Ik zat wel bij een grote vereniging maar ben inmiddels dus geen lid meer. Toen ik 18-20 was vond ik het helemaal fantastisch, was ook erg actief maar inmiddels heb ik andere interesses dan zoveel mogelijk bier nuttigen op woensdagavond Maar een leuke tijd was het zeker. Laag pitje snap ik heel goed..zulke verplichte avonden zijn intensief en zeker als je zwanger bent. en jij? Lastig dat je je zo verveelt, dan duren de dagen lang. Waarom wil je vriend niet dat je een dag gaat werken? Ik vind het thuis blijven juist heerlijk nu met baby maar tijdens de zwangerschap was het wel wat saai. Ik ben afgelopen zomer afgestudeerd als SPH'er maar ik werk nu dus niet. Heb ik de zomer nog gewerkt als vakantiekracht bij een instelling maar daar zag ik geen toekomst in. Daarna de miskraam en toen weer zwanger en BI dus thuis. Vanaf september ga ik weer opzoek naar een baan. Bloemmm: spannend, je weet maar nooit he! Hopelijk is het weer snel raak deze keer. Waar heb je ze besteld?
Ik heb de ovulatietesten van ZwangerenKids besteld, had ze bij Mira en Ediz ook en was er heel tevreden over. Ik geloof dat half ZP ze gebruikt haha.
Dat zeker.. Had een uitgebreide medische echo gekregen omdat ze wilden kijken of het de baby echt alles goed is, gelukkig geen afwijkingen gevonden. En bij mij konden ze ook geen aanleiding vinden wegens het vruchtwater. Maar ik zou vroege weeën en mijn vliezen zouden vroegtijdig kunnen breken. Aangezien ik al bijna 37 weken ben, zou dat niet heel veel uitmaken. Ons kindje wordt bij de geboorte tussen de 8 en 9 pond verwacht, maar ben benieuwd wat ze vandaag erover zeggen..
Spannend kim01, geniet van de laatste weken! Als je je geen zorgen hoeft te maken is een extra echo altijd leuk. Hier werd ons kindje heel klein geschat dus heb ook extra echo's gehad. Uiteindelijk was hij meer dan 8 pond dus ze zaten er behoorlijk naast met hun echo's.
Dank je wel😄 Ons zorgen maken hoeven wij idd niet, hebben we eigenlijk ook nooit gedaan. Ok dan, zo zie je maar weer dat ze niet altijd goed zitten. Dit zal de laatste echo zijn voor de bevalling, dus extra genieten😊
Bloem. Leuk dat je op de bankgroep werkte! Dan ben je ondertussen al best een lange periode thuis. Wat doe je dan tegen verveling? Ga ke veel erop uit? Ik kan terug komen bij mijn oude bijbaantje voor 1 dag, dus dat zou ik wel heel leuk vinden, heb het daar altijd erg naar mijn zin gehad. Begin van deze zwangerschap ging het niet zo goed, geestelijk dan hoor, met de baby was/is alles prima! Maar ik had en heb nog steeds wel heel erg last van mijn hormonen. Hij gunt mij daarom rust. Maar dit is wel erg veel rust haha. Klinkt lekker! Wij eten asperges met aardappeltjes, ham en ei! En als toetje aardbeitjes haha. Spannend hoor, hoop dat het heel snel raak is! Kim. Gezellig dat je ons teruggevonden hebt! Wil je ook op het lijstje? Dan moet je eventjes de 'gegevens' posten, zet ik je er tussen! 36 weken alweer, wauw! Alles al helemaal klaar voor de baby? Succes bij de echo, laat je weten hoe het gegaan is? Annelie. Leuk! Ik zit ook bij een grote vereniging. Hier inderdaad geen zuipavondjes meer, maar probeer wel regelmatig mijn hoofd even te laten zien en dan is het altijd erg gezellig. Binnenkort gaan we met ons dispuut naar de toppers, haha. Hier N. een flesje aan t geven, zo genieten. Ze pakt altijd heel stevig mn middelvinger vast, zo lief!
@boommm. Wat een mooie foto! K doet dat ook altijd. Zo heeft hij het 'gevoel' dat hij zijn flesje vast houdt(denk ik dan hahah). Al kan hij het al wel. Foto is van 2mei.
Misschien heel asociaal hoor. Maar waren de kinderen/zwangerschappen gepland? Hier ongepland en eerst ongewenst.. Wij wilde bewust geen kinderen. Heb de eerste 2 dagen heel makkelijk geroepen, ik kies voor abortus.. En wat is het zeggen zo veel makkelijker als het doen... Pas toch ik over de schrik heen was, stond ik voor de volle 100% achter de zwangerschap... Maar goed dat je wachtdagen heb van 5 dagen. Anders zou ik zeker spijt hebben..
Boomm: Ja, eindelijk haha.. Ik wil ook wel op het lijstje, ben 9 juni uitgerekend en wij verwachten een zoon.. Gaat echt hard allemaal, gelukkig zijn we al bijna helemaal klaar. Moeten alleen de 'vluchtkoffer' nog inpakken, alleen weten we niet precies wat er allemaal in moet. Op internet staan tig lijstjes en op de één staat meer dan de ander. Mooie foto zeg, lijkt me inderdaad genieten. Hoe is het met jou zwangerschap? Allesofniets: Bij ons is het allemaal wel in een rap tempo gegaan, wel bewust.. Mijn vriend en ik 'kennen' elkaar al ruim 7 jaar(vonden elkaar toen al leuk), tijd geen contact gehad. Vanaf 14-03-2013 wel weer contact en vanaf 04-07-2013 echt intensief contact gehad.. Elkaar de hele nacht aan de telefoon spreken, afspreken, 'chatten' etc. Op 19-07 een relatie gekregen, augustus besloten om al voor een kindje te gaan, september zwanger geraakt.. ^^ Overige: Echo was goed.. Vruchtwater was iets minder geworden.. De kleine man bewoog de hele tijd zo erg, dat het onwijs moeilijk was om hem op te meten enzo. Uiteindelijk toch gelukt. Staigaire mocht ook ff met dat echo ding aan de slag, ze wilde zijn hoofdomtrek meten maar toen ging hij weer tekeer. Zo ging het maar door, met z'n 3en lachten we helemaal in een deuk. Meneer weegt nu 2951 gram, dus ongeveer 6 pond. Ze zei dat hij bij 40 weken tussen de 7 & 7 1/2 pond zou wegen.
Allesofniets. Wat knap dat K. al zelf z'n flesje vast kan houden! Hier kan ze dat echt nog niet, ze laat die fles zo op dr neusje vallen haha. Knap ventje heb je trouwens!! Kim. Ik vond dat ook heel lastig. Ga je sowieso in het ziekenhuis bevallen vanwege het vruchtwater? Ik had dit in mijn tas zitten: papieren (verzekeringspapierenen alle andere belangrijke documenten en pasjes), toilettas, kleding (voornamelijk leggings en shirtjes haha), badjas en slippers, iPhone en ipad met oortjes (vond t heerlijk om muziek te luisteren en werd er rustig van), flesje water en snoepjes, eten (na de bevalling had ik hongerrrrr) dikke sokken, fototoestel, opladers. Tas van de baby: 2 pakjes kleertjes in elke maat (dus 2 in 50 en 2 in 56), maxi cosi, wikkeldeken, jasje, speentje. Volgens mij was dat het wel. Uiteindelijk moest vriend alsnog naar huis om extra spullen te halen. N. moest 2 weken blijven en ik bleef ook een paar nachtjes in t ziekenhuis. Wat fijn dat de echo goed was! Vast toch een beetje een opluchting? Flink mannetje dus al wel, leuk! Hier gaat de zwangerschap goed. Nog steeds wel misselijk maar hoef gelukkig bijna niet meer te spugen. En zit alweer bijna op de helft, het gaat zo snel!!
♥ Kindjes ♥ Bloemmm (24 jaar) twee kindjes Geboren: ♥ M. ♥ op 01 Mei 2011 Bloemmm (24 jaar) twee kindjes Geboren: ♥ E. ♥ op 30 Maart 2013 Boommm (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 20 December 2013 Allesofniets (22 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 25 Maart 2014 Annelie566 (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ B. ♥ op 2 April 2014 ♥ Zwanger ♥ Kim01 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 09 Juni 2014 - Jongetje! xSimone (20 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 3 Augustus 2014 - Meisje! Boommm (24 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 21 Oktober 2014 - Meisje! AmberS (19 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: ??? ♥ Proberen ♥ Bloemmm (24 jaar) gaan voor een derde kindje! ♥♥ Imona (20 jaar) gaan voor een eerste kindje! ♥♥
Ik wil zoiezo liever in het ziekenhuis bevallen.. De verloskundige zei dat ik ook wel thuis mag bevallen, maar heb dat liever niet. Ok dan, wat je had meegenomen was in principe om alleen in het ziekenhuis te bevallen? Want dan hou ik me wel aan dat lijstje hihi.. Owh ok, dat kwam natuurlijk geheel onverwachts. Dat de echo goed was, is zeker een opluchting. Toen ik daar lag en ons mannetje zag, kreeg ik tranen in mijn ogen. Besefte me ineens heel goed dat het niet onwijs lang meer gaat duren voordat ons mannetje wordt geboren. Wat fijn dat je bijna niet meer hoef te spugen.. Ja, gaat hard he. Trouwens erg leuk dat jullie weer een dochtertje krijgen, ook erg handig qua spulletjes..
Pfff ik wordt bijna jaloers als ik al jullie verhalen lees!! en ik ben nog aan de pil . heb wel vandaag al een box, een maxi cosi en een speelkeed gekocht. was maar 15 euro alles bij elkaar. tja. daar kun je niet voor tobben. alles staat nu in de woonkamer en vriendlief weet nog van niks. haha suprise!! Persoonlijk zou ik er ook voor kiezen om in het ziekenhuis te bevallen. daar heb je toch wat meer zekerheid. stel voor dat er thuis iets fout gaat wat in het ziekenhuis voorkomen had kunnen worden.. dat vergeef je jezelf nooit!
@kim Ik ben ingeleid dus had wat tijd om alles mee te nemen hahaha Ik had 2 setjes kleding bij voor K. ik wist dat het een kleine baby zou worden dus had alleen 50 bij (veel te groot xD) Ook had ik wat makkelijke kleding voor mezelf bij.. 2 trainingsbroeken (de 'oude' donnaybroeken) 2 truitjes En mijn bevallingsshirt Douchespullen voor mezelf. Sokken en ondergoed. FOTOCAMERA en batterijen xD Telefoonnummers, Belangrijke papieren Opladers en telefoons, ipad Ook had ik mijn eigen kussens en dekens bij. (Nacht van te voren lag ik al in het ziekenhuis)
Wauw dat is zeker een suprise hahaha. Hopelijk is hij er blij mee Maar inderdaad voor 15 mag je niet klagen! Mits het er nog wel veilig gebruikt kan worden hahaha
Niet doen hoor.. Jullie tijd komt ook Mijn ex en ik waren ruim 2 jaar bezig om zwanger te raken, zonder enig positief resultaat. In het ziekenhuis zeiden ze dat het aan mij lag, o.a. wegens PCOS. Met mijn nieuwe vriend was ik in een maandje zwanger.. Wow, 15 is geen geld. Leuke verrassing voor je vriend, hoe denk je dat hij gaat reageren? Fotoo!!
@Allesofniets: Jullie konden goed voorbereid richting het ziekenhuis gaan haha.. Scheelt wel denk ik.. Zoals ik al zei neem ik wel dingen mee die jullie ook mee namen. Mocht het niet genoeg zijn ofzo, is het geen ramp. Ziekenhuis is met de fiets ong. 10 minuten hier vandaan..
Jaa, ondanks de 'hectiek' is het goed gekomen. Ik vertelde er niet bij dat manlief 3x op en neer is gereden