Riette geweldig die echofoto met middelvinger! Trutje, gewoon blijven hoor! (Al ga ik me, elke keer dat ik je naam typ, schuldig voelen, whahaha ) Boommm, van mij klopt het nog
Ja donderdag word ze alweer 2, tijd gaat zo snel!! Met mijn moeder? ach.. nog steeds the same haha dat word niet meer beter helaas. Bel haar af en toe, maar het is soms best pijnlijk. Zo vergeet ze bijv. steeds hoe J. heet en hoe oud ze is..en ze is ook alweer vergeten dat ik zwanger ben laat staan dat ze er een kleinzoon bij krijgt
Seepje. Wat fijn dat hij er gewoon pijnloos oud mee kan worden! Wel spannend hoor, de kans op vroeggeboorte. Hier zijn beide meisjes iets te vroeg geboren. Sateenkari. Spannend. Knap hoor, dat je je zo lang kan inhouden om niet te testen. Ik had allang nog een test gedaan denk ik. Hoe oud is je vriend? Werken jullie allebei? Micchan. Nog gefeliciteerd met je nichtje! Heb je haar al gezien? En hoe is het verder met je? Het is alweer bijna een jaar geleden... Jmay. Gaan jullie haar verjaardag vieren? Leuk hoor!! Ik ben ook al aan het nadenken over N haar verjaardag, haha. Het lijkt mij zo ontzettend heftig wat betreft je moeder, inderdaad heel pijnlijk.. Verdrietig dat ze dat elke keer vergeet. Gaan jullie wel eens op bezoek? (Woont ze eigenlijk nog in haar eigen huis?) Hier hebben we echt een horrornacht gehad. M is bijna de hele nacht wakker geweest, huilend. Dus op een gegeven moment ben ik maar beneden een film met haar gaan kijken. Nu ligt zij lief te slapen en ik kan nauwelijks mijn ogen openhouden.
Kleine man was hier vanmorgen druk in de weer schoppen,draaien en ligt nu vreselijk ongemakkelijk in ieder geval voor mij.. iedere houding die ik zit,zit niet Hier vannacht 3 verschillende dromen,werd er huilend uit wakker En verder een rustig dagje vandaag
Hallo allemaal...ik kom ook maar weer eens reageren. Ik zie dat er ook allemaal nieuwe mensen zijn, leuk leuk. Welkom. Seepje: Gelukkig heeft het geen vervelende gevolgen voor hem dan. Lijkt me wel schrikken hoor. Ook spannend van die vroeggeboorte, daar heb ik geen ervaring mee. Sateenkari. Wat spannend. Zoals boommm ook al zei, knap dat je zo lang kan wachten met testen. Ik had inderdaad zelf ook alweer een test gedaan! Jmay: Alvast van harte gefeliciteerd met je dochter. Wordt ze alweer 2! Hoe gaan jullie het vieren? Wat een rotsituatie met je moeder hé. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen? het lijkt me heel heel moeilijk zo. Riette: mooie buik en mooie 3D foto's! Het schiet al aardig op. Dat dromen herken ik wel van mijn zwangerschap..soms leek het zo echt dat ik helemaal in paniek wakker werd en ook echt dacht dat wat er in die droom gebeurde ook in het 'echt'ging gebeuren. Heb mezelf daar wel aardig gek mee gemaakt toen. Kun je het een beetje van je afschudden? Boommm: Dat klinkt niet als een fijne nacht nee. Heb je vandaag even de kans om even kort te slapen? Hoe gaat het verder? N is ook bijna jarig toch?(December dacht ik?) gaan jullie daarvoor nog iets speciaals doen? Even een B update, Hij slaapt inmiddels alweer een week van 7 tot 7...alsof er nooit iets aan de hand is geweest? We hebben zijn bed verschoven en sindsdien slaapt hij weer prima..ook is hij weer aan de opvolgmelk. Hij heeft ook 4 tanden in 5! dagen gekregen. Zijn ontlasting is nog niet zo goed en hij krijgt nog steeds lactulose..maar al heel wat minder dan in het begin. Denk dat het toch een combinatie van tanden-overstap naar andere voeding is geweest waardoor hij van slag was. Ik heb nu mijn vrolijke ventje weer terug gelukkig. Mijn ouders zijn bijna 25 jaar getrouwd en ik weet nog steeds geen cadeau..misschien heeft een van jullie een goede tip? Mijn vader houdt niet van foto's maken enzo.. En qua lijstje: boommm, je mag mij wel op proberen zetten haha. Helaas de vorige ronde geen geluk..deze maand hopen we op een beter resultaat. Volgens mij heb ik eind deze week mijn eisprong..
Ja gelukkig wel, heel af en toe als ik echt weer een horror droom heb neem ik hem mee in dag en kom ik er moeilijk van af,maar pff wordt er soms echt een beetje gek van al die enge dingen in me droom. Maar dat van vannacht waren meerdere emotionele, dat ik nog bij me moeder woonde (en waar ik 2 jaar lang toen vernederd ben en half mishandeld door m'n moeders vriend, en toen gelukkig in 2009 m'n vriend heb leren kennen) en pff Ik wou zo graag naar m'n vriend toe. En werd toen dus huilend en snikkend wakker zelfs m'n vriend merkte het op en vroeg wat er was.
Riette. Vervelend dat heftige dromen. Had ik in het begin en op het einde ook heel veel last van.. Maar wat een heftig verhaal heb je meis verschrikkelijk om mee gemaakt te hebben lijkt mij. Dikke knuffel!! Annelie. Vind het gezellig dat je nog steeds mee post! En zal je op het lijstje proberen zetten! Heb vandaag tijdens de middagtuk van N 2 uur geslapen, heerlijk. In die tussentijd heeft m'n moeder met M luiers en voeding gehaald bij de kruidvat. Klopt, N is 20 december jarig. We willen het de week daarvoor vieren, op de zaterdag. Ik denk gewoon thuis, maar er zullen heel veel mensen komen dus misschien gaan we ook wel iets huren. Het wordt groots gevierd in ieder geval haha. En wauw wat slaapt B goed nu, van 7 tot 7, doet ie beter dan N. Misschien dat hij zo onrustig was vanwege z'n tandjes inderdaad. Fijn dat hij nu weer een vrolijk mannetje is! Wat betreft je ouders, mijn ouders waren een poosje terug ook 25 jaar getrouwd. Wij hebben ze toen een dinner, overnachting en ontbijt gegeven in het restaurant/hotel waar ze getrouwd zijn. Misschien zo iets? Of gewoon een leuk weekend weg ergens anders heen? M heeft haar huiluurtje nu, pffff. Heb de ondertiteling van de tv maar aan gezet want verstond er niets meer van Hopelijk valt ze straks na de fles lekker in slaap.
@Boommm Ja we vieren het a.s zaterdag van 10-17u, haar eerste verjaardag hadden we heel groot gedaan kwamen meer dan 70 man in ons kleine huisje de hele dag door dus nu hebben we dat allemaal even beperkt haha Nee mijn moeder woont nu ongeveer al 7 a 8 jaar in het Sarphatiehuis in Amsterdam. We gaan af en toe op bezoek, zeg 2x per jaar .. meer eigenlijk niet. Ik wil liever niet dat J. haar zo ziet, of dat ze daar komt het is daar zo naar, tenminste dat vond ik altijd toen ik nog jonger was. Als deze klein man geboren is hoop ik wel dat ze hier nog een keer kan komen met een busje zodat ze hem kan zien en vasthouden gewoon omdat het toch mijn moeder is vind ik dat ze hem ook moet zien. Verder is het voor mij een soort van ''normaal'' ik praat er verder niet veel over met ml of wie dan ook omdat ik er simpel weg niet veel over te zeggen heb, het is zo en het zal zo blijven. Ben super blij dat mijn kindjes dit niet hoeven mee te maken brr Dit is de eerste foto samen, dat vind ik dan nog wel mooi hihi @annielie wat lekker dat hij weer slaapt van 7-7 zeg .. en al 4 tandjes gaat hard !
Boommm: Ja die 2 jaar van 2007 tot 2009 was echt een levende hel en weet niet als ik me vriend niet had leren kennen ik nog hier was. Was vreselijk depressief en was kort ervoor toen om mezelf wat aan te doen.. Soms wou ik dat er een ''Erase button'' was om die tijd uit me geheugen te wissen zodat ik die nachtmerries in ieder geval niet meer krijg.
Jeetje wat heftig Riette!! Pak je rust, en praat erover, door de hormonen kan het een en ander juist ook weer getriggerd worden. Er bestaat een POP poli waar je mochten ze aanhouden misschien eens naar kan informeren. (Hoewel ik zie dat je in duitsland woont en dat misschien daar anders is dan hier in NL) @Jmay : Dat kan ik me voorstellen, beide . Ik hoop dat het voor je moeder nog een keer lukt om na de geboorte naar jullie toe te komen! Hier gaat het verder zijn gangetje, erg druk geweest voor de eigen zaak van mijn vriend, net een nieuwe website online en een leuke aanbieding via de nieuwsbrief bedacht. En verder druk aan het haken, want van 'niets' doen wordt ik ook een beetje moe en ik heb de eerste bestellingen van dit seizoen alweer binnen
Hoi! Ik ben 21 en al bijna twee jaar getrouwd. Ik ben de eerste twee pillen van de strip vergeten te slikken en heb nu zo het vermoeden dat het wel eens raak kan zijn. Vandaag moet ik ongesteld worden, maar tot op heden nog niet gebeurd (we hebben nog de hele dag, haha). Maar we hebben besloten dat we eigenlijk volgend jaar graag kindjes willen.. dus het is super gewenst als het zo is
Seepje: Als het zo blijft aanhouden ga ik idd hier maar even navragen,of ze er me mee kunnen helpen. Wat voor dingen haak je? Vindt het zelf altijd prachtig maar kan het jammer genoeg zelf niet Kingsdaughter: Spannend zeg! snel maar een testje doen Hier had ik al zo'n idee 2 dagen voordat ik ongesteld zou moeten worden en toen dus een test gedaan en dat was gelijk een knalstreep.
Woops, sorry voor de late reactie. @Boommm ik werk zelf en studeer er naast. (maar ben over 2 maanden afgestudeerd) Mijn vriend is op dit moment werkzoekende. Wel hard op zoek, maar met zijn vorige baan kon hij maar heel weinig werken. Wel hebben we een huisje en (als het nodig zou zijn) genoeg steun van onze ouders. Mijn vriend is wel een aantal jaar ouder als ik, hij is 44. Ik hoop niet op veroordelingen over ons leeftijdverschil. Alles loopt onwijs goed, en is er niets te merken dat hij zoveel ouder is. Tsja, liefde kent geen leeftijd he. Nou moet ik ook over mezelf zeggen dat ik mezelf ook geen 20 voel. @Annelie566 De test heb ik eergisteren toch nog gedaan. Zoals verwacht negatief uitgevallen, maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds niet ongesteld ben en verschillende symptomen heb. Vrijdag kan ik de huisarts bellen om daar een test te laten doen.
Jmay. Nog gefeliciteerd met J. haar tweede verjaardag. Wat vliegt de tijd!! Hopelijk heeft ze een leuke dag vandaag!! Veel plezier in ieder geval. Inderdaad een hele mooie foto trouwens van je moeder en J. Riette. Jeetje... Dikke knuffel meis. Misschien inderdaad therapie? Ik ben er sinds kort mee begonnen en heb wel het idee dat het iets helpt. Seepje. Ah wat leuk dat je kan haken, wat heb je al gemaakt? Ik keek veel netflix toen ik bedrust kreeg. Sateenkaari. Leuk, wat studeer je? Ik studeer ook nog, maar ben nog lang niet afgestudeerd haha. Mijn vriend is ook een stuk ouder hoe was het bij de huisarts? Wij hebben maandag de afspraak staan voor de eerste prikjes. Zo zielig!
Ik studeer Maatschappelijk Werk, mbo niveau 4. Richting Specefieke Doelgroepen, dus mensen met een niet aangeboren hersenletsel, dementerende ouderen, mensen met een psychische aandoening etc. Erg interessant! Ik wil graag nog hbo opleiding Forensisch Onderzoek doen hierna, maar dat heeft voor mij geen haast. Bij de huisarts ben ik helaas nog niet geweest. Ik belde donderdag op, en zij vertelde dat ik alleen maar urine in hoefde te leveren (als ze dat de vorige keer nou had gezegd...) maar gister moest ik om 7 uur in de ochtend werken, dus dat ging lastig. Dus nu maar maandag! Maandag ben ik toch thuis ivm hersenschudding
tijdje niet gerageerd was zo druk de laatste dagen! Vandaag hebben we de verjaardag van J. gevierd, wat is ze verwend en wat was het druk en gezellig. Kingsdaughter: Welkom en spannend zeg! Ben gesloopt.. 27 weken alweer maar merk dat het wel zwaarder word zeg! Vandaag ook de hele dag door harde buiken door de drukte denk ik.
Jmay. Wat een mooi kind heb je toch! Prahtige oogjes. Kan je vandaag rustig aan doen? Of vandaag weer een drukke dag? Ik ben vandaag jarig. Kreeg vanochtend een ontbijtje op bed, zo lief. En een een schilderwerken met handjes van N, zo blij mee, is haar eerste knutsel! Verder een mooi zilveren armbandje gekregen en een nieuwe parfum! Vanmiddag krijgen we nog visite. Voel me helemaal jarig!