Super Bloemm! De uitslag krijgen we pas donderdag ofzo pff.. duurt nog zo lang. Ik ben dood moe, of het zit tussen me oren of ik ben echt zwanger haha..geloof het nog steeds niet echt.
Jaa echt echt echt echt he haha Hoop dat het allemaal goed blijft gaan, pff zo spannend allemaal weer. Hoe beviel het jou met twee kindjes in het begin ?
Ik vond het reuze meevallen! Vond de stap van 0 naar 1 kindje veel groter. Vooral omdat ik (en jij nu ook) er nog helemaal in zat.. Luiers, flesjes etc. Je weet wat je te wachten staat!
Haha, ik ben ook heel slecht in rekenen Ediz is een maand voor Mira's 2de verjaardag geboren. Ze schelen dus 23 maanden!
aah bijna goed haha. Ja erg he .. zou niet goed komen als ik achter een kassa zou werken Wel leuk zeg! onze dochter en de tweede uk zullen dan 27 maanden schelen.
Ja, dat scheelt niet veel! Het heeft bij beide 6 maanden (rondes) geduurd toch? Ik vind het echt leuk dat er zo weinig leeftijdsverschil tussen zit, vooral nu! Ze hebben zoveel aan elkaar!
Ja beide keren haha grappig he! Ja idd ik vond het fijnste als ze 2 a 2,5 jaar zouden schelen als ik keek in mijn omgeving. Heb ook een kennis haar kindje is in april 1 geworden en de tweede komt binnen nu en 2 weken,pff dat lijkt me heel erg zwaar hoor. Ons meisje is voor haar leeftijd erg wijs en dat helpt ook wel mee. Hoop voor jullie dat het nu ook weer snel raak is !, waren je dochter en zoon ook snel raak ?
Maar ook nog korter op elkaar komt goed hoor! Want hoeveel leeftijdsverschil er ook tussen zit, die eerste periode is altijd best pittig.. Vooral met mijn kinderen, die weten sowieso heel lang niet wat doorslapen is haha.. Vind ik niet erg hoor! Mira was ook al heel zelfstandig toen haar broertje geboren werd, dat scheelt wel.. Daar ben ik het mee eens. Mijn man is 9 van de 10x om 14.00 thuis, dus ik moet toegeven dat ik daar ook wel een beetje op vertrouw. We hebben altijd alles samen kunnen doen. Bij Mira duurde het 6 maanden en bij Ediz 4 maanden! Lief van je, ik ben ook erg benieuwd hoelang het dit keer duurt Als je nog eens iets wilt vragen over 2 kindjes hoor ik het wel hoor Ik vond het altijd heel fijn om te lezen hoe anderen het deden met 2 kindjes (zo snel op elkaar).
Dat is wel lekker ! Ik werk als grafische ontwerper en sociale media manager bij een bedrijf , we starten in aug. met een nieuw project pas maar tot die tijd verdien ik af en toe wat leuke dingen bij met ontwerpen veder gewoon thuis-blijf-moeder zoals ze dat zo mooi noemen haha. In aug. ga ik dan wel 2 dagen kantoor en de rest thuis werken.
Haha ja is heel leuk ! was ooit een hobby van me dus nog leuker om er geld mee te verdienen toch. Al moet het project wel echt gaan lopen anders heb je zomaar een tijd niks .. dat is wel het risico van het vak als je samen werkt met verschillende ondernemers enz. Ik kan het gewoon nog steeds niet geloven haha dat ik zwanger ben :O
Fijne dag gehad meiden? Voelt het al iets echter Jmay? Ik heb een hele leuke verjaardag gehad! Het weer zat mee, was gezellig, heerlijk gegourmet en thuis kwamen nog wat vrienden/vriendinnen. Al met al een super leuke dag dus
Bloem. Iets te laat maar alsnog van Harte gefeliciteeeeeeeerd! Net terug van de toppers en moeeeee. Dus kom morgen reageren!
Af en toe voel ik wat...beetje z'n bleghh gevoel.weetjewel haha Maar veder niet echt iets. Vandaag mijn nod