Sdonya: Dat klinkt veel leuker dan de auto laten maken haha . Wat leuk dat je tegelijk met je schoonzus zwanger bent! Verschillen jullie veel? En nog leuke dingen geshopt? Succes met de auto vandaag! En altijd leuk, zo'n badje! Riette: Lekker! Bbq'en! Sam is straks om 14.00 weer thuis, dan even kijken wat we gaan doen. Of hier wandelen en naar het park/kinderboerderij of we gaan misschien wel naar Hoofddorp, naar zijn vader. Kunnen de kindjes daar in de tuin spelen . Ik heb het huis aan kant, dus dat is wel heel fijn.. Mira en Ediz slapen.
Ja lekker Ik had gelezen dat jij ook gaat BBQ'en veel plezier en eet smakelijk alvast! Vannacht trouwens vreselijk onrustig geslapen werd van elk klein geluidje wakker. En had ook weer eens een nare droom,werd huilend wakker vanmorgen.
Ja we zijn onderweg naar Hoofddorp Wat vervelend, zo'n nare droom! Hopelijk slaap je vannacht beter..
Iedereen veel plezier vandaag met wat diegene gaat doen! @riette hopelijk slaap je vanacht beter! Hier gaan we voor mijn oma's verjaardag uiteten. Waarschijnlijk komt persoon betweter ook, enige minpuntje aan de dag.. (Kreeg van de week al commentaar op mijn zoontje) 'Wow, die is wel klein en licht, krijgt hij wel voldoende eten? Je weet dat de basisregel, 150 x het aantal kilo is he?!?' En bedankt ik voelde me al zo PIEP.
Dank jullie wel ik hoop het ook! Oh die betweters die zul je toch ook! :x Gewoon dat persoon links laten liggen en geen reactive opgeven werkt het beste meestal. in ieder geval een grote digiknuffel voor je! En trek je er niets van aan he wat dat mens zegt!
Wij hebben een heerlijke dag gehad.. Kindjes liggen al een uurtje te slapen en ik zit gedoucht en al de jongens tegen de meisjes te kijken. Hoe was jullie dag??
Idd betweters hang ik altijd in de hoogste boom haha. Wij hebben pizza gegeten bij mijn schoonouders en zijn nu lekker thuis. Kleine meid ligt op bed en heeft de hele middag gezwommen.. ff fotos spammen hoor