Jonge (a.s.) moeders!

Discussion in 'Algemene clubs' started by AmberS, May 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hoezo wordt je met de nek aangekeken dan? Door CB? Hier gaven ze aan dat wij over 2 weken mogen beginnen.. Ben benieuwd. Wat is er met K dan?

Vandaag tweede prikje gehad en B ligt nu te slapen.

2. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Omdat wij K al bij voeden, overal mag het pas na 4 maanden liever nog na 6 maanden..

Wat er is weet geen mens eigenlijk hahaha.

Hij loopt 'achter' met zijn grove moteriek, maar dat kan ook zijn omdat zijn lengte, hoofdomtrek wel 'gemiddeld' groeien en zijn gewicht niet..

Merk nu ook dat K niet meer tevreden is na zijn voeding... Dus ook maar aangeven bij de cb maandag.. Ben benieuwd wat ze nu weer willen proberen, of iets...

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Jmay. Ah wat stom dat je zo onder zit. Al iets gevonden wat er tegen helpt? Lekker hoor, tot half 10, slaapt J dan zo lang s'ochtends?
    Hier gaat het wel goed hoor. Ontzetten druk met vanalles regelen en heel erg moe. Maar mag niet klagen. Ze schelen straks 1 maand..

Annelie. Ah ook druk dus. Wat knap dat Bram al kan omrollen. N kan het hier ook nu een poosje. Maar alleen van rug naar buik. Vervolgens raakt ze dan heel gefrustreerd, dus ben continu bezig met terugdraaien.

Allesofniets. Achja, ze zeggen ook elke keer wat anders wat betreft eten. Leuk dat hij zo geniet van banaan! Prak je het of geef je een stuk?

4. annelie566

Hier juist alleen van buik naar rug.

Zal gewoon bijvoeding geven. Gaven hier juist aan beter met 4 maand dan met 6 voor allergieën.

5. Allesofniets

Eerste keer helemaal glad gepureerd, de 2e x wat grover gelaten.. Uit 1 stuk wilt manlief absoluut niet.. Mij maakt het opzich niet zo heel veel uit.. Dus dan maar geprakt..
    Wij gaan wel vers geven ipv potjes, de reden is omdat ik potjes onwijs vind stinken! Hahaha

6. Allesofniets

Hoe is het hier dames?

7. annelie566

Ik ga over 2 weken beginnen met fruit, volgens mij heeft B er wel behoefte aan. Wordt steeds jengeliger tussen voedingen door.
    Hier gaat het goed hoor, volgende week weer kinderarts. B kon helaas niet tegen de speciale voeding dus we moeten iets anders verzinnen. En we hebben ons contract getekend, 15 augustus krijgen we de sleutel van onze mooie nieuwbouw woning.gaat ineens snel dan, 3 weken geleden waren er nog niet eens verhuisplannen.

8. Allesofniets

Super toch! Wordt wel druk met z'n kleintje denk ik?

Wij mochten vandaag van het cb met hapjes beginnen ( deden we al 5 dagen eerder xD maar goed)
    Wij moesten wel. K heeft echt niet meer genoeg aan 5x180.
    Hij weegt nu 4990! Weer een mijlpaal hihi.
    Zaterdag is K z'n vriendje geboren!
    Gelijk weer verliefd op z'n kleintje! Wat lijkt ons moppie dan ineens groot:$

9. annelie566

Ja ik ga van de week even kijken bij m'n nichtje.. Die woog 3000 gram, vorige week geboren. Echt mini! Kom ik aan met m'n beer van 7 kilo:)

10. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Joehoe ik leef nog hoor :D

11. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    wat een rust hier haha

wij hebben t vandaag bekend gemaakt op fb, kregen onwijs veel leuke reacties.

verder lekker gezwommen bij een meertje.
    na afloop zat mijn duim tussen de autodeur auw auw, helemaal blauw en paars me halve nagel ligt eraf brr

12. annelie566

Fijn dat jullie leuke reacties kregen! Ik heb mijn zwangerschap sowieso nooit op fb gezet haha..

En au au van je vinger, dat doet vreselijk veel pijn! Hoe gaat het vandaag?

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Haai Micchan. Hoe is het daar? Bij jullie ook zulk warm weer?

Jmay. Wat leuk dat jullie zoveel positieve reacties hebben gehad. Heb je het nog op een speciale manier verteld?

Ben blij dat het vandaag wat koeler is. Zat er echt doorheen de afgelopen 2 dagen.
    N is alweer 7 maanden, gaat zo snel!!

14. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Ik had deze gemaakt en op Fb gezet.
    Kregen meer dan 150 reacties zo lief van iedereen !

Met M'n vinger gaat t wel wat beter maar kan er nog niet echt druk mee zetten ofzo

@boommm ja beter he dat t wat koeler is vandaag

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat super gaaf Jmay! Maar jij deed ook iets grafisch toch? Vind hem echt heel leuk. Ga je ook zelf het geboortekaartje ontwerpen en heb je dat ook bij Jaylin gedaan?
    Zit je nagel wel nog vast trouwens?
    En nog maar 5 daagjes dan heb je de eerste echo! Gaat echt snel nu.

Bloemmm. Lees je ook nog mee? Zag net dat je over 3 dagen weer mag testen. Heb je een goed gevoel over deze ronde?

16. annelie566

Heeeel mooi Jmay :) zelf gemaakt?

17. Allesofniets

Wat gaaf Jmay!

Micchan. Te druk met andere dingen😜?

Annelie hoe is het met B?

Boomm 7 maanden alweer! Ik vind het ook heel snel gaan haha. Sinds k aankomt is het echt al een heel manneke. (Voor de rest is hij nog steeds heel klein hahahah)

Morgen weer wegen hopelijk weegt hij nu tegen de 5,5 kilo.
    Vanavond als afsluiter van mans vakantie uit eten geweest. K is meegeweest, hij was zo lief. Heel vrolijk en tegen iedereen aan brabbelen. Gelijk was hij het middelpunt van het restaurant hahaha.

18. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    @boommm
    Ja zelf gemaakt :)
    Denk wel dat ik dat ga doen ja,bij jaylin niet gedaan haha

Ja me nagel zit er gelukkig nog op maar blijft wel erg gevoelig.
    Jaa nog 4 nachtjes !!! Tel de dagen nu echt af ben zo benieuwd !!

@Allesofniets

Hoop het ook of ieder geval dat hij groeit :) ieder kind volgt tenslotte zijn eigen lijntje en kan zo een groot verschil in zitten.
    Jaylin is 12,6 kg maar kindje van nov. Groep is net 9kg nu haha

19. annelie566

B vind de warmte maar niks en is mopperig en humeurig.. Veel huilen enzo, hele dagen. Hoop dat het snel weer wat koeler wordt want zelf vind ik het ook niet zo lekker.

20. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Nee ik heb er ook een hekel aan, maar aan de kou en aan de regen heb ik ook een hekel haha

Gewoon lekker warm maar niet TE

Share This Page