Dit topic is al een tijdje gaande, maar zou ik nog mee mogen schrijven? Ik schreef altijd mee in een clubje op een ander forum (met veel minder leden), maar dat is langzaam doodgebloed helaas.. Ik ben 24 en heb samen met mijn man een dochtertje van 20 maanden en wat ons betreft mag er nog een kindje komen, dus daar wordt aan gewerkt (nog niet zwanger overigens)
Hoi ik ben 24 en net zwanger van de tweede. Bij de eerste was ik 21. Woon samen met mn dochter en vriend in den haag. Gefeliciteerd met je zwangerschap en tof dat je je zaakjes zo jong al goed op orde hebt!
Ik heb even een klein beetje teruggelezen (sorry alle pagina's is me wat te veel ) maar ik begrijp dat er zorgen zijn over K's gewicht? Waren ze nu wel tevreden dan? Ieder kind z'n eigen lijntje denk ik altijd maar. A. (mijn dochtertje) kwam juist heel snel aan en daar heb ik me ook best wel eens zorgen over gemaakt, terwijl ze toch echt niks geks kreeg, maar nu begint ze steeds slanker te worden en vraag ik me af waarom ik me toen toch zo druk heb gemaakt.. Hopelijk gaat K nu lekker doorgroeien! Booomm, respect hoor, zo'n jong kindje en alweer een aardig eind op weg met je zwangerschap! Kan me voorstellen dat het soms best zwaar is, maar ook wel heel bijzonder om straks twee kinderen te hebben die bijna even oud zijn Jmay, ik zie dat de foto inmiddels weg is, maar had em al eerder zien staan, heel erg leuk en leuk om zoveel reacties te krijgen! En toen wist ik het al niet meer Fijne dag allemaal!
Esvre, ja K groeit eigenlijk pas sinds een week of 4.. Toen hij 11/12 weken was woog hij 800gram meer als zijn laagste gewicht... Nu is hij ruim 2 kilo boven z'n gewicht.. Zorgen maken hun niet echt zowel kinderarts als cb, hun kijken alleen naar het gewicht.. Maar K is ook redelijk lang.. Heeft bijna tot geen spekjes..
Komt vast wel goed, straks krijgen ze leuke groeispurtjes. En miss word het wel gewoon een lang tenger jongetje zou prima kunnen toch ? Zou me er ook niet al te veel zorgen om maken, t ene kind groeit harder dan het andere kind. Jaylin groeit nu al bijna 8 maanden niets terwijl haar neefje nog mega hard gaat. Morgen dan eindelijk de echo ! kan niet wachten, moet eerste de dag nog zien door te komen we hebben hem pas om 15:45 haha
Allesofniets, ah dan is hij een aardig groeispurtje aan het maken. Fijn dat hij nu wel goed aankomt. Esvre. Lief, dankjewel! Als je trouwens op ons lijstje erbij wilt moet je even je leeftijd en geboortedatum van A. doorgeven, dan zet ik je erbij! Jmay. Jaaaaaaa nog maar een paar uurtjes, haha. Vind het ook spannend voor je. Je snapt wel dat je meld plicht hebt daarna hè? heel veel plezier in ieder geval! N. maakt hier ook ineens een groeispurt, heb haar kast weer opnieuw moeten indelen, want kon weer een hele maat weg. Gaat zo hard ineens. Twijfel wel elke keer over haar schema qua voeding, vind het zo lastig. Over 2 weken weer naar de kinderarts en dan maar eens overleggen. Jullie nog plannen voor dit weekend? Ik wil onze slaapkamer en de kelder op gaan ruimen. Verder met een bevriend stel afgesproken om te gaan lunchen morgen.
Ik kwam nog even een foto showen hihi wat een stilte hier zeg !! Volgens de VK krijgt Jaylin een zusje hihi als ze keek naar de NUB maar ook dat is natuurlijk niet zeker. Ik had mezelf er eigenlijk al een beetje op ingesteld tot dat een vriendin van me een foto stuurde waar wel 100 man van overtuigd was dat het een meisje was en een jongen bleek dus probeer nu weer een neutrale gedachte te krijgen ipv roze Veder druk op t werk, volgende week controle bij de vk en we hebben alvast een pret echo gepland. Ben veel te nieuwschierig en wil shoppen haha hoe gaat het met jullie en de kindjes?