Leuk Riette! Ik heb nu een Stokke waar ik heel blij mee ben, als ik snel zwanger ben overweeg ik wel een Bugaboo Donkey.. Vooral met brengen en halen naar school straks fijn denk ik. Eerst maar een kijken wanneer ik zwanger ben. Ik kan echt niet unisex shoppen, dus na de geslachtsbepaling ging ik pas uit mijn dak hahaha! @Sdonya; Nog even en je bent vrij! Kan je lekker naar je meisje toe. Werkt je man vaak avond?
Goed om te horen dat de stokke bevalt! Die hebben wij ook besteld namelijk ik had hiervoor voor dochter de quinny moodd dus de stokke is nieuw voor ons! Is die ook fijn met inklappen en uitklappen voor in de auto? Dat is mijn man zijn enigste twijfelpunt waar die elke keer weer over begint (ook al is die al besteld hij houd er maar niet over op) Ja hij werkt helaas wel een aantal keer in de week in de avond is jou man ook vaak aan het werk in de avonden?
Ik heb al 3 Stokke wagens gehad dus weet niet beter dan dat je 'm zo in en uit klapt haha.. Is een kwestie van wennen ook natuurlijk, op een gegeven moment doe je het op de automatische piloot! Ik vind het een hele fijne wagen en ben er heel blij mee! Ook het plankje vind ik fijn! Hier heel minimaal, meestal maar 1 of 2x in de maand. Maar deze maand had ie wel wat meer avonddiensten.. Vind het altijd zo saai Balen dat het bij jullie toch wel vaak is!
Wat een leuke kleur ! ik hou daarvan. Ik zag deze kinderwagen, zonder maxi cosi 200 euro. ook in het knal roze en blauw. Vriendin van me heeft hem ook en hij rijd echt fijn. En voor die prijs ben ik al gauw om haha
Jmay: Leuke kinderwagen! Ik dacht trouwens dat een driewieler juist heel fijn zou zijn,haha! Ben dan wel weer blij dat ik een ''vierwieler'' heb
Aawh oke en qua ruimte in de kofferbak? Want hij was wel heel lang nog evengoed met inklappen zag ik. Wij willen de KID sit erbij nemen, onze dochter is een beetje lui dus ik weet niet of ze dan lang wilt blijven staan jammer dat stokke zelf geen plank met zitje heeft! Wij hebben gekozen voor de dark navy. Ik wilde heel graag black melange maar me man mocht de kleur kiezen aangezien ik de wagen gekozen had haha. Ik vind die nieuwe kleur deep blue ook heel mooi maar wij hebben de v3 toendertijd besteld en die kleur is er alleen voor de v4.. Ja zeker jammer maar hopelijk komt er in de toekomst verandering in
Mooi riette!! Jmay, ik heb ook veel over die wagens gehoord inderdaad!! Ven benieuwd of je hem gaat halen uiteindelijk! Jammer dat de quinny je niet beviel.. Ik vond hem wel erg soepel rijden
Hier past ie makkelijk in de achterbak! Maar ik heb helemaal geen verstand van auto's hahaha.. Ik weet alleen dat we een Volkswagen Golf hebben 😂😂. Dark Navy is ook een hele mooie kleur! Wij hebben de Blue Melange, iets lichter dan de Black Melange(Mira had een roze, de Limited Edition, daar was ik zo verliefd op haha). Deep blue is inderdaad ook heel mooi! Wel jammer van het plankje inderdaad, je heb alleen een normale standaard plankje. Mira doet er gelukkig nooit moeilijk over, je kan het handvat ook op haar lengte instellen en dan nog zelf goed duwen. Dat is wel heel fijn!
@SDonya; Dat handvat dat ze vasthoudt kan dus ook helemaal naar beneden dan het onder haar kin komt, zo staat ze er veel beter achter en kan je zelf ook nog makkelijk rijden.
Aawh oke! Wij hebben een A3 limousine daar past hij ook in maar echt net aan qua lengte. De reiswieg past er dan niet meer bij, het zitje wel... Oo die blue melange is ook heeeel erg mooi! Zo jammer dat me man de kleur niet leuk vond met de dark navy ben ik ook heel blij.. Mooie roze deken in en klaar haha wij hebben de autostoel er ook bij genomen van stokke zelf.. We hebben de hele set nieuw voor 850 euro gekocht bij babypark (de hele pakket + autostoel en stokke zegels) dus ik ga ook echt niet meer veranderen want zo'n aanbieding vind ik denk ik niet meer! Wel fijn dat het stuur zo laag kan dat wist ik niet! Dan kan ze zich daar ook nog goed aan vasthouden dus
Dat is zeker een goede deal! Heb je er een voetenzak bij? Anders kan je die altijd nog roze kopen. En met roze speeltjes is het ook zo opgeleukt natuurlijk Komt vast goed! Ik moet toegeven dat ik laatst pas dacht; laat ik dat ding eens omlaag zetten hahaha! Hij staat natuurlijk standaard op mijn lengte.. Heb heel lang iets gemist, want steeds kwam ze met haar mond tegen het stuur aan.