Jonge (a.s.) moeders!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door AmberS, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noramay

Noramay Lid

4 aug 2014
    49
    0
    6
    Suriname.& Brabant
    @jess93 mijn eiwitten houd ik inderdaad ook extra in de gaten. Maar die zijn prima te vervangen met het voedsel dat we hier hebben haha. De bevalling staat gepland in Nederland en mijn vriend komt dan voor 4 maanden naar Nederland. Zodra mijn opleiding klaar is verhuizen we naar Suriname (in verband met de andere zoontjes van mijn vriend die daar wonen). Tot die tijd blijven wij vliegen wanneer het kan. En Thank god voor Facetime en Skype! Toch blijft het altijd wel lastig! Het zijn toch iedere keer ongeveer 3 maanden dat we elkaar moeten missen.

Dat trappen op je blaas zal inderdaad nog wel erger worden. Al heb ik nu ook al last van het feit dat ik iedere twee uur zeker naar het toilet moet.

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij zijn eindelijk verhuisd en nu een beetje gesetteld hier in London. Dus begin weer een beetje tijd te krijgen :)
    Welkom nieuwe dames!

Jmay. Hoe is het met je? Ben je er al klaar mee? Is er al wat aan het rommelen?

Annelie. Hoe is het met B? Slaapt hij alweer wat beter? En hoe voel je je nu? Gaat snel joh, 8 weken alweer. Wanneer heb je een echo?

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Boommm, ik ben stiekem een beetje jaloers hoor. <3 London. Wonen jullie een beetje centraal? Hoe gaat het met N en M?

Tsja..B en slapen wisselt een beetje, De ene nacht slaapt hij door, de andere nacht wordt hij 1 keer wakker en soms is hij de hele nacht wakker. Ja dan wil hij dus aandacht en bij ons in bed(waar wij weer op tegen zijn dus we zetten stug door) het is soms wel even bikkelen maar ik ga er maar van uit dat het een fase is. Inmiddels kruipt hij ook door het hele huis dus heb overdag ook mn handen vol aan hem.

Ik heb met 7 weken een echo gehad en die was gelukkig goed. Was weer heel bijzonder. Over 2 weken heb ik weer een echo. Vind het nog wel erg spannend, bang dat het mis gaat enzo..hopelijk vliegen de weken voorbij.

4. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @annelie wat fijn dat het goed was!
    Logische het is zo spannend z'n zwangerschap hihi

@bloommm
    Wat lekker zeg bevalt het een beetje ?
    Mwaa niet echt wel veel voorweeen die niet doorzetten helaas

Ben er idd wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd

5. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ja lijkt me ook heel lastig Noramey! Ik weet ook niet of ik het zou kunnen hoor, zo'n relatie op afstand regelmatig, respect dat het jou/jullie lukt! :) 't kleintje is nu wat liever voor me blaas, dus dat is wel fijn!

Leuk Boomm, London! Bevalt het daar?

Ja spannend Annelie, komt vast goed! Bij mij vloog het 2e trimester echt voorbij en ging het 1e trimester wat langzamer voor mn gevoel, door misselijkheid enzo ook denk ik. Ben benieuwd wat het 3e trimester me gaat brengen!

Ah ja snap ik Jmay! Hoop voor je dat het kleine ventje zich snel laat zien, dan kan je lekker gaan genieten en wennen :) Ik las ook je topic, denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Kan jij vast met 2 kleintjes! :) Het zal alleen wel ffe wennen zijn natuurlijk, maar dat is logisch!

6. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Jmay ik zie in je onderschrift dat de kleine er is! Gefeliciteerd! :D
    En wat een ontzettend leuke naam :) Lekker gaan genieten nu :)

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    dankjewel Jess!

ben helemaal vergeten hier te posten, maar was ook zo rustig op een gegeven moment haha
    Hoe gaat het met de dmes hier ?
    wauw alweer bijna 32 weken Jess93 ! voel je je nog goed?

@annelie
    jij ook alweer bijna 15 weken, wat gaat het hard zeg.
    hoe gaat het met je?
    en met de andere dames?

Ik ben dus bevallen haha, op 8 februari 1 dag nadat ik was uitgerekend.
    Ik werd om 3:00 snachts wakker met een enorme kramp en toen wist ik het meteen weer: Dit is het! SHIT , nu kan ik niet meer terug hihi

Van 3:00 tot 4:30 heb ik op de bank gezeten mn weeen beetje opvangen die op zich prima te doen waren.
    Om 4:30 mijn man wakker gemaakt en die heeft de vk gebeld en zijn moeder zodat ze Jaylin kon ophalen.
    Om 6:00 was de vk er en ik had toen 3 cm, uurtje verder en gedoucht had ik om 7:00 nog steeds 3 cm ontsluiting.
    De vk heeft toen mn vliezen gebroken op bed.

Ik ben toen weer terug gelopen naar de woonkamer waar de weeen ineens veeeel vaker kwamen en ook veel meer zeer deden..mijn hemel dacht dat ik dood ging :p
    Op een gegeven moment glee ik van de bank af door de pijn en een soort druk, voor ik het wist stond ik op handen en knieen te persen!
    De vk geloofde het niet en ging kijken en ja hoor ze zag zijn hoofdje al dus ze hebben me met zn 3en op bed getild en daar heb ik nog 2x geperst en toen lag kleine Novan op mijn buik.
    Dat laatste half uurtje was dus erg heftig en het ging toen zo snel van 3 naar 10cm en geperst in een half uurtje...

Heel lang lekker geknuffeld met novan op bed, toen onder de douche gestaan en 2u later lag ik weer lekker op mijn eigen bank met Novan en Jaylin te kroelen.

ik kijk heel positief neer op de bevalling, ben zo blij dat ik thuis ben bevallen en beviel me zooo goed!

8. annelie566

Wauw jmay! als ik dat zo hoor wil ik ook wel een thuisbevalling. Maar ik ben veel te bang voor de pijn en complicaties. Vorige keer duurde mn bevalling meer dan 18 uur en heeft de ruggenprik me er doorheen gesleept. Wat als dat weer gebeurd?
    Hoe gaat het met je kleine vent?

Hier gaat alles goed. B is over 2 weekjes een jaar alweer en als het goed is weten we vrijdag of we een jongetje of een meisje krijgen.

Zo lastig eigenlijk dat je mensen niet kan taggen op dit forum.

9. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Wauw Jmay, dat klinkt echt als een 'perfecte' bevalling! Ik teken er voor :p ;) Hoe gaat het nu met de kleine man?

Ja Annelie, dat heb ik ook hoor. Helemaal omdat het m'n 1e is 'durf' ik het niet zo goed aan om thuis te bevallen. Hier wordt het dan ook het geboortehuis. Spannend joh vrijdag!

Hier gaat alles nog steeds heel goed eigenlijk! Moet wel echt meer slapen merk ik, maar als ik om 22u/22.30u naar bed ga is dat wel prima. Nog 6 dagjes werken en dan verlof, daar kijk ik wel naar uit. Helemaal met zulk weer als vandaag en wat er voor morgen voorspeld is ;)
    Tijd vliegt echt voorbij voor m'n gevoel, best lekker eigenlijk :) Wel steeds nieuwsgieriger naar de kleine man :D

Hoe gaat het met de rest van de meiden? :)

10. Beebii

Beebii Lid

16 mrt 2015
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik zo kom binnenvallen in jullie topic.. Ik ben 22 jaar, valt dat nog onder 'jong'? Overigens nog geen mama (a) lees graag mee

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Lekker late reactie weer ;)

Annelie; we wonen in de wijk Fulham, ken je dat? Erg mooie wijk en hele lieve mensen in de buurt. Vind London ook super kindvriendelijk. Ik ben laatst met de buurvrouw, haar baby en M naar de 'baby and mommy' bioscoop geweest. Krijg je twee stoelen voor jezelf, het licht wordt gedimd en het geluid staat op een normaal volume. Super leuk! En de hele zaal zit dus vol met moeders en baby's haha.
    Gaat het slapen van B inmiddels beter? Hier hebben we ook zo'n fase gehad met N, rond de 11 maanden ofzo? B is bijna 1 toch? Al plannen voor de eerste Verjaardag? Wat gaan jullie geven?
    Zie nu je banner trouwens, 16 weken alweer!! Jeetje wat gaat de tijd snel.

Jess. 34 weken al, ben je al helemaal klaar voor de komst van je kleine ventje? Nog maar eventjes. Ik wilde ook niet thuis bevallen. Niet alleen omdat ik het eng vond maar ook omdat ik alle viezigheid liever in het ziekenhuis heb haha. Uiteindelijk moest ik beide keren in het ziekenhuis bevallen dus had sowieso geen keus haha.

Jmay. Hoe is het nu met Novan? En is Jaylin al helemaal gewend aan dr broertje?

Beebbii, welkom! Zijn jullie al lang voor een kindje bezig? Hoe is jullie situatie?

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Na een hele lange tijd niet meer hier geweest te zijn, wil ik toch even op je reageren! Wat super leuk dat je nu in London woont zeg! Bevalt het daar allemaal? :)

13. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Welkom Beebi! Zoals je waarschijnlijk al gemerkt had wordt hier alleen niet heel erg veel gekletst.. :)

Wat leuk Boommm zo'n baby/moeder bios, heb je dan alleen geen last van heel veel huilende baby's door de film heen? Kan me er niks bij voorstellen maar lijkt me wel ontzettend leuk, had er nog nooit van gehoord! :D

Hier is alles eigenlijk wel zo'n beetje klaar. Nog wat laatste dingetjes kopen voor vluchtkoffertje maar verder hebben we alles al dacht ik. :) Ik/wij zijn er klaar voor! Nog even geduld hebben.. Ben nog wel superfit dus daar ben ik blij om (klopt het af 'klop klop klop'), heb helemaal geen last van harde buiken nog enzo. Hij zal dan vast en zeker wel later komen ;) :(

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Sdonya. Wat leuk, hoe is het met jullie? Zag laatst een foto van je meiden voorbij komen, wat een knapperds!
    Het bevalt eigenlijk heel goed. Vond het in het begin wel erg eenzaam, omdat vriend natuurlijk gelijk aan het werk ging en ik met de kinderen alleen thuis zat. Maar heb nu in de buurt een aantal leuke meiden leren kennen. Maar mis Nederland toch ook wel heel erg. De meisjes vinden het volgens mij wel erg leuk hier. N gaat een volle dag naar nursery en vind dat geweldig!

Jess. De baby bioscoop is met kindjes tot 1 jaar, maar er zaten voornamelijk kleine kindjes in de zaal. Af en toe huilt er kort wel een kindje, maar de meesten lagen gewoon te slapen haha.
    Wat fijn dat je er al helemaal klaar voor bent! En lekker toch juist, dat je nog zo fit bent. Slaap je ook nog goed? Vind het alweer zo lang geleden lijken dat ik zwanger was, terwijl dat echt wel mee valt.

Weet niet of ik het al verteld had, maar N kan sinds een poosje los lopen. En is nu echt een terrordreumes :D Klimt overal op en stort ook regelmatig naar beneden.
    M rolt de hele kamer door. Ze rotzooit wel nog steeds met haar flessen. Drinkt de ene keer 150 en dan maar 40. Hierdoor komt ze snachts ook nog vaak. Ik weet het inmiddels niet meer, dus mochten jullie tips hebben..

15. annelie566

Boommm: ja ik ken fulham wel. Vlakbij shepherds Bush toch? nooit geweest trouwens. Mijn man wil voorlopig ook niet meer naar Londen want volgens hem zijn we te vaak geweest.
    Dat klinkt leuk, een baby bioscoop. Jammer dat ze dat hier niet hebben. die fase van M hebben wij hier ook gehad. .ben er maar gewoon in mee gegaan en op een gegeven moment was het ook wel weer over. Maar wel lastig.
    B slaapt alweer wat beter al was het de laatste nacht weer drama. Morgen.wordt hij 1.
    Hij krijgt van ons duplo sets en een toettoet garage en zaterdag is zijn feestje met grote taart enz. Zin in :)

En inmiddels alweer 17 weken ja. Gaat hard. We weten het geslacht ook al maar wachten nog even tot de 20 weken echo voor bevestiging.

jess: de laatste loodjes zo'n beetje. Veel succes, ben benieuwd wanneer je kleine man komt? Ben je er klaar voor?

ik begin steeds meer te twijfelen of ik toch niet thuis wil bevallen.

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Annelie;
    Nog gefeliciteerd met B!! sorry, 1 dagje te laat. 1 jaar alweer, toen we elkaar voor het eerst in het topic spraken was B volgens mij 1,5e maand ofzo, gaat zo snel! Heel veel plezier in ieder geval morgen op z'n feestje.

klopt, is niet zo heel ver weg. Ah wat jammer, haha. Hebben jullie hier familie wonen? Of gewoon voor de leuk zo vaak geweest? Het is ook een heerlijke stad haha.
    En wat leuk dat jullie het geslacht weten. Ben extreem benieuwd. Gelukkig is 22 april niet meer zo ver weg :D Kun je tot het laatste moment beslissen of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen eigenlijk? Ik ben niet zo goed thuis in de laatste loodjes/een relaxte bevalling, haha.

17. annelie566

Dankje dankje! Ja je kan tot het laatste beslissen alleen zal het dan vast niet fijn meer in de auto zitten.
    Ik vind Londen gewoon een super leuke stad. De mensen zijn zo lief, ik hou van de Engelse cultuur en je kan er lekker ronddwalen. En eten haha. Maar mijn man is dan weer geen groot fan helaas.

Ja gaat snel joh! Wat is er ij de tussentijd ook veel veranderd. Tzt mag je me wel.tips geven hoe ik in godsnaam 2 koters ga overleven.

Tsja en het geslacht weten we dus niet meer. Mijn verloskundige zei namelijk iets anders. Dus nu moeten we gewoon echt wachten! Had net allemaal koeka spulletjes gekocht in een bepaalde kleur.

18. Beebii

Beebii Lid

16 mrt 2015
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jess93, dankjewel! Mag ik vragen hoe oud jij bent? Ik zie dat je 34 weken zwanger bent, gefeliciteerd!

Wij willen vanaf juni het serieus gaan proberen. Ik moet over 2 weken naar gynaecoloog ivm medicatie en ik ben al 4 maanden niet ongesteld geweest. Hoe gaat jullie partner er mee om? Mijn vriend wilt het ook maar ik mag er niet over praten, hij wilt er zelf naar 'toeleven' .. Vind ik best jammer, aangezien ik er zelf al best veel mee bezig ben :(

19. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Klinkt echt leuk zo'n babybios, hebben ze in NL niet denk ik of wel?
    Zeker fijn dat k nog fit ben! Slapen is de ene nacht echt slecht en de andere nacht heel goed. Mag niet klagen denk ik ;)

Vandaag alweer 35 weken, tijd vliegt! Dankjewel Beebi. Ik ben 21, 22 mei wordt ik 22.
    Wat vervelend dat je vriend er niet met je over wilt praten, is toch juist leuk er samen naar toe te leven ipv in je eentje... :( Misschien moet je hem dat is vragen? Bij ons was het niet gepland dus dat voortraject niet gehad zeg maar, maar partner wilt dat kleine kereltje heeeel graag vasthouden ook. Net zo ongeduldig als ik :p

20. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Annelie, vervelend van geslacht joh dat je nog geen zekerheid hebt. Nog 2 weekjes en dan weten jullie het! Nog even geduld nog dus.. ;)

Wij zijn zeker benieuwd naar wanneer de kleine komt! Alles in huis is er iig helemaal klaar voor. Van ons mag ie vanaf de 37wk wel komen hoor! Maar dat zal wel niet haha!

Deel Deze Pagina