Jonge (a.s.) moeders!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb nog nooit zo'n duidelijke echo foto van een jongen gezien hoor. Er valt echt niets te twijfelen.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Haha t is echt duidelijk te zien Jmay. Zo leuk! Ik vind z8 lief voor jongetjes als ze echt nog klein zijn!

Zal vanavond weer eens ons lijstje aanpassen, is heeeeeel veel veranderd :D

Bloemmm. Hoe voel je je? Al last van kwaaltjes? Heb gister je aardappelbrood en yoghurtsausje gemaakt en was een groot succes hier! Vonden het allebei heerlijk. Heb er een salade bijgemaakt, eten jullie er normaal nog iets bij? En zo ja, wat?

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb deze ook voor het eerst gemaakt! Had eigenlijk al eten, maar wilde 'm zo graag proberen! Ik zou het lekker met een salade doen inderdaad, fijn dat het zo'n succes was :D

Ik ben heeeeeel moe, nog nooit van mn leven zo moe geweest. Slaap iedere middag met de kids mee en 's avonds om 20.00 vallen mn ogen al dicht 😂. Voor de rest ruik ik alles heel sterk, steekjes in mn buik alsof er iets samengetrokken wordt, gespannen borsten.. Als de misselijkheid me dit keer bespaard blijft ben ik al blij eigenlijk, maar dat begon bij beide precies met 6 weken.... Dus ik tel de dagen af 😂..

Hoe is het met jou misselijkheid?

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    ja sorry erg he, ik denk dat het komt omdat ik zo op een meisje was ingesteld ...
    dat ik zo blijf twijfelen..
    zou ik al wat kunnen shoppen denk je ?:p

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jongens zijn echt heel erg leuk hoor!
    Niet zoveel erbij stil staan :D Je gaat het vast allemaal net zo leuk vinden. Is even omschakelen, ik ken het! Vooral in de zin van al dat roze.. Maar ik mis het geen moment tegenwoordig! Jongens zijn echt heel heel heel leuk :D

Ik zou lekker shoppen! Absoluut! Ik had het wel geweten, kan niet wachten tot we weten wat het geslacht is. Ga gelijk los haha

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    hahaha ja erg he, is niet zo zeer dat ik teleurgesteld ben hoor helemaal niet vind het juist heel leuk, om van allebei mee te maken maar moet gewoon even omschakelen en dan denk ik weer: straks is het met 20w echo ineens een meisje en heb ik me los geshopt haha

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kan je garanderen dat dit een jongen is en je lekker moet gaan shoppen :p

8. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Hahah *is gelijk begonnen* hahah

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

#929 Boommm, 1 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2014
    ♥ Kindjes ♥
    Bloemmm (24 jaar) twee kindjes Geboren: ♥ M. ♥ op 01 Mei 2011
    SDonya (22 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 19 Augustus 2011
    JMay (22 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 06 November 2012
    Bloemmm (24 jaar) twee kindjes Geboren: ♥ E. ♥ op 30 Maart 2013
    Boommm (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 20 December 2013
    Micchan (20 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ M.☆ ♥ op 02 Januari 2014 - 22 Januari 2014
    Allesofniets (22 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 25 Maart 2014
    Annelie566 (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ B. ♥ op 2 April 2014
    SDonya (22 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ ?. ♥ op 25 Augustus 2014

♥ Zwanger ♥
    SDonya (22 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 26 Augustus 2014 - Meisje!
    Boommm (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 21 Oktober 2014 - Meisje!
    Riette89 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 30 December 2014 - Verrassing!
    Jmay (22 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 07 Februari 2015 - Jongetje!
    Bloemmm (24 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 03 Mei 2015 - ???

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    3 mei Boommm!

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    oh en ik 7 feb ipv 8 hihi

pff jongensnamen zijn echt te moeilijk hoor.. ik denk dat hij voor altijd baby heet :p

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Bloemmm. Vervelend die vermoeidheid. Wel lekker dat je smiddags even mee kan slapen. Hoelang ben je vorige keren misselijk geweest? Tja, de ene dag gaat het wel goed en heb ik er nauwelijks last van. Andere dagen ben ik, ondanks de medicijnen, toch ontzettend aan t spugen/misselijk. Maargoed, nog maar een paar weekjes te gaan!

Jmay. Haha Jaaa shoppen, maar dan wel hier komen showen!

Vandaag m'n babyshower gehad. Was super leuk en ben echt giga verwend. Nu helemaal gesloopt m'n bedje in.

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    wat leuk Boommm een babyshower !!

wat heb je allemaal gekregen, ook showen he :p

@Bloemm blegh die moeheid is idd vreselijk..hier ging het na 11 weken beter

14. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Woow wat een opleving hier hahaha.

Sdonya gefeliciteerd!! Wil je de naam hier bekend maken?

Van ons makkelijk mannetje is nu niets meer over😂. Hij zit denk ik nog steeds in z'n sprong en is (ja echt!) rete irritant😱. Maar wat houden we van dat mannetje! En ik geniet nu veel meer van zijn kroelmomentjes, of als hij zo über lief ligt te slapen😍.

Jongens kleding vind ik ook pas echt leuk vanaf 62. K zit er bijna in! Broekjes passen 62 Al redelijk, rompertjes ook. De rest nog 56.

Dirkje en justsmall vind ik erg leuke kleding hebben voor jongetjes!

15. Allesofniets

Babyshower wat leuk!!

Ps, willen jullie even stemmen op mijn kleine mannetje?

Link staat in mijn handtekening😁

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Val ik ook nog onder jonge moeders? Ik ben 27 en was 23 toen mijn zoontje geboren werd. Zoontje is nu 4 jaar en gaat nu net voor de derde week naar de basisschool:)

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

Jmay. Haha doe ik. Zal vanavond eens fotootjes maken. Heb onder andere 2 luiertaarten gekregen met wat spulletjes (rammelaars, knuffeltje, speentjes, lepeltjes etc) en een heleboel kleertjes! Zo leuk. Hebben lekker gekletst de hele middag en lekker gegeten.

Allesofniets. Haha agos, een kleine druktemaker nu dus. Hopelijk komt hij snel weer uit z'n sprongetje. Vind dat soms ook wel lastig hoor. Als niets goed is. Wat mij betreft mogen ze de sprongen afschaffen haha. Hoe zit het nu met K z'n groei? Heb trouwens op hem gestemd hoor, mooi kereltje!

Elsie. Wat mij betreft wel hoor, welkom! Wil je op ons lijstje erbij? Moet je even de geboortedatum van je zoon doorgeven.
    Hoe vind Sam het op school? Leuk of toch wel spannend?

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@boommm ja lijkt me leuk! Geboortedatum is 19-06-2010. Hij vind het erg leuk op school, maar het is nog wel vermoeiend voor hem, maargoed dit is pas de derde week.

19. Allesofniets

Het gaat redelijk. Nu 6 schone kilo's en 61cm.. Het zal waarschijnlijk altijd een smal mannetje blijven maar dat is geen probleem..

Ben benieuwd naar de foto's van je babyshower.
    Thanks voor het stemmen hihi

Oo school is heel vermoeiend! Zal na school dan wel lekker rustig zijn?

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Elsie. Fijn dat hij het naar z'n zin heeft. Zit hij in een grote klas? Wij hebben laatst voor het eerst naar scholen gekeken, maar vind het maar lastig hoor!

Allesofniets. Grappig, N is 6,5 kilo en 63cm, 2 ukkies dus :D Alhoewel ze nu wel echt in een groeispurtje zit hoor, ze krijgt ook steeds meer spekkies en het echt 'iele' is er vanaf. Is hij al aan het rollen?

Deel Deze Pagina