JAAA WOEHOEEEE ER WORD WEER GEKLETST HIER !! haha @Annelie beetje laat, maar gefeliciteerd met B. ! leuke dag gehad? en wat irritant dat er geen duidelijkheid over is haha ben benieuwd hihi @beebii Welkom! en wat balen dat je nog steeds niet ongesteld ben. Mannen gaan hier vaak anders mee om dan wij vrouwen dat doen geef hem miss beetje tijd, denk dat het voor hem ook erg lastig is. @Jess woehoee nog maar even! super spannend wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis? @Annelie ik was ook heel bang hoor haha bij Jaylin duurde de vevalling 16 uur ook met ruggenprik uit eindelijk. Maar wilde het perse proberen en wat ben ik blij dat ik het gedaan heb zeg! @Boomm Hoe is het met de meiden? en met jou? Groeien ze goed? en bevalt het in jullie nieuwe huisje? Hier gaat het ook goed hoor, Novan is alweer 2 maanden. Tijd vliegt echt voorbij! Hij is nog steeds behoorlijk relax als ik mijn zussen zo hoor.. Mijn nichtje is 2 weken ouder als novan en mijn neefje is 6 weken jonger dan novan dus dat is wel heel gezellig. We hebben al een beetje regelmaat wat erg fijn is omdat dat ook weer wat meer rust brengt in de tent. Hij heeft nu meds gekregen voor reflux, waar ik al bang voor was aangezien jaylin dat ook heel erg had en ml het nog steeds heeft. ff spammen..
Jaa kan echt niet wachten! Plan is om in het geboortehuis wat in het ziekenhuis zit te bevallen. Wat een leuke foto's en wat een mooie kids! Wat leuk, een neefje en nichtje van ongeveer dezelfde leeftijd. Mn schoonzus is ook in verwachting dus hier zometeen ook een neefje/nichtje van dezelfde leeftijd. Erg leuk!
Annelie. Hoe was de verjaardag van B zaterdag? Hebben jullie genoten? ben benieuwd naar de definitieve echo! En 2 kindjes kan jij echt wel hoor!! Beebii. Wat gek dat je vriend er nog niet over wilt praten. Maar geef hem eventjes wat tijd. Hij draait misschien vanzelf bij. Wil je trouwens wat meer over jullie vertellen! Werken jullie! Hoe oud zijn jullie? Zijn jullie al lang samen? Ben benieuwd Jes. Ik kon al heel snel snachts niet meer slapen. Dus geniet er nog eventjes van haha. Ben je al met verlof? Jmay. Ah wat een lekker kereltje! Nu begint het toch wel weer te kriebelen hoor, zo'n kleine ukkepuk. En een jongetje lijkt mij toch ook wel erg leuk. Ben je al een keer onder geplast? En wat fijn dat het zo goed gaat allemaal. Vond je de overgang van 1 naar 2 kindjes erg anders? Nieuwe huis bevalt goed! Begin eindelijk m'n draai te vinden haha en ben s'ochtends als ik wakker wordt niet meer gedesoriënteerd. Meisjes doen het ook goed, groeien ineens als kool. N begint echt een inhaalslag te maken, die gaat zo hard ineens! Was echt een lange dag vandaag haha. Terwijl de dames normaal best wel goed uitslapen s'ochtends (8 uur/h9 wakker) waren ze nu ineens om om h7 (M) en 07.15 (N) wakker. Niet leuk! Verder wel een relaxed dagje gehad, t was super lekker weer hier dus we zijn naar een super grote buitenspeeltuin geweest s'ochtends. Smiddags even boodschappen gedaan en door t park gewandeld. Doe mij maar elk dag zulk lekker weer. Hier ook iedereen lekker buiten geweest?
Tuurlijk. Gezellig! Wil je trouwens wat meer over jullie vertellen? Werken jullie! Hoe oud zijn jullie? Zijn jullie al lang samen? Ben benieuwd! Zwanger van een tweeling zie ik? Voel je je goed?
Ja hoor, dat wil ik best! Mijn man is nu 25. Sinds 2011 relatie, in 2013 getrouwd. Mijn man is internationaal chauffeur, ik werk bij de Lidl. Ja, inderdaad in verwachting van een tweeling. Was even wennen, maar ben er nu helemaal blij mee! Voel me redelijk goed gelukkig, alleen erg moe. Mijn contract bij de Lidl is over 2 maand afgelopen. Dan stop ik met werken en ga ik fulltime moederen.. Wat willen jullie nog meer weten?
@Jmayy, ja ik hoop dat ie weer bijtrekt! En wat een lieve kindjes @Boommm, ja ik denk dat je gelijk hebt en hij vanzelf bij draait merk het nu al een beetje. We werken allebei, ik werk in de apotheek & hij bij architectenbureau. Ik ben 22 jaar en hij 27 jaar. Zijn 4 jaar samen en wonen ook samen! En mag ik vragen hoe oud jij bent? En wat leuk dat je meisjes zo dicht bij elkaar zitten qua leeftijd!
En xxBloesem, een tweeling, wat bijzonder en leuk zeg!!! Kan je dan eigenlijk al zien of het eeneiigig of twee-eiig is?
Er wordt weer meer gekletst hier, jeeeej gezellig Welkom xxBloesem! Gefeliciteerd met je zwangerschap, een tweeling, wat leuk en spannend zeg Boommm: ja ik ben vanaf 34 weken met verlof Merk dat ik sindsdien echt meer energie heb omdat ik veel langere nachten maak, heerlijk! Geniet zeker nog van mn nachten! Gisteren idd ook heerlijk van het weertje genoten, lekker naar een strandje bij een plas geweest hier in de buurt. Waren veel ouders met kleine kindjes, zoo schattig! Nog even en dan hebben wij er hier ook 1 rondlopen Naja lopen duurt nog even, haha! Beebi: fijn dat je merkt dat hij al een beetje aan het bijdraaien is! Komt vast goed Had afgelopen donderdag liggingsecho. Hij ligt helemaal keurig met zn koppie beneden maar nog niet ingedaald. Vruchtwater was iets meer dan gemiddeld, maar helemaal prima. Ze kon alleen zn beentjes meten omdat hij zn speeluurtje had haha Hele tijd tegen die echokop aanschoppen enzo, ze vond het een erg gezellig kindje Maar zn beentjes lopen dus 6 weken voor, nu dus al op 41wk Ben nu dus een beetje bang voor een reusachtig kind Ze zei dat ze een iets groter dan gemiddeld kindje verwacht, maar niet enorm ofzo. En ze zegt ook dat het niks zegt over de totale lengte en het gewicht als hij geboren wordt, maar toch heb ik er een hard hoofd in en ben bang om een 8/9 ponder te krijgen... Vriend en ik zijn beide wel lang, ik 1.86 en hij 2.00, dus een klein kindje had ik niet verwacht natuurlijk. Alhoewel ik bij geboorte 49cm en hij 51cm was, dus ben benieuwd wat hoe ons ventje er uit komt!
Ze denken twee eiig, maar kunnen ze pas na de geboorte met zekerheid zeggen dus nog even afwachten he
Even een zwaai van mij! Leuk dat hier weer gekletst wordt Hier gaat alles goed, mannetje zit nog lekker bij me. Ben erg benieuwd wanneer hij geboren wordt, maar ben ook nog erg aan het genieten van het zwanger zijn. Zwaai zwaaaaai
@boommm ja het was heel erg gezellig! Het was ontzettend druk dus was bang dat B het niks zou vinden maar hij vond het geweldig. Hij is goed verwend en speelt inmiddels heel veel met zijn duplo en toet toet auto's. Echt een jongetje want hij smijt alles de kamer Door en maakt broem geluiden bij de auto's. Hij zag vandaag een takelwagen op straat en werd daar helemaal wild van haha. Gelukkig beginnen jullie nu te wennen aan Londen. Ik ben wel jaloers hoor, straks met dat mooie weer daar! ik vind dat de stad ook wel echt gericht is op jonge gezinnen. Jmay: ahhh wat een leuke en lieve foto's. En leuk shirtje van Novan (Z8???? ) Jess: oh wat spannend het komt steeds dichterbij. Wat betreft die echo: maak je er niet te druk over. Hier dachten ze dat B 2500 gram zou wegen en extreem.klein. Hij woog ruim 4 kilo. Wat ik ermee wil zeggen is dat het maar een echo blijft, het is gewoon afwachen. en trouwens, ik kreeg een redelijk groot kind en had alleen een schaafwond. Maar moet zeggen dat ik ook bang ben dat nmr 2 nog groter wordt hoor. en wat fijn dat je al met verlof bent. Vermaak je je nog een beetje? Heerlijk zo met dit mooie weer. Volgende week woensdag eindelijk de 20 weken echo en komende zaterdag kan ik bij het ziekenhuis nog een gratis echo laten doen. Hopelijk willen ze dan nog even kijken tussen de benen want ik ben nu toch wel benieuwd. Verder gaat alles prima alleen slapen we niet zoveel Door B. Hij kan sinds gisteren aan de hand lopen trouwens.
`@Boommm onder geplast en onder gepoept haha Meisjes zijn veel makkelijker zeg wat dat betreft fijn dat het aan het wennen is! en super dat ze goed groeien! hoe groot zijn ze nu? @annelie spannend en leuk de 20 weken echo! weer even kijken naar de kleine ukkepuk! Ja klopt van z8 is dat shirt hihi Jaylin word ook al zo groot! echt een meisje meisje
JMay, mooi meisje zeg! Ik ben zojuist bij de gynaecoloog geweest en heb Primolut gekregen ivm 4 maanden niet ongesteld. Moet straks bellen voor afspraak voor echo en dan gaan ze kijken wat er aan de hand ook, ook ivm medicatiegebruik.. Erg spannend!
Annelie: Met dit weer vermaak ik me zeker! Morgen met vriendinnetje lekker naar een strandje hier in de buurt Ja ik heb idd veel verhalen gelezen dat ze er met de echo naast zaten met groei, blijft nog even spannend dus! Spannend van de echo! Kan je bijna écht gaan shoppen. En wat leuk dat B aan de hand kan lopen nu Beebi: spannend! Wanneer heb je de afspraak? Hoop dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt. Jmay: leuke meid hoor! Ze worden snel groot he! Zie het ook bij nichtje en neefje van me. Bloesem: lees nu dat je man internationaal chauffeur is, is ie dan niet veel weg? Merk echt dat ik ongeduldig begin te worden.. Ook al ben ik nog topfit, op een verkoudheid na nu dan. Ben zool benieuwd naar de kleine! Van mij mag ie volgende week wel komen hoor! Maar de gedachte dat het ook nog 6 weken kan duren.... Nee daar wordt ik niet vrolijk van haha
Beebii! Ik ben 25 Wat is primoluut eigenlijk? Wanneer kan je terecht voor je echo? Spannend hoor, het gaat nu echt beginnen dus! Jes. An lekker joh! Ben benieuwd wanneer je kleine man zich aandient! Kan niet lang meer duren nu. Ze kunnen er met die metingen ook heel erg naast zitten he. Enne, ik heb twee kleine kindjes op de wereld gezet, maar ben er ook niet zonder kleerscheuren vanaf gekomen Wel fijn dat hij er al helemaal goed voor ligt, alleen nog eventjes indalen, haha. Bloemmm! Waaaauw, alweer bijna 38 weken Het lijkt wel een paar weken terug dat je net je positieve test had. Hoe voel je je? Al helemaal klaar voor de kleine? Ben je eigenlijk nog misselijk geweest deze zwangerschap? Annelie. Ah super! Hier zijn de toettoet/zoefzoef ook erg populair! En wat goed van B! Daar is hij ook snel mee dan. Wordt B veel wakker snachts? Hier begint N juist weer wat beter te slapen snachts, alleen jammer dat M er nog steeds een potje van maakt. Enne, ben benieuwd naar je echo's! Jmay. Ik blijf Jaylin echt een prinsesje vinden. En wat heeft ze lange haren nu, dat ze al zo'n mooi knotje in kan! M is nu 60 cm en 5,9 kilo. N is 80cm en 10,2 kilo. Hoe zwaar is Novan nu? Ik word echt een beetje moedeloos van M. Ze krijgt nog steeds zo'n 8 voedingen, waarvan nog 2 snachts. Ik bied elke keer 180/6 aan, maar ze drinkt vaak maar zo'n 100cc. Daarna weigert ze gewoon. Hapjes gaan ook maar zo-zo. Ik geef nog de 4 maanden potjes en als daarvan een half potje opgaat is het echt veel. Maarja, ze komt wel aan, ookal is het niet veel, dus ze haalt er blijkbaar wel voldoende voedingsstoffen uit. Alleen ik wil gewoon weer een nachtje doorslapen, lijkt mij voor haar toch ook beter. Maar ze is verder wel heel vrolijk, dus eigenlijk mag ik niet klagen.
Jess: jaaa die laatste weken zijn killing! Die duren zo lang. Ik kon ook niet wachten maar toen ik bevallen was miste ik het zwanger zijn heel erg. Booommm: ze groeien goed dus. B weegt nu 12 kilo schoon aan de haak haha. Hebben jullie toevallig ook die ezel van zoefzoef? Die heeft B gekregen maar ik kan hem niet aanhoren.. lijkt wel dronken dat beest. B sliep altijd wel redelijk tot goed maar vanaf 11 maanden is het een drama. Veel wakker, totale hysterie en niet meer willen inslapen. ik word er soms wel wat moedeloos van. wat lastig van M zeg, kan me voorstellen dat dat slopend is. Kan je helaas ook niet echt tips geven.
@jess93, ik moet bellen als bloedverlies heb, waarschijnlijk paar dagen na het kuurtje! Kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt haha, spannend..!! @boom, Primolut is om ongesteldheid op te wekken! (In mijn geval tenminste..)