vandaag pret echo gehad, en mijn gevoel zat er totaal naast ! We krijgen er een ZOONTJE bij !! helemaal super !
Bedankt!! Ik ben inderdaad bevallen op 25 augustus! Alles is gelukkig goed gegaan, eerst om 02:00 bloedverlies met hele lichte kramp waarvan ik dacht dat het niks was dus was gaan slapen.. rond 04:00 uur begon de pijn erger te worden en werd ik er wakker van en 7:04 was ze geboren! Jmay, superleuk een zoontje!! Ook gefeliciteerd!
Sdonya, jaaaa gefeliciteerd met je prachtige meisje! Fijn dat alles goed is gegaan. Hoe doet ze het nu? Jmay. Had t al gezegd, maar zo leuk dat je een jongetje krijgt! Al een beetje aan het idee gewend? Hier gaat het goed. Intens moe, maar mag verder niet klagen eigenlijk. N doet het ook goed. Vanochtend wezen zwemmen en dat vond ze geweldig. Ze doet de laatste tijd alleen wel moeilijk met het naar bed brengen. Eerst konden we haar gewoon in bed leggen rond 19.15 en kletste ze nog een kwartiertje om vervolgens in slaap te vallen. Tegenwoordig zijn we echt wel een uur bezig. Ze raakt helemaal over haar toeren en is niet meer rustig te krijgen. Herkenbaar voor iemand?
Ja herkenbaar ookal is onze dochter dan nu 21 maanden, al 2 weken lang wilt ze savonds niet slapen ze zit nu ook nog tussen ons in. Ja hoor, was echt wel even omschakelen en soms is het nog wennen als ik jongens kleertjes zie haha, maar echt heel gaaf !
alleen een jongens naam is echt drama,volgens mij komen we daar nooit uit .... op de echo is het wel overduidelijk een jochie toch? ik zie er echt niks in..vertrouw maar op die vrouw haha Bij j had ze het ook goed gelukkig
Zag nu pas dat ik hier ook gefeliciteerd werd!!!! Bedankt meiden! Hier gaat alles goed! Met jullie ook? Gefeliciteerd SDonya! Wat is het een prachtig meisje! Boommm de laatste weken alweer! Jmay een jongetje! Superleuk!
Dat was echt oooooooverduidelijk! Zie je er echt niets in? Zal je echo foto eens voor je bewerken om te laten zien waar het zit 😂
oohjaa ik zie het inderdaad !! Die van ons was met 16+5 dagen de pret echo, lijkt me leuk een jongetje ben een beetje aan t kijken wat leuke kleding is. Vingino vind ik leuk maar pas vanaf maat 62
Wat gek dat ze je niet precies hebben uitgelegd waar het zit haha! Zo overduidelijk zie je het niet vaak Er is heel veel leuk jongensspul, wel online! In de winkel slaag ik niet zo snel voor Ediz.. Je moet gewoon even alle merken doorspitten naar wat jij leuk vindt
haha jaa ze zei t wel hoor maar was er zo ondersteboven van ! Ik zei vanmiddag nog tegen ml ..straks is het met de 20 w echo ineens een meisje !! maar als het zo ove ruidelijk is lijkt het me niet waar koop jij veel online ?
Ik vind Happybee.nl en Kleertjes.com heel fijn! Ediz zijn kleertjes tot 62/68 kwamen voornamelijk van Happybee! Noppies had ie veel, Babyface, Name It, Lief!, Mexx, Z8 en bijv XS Feet (dit stond hem zo leuk, omdat hij lang en smal was!)
ik blijf maar twijfelen hoor misschien komt het omdat ik gewoon nog niet goed aan het idee gewend ben