@Lelie: Hoelang heb je de pil geslikt? Toen ik vorig jaar stopte met de Diane 35 pil, na 7 jaar gebruiken, heeft het ongeveer 60 dagen geduurd voordat ik weer ongesteld werd. En de tijd erna was mijn cyclus alsnog heel onregelmatig(ben wel zwanger geworden toen). Het is dus wel normaal, zeker na lang pilgebruik, dat het wat langer duurt voordat je cyclus weer op gang komt.
@Allesofniets succes met de prikjes hopelijk valt het mee qua reactie erop. @Lellie Welkom,gezellig dat je mee komt kletsen ! @Bloemm lekker hoor ff samen tijd. Wij hebben niet heel veel gedaan, vanmiddag kwam een vriendin van me op bezoek met haar kleintje, heb fotos gemaakt van der hihi. Nu zit Jaylin op de bank een appeltje te eten en ik heb barstende koppijn blegh
Prikjes gingen goed! Even wat krijsen ( K huilt nog steeds niet echt behalve dan). Getroost en het ging goed. Hopelijk blijft dat zo haha .. lelie spannend hoor! Hopelijk is het snel met regelmaat! jmay zijn de foto's leuk geworden? Wat voor soort foto's heb je gemaakt? (In een positie, of spontaan) Beterschap hopelijk is de hoofdpijn snel weg. Hebben jullie wel eens gezwommen met kleintjes? Vanaf hoeveel weken? En vooral met welke luiers? (Merk en waar gehaald) K is nog erg licht en heeft maatje 1. En welke AC hebben de meeste gebruikt na de bevalling? Ik zat te denken aan een staafje in je arm. Maar weet niet of deze bijv ook na 2 jaar verwijderd kan worden ipv de standaard 5 jaar. Owja vanavond weer cursus avond! Bleh geen zin in
Allesofniets: Wat mooi dat de prikjes goed gingen! Altijd mooi als ze niet overstuur raken. Vanavond lekker Spaghetti koken,benieuwd of ik nu weer eens een heel bord leegkrijg Gister me kipfilet,aardappels en groente driekwart op kunnen eten en toen de rest naar Vriendlief geschoven
Ik heb bijna 12 jaar lang de pil geslikt. Ben er al heel jong mee begonnen omdat ik altijd erg veel last had van mijn menstruatie. Ik weet inderdaad dat het lang kan duren voordat je cyclus weer regelmatig is.. Wel fijn te weten dat je ook goed zwanger kan raken met een hele onregelmatige cyclus, geeft weer hoop hihi! Ach het is de 1e ronde en ben pas 6 weken verder dus mag eigenlijk nog niet klagen
Ben blij dat ik nooit de pil heb gebruikt al die verhalen over onregelmatigheden lees krijg ik de kriebels en krabbels van ik zal helemaal gek worden dan. Scheelt dan ook weer dat ik voor mijn vriend nooit een relatie heb gehad, dus echt de eerste was de ware voor mij.
Nou ik krijg er ook de kriebels van haha. Denk steeds van ohjee, als het allemaal maar goed zit van binnen bij mij... maar ik weet dat het op zich wel normaal is dat het even op zich laat wachten, dus daar hou ik me dan ook maar aan vast... Ik heb voor mijn huidige vriend wel eens een relatie gehad. Tenminste als je dat zo mag noemen.. een paar x een vriendje rond mijn 14e.. Maar mijn huidige vriend is wel de 1e met wie ik gemeenschap heb gehad, en zeker de ware hihi! De reden dat ik aan de pil ben begonnen op mijn 12e was omdat ik erge last had van mijn menstruatie (was altijd een paar dagen thuis van school iedere maand), erg vervelend dus!
Ja die kriebels had ik hier ook last van. Ik ga voorlopig ook niet meer aan de pil. Herkenbaar hoor dat je van die gedachten hebt of alles wel goed is. Ik was ervan overtuigd dat ik onvruchtbaar was haha sterker nog, tijdens mijn eerste zwangerschapstest in ronde 1 had ik de test gedaan maar de streep kwam niet direct in beeld. Toen heb ik heel heel heel hard gehuild tegen mn vriend dat ik vast nooit kinderen zou kunnen krijgen. 5 minuten later alsnog een streep Ben een beetje dramatisch aangelegd. en ik had uiteraard de gebruiksaanwijzing niet gelezen
JMay: Was de fotoshoot leuk? Ben wel benieuwd naar foto's die jij maakt.. Zijn die ergens te zien? doe je het als hobby? Is de hoofdpijn al weg inmiddels? Vervelend hoor Allesofniets: Gelukkig gingen de prikjes goed.. Blijft sneu he, arme kindjes.. Gelukkig is ie er nu weer even vanaf. Ik ging bij beide na de eerste vaccinatie gewoon zwemmen. Wij kochten altijd de zwemluiers van Kruidvat. Riette: en? Heeft je eten gesmaakt? de pil: Hier ook voor Mira en na Mira gebruikt. Ga ook echt nooit meer aan de pil.. Wat een troep is dat. Kreeg gelukkig geen problemen met mijn cyclus na het stoppen maar wel heel veel andere klachten.. Tijden het gebruiken van de pil ook trouwens. Altijd een libido van 0, hoofdpijn, stemmingswisselingen.. Nee ik begin er niet meer aan dramaqueen: Check! Ik kan ook een hele dramaqueen zijn (Mira ook trouwens, heeft ze van mij geërfd hahahah) bij de eerste keer zwanger worden niet heel veel last van gehad, maar toen we voor Ediz gingen dacht ik echt dat ik nooit meer kinderen zou kunnen krijgen moet toegeven dat ik die gedachte nu soms ook heb, maar het negeer haha
hahahaha veel plezier vanavond !!! hahaha Een van de foto's die ik vandaag gemaakt hebt, verwijder hem zo weer. en nu zit ik aan een heerlijke vette dikke reep chocolade
lief he, ik smolt ook helemaal. kan niet wachten tot me tweede ukkie er is, dan ga ik natuurlijk non stop fotos maken haha
Dussss toen kwam ik er om 19:40 achter dat ik om 19:45 bij de vk moest zijn..... Heb ik in alle gestress me auto even flink beschadigd... Man is niet thuis maar hoop dat de schade mee valt.. Alhoewel hij niet blij klonk toen ik het beschreef @bloemmm, geen ervaring met eisprong bij houden etc maar ik neem aan dat ik je nu dus succes kan wensen vanavond of heb ik het fout? @jmay, had je foto's op fb gezien, mooi!! Wij hadden ook zo'n spiegelreflex camera maar we wisten niet hoe we ermee om moesten gaan en hebben hem verkocht.. Krijg altijd weer spijt als ik zulke mooie foto's zie...!
Oh wat vervelend zeg SDonya!? Hoop dat de schade meevalt zeg!! Heb je het uiteindelijk wel gered om er optijd te zijn? Haha ja, voelde vandaag al dat mijn eisprong eraan kwam.. Dus wel fijn die bevestiging nu.
ohjeee dat is echt balen SDonya! Hopelijk valt het mee Ja gaaf he, dat is wel zonde ja, een vriendin van me had hem ook weggedaan terwijl als je je even meer in verdiept je al heel gauw door hebt hoe of wat , welke standen en instellingen. Maarja jij studeert natuurlijk ook nog dus echt veel tijd zal je wel niet extra hebben hihi Ik heb op een site leuke kleedjes besteld en wat grappige dingen, hoop dat ik binnenkort weer op een ukkie kan oefenen. Zulke kleedjes en dingetjes
Ja gelukkig wel! Kleine meid is al aan het indalen en ik ben nu in totaal 8(!) kilo aangekomen.. Gaat echt sneller dan bij S! Wel schattig ze lag met haar kontje in me ribben en de armen en beentjes liggen in me rechterzij haha Succes vanavond