheid meer om te werken, omdat ik ook een vermoeidheidsziekte heb M.E. 1, ben ik bang dat mijn lichaam dat niet aan zou kunnen. Maar ik krijg veel stufie komend jaar en dat scheelt veel. @Boommm: De vader is helemaal niet meer in beeld. Hij liet mij alleen de optie abortus en alles liep een beetje uit de hand. Een paar weken geleden is al het contact van zijn kant verbroken. Ik vind het wel prima zo, zo iemand hoef ik niet in mijn leven @xSimone: Mooie foto! Stiekem wel een beetje jaloers nu
@Brennepen: Nee dat begrijp ik heel goed, want ook zonder vermoeidheidsziekte, is het allemaal al zwaar genoeg straks! Kindje, school. Hoop dat het financieel ook allemaal mee zit dan, 't leven & baby's zijn duur hihi ! En super knap dat je er voor gekozen hebt om voor je kindje te gaan.. dan is het beter om dat dan alleen te doen, en geen contact te hebben met de vader. Veel stress is ook niet goed voor je!
Je hoeft niet jaloers te zijn, want jouw buik komt ook nog wel! en dan moet ik hem misschien alweer bijna missen! Hihi
Dankjewel! Volgende week bij 28 weken weer een nieuwe foto! Buik is wss alweer dikker hihi Ik denk dat 24/25 de grens is?
Hallo allemaal, ik ben 20 jaar en 7 weken zwanger van ons eerste kindje. Mijn vriend en ik zijn nu bijna 3 jaar samen en hebben een kinderwens. Ik ben in januari gestopt met de pil omdat ik erg veel last had van de bijwerkingen. We hebben een paar x onveilig seks gehad en het was raak. Misschien niet helemaal de goede timing omdat we zelf al hadden bedacht om over een paar jaar pas kindjes te krijgen maar het kindje is nu natuurlijk welkom. Het lijkt me erg leuk om alle ervaringen met jullie te delen!
Hallo! Ik (21jaar) ben 20/3 weken zwanger van ons eerste kindje, gepland. Woon samen met mijn man (24jaar) en onze huisdieren. & wij runnen samen onze eigen rijschool.