Pff op kantoor is wel balen Hopelijk vliegt de dag voor je om. @Sdonya succes bij de dokter! Valt de schade mee ?
Op zich heb ik een hele leuke baan op kantoor maar voel me niet zo lekker vandaag en dan is het ook nog eens heel mooi weer...
Goedemorgen! Weer om 8 uur wakker alles snel gedaan in huis,afgewassen,was aangezet,gestofzuigd Nu ff lekker eitje aan het koken voor op brood gelijk Vanavond eten we denk ik patat ofzo,weet het nog niet precies
Ik heb ook alle machines aan en wat opgeruimd! Zo een wasje ophangen terwijl de kindjes spelen.. Gelukkig kunnen ze zich altijd goed vermaken. Ik heb ook zin in patat... Met een broodje hamburger ofzo
Ohja vergeten te zeggen! Had vannacht een geweldige droom! Dat ik mijn kleine schatje in mijn, armen hield net na de bevalling. Man, wat leek dat echt
Inderdaad! Ik was ook helemaal verliefd,zo klein en awww! En toen ik wakker werd was ik teleurgesteld dat het alleen maar een droom was Grmbl!
Uhm geen idee me man weet niet hoe duur het gaat worden.... Hopelijk kan het gewoon weer vast geklikt worden maar ik denk vast te simpel
Succes bij de dokter Sdonya! Logisch dat je wilt weten of er iets met haar amandelen is. En ook succes met de auto Ik heb ook helemaal geen verstand van auto's haha..
Net klaar bij de dokter en haar amandelen zijn wel iets verdikt maar niet heel dramatisch dus ze gaan er nu nog niks aan doen.. Ze zeggen dat ze er misschien overheen groeit dus dat willen ze eerst afwachten..
Hier een iets mindere nacht/dag.. Ik loop me weer vreselijk druk te maken over de gezondheid van K. Verder zo even wandelen, boodschappen doen. En ik ga koken (aardappelschotel dus niet eens echt koken) whahaha (normaal doet mijn man dit) Veel plezier bij oma en opa! Leuk z'n dagje Sdonya fijn dat je nu weet hoe het zit! Beterschap voor S. Heeft ze er zelf veel last van?
Mooi zo'n droom! Heb je ook 'gedroomd' hoe je kindje eruit ziet? Ben altijd benieuwd of het dan klopt hahah
Nee dat weer net niet Maar dit sort dromen heb ik al vaker gehad ook voordat ik nog niet zwanger was! En daar had ik dan ook een baby in mijn armen en dat was een meisje. Dus wie weet! En een week voordat ik positief teste. was ook heel apart. Werd ik wakker en wou naar de keuken lopen door de gang en toen ik liep. Voelde het net alsof iemand mijn hand vastpakte en met me meeliep,en toen ik het bemerkte stond ik vastgevroren op mijn plek. Vind het nog steeds heel speciaal!
Is het gelukt met je auto Sdonya? Dikke knuffel Allesofniets.. Zo vervelend als je denkt dat je kindje iets mankeert, maar je niet weet wat.. Mooi hoor Riette!!
Kom vanavond weer bijlezen en reageren. Lig nu heerlijk in het park een tijdschrift te lezen met N slapend naast me haha
Lekker geniet ervan!! Ik ga zo zwemmen met K, vind het zelf spannend hahaha @bloemm dankjewel, het is inderdaad heel vervelend. Hij geeft ook wel eens een mondje terug, geen voeding maar maagzuur. Dacht eerst aan kwijl, tot ik er aan rook! Bah wat een lucht.. Daarbij dat meneer bijna tot niets aankomt. Moeder zijn is op zulke momenten niet leuk