Jonge (a.s.) moeders!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb helemaal niets tegen bv, bij anderen dan. Vind altijd dat iedereen zelf moet kiezen wat het best bij haar past. Daar wordt de mama en dus de baby het gelukkigst van. Wat rot dat je bv bij Jaylin zo slecht gelopen is. Zeker duidelijk aangeven dat ze hun smoel moeten houden hoor, is toch jouw keuze!!

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb er ook niets tegen, in tegendeel! Iedereen moet het zelf weten en inderdaad, een gelukkige moeder is een gelukkige baby.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh Jmay had ook geschreven! Zie het nu pas 😳😳

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Vervelend dat je daar spijt van kreeg! Ik hoop dat het nu wel lukt! En niet naar mensen luisteren joh, mensen hebben altijd wel wat te zeggen.

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Jaa dat is zo ..ga dat deze keer ook zeker niet doen

Lig al lekker in bed TV te kijken , heb koppijn en ik heb het koud brrr

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ah dat is vervelend!

Ik lig ook in bed, welterusten meiden!

7. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Borstvoeding was hier vooral stress en een verdrietige mama. Bram hapte goed enzo maar ik had 0 productie. Beetje hetzelfde als bloemmm. Ik was al 48 uur wakker en zat er helemaal doorheen dus toen ben ik flesvoeding gaan geven. Nou toen kwam de verloskundige en het eerste wat ze zei was dat het zo zonde was. Ja zeg dat maar eens tegen een nieuwe moeder. Voelde me zoooo schuldig. Dus toen ben ik fulltime gaan kolven, wat een ellende zeg. Eerst Bram de fles en dan om de 2 uur dat ding aan. En aan het einde van de dag/nacht had ik maar 30 cc totaal. En daar deed ik 24 uur over.
    Ben na 4 weken gestopt.

Bij een volgende weet ik niet of ik het weer probeer. Vond het niet prettig maar zou het graag willen. Maarja..misschien blijft dat probleem met die productie wel. Lactatiekundige zei dat ik er niks aan kon doen, was een hormonen dingetje.

Hier lekker uitgeslapen. Onze konijnen hebben de babygym ontdekt en nu spelen er de hele tijd irritante deuntjes haha. Heb ze gisteren bij Bram gezet en ze waren superlief tegen hem.

Fijne vaderdag!

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

#708 SDonya, 15 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2014
    Ik zal ook een foto plaatsen van S haar naam.. Erg slim :)

Ik heb bij S 3 maanden borst gegeven en toen was me melk op. Deze keer ga ik het weer opnieuw proberen en hopelijk lukt het nu langer :)

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Mooie naam Sdonya!

10. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dankjewel!

11. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Aa net gemist sdonya, mag ik in privéhericht dan hihi

Jammer dat het zo heeft moeten lopen annelie!
    Ik heb me ook heel schuldig gevoeld, en sommige dingen grijpen mij nog steeds aan.. Zoals bv is altijd het beste!
    Brr alsof ik faal..

Ik vind dat iedereen zelf moet kiezen! Je maakt de keuze niet voor niets.

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind ook dat iedereen dat helemaal zelf moet bepalen en zich niet schuldig zou hoeven voelen over die keuze, ik vind het een ook niet beter dan het ander, wanneer mama zich het beste voelt bij de keuze lijkt mij dat het belangrijkst.
    Ik wil het wel graag weer proberen, maar twijfel tussen afkolven en in een flesje geven of direct aanleggen. Maargoed, dat zien we dan wel weer :)

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Idd niets is goed of fout.

@Bloemmm
    nog (bijna) 4 dagen ! Hoop zo dat het raak is !! zijn we lekker samen zwanger haha

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga op zijn vroegst donderdag testen, als ik het aandurf en me niet eerder al heel zwanger voel haha.. Ben ook heeeeel benieuwd! Ja zou heel leuk zijn!

Heb je je 6 weken vreugdedansje al gedaan? :D

15. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja heb al gedanst haha .
    Voor ik het weet 7 weken , morgen en dinsdag werken op me nieuwe werkplek dus extra spannend, woensdag mvm, en dan is het alweer bijna zondag haha :p

We hadden nog meer namen bedacht:
    Sara,Nova en Loïs dan..

Nova valt denk ik als eerste af want moet steeds aan die film denken.
    Voor een jongen weten we het helemaal niet, dus dan zal het wel een meisje worden he :p

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Leuk, ik heet Sara :D

17. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    hahaha :p wat een goede smaak heb ik toch

Vince of Aiden voor een jongen...

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vince vind ik leuk! Staat hier ook op de lijst, al denk ik niet dat die het uiteindelijk zou worden :D

19. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik vond Nova heel leuk maar mijn man vond het niks :(

Hebben jullie nog plannen voor vandaag? het is hier echt rot weer..komt met bakken uit de lucht.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vind al je namen mooi Jmay! Helemaal mijn smaak.

Goedemorgen meiden :D
    Mira is naar de psz, manlief is vandaag en morgen vrij. We gaan nu even de boodschappen doen!

Deel Deze Pagina