Jonge (a.s.) moeders!

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, May 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Oo bah! :$
    Ik dacht bij de eerste symptomen aan hersenvliesontsteking, maar ik neem aan dat daar al op getest is?

Al zou ze dan hoogstwaarschijnlijk niet meer leven als dat het geval was.

Verschrikkelijk lijkt het me om het mee te moeten maken, elke x maar weer.
    Sterkte!

2. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Jaa dat word bij elke aanval als eerste gecheckt gelukkig

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ohh brr. Dat lijkt me echt vreselijk! Ook naar dat ze niet precies weten wat het is. Lijkt me zo eng. Ik zou helemaal in paniek raken. Lijkt me lastig om op zon moment rustig te blijven en die klysma toe te dienen.
    Mijn man heeft dat een keer gehad, dat hij op de bank zat en gewoon weg was. Toen heb ik gillend 112 gebeld. Het is nooit meer gebeurd maar ze weten niet waardoor dat kwam.

Maar wel goed dat ze haar goed in de gaten houden dan! Ik hoop dat jullie het niet nog een vierde keer mee hoeven te maken.!

4. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Ja brr ik was ook totaal in paniek hoor.
    We waren in bad geweest en Ik legde haar op de bank om een luier en romper aan te doen..ze brabbelt nog wat en ineens merkte ik dat ze slap was.
    Dus raapte haar op en schudde der en schreeuwde der naam pff tranen rolde over me wangen want het voelt en kijkt alsof je kindje al dood is grof gezegd

5. Allesofniets

:$ knuffel!!

Voor diegene die flesvoeding geven, hebben jullie advent neutral?

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga eens even lezen en reageren! Kletskousen :D

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Oh jeetje, dat lijkt mij ook heel heftig ja!!!

Ja, vind zo'n cursus ook wel belangrijk!
    Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad :D

Ben je ook zo dol op kroketten? Sorry als je er door mij trek in had haha.
    Ik heb gisteren een hele leuke avond gehad, bedankt voor het vragen! En ja, hier kunnen we ook over andere dingen praten, niet zozeer alleen over de kindjes. Ik vind dat zelf ook leuk! Fijn dat je het niet als negatief ervaart als je hier over baby's etc leest.. Knuffel!

We gingen onbeperkt wokken! Heb zoveel gegeten! Haha
    Vind dat altijd heel lekker:):p.

Herkenbaar hoor dat het moeilijk loslaten is, de eerste keer dat je zonder je kind weggaat.. Zijn jullie geslaagd bij de Ikea? En heeft Bram het goed gedaan?

Ik gaf altijd een fles als ze die wilden, mits het niet iedere dag was en ze de max niet overgingen. Vooral als ze nog zo klein zijn zou ik het gewoon geven..

Allesofniets; Spannend hoor dat K. gaat logeren! Mira en Ediz hebben beide nog nooit ergens gelogeerd haha.. Moet er niet aan denken :p

Hier ook 2 reflux kindjes.. Bij Mira ben ik ook totaal niet serieus genomen, dus was bij Ediz zo hard dat ze me wel serieus moesten nemen :p
    Ja, was weer veel te lang geleden. Heb er van genoten en ben na zo'n avondje weer helemaal opgeladen :D

Leuk, een bruiloft! En? Gaat N mee of gaat ze uit logeren?
    Heel veel plezier in ieder geval!

Haha, hier hebben we geen oma's (Sam - mijn man - heeft wel een stiefmoeder) alleen opa's, maar ze hebben beide wel Whatsapp ja. Ik stuur ze ook altijd fotos en videos van de kids. Als mijn vader leuke dingen gaat doen met Mira, doet hij dat ook altijd.

Ediz was ook echt een hongerlap, Friso extra werkte ook helemaal niets.. Pas toen hij er fruit en groente bij kreeg ging het goed! Hoop dat dat bij jullie ook het geval is straks!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Jeetje, wat eng zeg!!
    Mira stopte eens met ademen en werd ook helemaal blauw, raakte toen ook helemaal in paniek. Gelukkig was Sam thuis.. Was super eng! En jullie al 3x zoiets engs meegemaakt! Brr...

Oh dat is ook niet leuk! Ook eng zeg :(

:(:( Dikke knuffel!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Hier vandaag een vriendinnetje op visite gehad, kindjes lekker gespeeld samen en gezellig samen gegeten. Was heel gezellig! Sam heeft een avonddienst en is pas om 22.00 thuis, dus ik zit languit op de bank met mijn zakje snoep en thee haha :)

10. annelie566

Wel gehad en vond het niks, hoezo?

11. Allesofniets

Ik wil over stappen naar een groter gaatje, K krijgt nu speen 1. Ik wilde weten of dat meerdere gaatjes zijn, of een groter gaatje.

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Hier alleen Difrax gebruikt. Ediz drinkt alleen zijn sap uit een Avent fles.

13. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    @Allesofniets
    Ja ! super flessen.
    Nu nog steeds, ze drinkt af en toe in de avond nog een flesje melk.

@Bloemmm
    Lekker geniet van je avond !

14. Allesofniets

K 'moet' alleen deze.. Ook wilt hij alleen het oude model tut van advent... Hij had een roze:) nu gelukkig een doorzichtige:D
    Maar weet je toevallig hoe dat zit met speen 2?
    Zijn dat meerdere gaatjes of een groter gaatje

15. annelie566

Heb wel eens gelezen dat avent dan 2 gaatjes heeft maar kan ook wel pas bij maat 3 zijn. Bedoel je met tut speen? Want ik heb die hier ook nog ongebruikt liggen van avent, diegene die in de babydozen zaten. Als dat t goede model is en je hebt er belang bij(reserve?) dan stuur ik het zo op.

Bram dronk die avent flessen binnen 5 min leeg, veels te gulzig daarvoor.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Goedemorgen meiden!
    Allemaal een druk weekend? :D

17. Allesofniets

@boommm hoe was je bruiloft? Is de kleine mee geweest of laten logeren?

@bloemm, ja heerlijk weekend gehad. Werden vanmorgen pas om half 12 wakker! Daarna naar een jaarmarkt geweest, K opgehaald en heerlijk gebbqt hihi..

En jullie allemaal?

18. Allesofniets

O okee, ik kijk wel even...

Wat voor kleur is het? Ja idd een speen hahaha. K pakt alleen die, ze verkopen ze niet, geven ze alleen weg in de babydump dozen:(
    Dus ik zou hem dan graag willen hebben.. Wat wil je er dan voor hebben? Pb me anders?

19. annelie566

Ja t is wel een roze(zaten die alleen in die dozen ofzo?) dus niet ideaal maar ach voor thuis, niemand die het ziet toch? Ik had hem uitgekookt en in de koelkast gelegd maar Bram heeft de bibi speen eerst gehad en die gebruiken we nu nog. Verpakking is dus weg maar hij is niet gebruikt :) hoef er niks voor te hebben en stuur hem wel gewoon op als je dat wilt. Laat maar weten en anders stuur je maar een pb.

20. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,259
    113
    Female
    Wenen
    Ik woon vanaf 6 mei 2013 in Wenen, net een jaartje dus! :D Pfoe, of we in het centrum zitten.. We zitten niet precies in het midden, maar ook weer niet aan de buitenste rand.. Veel verkeer, winkels en geluiden tot diep in de nacht maar ook weer veel rustige plekjes en groen, dus een beetje tussenin, denk ik :p Al neig ik wel eerder naar het midden..
    Wat grappig dat je hier ook familie hebt wonen! Kom je eens op bezoek? :p

Was je nog geslaagd bij de Ikea? Heerlijke winkel vind ik dat! :D
    Al lijkt het me inderdaad best moeilijk, de eerste paar keren zonder kindje (en stiekem na 10 keer en 50 keer en 100 keer nog steeds :))

Oh brrr, nog meer dus, maar gelukkig minder heftig.. Aan de ene kant lijkt het me zo belangrijk om geinformeerd te zijn, maar aan de andere kant steek ik liever m'n kop diep in het zand, lastig..

Ja, dat was zeker fijn! Maar kakte uiteindelijk wel flink in, haha. Maar kan ook door de medicijnen komen, is een beetje 50/50 altijd.
    Ja precies! Mega gezellig :D

Aaaahh, da's lief! Daar krijgt Micchan natte oogjes van, foei toch :p Ik zal het onthouden!

Hoe was het logeren? :)
    (Oh ik lees het nu een paar pagina's later, sorry haha. Wel fijn!)

Pfff jeetje, meen je niet.. :( Gelukkig goed afgelopen!

Jaaaa precies :D

Ik heb gister vissticks gegeten, telt dat ook? :p
    Jammer dat het mooie weer daar alweer verleden tijd is! Hier nog volop warm en zonnig, zaterdag even heel kort een enorme regenbui met onweer gehad maar het heeft niets bijgedragen.. We hebben het koelingsding maar weer naar boven gehaald. :)

Lief! En inderdaad, jullie kunnen ook altijd met problemen, vragen enz. bij mij terecht! :)

Is N. uiteindelijk meegegaan of toch uit logeren geweest? :D

Hee, hoe istie nou? :) <3
    (Ik kijk 'm af en toe nog, hahaha)

Jaaaaaa, ben er echt gek op! Van buiten krokant en van binnen dan zo smeuig (dat schrijf ik vast fout), oooooohhh!! <3 :)
    Elke keer dat ik in Nederland ben, ren ik op het station naar een zaak die ze verkoopt of waar je ze uit de muur kunt trekken (voor het gevoel he :D:p).. Het allerliefste nog de McKroket, maar ik kan nooit een McDonald's vinden op het station, grrrr :x

Op Facebook en Whatsapp zitten ze me vaak een beetje te pesten, haha. 'Weten jullie wat ik heb gegeten? Okay Micchan, jij even je oren dicht..' enzo :p
    In augustus mag ik weer, haha :D

Fijn dat het gezellig was! Wat heb je gegeten? (Ben niet nieuwsgierig hoor, kuch)

Klinkt leuk! Al zou ik het niet zo leuk vinden om in m'n uppie op de bank te zitten zo laat.. :)

Alleen maar zitten gamen eigenlijk :) En gewandeld dan, haha. Niet erg spannend dus :p

--

En verder zomaar even aan jullie allemaal een knuffel!

Share This Page