Zijn N. en haar jongste ongeveer even oud? Want ik was geloof ik niet op haar feestje (van haar oudste dochter). Zij wel op die van Mira
@Boommm Wat gaaf zeg ! Aan de ene kant wil ik net als Bloemm niet weg van hier en mijn man krijg ik al helemaal niet mee naar het buitenland. Maar blijkbaar willen jullie allebei, dan is dit wel een hele mooie kans hoor zeker weten, zoiets krijg je vaak geen tweede keer. Qua verhuizen zou ik het niet zn probleem vinden maar wel dat je dan geen vrienden meer hebt, tenminste niet in de buurt. dat lijkt me wel heel jammer. Ja Loïs is leuk he ?!, nee voor een jongen niet echt .. vind dat best wel moeilijk.
Je zal qua verhuizen toch veel hulp krijgen? Neem ik aan? De zwaarste dingen hoef je dan niet te tillen. Kan me wel voorstellen dat je daaraan denkt!
Haha ja klopt. Heb trouwens nog eens naar de foto gekeken en is inderdaad de verjaardag van Mira Nee klopt. Opzich is op alles wel een oplossing te vinden denk ik. We gaan dan maar de knoop doorhakken. Vriend wil heel graag, maar heeft de keus aan mij gelaten. We hebben opzich wel familie in London wonen en beide een aantal vrienden. We hebben elkaar ook leren kennen in London toen we daar beide tijdelijk woonden, haha.
Wij ook.. ben alleen heel bang dat er straks iemand in de directe omgeving bevalt en dan zijn dochter ook zo gaat noemen Dan vind ik het niet zo leuk meer haha. Voor een jongen zou ik het echt niet weten.. dat word nog wat dan
Nou ik had vanalles getypt en toen veegde Bram met z'n handen over m'n telefoon en was alles weg Ik ben gek op Londen dus ik zou zeker gaan. Daar zou ik wel ultiem gelukkig van worden haha. Maar verhuizen is al een ellende als je niet zwanger bent en dan ook nog naar het buitenland. In jouw geval zou ik het uitbesteden, wel zo relaxt. Jmay ik vind het een mooie naam, heb hem hier nog nooit gezien iniedergeval. Ben benieuwd of jullie een jongen of meisje krijgen. Wij geven comfort voeding. 2 scheppen en dan 4 standaard. Nu past de voeding niet super meer door de 1 speen, hij doet er dan 30 minuten over en savonds langer. Maar speen 2 gaat te snel. Krap 20 minuten maar met 3 pauzes en als je dat niet doet dan is hij binnen 10 min leeg. Wat is nu wijsheid?
Dus kom je gezellig naar Wenen Ditiseenstiekemepostomhetnettedoenlijkenalsofikdelaatstedagenhelemaalnietafwezigwasuchekuch
Hooooi meiden! Mira is op de psz en Ediz en ik zijn het dorp in gelopen. Hij slaapt nu heerlijk in de wagen en ik zit op een terrasje met een broodje en drinken Zo fijn dit weer! Wat doen jullie??
Bloemm. Wil je zeker weten wat ik aan het doen ben hahah Ik ben gedupeerde aan het spammen.. Zo lekker naar een vriendin en gaan zwemmen, ben benieuwd hoe K het vind!
Ik durf echt niet te zeggen joh, uit zelfbescherming denk ik.. Bij beide heb ik 2 dagen voor NOD met middagurine positief getest omdat ik zéker wist dat ik zwanger was.. Haha. Dus ik ga nu ook niet zomaar voor NOD testen, mits ik het zeker weet