Ik ben eindelijk ongesteld geworden! Ben geloof ik nog nooit zo blij geweest als nu hihi. Op naar ronde 2! Wil deze ronde beginnen met ovulatietesten, maar heb hier geen ervaring mee. Aangezien deze cyclus 50 dagen duurde weet ik niet zo goed wanneer ik hier ongeveer mee moet gaan beginnen. Hebben jullie advies/tips?
Tsja ik heb gewoon heel veel besteld en vanaf ong 12 dagen na m'n menstruatie ben ik elke dag gaan testen haha. Vast niet de beste methode maarja.. Bleh ik slaap al 3 dagen erg slecht. Door het weer wordt meneer steeds wakker en gaat huilen. Of hij is z'n speen kwijt of heeft de dekens af getrapt. Heb nu steeds een slaapcyclus van 40 minuten . Gelukkig doet m'n man het vannacht kan ik even doorslapen. Hoe is het verder? De sale is begonnen! Heb al een heel lief wit jasje gescoord voor Bram... Was volgens mij voor een meisje maar het staat hem wel heel lief. Vind veel jongenskleding zo schreeuwerig en daar hou ik dus helemaal niet van
Waar is de sale? Ik wil nieuwe kleertjes voor K.. Na 11 weken maatje 50 ben ik de kleertjes beu.. Haha
Ik hou van shoppen ! Jaylin zat de eerste drie maanden in 50 @micchan haha jij bent ook beetje eng he Gaan jullie vanavond nog voetbal kijken ? Wij wel..bij de buren in de voortuin tv buiten, party tent en een vuurkorf en kijken maar !
Mijn man ben ik de komende weken ook kwijt haha Ik heb echt helemaal nietsssss met voetbal maar vind een wedstrijd van Nederland wel leuk om te kijken hoor! Dus ik kijk mee vanavond!
Als je een stukje van een foto af 'knipt' bij bewerken en dan hier plaatst, staat ie altijd goed! Gezellig zeg!
Ah lekker in de tuin kijken! Wij hebben ongeveer 20 vrienden uitgenodigd, eerste druppelen nu binnen. We hebben onze beamer nu in de deuropening van de dubbele deuren gehangen, zodat we ook vanuit de tuin kunnen kijken. Hopen op een goede afloop. Jmay. Al last van kwaaltjes? Alweer bijna 6 weken! Bloem. Spannend, nog maar 7 dagen. Hoop zo dat het gelijk raak is.. Annelie. Ah ik ben shopverslaafd. Klinkt leuk, de dingetjes die je gekocht hebt!
Ik hou ook niet van voetbal en kijk helemaal niet haha Ik hoor meestal van buiten wel of het goed gaat met nl of niet Ik hou me ook maar bezig met de sale en shoppen Gisteren een voetenzak gekocht, zo blij mee! Hopelijk is hij qua gebruik ook fijn!! Kleertjes mag ik niet meer kopen van mezelf maar Ik hou me toch nooit aan die afspraak haha! Wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Haha ik heb nog niks geschopt ja voor jaylin sandalen. Ze zijn uber lelijk maar zitten super en ze loopt er top op. SDonya welke naam was het nou Elin of Loïs ? Haha Vandaag niet zo veel zijn gister nacht veel te laat naar bed gegaan en nu brak haha