Jonge (a.s.) moeders!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Spannend annelie!

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ja, ben super benieuwd. Het is deze maand opgeleverd dus helemaal nieuw, net zoals de wijk. Vooral gericht op jonge gezinnen dus dat zie ik wel zitten. Ben heel benieuwd en vind het ook wel spannend want het is een andere plaats dan waar we nu wonen.

wat is de rally. haha sorry als het een bekend iets is:p

3. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Gister weer bij de gyn geweest en de kleine maakt het prima!goed gegroeid en bewoog weer vrolijk in het rond. :D
    M'n bloeddruk was ook in orde.:)

4. Allesofniets

Annelie. Rally is kort en simpel gezegt. Autos die heel snel 'rondjes' rijden haha

5. annelie566

Jaa dat snap ik maar misschien was t een of ander dorpsfeest oid!

Mooi dat alles goed was riette! Mooie duidelijke foto ook. Gaat snel he.

6. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ja ben ook super blij! :Den de tijd vliegt echt! gaat echt super snel.
    Over 4 weken mag ik weer komen :)

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    waauw mooie echo zeg !! fijn dat alles weer goed was

8. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    oh dat is wel lekker dat de kleine mee mag !

nee ik werk niet veel tenminste, werk twee dagen op het kantoor van 8:30 ongeveer tot 17u.
    en de rest werk ik thuis, dus in de avond uren werk ik dan alsnog vaak 2-5 uurtjes.
    maar dan ben ik overdag wel lekker bij mijn meisje :)

9. Allesofniets

O annelie sorry hahaha

Nee het is meer een jaarlijks evenement..
    Exoticgreenrally heet het.

10. annelie566

Hoe was het bij de kinderarts?

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Was ook wel benieuwd !

wat een stilte trouwens hier zeg ! waar zijn jullie allemaal ? haha

12. annelie566

Jaaa geen idee. Wij gaan verhuizen naar een nieuw huis:)

13. Allesofniets

Gister naar de kinderarts geweest.
    Door se lange wachttijden waren we de probleemfase al voorbij, en kunnen ze de oorzaak niet vinden. Nu is hij op een redelijk gewicht 4660 en 60cm.

Over 3 maanden weer terug komen. Verder onderzoeken konden ze nog niet aangezien dat veel te vroeg is (overprikkeld kind)

Verder zijn we nu bij de rally, druk maar erg leuk. Even weg van de zorgen. Ook wel fijn. De kleine is bij oma en vind dat ook fijn. Nergens is hij zo rustig als daar (behalve thuis).
    Bij vreemde is hij heel onrustig en overstrekt hij heel veel.

14. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    dat is een mooie gewicht toch met 3 maanden ? :D

Dat onrustige bij andere en overstrekken had Jaylin ook heel erg.
    Zeker als we op een verjaardag ofzo waren geweest, een dag later huilde ze dan de hele dag door !

Dat is pas na 6 maanden weggegaan en toen konden we eindelijk weer ergens heen zonder dat ze overprikkeld raakte.

15. Allesofniets

Jaa nu wel idd hahah hij is echt hard gegroeid in 2 weken! In 11 weken net zo veel als nu in 2 weken. Ben daar heeeel blij mee hahaha. Fijn om te zien dat mn mannetje nu eindelijk bolle wangetjes krijgt.
    Baal alleen wel dat we nu geen 'oorzaak' hebben.

Hoe blij ik ben dat er niets is hoe steeds meer ik ga twijfelen.
    Hij mag kwa voeding niet meer om hoog. Zit al sinds zijn 11 weken op 5 x 180/6.
    Ben benieuwd of hij met de 6kilo ook nog genoeg heeft aan 5 x 180/6.

Hoeveel krijgt bram nu?

16. annelie566

Aan de ene kant fijn dat ze niks konden vinden maar ik snap je onzekerheid wel.. Als je zelf dat gevoel hebt.. Hopelijk groeit hij nu gewoon goed en blijkt er echt niks te zijn! En anders weer bellen hoor en dan vervroegen ze het maar.

Bram krijgt ook 5x180 en is ook nog lang niet toe aan 4 flessen. Hier zei het CB dat hij de laatste fles ook 210 mocht en dat krijgt hij ook op maar dit willen we niet doorzetten. Wil die speelruimte houden eigenlijk. Ik denk dat hij nu 6,5 kilo is misschien wel tegen de 7 aan. Maandag kinderarts en donderdag CB.

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Haaaaai dames!
    Hoe is phet hier?

18. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Goed hoor, ben alleen echt megaaaa moe echt niet normaal, en ohja ik zie eruit als een grindtegel, overal vet veel pukkels en puisten !!
    Vandaag tot half 10 geslapen en smiddags gingen we weer even samen liggen van half 1 tot half 4 !!

en bij jou ?
    trek je het nog een beetje ? of valt het mee qua kwaaltjes ?

Hoeveel maanden schelen je kindjes straks nou precies?

19. annelie566

Goed hoor, en daar?

Hier alles prima dus. Bram heeft speciale voeding nu en hij kan sinds gisteren rollen! Dus hij rolt mi de box door, van buik maar rug en op het kleed. En we gaan verhuizen op korte termijn dus ja.. Druk druk.. Ben verschrikkelijk moe.

Rot dat jij ook zo moe bent Jmay! Bij mik werd het na 20 weken wel beter gelukkig. Wel fijn dat je tenminste smiddags een dutje kan doen..

20. Allesofniets

Vandaag ff een baaldagje ivm werk..
    En nu natuurlijk de voetbal hahah.

Met K gaat het goed, alleen is hij echt niet meer tevreden met 5x180/6 om de 4 uur... Maar meer voeding mag ik ook niet geven, en met bijvoeden wordt je met de nek toe aangekeken..

Na een weekje toch begonnen met banaan, en hij vind het heerlijk... Het 'rekt' zijn honger voor een uurtje.. Hij krijgt overigens maar 3/4 hapjes.. Nog helemaal geen krampjes of iets.. Hij stopt alles in z'n mond tegenwoordig.. Voor de rest doet hij nog niets, nja niet meer....

Deel Deze Pagina