Ja iemand vertelde het net in de whatsapp groepje met meiden van hier, ze woont er best wel dichtbij! ramen alles trilde gelukkig tot nu toe geen gewonden of vermisten.
Spannend! Ben benieuwd! Unisex kleertjes vond ik ook niet leuk.. Had wel al een jongens en een meisjespakje gekocht.. Iedereen om me heen kreeg jongens dus ik kon hem weer makkelijk weg geven haha
Las het op nu.nl. Er waren geen ernstige gewonden toch? Unisex kleertjes vond ik ook niet leuk dus wij hebben gewacht tot na de echo. Ik heb veel van next en toevallig heb ik de laatste keer pyjama's besteld met leeuwen en zebra's, die zijn wel unisex maar daar slaapt hij in en ik vond het schattig Ik voel me gelukkig weer een stuk beter. Denk dat het gisteren wat verkeerd was gevallen. Alles eruit gegooid en toen in slaap gevallen. Mn man en schoonouders hadden nergens last van. Voor het bijhouden van mn cyclus gebruik in fertility friend. Maar voordat ik zwanger werd hield ik ook mn temperatuur bij, dat doe ik nu nog niet. teveel gedoe en ik wil nu nog niet zwanger worden maar straks ga ik het wel weer doen. Vond dat namelijk wel een handige methode. Jullie komen allemaal een beetje uit dezelfde regio en volgens mij ben ik de enige uit Friesland. Mijn familie komt uit Brabant dus ik ben geen echte echte fries. We hadden nog veel zegels van de plaatselijke supermarkt en toen heb ik dit besteld voor Bram. Alvast voor zn eerste verjaardag ofzo Zie hem er al op rond scheuren.
Oja en Bram had vandaag weer van 11 tot 7 geslapen. en hij slaapt nu weer. Misschien kan ik toch voorzichtig zeggen dat hij (voorlopig) doorslaapt. hiephoi, heerlijk dit.
Wauw hij is super gaaf !! En wat fijn dat hij lekker dooraapt! Jaylin sliep tot zes maanden amper...die kon soms 13u achter elkaar huilen. Maar na der medicijnen en speciale voeding sliep ze meteen door..vaak van 19 tot 10 a 11..heerlijk haha
Ik had het gelezen inderdaad! Wat leuk zeg!! Heel leuk autootje Hoe gaat dat in zijn werk, temperatuur bijhouden? Oh heerlijk zeg!!! Dat deed Mira pas met 1 jaar en Ediz pas met 9/10 maanden ofzo Al kwam hij alleen voor een speentje, dus zo erg vond ik het niet.. Mira kon hele nachten wakker blijven en niets was dan goed
Manlief heeft vandaag een avonddienst, dus ik en de kids even een rustig dagje thuis. Gooi vanavond makkelijk een pizza in de oven en voor de kids maak ik iets makkelijks Wat doen jullie vandaag?
Oeh lekker hoor! Hier geen plannen, ga vanavond alleen eten bij mn ouders en verder ben ik thuis. Nou, je neemt elke ochtend op hetzelfde tijdstip je temperatuur op. Na je menstruatie(voor je eisprong) is je temperatuur vrij laag. bij mij altijd rond de 36,5. Als je je eisprong hebt gehad gaat je temperatuur direct omhoog(hier rond de 37,3). het idee is dan dat tijdens een innesteling de temperatuur weer even daalt tot wat hij eerst was(ergens in de 36 dus) en dan de dag erna meteen weer stijgt. Als je ongesteld gaat worden daalt hij op de dag dat je menstruatie begint weer en als je zwanger bent blijft hij hoog. Klopte hier precies. Ik denk dat dat samen met ovulatietesten wel een betrouwbare methode is om je eisprong te vinden. Hier klopte alles dan ook precies met die testen. Maar goed, het is wel even gedoe. elke ochtend op hetzelfde tijdstip anders is het niet betrouwbaar. En eigenlijk moet je het ook een aantal maanden gedaan hebben om goed inzicht te krijgen. Dus zodra we weer een kindje willen ga ik daar weer mee beginnen.
Niet zo veel. Haha Net even met de kleine meid naar de speeltuin geweest. Kreeg nog een compliment van een moeder dat Jaylin zo veel praat al hihi. Straks gaat ze naar bed en ga ik nog even wat ontwerpen Enzo. Morgen. Komt een vriendin van me langs Haar dochtertje is bijna 2 maanden oud en heeft t cmv virus Ze is daardoor doof geworden er lopen nu nog onderzoeken of ze ook niet bind is. Ga morgen paar mooie foto's van der maken hihi
Lekker Annelie, bij je ouders eten! Makkelijk ook Oké, heb me er nooit in verdiept.. Ga het de volgende ronde eens proberen als ik deze ronde niet zwanger ben! Dan lees ik je stukje nog wel even terug haha Heftig zeg JMay! Wel leuk dat je foto's van haar gaat maken! Succes met ontwerpen straks
Heb een mooie kinderwagen met Licht blauwe Wieg en met maxi cosi gekocht via Marktplaats vandaag ben helemaal happy!!
Mijn man werkt ook weer vanavond dus ik ga ook maar wat makkelijks eten.. Ik ben nu op mijn stage tot 5 uur en daarna ga ik lekker naar huis, samen met S eten, haar douchen en vroeg naar bed
Dat had ik ook zo erg in het begin! Uiteindelijk hebben we toch wel vroeg in de zwangerschap besteld omdat je hem altijd nog kon annuleren maar via mp is dat natuurlijk moeilijker.. Nog 2 maandjes wachten dan kan je al rondkijken die maandjes zijn echt zo voorbij!