Ja ben erg benieuwd wil graag shoppen enzo haha Nee gelukkig niet meer zo moe Oh wat heerlijk, de file niet dan maar ff er tussenuit. En super zeg dat ze heeft doorgeslapen! Gaf jij nou bv of niet ? ja t zal wel zwaarder worden nu .. de laatste 10 weekjes !
Gelukkig dat de vermoeidheid over is. Jaa kun je eindelijk gericht gaan shoppen haha. Heb je nog veel van J? En hoe is het met haar? Ja t was super! We hadden heel mooi weer en een prachtig huisje. Lekker gezwommen en door t stadje geslenterd elke dag. En lekker gegeten, ook belangrijk natuurlijk. Nee geef fv. Wat ga jij geven straks?
wat lekker zeg! vooral het eten haha ik eet de hele dag door en heel veel dus ik denk dat het dit keer echt een reuze baby word :O Met J. gaat het goed! maandag moeten we naar de neuroloog voor controle en een gesprek. MWaa niet echt heel veel, in maat 50 - 56 - 62 heb ik zowat niks meer J. spuugde heel veel waardoor ik heel veel heb moeten weggooien.
oh en ik gaf bij J. tot 2,5 maand ongeveer bv. Nu wil ik graag weer bv geven maar hopelijk zowiezo de eerste 6 maanden
Hallowa allemaal! Welkom alle nieuwe.. Hier gaat alles wel goed! K is wat ziekjes en is al 2 dagen niet te genieten😬. Veel huilen, nog minder slapen. Wilt alleen maar knuffelen (dikke respect voor de huilbaby moeders!) Hij is nu al vanaf 11.00 wakker😱. Hopelijk straks een goede nacht😞. Sdonya Dat ging snel😱 Boomm bij jou gaat het nu ook snel denk ik?
Hallo allemaal, zou ik me bij de groep mogen voegen? Ik weet alleen niet of ik ook nog onder jong val. Ik ben nu 24 en en zal ook nog een aantal maanden 24 zijn als ik beval van mijn eerste kindje. Ik ben nu bijna 20 weken zwanger en het lijkt me leuk om met andere jonge (aanstaande) moeders te praten.
Ja inderdaad erg jammer Hier gaat het goed, donderdag de pret echo ! ben zo benieuwd of mijn gevoel klopt Hoe gaat het met jullie dames?
Hallohallo... Ik ben er nog hoor! Hier gaat alles goed, ook met B. Eet goed, groeit goed..we zitten midden in een verhuizing. Over 2 weken gaan we verhuizen naar een nieuwbouwhuis. Het is net opgeleverd dus er moet nog heel erg veel gebeuren. Soms best vermoeiend. Klussen en dan thuis komen en 's nachts slecht slapen omdat je baby in een sprong zit.pfffff Wat leuk, Jmay een pretecho. Ben heel benieuwd. Wat zegt je gevoel? Laat je het even weten? En hoe gaat het met jou Boomm? Trek je het nog een beetje? Hier begint het nu ook wel weer wat te kriebelen hoor..een tweede kindje.
Allesofniets. K. alweer 5 maanden, wauw dat gaat snel!! Hoe gaat het met jullie? Jmay. Donderdag al, time flies! Ik denk ook dat het weer een meisje wordt, ben benieuwd. Hoe voel je je? En hoe gaat het met J? Weet ze al dat ze grote zus wordt? Annelie. Ah heftig, verhuizen. Maar ook wel heel leuk als je er eenmaal zit. Verhuizen jullie naar een andere stad/dorp? Fijn dat B het zo goed doet! Hier gaat het goed. Einde komt nu echt in zicht. Ik hoop en heb er eigenlijk wel vertrouwen in dat de baby dit keer gewoon tot over de 40 weken blijft zitten. Ik hoop het gewoon heel hard!! Wij zijn vandaag een dagje in London. Vanochtend de eerste twee huizen bekeken en nu onderweg om de laatste twee te bekijken. Vind het heel erg spannend. Hoop dat er iets tussen zit. Vanavond dan nog eventjes winkelen hier en lekker uiteten. Morgen weer naar huis en vooral m'n meisje toe!
@Annelie pff verhuizen vreselijk maar je krijgt er iets moois voor terug! Ja laat het zeker weten hoor, mijn gevoel zegt een meisje @Boomm oohja jullie gingen daarheen verhuizen misschien toch ? sorry me hoofd is echt een vergiet. Ik hoop het ook voor je, zou wel fijn zijn. Ik zeg ook altijd tegen iedereen, ik loop liever 2 weken over dan dat ik te vroeg beval. Ja ben super benieuwd denk zelf ook een meisje maar de echo zal dat moeten uitwijzen hihi Ben net thuis, morgen nog een dagje werken en dan is het alweer bijna donderdag haha
Is ze bevallen?! Kom morgen weer reageren hoor, maar jaaaaaaaaa we hebben een huis! Was het allerlaatste huis, had bijna de hoop al opgegeven. Is erg mooi, erg centraal en ben gewoon helemaal happy.