Hè Bloemmm wat k*t!! Helpt de Emefasene ook niet meer? Ik heb deze zwangerschap ook bijna de hele zwangerschap gespuugd, maar niet zo heel extreem gelukkig. Naar joh, hopelijk hoef je niet opgenomen te worden. Mij hebben waterijsjes erg geholpen en op ijsklontjes sabbelen. Jmay. Ah thanks! T is een hele andere naam, N is best wel stoer natuurlijk en dit is best een lieve naam haha. Rot gevoel hè? Hier ook veel harde buiken en voorweeën.
wat shit zeg Bloemmm ! pff echt met je te doen,lijkt me vreselijk @boommm ben benieuwd! ja vreselijk ..zn benauwd en drukkend gevoel krijg ik ervan
Wat een rust hier dames ! ik ben een beetje 'down', mijn buurjongen is gisternacht geboren en heeft de naam Owenn gekregen, wel is waar met dubbbel N maar toch, wij gaan dus niet meer voor deze naam want dat vind ik echt niet leuk. Buiten dat we buren zijn spreken we elkaar ook vaak en hebben etentjes samen. nu dus weer de zoektocht opnieuw aangaan...
waauww Booommm gefeliciteerd !! wat een mooie naam. Toch eerder gekomen de kleine meid dus? in het ziekenhuis neem ik aan ? Hoop dat alles goed gaat
Bekijk bijlage 418431 Boommm!!! Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! Prachtige naam, die ik stiekem al wist natuurlijk hihi. Heel mooi gewicht ook! Gaat alles goed met jullie? Geniet ervan! Ik heb in het ziekenhuis gelegen... Compleet uitgedroogd en aan een vochtinfuus! Gelukkig nu weer thuis met een hoge dosis aan medicatie zodat het spugen ophoud. Dat lijkt heel goed te werken gelukkig! Nu weer aansterken.. Manlief zorgt voor me deze week haha
Thanks! Ja is heel snel gegaan en voel me eigenlijk nog best wel overdonderd. Uiteindelijk met een weeenstorm en 2 keer persen was ze er! Ze had een redelijk goede start, wel gelijk de couveuse in. Volgende ochtend werd ze al overgeplaatst naar een warmtebedje. Gister had ze haar sonde eruit getrokken en ging het drinken van de flesjes goed. Vanmiddag liet ze toch weer beetjes staan en heeft ze weer een sonde gekregen. Maar verder gaat het eigenlijk heel goed. Kan niet stoppen met naar haar kijken, ben weer helemaal verliefd. Dacht altijd dat je dat gevoel niet nog een keer kon krijgen, maar kan dus echt wel Annelie, tuurlijk haha. Wel graag de naam als M. schrijven, verwijder later de afbeelding weer.
aaahwww SMELTTTTT wat een beauty !! echt fijn dat het zo goed gaat, wat is der gewicht ? Logische dat je overdonderd bent, weer zo spontaan vroeg...
wauw ja dat is super toch voor dat termijn ?! jaylin was maar 400 gram zwaarder met 39 weken haha hopelijk mag ze gauw meer naar huis !
Ahhhhh ik heb haar foto gemist!!! Super mooi gewicht! Mira was ook maar 350 gram zwaarder met 37+4! Fijn dat alles goed met jullie gaat.
Zal binnenkort nog een fotootje delen! Bloem. Hoe is het nu? Is het spugen minder geworden met de nieuwe medicijnen? Heftig joh dat je opgenomen bent geweest. Hopelijk de eerste en de laatste keer! Jmay, wauw zie nu je banner en je bent gewoon al bijna 20 weken!! Wanneer heb je de echo? Hier vandaag echt een huil dag geweest. Afgelopen 2 dagen zat ik op een roze wolk, maar ben daar vandaag toch wel afgevallen. Ik vind het zo stom dat M. ook te vroeg is geboren en dat ik weer geen normale kraamtijd heb.. Weer geen kindje gelijk mee naar huis. Weer bang zijn dat er toch iets mis gaat. En ga dat ook nooit meer mee maken want we houden het bij twee kindjes. Verder begon M een beetje geel te zien, dus ze ligt onder de lamp vandaag. Ze drinkt ongeveer 15/20 cc zelf nu en de rest krijgt ze via de sonde. We hebben weer wat bezoek gehad vandaag. Vriendinnetje is langs geweest en dat was heel fijn! Ook zijn mijn ouders even een half uurtje wezen kijken.
@Boomm logishe is ook gewoon rot natuurlijk het liefst heb je gewoon lekker je meisje thuis. Maar ze doet het hartstikke goed dus hopelijk mag ze gauw mee, ik zal duimen. Ja gaat hard he, zaterdag doen we de 20-weken WAVEEE haha as donderdag hebben we de 20 weken echo, heb nu al dagelijks hoofdpijn van de spanning haha vind het zo spannend weer. @Bloemmm idd gaat het een beetje? werkt de medicatie? knuf!
Boommm, prachtige naam hoor! Wat rot dat je je zo voelt je neemt haar natuurlijk het liefste mee naar huis en ik hoop dat dat snel mag! Hoe voel je je verder lichamelijk? Spannend Jmay, de 20 weken echo alweer. Verbaast me soms echt hoe snel de tijd gaat. Weet nog dat je net zwanger was en nu alweer op de helft. Ik moet vandaag ongesteld worden en ben zoooo misselijk. Ben echt een beetje bang.. Zou er wel erg van schrikken als het nu al raak zou zijn, dat was nog niet helemaal de bedoeling.
Ik ga straks even verder op iedereen reageren. Boomm gefeliciteerd!! Wat een mooie naam. Hier in het ziekenhuis gelegen en een spoedoperatie gehad. Wat een simpele/routine operatie moest zijn liep voor mij wat anders af helaas.
Jmay. Kan mij inderdaad ook nog herinneren dat je net zwanger was. De tijd vliegt wat dat betreft. Snap wel dat je zenuwachtig bent! Maar alles is vast goed. En hopelijk ook nog een bevestiging dat het echt een jongetje is Annelie. Dankjewel! Ben vooral echt heel erg moe. Maar daar heb ik geen 'tijd' voor dus zet me daar maar overheen. Verder een wat beurs gevoel down under. Hb is ietsje aan de lage kant. Maar mag niet klagen. Heb je al getest lf ben je toch ongesteld geworden? Spannend!! Allesofniets. Dankjewel! Ojee, wat is er gebeurd? Hoe gaat het nu?? Ik moet morgen naar huis.. Verder is er niet veel veranderd. Ze doet het nog steeds goed.
Dat is ook niet zo gek natuurlijk. Je hebt in korte tijd 2 kinderen gekregen, dan zal dat nog wel meer zijn. Ik voelde me precies zo na de bevalling..ik viel ook steeds flauw. Maar vergeet niet dat je ook moet herstellen, want 2 zwangerschappen is heftig voor je lijf! Dus probeer er wat aan toe te geven, aan die moeheid. Als je nu te veel en te hard wilt krijg je daar over een paar weken misschien wel last van(dat had ik dus). Dus rust ook lekker uit! Is je vriend/man nog een tijdje vrij? Mooi dat het zo goed gaat met M. Hoe gaat het met N? Ik ben nog niet ongesteld. Ook niet getest trouwens. Theoretisch gezien kan ik niet zwanger zijn(seks pas 24u na eisprong). We zien wel.. Als het volgende week nog niet zo is misschien een test maar ik denk dat ik wel ongesteld wordt.
Ik schreef hier heel even mee maar ben niet super actief. Gefeliciteerd bloommm ik las het in een ander topic !
@boomm Ja gaat echt snel ..het gaat ook vaker goed dan fout natuurlijk maarja door verhalen in onze omgeving ben ik gewoon best wel bang en zenuwachtig. Fijn dat het zo goed gaat ! Balen dat je alweer naar huis moet hopelijk mag M snel mee. @allesofniets Ik las het ja ! Gaat het een beetje ? @annelie Het zou kunnen een ei kan tenslotte ook 48u leven Spannend !