Jonge (a.s.) moeders!

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, May 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    @Sdonya; Ja dat is ook waar!
    @Jmay; We gaan keihard duimen voor je!! Komt helemaal goed :D Op naar de eerste echo.

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hee meis,

Ja gaat goed hoor! Zit er nu alleen wel doorheen met school maargoed dat is nog 4 weken en dan klaar;) en bij jou? Spannend he nu met een tweede op komst.. Ben zo benieuwd hoe dat zal zijn zometeen..!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Wat studeer je Sdonya? Knap hoor met een rondlopende peuter en baby in je buik!

4. Suprised

Suprised Actief lid

Mar 25, 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bloemmm: Wij wonen nu in een kleiner huisje en willen graag wat groter wonen, vandaar dat wij gaan verhuizen! Ook ga ik wat dichter bij mijn moeder wonen :D

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Super! Heerlijk vooruitzicht, een groter huis EN dichtbij je moeder :D

6. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ja dat is wel zo. we zien wel hoe het loopt en ik vind heel fijn dat we jong ouders zijn, mijn ouders zijn namelijk al best wel oud. mijn moeder wordt deze week 60. Maar soms heb je van die gedachtes he.

Ik ben ook wel benieuwd wat voor opleiding je doet! Lijkt me inderdaad behoorlijk pittig met een klein kindje en bijna 30 weken zwanger.

Bram slaapt nog steeds heerlijk.

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik studeer over 4 weken af als maatschappelijk werker! :D

Dan kan ik eindelijk genieten van de zwangerschap en heeeeeeel veel vrije dagen met me dochter.. Heb dat zo gemist❤️

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Er zijn altijd wel voor en nadelen inderdaad.. Hopelijk mag je jong oma worden dan kan je weer heel lang genieten van je kleinkind! :)

9. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Heeeerlijk!

Ik ben ook afgestudeerd als maatschappelijk werkster en inderdaad, dat is ongeveer precies een jaar geleden!

Door even doorbikkelen. Ik kan je vertellen dat het echt HEEL fijn is als je ein-de-lijk klaar bent en je diploma hebt.

10. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Hallo 'nieuwelingen' welkom!

Wordt een leuk druk topic zo te lezen hahaha. Gezellig!

Hier wil ik ook (als er een 2e komt) redelijk dicht op mekaar.
    Ik vind het juist prettig om dan snel klaar te zijn..

Mijn moeder is ook jong (44) en mijn oma is 67. Merk aan mijn vaders kant (opa en oma boven de 75) dat ze veel minder kunnen hebben, dat vond ik vroeger (klinkt zo lang geleden hahaha) al niet fijn.
    Aan moeders kant konden we echt kind zijn.
    Er zullen vast ook opa's en oma's zijn die al 'zeuren' met een leeftijd van 40 ofzo en anders om maar ik bekijk het vanuit mijn ervaring hahaha .

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Onze ouders(vaders) worden dit jaar 50, ook nog heel jong dus!
    Zo gaat mijn vader nu ieder jaar 6 hele maanden op vakantie en is ie de rest van het jaar in Nederland. Die is echt aan het genieten van het leven, absoluut het voordeel van jong ouders worden.

Fijn dat Bram lekker slaapt!

Wat leuk zeg!! Hele leuke opleiding! :D
    Nog eventjes doorbikkelen dus.

12. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Ja dat zal wel pff respect hoor dat je dat zo 'even' doet, en super knap.
    Nog even doorbijten dan ben je klaar!!

Ja spannend he, kan ik straks van jou even afkijken hoe je het doet met twee hihi ;)

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bloem. Ah wat leuk een bedelarmbandje! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, met een lekker zonnetje! Toppers waren eigenlijk heel erg leuk, had ik niet verwacht..

Annelie. Haha hij had goed getimed dus met z'n poepluier. Zielig hoor, dat hij zo hard moest huilen. Heeft hij er nu nog last van? Wel grappig, Bram is zwaarder dan N nu is ;)

Surprised. Gezellig. Welkom! We lopen precies gelijk op, leuk! Hoe voel je je?

Sdonya. Leuk dat je ook mee komt kletsen! Hoe gaat het met je zwangerschap? Kom je vaak tegen in de shoptopics, dus herken je wel :D
    Leuk trouwens dat je ook studeert, ik studeer ook nog. Ben nu tijdelijk gestopt omdat het eventjes te zwaar werd, maar wil het vanaf volgende week weer langzaam op gaan bouwen. Moet hierna nog 1 jaar.

Bloem&Annelie. Heel herkenbaar ja! Wij wilden ook snel achter elkaar kindjes (niet zo snel als nu hahaha :D) maar vind het ook een gek idee dat ik met 40 dan misschien alweer een 'empty nest' heb. Maar zoals Sdonya zegt hebben wij dan ook reisplannen en ik wil tegen die tijd ook een goede baan hebben etc.

Jmay. Ik vind het zo leuk dat je zwanger bent! Had je de vk nog gebeld? Al een afspraak staan?

Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad. Was zo enorm zenuwachtig! Maar ons meisje is (bijna) helemaal goedgekeurd. Ze is helemaal gezond, alleen iets te klein. Dit kan komen doordat ik zo snel weer zwanger ben. Gaan ze wel even goed in de gaten houden. Maar ben zo opgelucht. :D :D

Toppers waren ontzettend leuk. Had me er van te voren best druk over gemaakt omdat ik helemaal niet van nederlanstalige muziek houd. Maar het was echt super gezellig. N heeft het ook overleefd, de hele avond alleen met dr vader en s'ochtends mocht ik zelfs nog uitslapen.

Jullie nog plannen voor de rest van de week? T wordt zulk lekker weer!

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oja Sdonya, op welke dag ben je uitgerekend en op welke dag is je dochter geboren? Dan zet ik je op ons lijstje erbij!

15. SDonya

SDonya Niet meer actief

O wat toevallig! En lukt het om een baan te vinden of is het echt zo moeilijk als ze zeggen..? Ja dat geloof ik graag! Kan niet wachten!

Ja zeker een leuke opleiding! Ja de eerste laatste loodjes haha:D

Dankjewel! Ja inderdaad haha! Alhoewel het voor jou denk ik zwaarder zal zijn aangezien J. jonger is.. Hopelijk is ze tegen de tijd dat bij jou nummer 2 komt al heel zelfstandig zodat ze mama goed kan helpen;)

Jaa klopt! We zijn alle 2 shop gek haha:D heb alweer teveel in de kast liggen bij dame nummer 2:$ jij vast ook? :D leuk hoor 2 meiden maar shoppen word nu wel een dure hobby:)

O leuk! Wat studeer jij? Ja dat snap ik wel, het is dat dit me laatste jaar was en ik er nu snel vanaf wilde zijn maar anders was ik er ook tussen uit gegaan voor even... 1 jaartje is voor jou zometeen ook zo voorbij! :)

Wat betreft plannen.. Niet veel.. Hele week op school en stage.. Zaterdag natuurlijk bbquen met het warme weer + zwembadje voor S buiten zetten en verder zien we het wel! :) en jij?

Mijn dochter is 19-08-2011 geboren en ik ben 26-08-2014 uitgerekend van dochter nummer 2

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Dan kan je mooi de verjaardagen samen vieren straks Sdonya :D :D
    Ik ben ook dol op shoppen! Een beetje teveel...... :p

Fijn dat het leuk was bij de toppers Boommm! en super dat jullie meisje goed is gekeurd! Alleen maar goed dat ze haar groei in de gaten blijven houden.. Zijn jullie zelf groot?

17. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    wat fijn dat alles goed is met jullie tweede prinsesje zeg!
    Heerlijk gevoel !

Ja ik heb vanochtend gebeld en op 26 juni de intake, en dan eind juli de eerste echo pff lijkt wel jaren te duren haha

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Spannend Jmay! We slepen je er hier wel doorheen hoor :D

19. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Ja he dat doen jullie wel effies toch:p

Ik zat via youtube een documentaire te kijken over gezinsvoogden maar jeetje mina zeg, dat kan soms ook pittig uit de hand lopen en wat een goed werk doen of ieder geval proberen die mensen te doen.

20. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ja hoor jmay dat (proberen) we wel hahaha

Ik ga. Het beste voor Kees kijken. Ben benieuwd

Share This Page