Wachten wordt beloond! Ja de kleine woog 1581 gram en was 38 cm groot, lag zelfs iets boven de gemiddelde lijn en liep een week voor, Dus hij doet het uitstekend
Mag ik hier ook meekletsen dames? Ik ben 23 jaar en nu 23+6 zwanger van 2 kerels. Op dit moment zelfs flinke kerels want ze lopen ruim anderhalve week voor in de groei. Volgende week weer een groeiecho.
hoi , Mag ik me bij jullie aansluiten ? 23 jaar wij gaan voor onze 1ste kindje . Vandaag voor het eerst een ovalutietest gebruikt . Hij lijkt mij positief ? Wat denken jullie ? X x
Trutje, nee joh gezellig toch! Gewoon blijven hoor, er is volgens mij nog iemand die probeert zwanger te worden. Ik heb niet zo veel verstand van ovulatie testen, heb ze nog nooit gebruikt. Maar misschien een van de andere dames? Seepje. Gezellig! En wat fijn dat ze het zo goed doen in je buik. Heb je een buikfoto/echo? Vinden wij aaaaltijd leuk om te zien Schaam me dood, maar heb een katertje geloof ik Gister zijn vriend en ik uiteten geweest en daarna nog even de kroeg in. Was super gezellig. Maar voel mij momenteel best beroerd. Ik lig dus nog lekker met M in bed en vriend is met N en de hond aan t wandelen. Jullie nog plannen met dit heerlijke weer?
Ach een keer een katertje is niet erg toch *Zelf nog nooit alcohol gedronken en ook geen belang aan dus weet niet hoe het precies voelt* Is goed van het lijstje trouwens Hier nog ffkes een buikfoto van gister met 31.5 ,hij lijkt zo klein maar heb er toch aardig last van hoor Misschien ook omdat ik zelf zo slank ben en echt zo plat als een duppie was? Maar al m'n vesten die ik echt een beetje losjes aan kon,knap ik nu echt uit Zitten moet ik echt als ma flodder en lang stil staan met koken bijvoorbeeld, is echt een drama. Daarna kun je me echt opvegen, danben ik echt helemaal op.
Dankjewel dames! 2 is heel bijzonder. Ik heb wel een hele pittige zwangerschap. Qua kwaaltjes mag ik niet klagen maar vooral geestelijk. Tijdens de seo bleek 1 van de boefjes maar 1 niertje te hebben hiervoor lopen we inmiddels in het wkz en verder heb ik al een verkorte baarmoederhals in combi met regelmatige harde buiken.... Wij maken elke week buik foto's om de groei vast te leggen en vaak ook wel 'fun shoots' gezien wij een eigen fotostudio hebben
Ooh dat is schrikken zeg, maar super dat ze jullie goed in de gaten houden! En wat een prachtige foto's! Zou ik ook wel willen een Eigen fotostudio,hihi *droom droom*
♥ Kindjes ♥ Bloemmm (24 jaar) twee kindjes Geboren: ♥ M. ♥ op 01 Mei 2011 JMay (22 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 06 November 2012 Bloemmm (24 jaar) twee kindjes Geboren: ♥ E. ♥ op 30 Maart 2013 Boommm (24 jaar) twee kindjes Geboren: ♥ N. ♥ op 20 December 2013 Micchan (20 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ M.☆ ♥ op 02 Januari 2014 - 22 Januari 2014 Allesofniets (22 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ K. ♥ op 25 Maart 2014 Annelie566 (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ B. ♥ op 2 April 2014 Boommm (24 jaar) twee kindjes Geboren: ♥ M. ♥ op 15 September 2014 ♥ Zwanger ♥ Riette89 (25 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 30 December 2014 - Jongen! JMay (22 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 08 Februari 2015 - Jongen! Seepje (23 jaar) eerste kindjes Uitgerekend op: 24 Februari 2015 - Jongens! Bloemmm (24 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 03 Mei 2015 - ??? ♥ Proberen ♥ Trutje89 (?? jaar) gaan voor een eerste kindje! ♥♥
Jullie moeten maar even checken of alles nog klopt hoor, heb t lijstje op pagina 45 gevonden ofzo hahaha. Anders even aangeven, dan pas ik het aan. Seepje, als je er ook op wilt moet je even je gevevens posten, dan zet ik je erop!
Jmay! En nu zie ik ook dat J bijna jarig is! Hebben jullie al plannen? Wa krijgt zet? Leuk! Trouwens, vroeg mij ook ineens af hoe het nu met je moeder is? Als je er niet op in wilt gaan is het ook prima hoor. Moest er ineens weer aan denken. Riette. Haha wauw, nog nooit alcohol gedronken.. Kan mij dat bijna niet voorstellen. Waarom niet? Als ik vragen mag? Prachtige buik heb je trouwenss! Wauw! Soepje. Ook al zo'n mooie buik. En wat een ontzettend gave foto's. Zijn jullie allebei fotograaf dan? En wat houdt dat allemaal in? Kan de baby met 1 niertje 'gewoon' door het leven gaan of moet hij geopereerd worden? En is er kans op vroeggeboorte ivm je baarmoederhals?
Ik ben uitgerekend op 24 februari en 23 jaar voor de lijst. De stoere bink kan prima met 1 niertje oud worden, zijn andere niertje is in cystes uiteen gevallen. Hiervoor moeten we na een half jaar nogmaals terugkomen bij de kinderarts maar het is niet pijnlijk voor hem. Ik heb inmiddels een pessarium gekregen maar het risico op vroeggeboorte is inderdaad wel hoger dan normaal
Boommm: Dankjewel! Alcohol is gewoon niet m'n ding heb al meerdere keren wat geprobeerd met alcohol erin maar ik vindt het ronduit vreselijk Gewoon weg niet m'n ding om het zo maar te zeggen
Hoi hoi, ik ben sinds vandaag nieuw hier. Ik dacht, laat ik eens gezellig rondneuzen. Ik ben zelf 20 jaar, en vrijwel zeker zwanger van de eerste. 1 test licht positief maar 2 andere negatief. Op aanraden van de huisarts sinds een week niet meer getest. Op dit moment op mijn 9e nod. Vrijdag mag ik opnieuw naar de huisarts bellen om daar te testen. Ik en mijn vriend hebben er bewust voor gekozen om aan kinderen te beginnen. Hoe gaat het hierzo?